159 vs zbytek světa
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 159 a názory alfistů na ni
Obcházel sem to kolem a kolem a 159/159SW i s váhou 1800kg mi přišla jako nejlepší ojetina do 300tyček včetně prvního servisu a administrativy. Bral sem v úvahu: délka cca 4,5 metru, kufr 400l +, bezpečnost, stáří vozu, dostatečný výkon pro běžné úkony na přeplněné silnici, výbavu/pohodlí, riziko krádeže, vlastní "pocit" z řízení celku, schopnost manželky auto bez problémů řídit a zaparkovat, líbivost exteriéru a prioritně interiéru. A musím přiznat že 159 rozhodně nebyl při výběru Černý kůň.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: Alfa 159 a názory alfistů na ni
Hoši myslím, že co tady vykládáte o nějaké váze, že má o 200 kg víc, co byste taky chtěli na těch našich silnicích, vždyť tady se výkon dá využít jen tak na předjetí a ne na ježdění 240 a pokud si hold některý z řidičů neumí najet zatáčku a vadí mu náhon na předek, ta mu nepomůže ani 4x4, na nějaké řádění na dráze, to si koupím nějakou plečku a tam to budu rvát co to půjde, auto si koupím, aby mi sloužilo a né abych s ním tady jezdil jako na závodní dráze, potom to tak vypadá, kupte si JTS 3.2 159 a budete mít radost a nic nebudete řešit, chceš předjet, podřadím a šlápnu na to, chceš jezdit na dráze, tak se přihlas do nějakého týmu, tam se můžeš vyblbnout jak chceš a co se týče jízdních vlastností, tak alfa je má jako jedna z nejlepších a to jezdím s vypnutým stabilizátorem a s vypnutým protiskluzem a rychlosti nedodržuju, ale dělám mezi tím rozdíl - dálnice - závodní dráha, taky se potom nedivím, že je to se spolehlivostí atd. kolem alf tak žhavé téma, jsem zvědavý co kdo bude nadávat na 159, jo auto za to nemůže, řidič je vinen, pokud to není výrobní vada, tak za vše může řidič - jak se k autu chováš, tak potom se nediv 

Re: Alfa 159 a názory alfistů na ni
jestli muzu, napisu take par radku, ac nevim jestli se mohu povazovat za "alfistu", rozhodne fanatik nejsem a moje zajmova skupina co se aut tyce je rozhodne uplne jinde...
Auto jsem koupil jako druhe auto do rodiny, se kterym jezdi pritelkyne s nasim prckem.
Koupil jsem ho pote, co mi byla ukradena octavia II, cimz jsem zanevrel na tyhle auta, protoze zivit tenhle zlodejskej smejd rozhodne nehodlam.
Premyslel jsem co za auto, do uzsiho vyberu se dostala AR159 a saab 9-5 aero. Saab 9-5 aero jsem mel, model 2004, a bylo to fajn auto, robustni, rychle, a s 250k pod kapotou i vcelku usporne.
Bohuzel, slusny kus se mi nepodarilo sehnat, tak jsem z duvodu potreby jineho auta sahl po AR 159. Moc dlouho jsem nevybiral, protoze vim ze kdykoliv jsem vybiral, tak jsem prebral, a musim rict ze si porad myslim ze jsem nekoupil zle. Koupil jsem auto dovoz italie, se slusnou vybavou, rok 2007, 130t km, servisovane, oba klice a pod. z operativniho leasingu za solidnich 215 000.
Auto se mi vzdycky libilo, takze ac nejsem zadny "alfista", proste mam rad auta ktera cloveka bavi, na ktera se rad podivam kdykoliv kolem nej jdu, a ze ktereho budu mit radost kdykoliv si do nej sednu. Je to sice asi trochu nadnesene vzhledem k motorizaci 1,9jtd 88kw ale ja to tak vnimam. Auto jsem kupoval s tim, ze je velka neznama, a zatim nam slouzi k uplne spokojenosti. Pritelkyne predtim mela mondeo ST220 2004 kombi, takze na nejake investice do servisu a oprav jsem vcelku zvykly, sam jsem snad nikdy zadne "normalni" auto nemel, nepatrim mezi lidi co si kupuji auto s rozumem.
Co porad nechapu, proc se nekomu zda vysoka vaha? Ano, na 2,4JTD jsem citil tu vahu na prednich kolech a zdala se mi proti te 1,9tce v zatackach hur citelna, ale auto na me rozhodne nepusobilo jako tezke... Co jsem vygoogloval, hodnotu hmotnosti ma 159 mezi 1430 - 1680kg cimz v dnesni dobe nevybocuje z rady, pro srovnani par rivalu (snazil jsem se brat podobne motorizace takze 2,0 diesel):
octavia 1438kg
passat 1517 - 1737kg
bmw 3 1550kg
fiat croma 1520kg
saab 9-3 1410 - 1690 kg
audi A4 1665kg
Proste doba jde dopredu, a diky bezpecnosti se bohuzel zveda i hmotnost aut...
Sam jsem fandou tech "starych" aut, protoze se mi s moji evo VI jezdilo lip nez s evo X, kde jsem byl smutnej z toho jak zastaraly auto s 1300kg je proti tomu novemu 1560kg svym zpusobem lepsi, bez padel pod volantem, aktivnich diferencialu a elektronickych berlicek.
Dnesni auta jsou plna elektroniky a zbytecnostni, coz je trend kteremu bohuzel podlehaji i ta prava auta pro ridice, proste vyjede nova generace, ma o par koni vic, coz se vypichne, ale to ze je o 100kg tezsi se v tichosti prejde. Auta jsou vic do pohody, pratelstejsi pro sirsi okruh uzivatelu, za coz plati jistou dan. A resit to u auta jako je 159tka nebo jinych spotrebaku mi prijde zbytecne.
Auto jsem koupil jako druhe auto do rodiny, se kterym jezdi pritelkyne s nasim prckem.
Koupil jsem ho pote, co mi byla ukradena octavia II, cimz jsem zanevrel na tyhle auta, protoze zivit tenhle zlodejskej smejd rozhodne nehodlam.
Premyslel jsem co za auto, do uzsiho vyberu se dostala AR159 a saab 9-5 aero. Saab 9-5 aero jsem mel, model 2004, a bylo to fajn auto, robustni, rychle, a s 250k pod kapotou i vcelku usporne.
Bohuzel, slusny kus se mi nepodarilo sehnat, tak jsem z duvodu potreby jineho auta sahl po AR 159. Moc dlouho jsem nevybiral, protoze vim ze kdykoliv jsem vybiral, tak jsem prebral, a musim rict ze si porad myslim ze jsem nekoupil zle. Koupil jsem auto dovoz italie, se slusnou vybavou, rok 2007, 130t km, servisovane, oba klice a pod. z operativniho leasingu za solidnich 215 000.
Auto se mi vzdycky libilo, takze ac nejsem zadny "alfista", proste mam rad auta ktera cloveka bavi, na ktera se rad podivam kdykoliv kolem nej jdu, a ze ktereho budu mit radost kdykoliv si do nej sednu. Je to sice asi trochu nadnesene vzhledem k motorizaci 1,9jtd 88kw ale ja to tak vnimam. Auto jsem kupoval s tim, ze je velka neznama, a zatim nam slouzi k uplne spokojenosti. Pritelkyne predtim mela mondeo ST220 2004 kombi, takze na nejake investice do servisu a oprav jsem vcelku zvykly, sam jsem snad nikdy zadne "normalni" auto nemel, nepatrim mezi lidi co si kupuji auto s rozumem.
Co porad nechapu, proc se nekomu zda vysoka vaha? Ano, na 2,4JTD jsem citil tu vahu na prednich kolech a zdala se mi proti te 1,9tce v zatackach hur citelna, ale auto na me rozhodne nepusobilo jako tezke... Co jsem vygoogloval, hodnotu hmotnosti ma 159 mezi 1430 - 1680kg cimz v dnesni dobe nevybocuje z rady, pro srovnani par rivalu (snazil jsem se brat podobne motorizace takze 2,0 diesel):
octavia 1438kg
passat 1517 - 1737kg
bmw 3 1550kg
fiat croma 1520kg
saab 9-3 1410 - 1690 kg
audi A4 1665kg
Proste doba jde dopredu, a diky bezpecnosti se bohuzel zveda i hmotnost aut...
Sam jsem fandou tech "starych" aut, protoze se mi s moji evo VI jezdilo lip nez s evo X, kde jsem byl smutnej z toho jak zastaraly auto s 1300kg je proti tomu novemu 1560kg svym zpusobem lepsi, bez padel pod volantem, aktivnich diferencialu a elektronickych berlicek.
Dnesni auta jsou plna elektroniky a zbytecnostni, coz je trend kteremu bohuzel podlehaji i ta prava auta pro ridice, proste vyjede nova generace, ma o par koni vic, coz se vypichne, ale to ze je o 100kg tezsi se v tichosti prejde. Auta jsou vic do pohody, pratelstejsi pro sirsi okruh uzivatelu, za coz plati jistou dan. A resit to u auta jako je 159tka nebo jinych spotrebaku mi prijde zbytecne.
Re: Alfa 159 a názory alfistů na ni
Jj--tohle je jasný stanovisko --člověka, kterej nesleduje cestu týhle značky léta a má jí vědomě jako "trochu lepší Oktu II"--sorry--je to tak ..jenže to celý v emocích uživatelů alfařů je o něčem jiným..
To co se těžce vysvětluje, je jistá hrana, na který se Alfa vždycky tradičně v minulosti držela -z hlediska jízdních vlastností a vzhledem k aktuální úrovni okolí....
Jasně vůbec nejde masově o rovinu - Evo nebo Imprezu..to jsou auta jasnýho určení..
Jenomže
Evo je jistou ikonou značky, vyhoď ho z nabídky a jak bude značka Mitsubishi vnímána .."sportovně"?
Impreza v nabídce Subaru je to samý-jak by smet..
NIssan GT-R dává tvář Nissanu a na Severní smyčce je vidět reál..co tahle automobilka reálně umí postavit i v týhle době prosejvání značek a oddělování plev--možná právě proto..
Většina značek, které cílí na skupinu zákazníků, kteří mají identifikaci směrem ke "cuore sportivo" a kašlou na "rozumný hlediska "má prostě něco podobnýho v nabídce.
Vývěsní štít značky, kterej má opravdu kou.le..a kterej je zosobněním filozofie--kde je tohle
u Alfy --bez upocenejch kompromisů ?
Když vytáhneš kluka z 13 let starýho Fiata coupé 20V TBa posadíš ho do Brery 1750 TB tak se ti z hlediska dynamiky prostě vysměje--a to je prosím surově jednoduchej podvozek z Alfy 145..
--v celý parádě..
Mrkni do současný Alfa nabídky... vidíš tam cokoli, co by nebyla "komerce"-a od začítku do konce kompromis? aspoň 300 -350 koňový 8V -dobře 6V atm. motor nebo aspoň na tuhle rovinu osolenej 2,5 TB s krouťákem cca 400? v káře s ostrým podvozkem za přiměřenou cenu?
a váhou okolo 1300kg?--no dobře- uberu-dneska by byl zázrak i těch 1450? To by bylo hodně zajímavý
Brera měla našlápnuto tímto směrem, měl to být zadohrab s 4.2L motorem, prostě nekompromisní zábavná kára a mrkni na trapas,na který se podařilo stlačit Breru třeba v 4x4 3.2 JTS s váhou pomalu se blížících 2T., je tohle ostrý kupátko?.zeptej se lidí, který mají možnost to porovnat s něčím podobným od jiný značky a budou upřímný...
a to nemluvím o vulgární surovosti typu průměrná 300kW Corvetta---to už máš totiž jedno, Brera 4x4 3.2 JTS bere stejně--no bohužel jízdně je to jiná liga.. a jestli problematický 2+2 nebo dvoumístný je už skoro jedno--na "stěhování skříní na chalupu" má stejně každej nějaký to "praktický" ,- úsporný- bezpečný -auto- bla- bla- bla ...
Současná pouť s touhle automobilkou je prostě čekání na zázrak, kterej se nekoná..
u VW mně to vadit nebude, no u tradičního výrobce s jiným zaměřením ano...
Brera 1750TB-jo , dobře,váha šla dolů -jenže tý chybí VÝKON.200koní? vtip? to je k nas.ání tahle kasle když to má tuhle dynamiku .--. takhle zabalenou ... u Leona mi to nepřipadne divný.ve smyslu toho slova..,lepší nákupní taška ....prostě Alfa ti nenabízí aktuálně VÝKON který spolu s opravdu ostrým podvozkem a přiměřeným "nepraktickým" vzhledem vypodloží oprávněnost sloganu "cuore sportivo"..
Projeď se pro srovnání ve starým Z3coupéM a budeš vědět jak to myslím-jasně nestálo milion, no tady mohla Alfa bodovat-- Breře nechybí nic, než připravit ostrou 3.2 JTS 280kWTB 4x4 s rozumnou váhou a cenou v serii, třeba omezený--copak tam marketivgovou politiku dělá pitomec?Kolik stojí kompresor a jinej soft v jednotce výrobce, pár dílů odlehčit a vyhodit zbytečnosti.. stačí se podívat okolo sebe ke konkurenci -nehledám třeba osobně ostrou Imprezu 4x4 na šotolinu a přilbu, chtěl bych něco ve stylu třeba i spartánskýho Z3coupéM--jednoduchou, surovou káru od Alfy..se zadním náhonem která nebude na veteránskejch značkách--třeba už kvůli údržbě.. :-) s cenou okolo milionu--nejde to u Alfy v r.2011?
Bohužel--tak ten trh vykreje Asie.--i bez sloganu.---prostě to posmívaný Z370 tady má svý pevný místo..
Na každý příchozí model se dívají vyznavači značky jako na šanci obnovení důstojné tradice
počinů jako byla třeba i 75 3.0 V6, 155Q4.. --ve své době.
Až Alfa bude mít v nabídce i svoje jedno civilní "Evo",tohohle druhu /155Q4 dneška/ nebo klidně skromný kupátko jako Z3coupéM, lidi přestanou kritizovat kvality "denní uživatelské konfekce"--prostě bude jasný, jak je to myšlený a každej šáhne do toho správnýho regálu..
Nechci vůbec po nich aktuálně ani Nissan GT-R, ono problémem je i to srovnání se starou Z350,nebo Z370 který bohužel ve srovnání s Brerou ?je o úplně jiným světě.
Co mi může Alfa nabídnout dneska-za cenu okolo milionu?-nepotřebuju kombíka jako třeba 159a bla, bla, bla --a Julii-nákupní tašku--nejsi už mladej kluk na startovní čáře a netlačí tě hypotéka,nepotřebuješ 700litrů v kufru na kočárek a mrtvou tchýni zabalenou do deky :-) a prostě chceš si to aktuálněš jen civilně užít bez dodatečný cool-puberty Impreza a Evo na okresce mezi vesnicí A a B --a že jich lítá.. :-)
Nevadí mi starej Defender-tomu se dá rozumět,týhle stylizaci pro cestu mezi Berounem a Prahou .. nevadí mi Alfa spider2000..jednou za tejden 30km,. mě vadí celkovej aktuální stav..u týhle značky .. opakuju ...Tak kde je aspoň ta nová ostrá 155Q4? -v roce 2011?Kterou si zasloužíme za trpělivost..
Tak co nám nabídnete dál? Tady ztrácí Alfa letitý vyznavače značky houfně..a kupa procent prostě už nechce jen slogany..a vyváření 20let starejch kaslí..ve stodole.
Dokud nepřijde Alfa s jednou nekompromisní ostrou károu, teď--ty "lepší Okty II " na denní ježdění budou pořád kritizovaný a špatně přijímaný..
Přestaň vyrábět Imprezu.. dobrá , rozumnej krok,vyznavači protáhnou hubu a čekaj a restaurujou starý motory dokola a dál už dělej jen praktický rozumný auta a nasyp to do trhu
--s patřičným sloganem..Subaru Legacy.. rally -cool kára ?.Jen proto, že jsi někdy něco takovýho vyráběl?.jak dlouho to budeš ochotnej poslouchat..jako uživatel
Ta Legacy je dobrý auto, no nemůže převzít ty emoce, který na zádech táhla Impreza..
Pokud ta Impreza v nabídce bude chybět,a nezměníš celkovej styl a orientaci, logo "sport" je lepší stáhnout z vývěsního štítu..
Pokud mi někdo nedá u tradiční "sport"značky aspoň zadní náhon a 300koní, nebo ostrou čtyřkolku,koupím si ho prostě jinde..Nabídka je slušná a není co řešit..
Otázka není 159--ale podvědomě spíš- kde máte pro nás v r.2011 ku.va nějaký to opravdu ostrý "cuore sportivo" hoši ?
To mě napadá jako ozvěna výroků SM..a takhle ho vlastně osobně docela chápu..
/Jiná věc jsou mantinely v rámci koncernu, který možná už tuhle značku prostě jednoduše surově kastrujou../ --jenže do toho niíkdo opravdu nevidí..
To co se těžce vysvětluje, je jistá hrana, na který se Alfa vždycky tradičně v minulosti držela -z hlediska jízdních vlastností a vzhledem k aktuální úrovni okolí....
Jasně vůbec nejde masově o rovinu - Evo nebo Imprezu..to jsou auta jasnýho určení..
Jenomže
Evo je jistou ikonou značky, vyhoď ho z nabídky a jak bude značka Mitsubishi vnímána .."sportovně"?
Impreza v nabídce Subaru je to samý-jak by smet..
NIssan GT-R dává tvář Nissanu a na Severní smyčce je vidět reál..co tahle automobilka reálně umí postavit i v týhle době prosejvání značek a oddělování plev--možná právě proto..
Většina značek, které cílí na skupinu zákazníků, kteří mají identifikaci směrem ke "cuore sportivo" a kašlou na "rozumný hlediska "má prostě něco podobnýho v nabídce.
Vývěsní štít značky, kterej má opravdu kou.le..a kterej je zosobněním filozofie--kde je tohle
u Alfy --bez upocenejch kompromisů ?
Když vytáhneš kluka z 13 let starýho Fiata coupé 20V TBa posadíš ho do Brery 1750 TB tak se ti z hlediska dynamiky prostě vysměje--a to je prosím surově jednoduchej podvozek z Alfy 145..
--v celý parádě..
Mrkni do současný Alfa nabídky... vidíš tam cokoli, co by nebyla "komerce"-a od začítku do konce kompromis? aspoň 300 -350 koňový 8V -dobře 6V atm. motor nebo aspoň na tuhle rovinu osolenej 2,5 TB s krouťákem cca 400? v káře s ostrým podvozkem za přiměřenou cenu?
a váhou okolo 1300kg?--no dobře- uberu-dneska by byl zázrak i těch 1450? To by bylo hodně zajímavý
Brera měla našlápnuto tímto směrem, měl to být zadohrab s 4.2L motorem, prostě nekompromisní zábavná kára a mrkni na trapas,na který se podařilo stlačit Breru třeba v 4x4 3.2 JTS s váhou pomalu se blížících 2T., je tohle ostrý kupátko?.zeptej se lidí, který mají možnost to porovnat s něčím podobným od jiný značky a budou upřímný...
a to nemluvím o vulgární surovosti typu průměrná 300kW Corvetta---to už máš totiž jedno, Brera 4x4 3.2 JTS bere stejně--no bohužel jízdně je to jiná liga.. a jestli problematický 2+2 nebo dvoumístný je už skoro jedno--na "stěhování skříní na chalupu" má stejně každej nějaký to "praktický" ,- úsporný- bezpečný -auto- bla- bla- bla ...
Současná pouť s touhle automobilkou je prostě čekání na zázrak, kterej se nekoná..
u VW mně to vadit nebude, no u tradičního výrobce s jiným zaměřením ano...
Brera 1750TB-jo , dobře,váha šla dolů -jenže tý chybí VÝKON.200koní? vtip? to je k nas.ání tahle kasle když to má tuhle dynamiku .--. takhle zabalenou ... u Leona mi to nepřipadne divný.ve smyslu toho slova..,lepší nákupní taška ....prostě Alfa ti nenabízí aktuálně VÝKON který spolu s opravdu ostrým podvozkem a přiměřeným "nepraktickým" vzhledem vypodloží oprávněnost sloganu "cuore sportivo"..
Projeď se pro srovnání ve starým Z3coupéM a budeš vědět jak to myslím-jasně nestálo milion, no tady mohla Alfa bodovat-- Breře nechybí nic, než připravit ostrou 3.2 JTS 280kWTB 4x4 s rozumnou váhou a cenou v serii, třeba omezený--copak tam marketivgovou politiku dělá pitomec?Kolik stojí kompresor a jinej soft v jednotce výrobce, pár dílů odlehčit a vyhodit zbytečnosti.. stačí se podívat okolo sebe ke konkurenci -nehledám třeba osobně ostrou Imprezu 4x4 na šotolinu a přilbu, chtěl bych něco ve stylu třeba i spartánskýho Z3coupéM--jednoduchou, surovou káru od Alfy..se zadním náhonem která nebude na veteránskejch značkách--třeba už kvůli údržbě.. :-) s cenou okolo milionu--nejde to u Alfy v r.2011?
Bohužel--tak ten trh vykreje Asie.--i bez sloganu.---prostě to posmívaný Z370 tady má svý pevný místo..
Na každý příchozí model se dívají vyznavači značky jako na šanci obnovení důstojné tradice
počinů jako byla třeba i 75 3.0 V6, 155Q4.. --ve své době.
Až Alfa bude mít v nabídce i svoje jedno civilní "Evo",tohohle druhu /155Q4 dneška/ nebo klidně skromný kupátko jako Z3coupéM, lidi přestanou kritizovat kvality "denní uživatelské konfekce"--prostě bude jasný, jak je to myšlený a každej šáhne do toho správnýho regálu..
Nechci vůbec po nich aktuálně ani Nissan GT-R, ono problémem je i to srovnání se starou Z350,nebo Z370 který bohužel ve srovnání s Brerou ?je o úplně jiným světě.
Co mi může Alfa nabídnout dneska-za cenu okolo milionu?-nepotřebuju kombíka jako třeba 159a bla, bla, bla --a Julii-nákupní tašku--nejsi už mladej kluk na startovní čáře a netlačí tě hypotéka,nepotřebuješ 700litrů v kufru na kočárek a mrtvou tchýni zabalenou do deky :-) a prostě chceš si to aktuálněš jen civilně užít bez dodatečný cool-puberty Impreza a Evo na okresce mezi vesnicí A a B --a že jich lítá.. :-)
Nevadí mi starej Defender-tomu se dá rozumět,týhle stylizaci pro cestu mezi Berounem a Prahou .. nevadí mi Alfa spider2000..jednou za tejden 30km,. mě vadí celkovej aktuální stav..u týhle značky .. opakuju ...Tak kde je aspoň ta nová ostrá 155Q4? -v roce 2011?Kterou si zasloužíme za trpělivost..
Tak co nám nabídnete dál? Tady ztrácí Alfa letitý vyznavače značky houfně..a kupa procent prostě už nechce jen slogany..a vyváření 20let starejch kaslí..ve stodole.
Dokud nepřijde Alfa s jednou nekompromisní ostrou károu, teď--ty "lepší Okty II " na denní ježdění budou pořád kritizovaný a špatně přijímaný..
Přestaň vyrábět Imprezu.. dobrá , rozumnej krok,vyznavači protáhnou hubu a čekaj a restaurujou starý motory dokola a dál už dělej jen praktický rozumný auta a nasyp to do trhu
--s patřičným sloganem..Subaru Legacy.. rally -cool kára ?.Jen proto, že jsi někdy něco takovýho vyráběl?.jak dlouho to budeš ochotnej poslouchat..jako uživatel
Ta Legacy je dobrý auto, no nemůže převzít ty emoce, který na zádech táhla Impreza..
Pokud ta Impreza v nabídce bude chybět,a nezměníš celkovej styl a orientaci, logo "sport" je lepší stáhnout z vývěsního štítu..
Pokud mi někdo nedá u tradiční "sport"značky aspoň zadní náhon a 300koní, nebo ostrou čtyřkolku,koupím si ho prostě jinde..Nabídka je slušná a není co řešit..
Otázka není 159--ale podvědomě spíš- kde máte pro nás v r.2011 ku.va nějaký to opravdu ostrý "cuore sportivo" hoši ?
To mě napadá jako ozvěna výroků SM..a takhle ho vlastně osobně docela chápu..
/Jiná věc jsou mantinely v rámci koncernu, který možná už tuhle značku prostě jednoduše surově kastrujou../ --jenže do toho niíkdo opravdu nevidí..
Re: Alfa 159 a názory alfistů na ni
zadny nahon?nikdy v zivote v zime problem jak hovado niekto ti nasti pod zadne kolesa a stojis a nedaj boze mat 300ps znami ma 730d a ten nadava jak hovado minule isel obiehat dupol tomu kolesa zacali hrabat a uz bol vo zvodidlach a nepomohlo ani esp ked zadok tak aby bol motor v zadu inak je to velika ko... a neviem pre co mozno sa mi to zda ale alfa aj ked ma 200ps a postavis vedla nej druhe auto co ma 200ps tak alfa ma vzdy na vrch
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Alfa 159 a názory alfistů na ni
Minimálně 200 koňová Karosa jede výrazně hůř 

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Alfa 159 a názory alfistů na ni
Bohužel se to nedá bez teček a čárek číst... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfa 159 a názory alfistů na ni
HonzaR: já s tebou v podstatě souhlasím, problém je ža Alfa je na tom s prodejema tak mizerně,že v kombinaci s úsporným šéfem koncernu prostě nic opravdu "cuore" nemůžeme čekat, nebo to je cenově uplně mimo - 8C.
dost kluků si s alfou 159 splnilo sen a budou se zuby nehty rvát, že to je to ono. víš jak-když nemáš srovnání, a nejel jsi opravdu zajímavý auta, ohromí tě i 159
.
dost kluků si s alfou 159 splnilo sen a budou se zuby nehty rvát, že to je to ono. víš jak-když nemáš srovnání, a nejel jsi opravdu zajímavý auta, ohromí tě i 159

Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Re: Alfa 159 a názory alfistů na ni
tak Giulietta a Mito nabízejí aspoň QV verze, které už docela zajímavé jsou (zejména Jůlinka QV....). U 159 už se ničeho lepšího nedočkáme, protože pan účetní si umí spočítat, že by se to nevyplatilo
Ale budoucnost nevypadá tak zle.... Jestli větší Giulia bude stejně dobrá jak Giulietta (která má nejlepší motory ve své třídě a patří taky k nejlehčím), tak by se mohlo blýskat na časy..... A tam už se pravděpodobně dočkáme i V6, která bude určitě lepší než 3.2JTS a možná i čtyřkolky....
Jinak 159 se teď dá koupit za poměrně lidové ceny, viz:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
bohužel bez marketingu to je fakt o ničem.....

Ale budoucnost nevypadá tak zle.... Jestli větší Giulia bude stejně dobrá jak Giulietta (která má nejlepší motory ve své třídě a patří taky k nejlehčím), tak by se mohlo blýskat na časy..... A tam už se pravděpodobně dočkáme i V6, která bude určitě lepší než 3.2JTS a možná i čtyřkolky....
Jinak 159 se teď dá koupit za poměrně lidové ceny, viz:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
bohužel bez marketingu to je fakt o ničem.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Alfa 159 a názory alfistů na ni
V principu souhlasim s HonzaR.
S tim zadnim nahonem je to kec, jezdime druhou zimu a vyjede to (s dobryma pneu) to co predohrab, navic vyvazenejsi chovani v zatackach, a pri vypnutym protiprokluzu je s tim kopec srandy. Pokud je zaply ASC+T, ten zadek to ustrelit nenecha, navic umi delat el. samosvor (pribrzduje kolo, s velkou slavou to ma AR o 15 let pozdeji)
Porad vzpominam na tech par dni s Maserati, tech 250PS a zadni nahon se samosvorem byla skvele zabavna kombinace (a o hubu soucasne).
Nikdo mi nevymluvi, ze to neni sportovnejsi typ pohonu

S tim zadnim nahonem je to kec, jezdime druhou zimu a vyjede to (s dobryma pneu) to co predohrab, navic vyvazenejsi chovani v zatackach, a pri vypnutym protiprokluzu je s tim kopec srandy. Pokud je zaply ASC+T, ten zadek to ustrelit nenecha, navic umi delat el. samosvor (pribrzduje kolo, s velkou slavou to ma AR o 15 let pozdeji)
Porad vzpominam na tech par dni s Maserati, tech 250PS a zadni nahon se samosvorem byla skvele zabavna kombinace (a o hubu soucasne).
Nikdo mi nevymluvi, ze to neni sportovnejsi typ pohonu
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Alfa 159 a názory alfistů na ni
mozno je problem u bmw on tam skusal davat aj vazne drahe gumy a stale nadava jak hovado teraz ma v kufri asi 150kg ciniek a hovory ze je to trochu lepsie mne moc zadok nereze ked mas silny motor tak to furt len hrabe a uteka bratranec mal supru 3.O turbo a ked tomu zalozil tak to hrabalo jak uderene proste u sportaku musi byt motor v zadu a vtedy aj zadny nahon aspon podla mna
Naposledy upravil(a) jurki888 dne 4.2.2011, pát 17:51, celkem upraveno 1 x.
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Alfa 159 a názory alfistů na ni
a tiez som mu hovoril ci nahodov nema vypnute esp a on ze nie tak neviem
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Alfa 159 a názory alfistů na ni
a tiez som mu hovoril ci nahodov nema vypnute esp a on ze nie tak neviem
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Alfa 159 a názory alfistů na ni
snad nikoho neurazi ze tu vystupuju timhle zpusobem, ale je pravda ze 159tka pro me byla jen zajimavou ojetinou, alternativou k jinym, proti kterym mi nabidla neco vic...
Je to auto do ktereho si proste rad kdykoliv sednu, a bavi me s nim jezdit, coz tak mnou predhazovana octa nebo treba passat nikdy nebyl ani nebude. Alfa ma pro me neokoukany vzhled, kvalitni zpracovani a materialy - libi se mi ze hlinikove dily v interieru jsou hlinikove, a pojeti interieru je proste totalne odlisne od tech "referencnich" nudnych interieru konkurencnich znacek.
Jinak si myslim ze kdyz se na to podivame trochu s nadhledem, tak je jasne ze v dnesni dobe je na tom vic automobilek stejne. Vezmu treba Hondu, ktera mela skvela VTI, Integru Type-R, Hondu S2000 nebo NSX. Relativne levna a zabavna auta, za ktere nyni nema zadnou nahradu, a diky cemuz tak honda pohrbila svoje ambice na vyrobu sportovnich aut.
Nevim, napovezte mi co pro vas znamena to cuore sportivo... Proste neverim v nejake fandovstvi, tohle mi prijde naivni pokud je rec o smeru kterym by se mel ubirat smer noveho modelu. Tyhle lidi automobilku neuzivi, a vzhledem k dobe plne nahaneni hvezdickek v crashtestech, ekoterorismu, zvysovani bezpecnosti to je taknejak nerealne. Trh je plny automobilek se skomirajicimi prodeji ktere se snazi drzet tradicnich hodnot a pojeti svych produktu, stejne jako prosperujicich chrlicu nudnych, fadnich nezajimavych aut s obrovskymi zisky.
Byl jsem pozvany na svezeni z MiTem, ani tohle auto nebylo to spravne k tomu, abych z nej vystupoval s prihlouplym usmevem, o chlup lip na tom byla Gulietta, ktera se mi opravdu libi, ale pokud je rec o sportovnim aute, stale mu podle me chybi spravny motor pod kapotou, treba pokud budu mit moznost svezeni s 1750TBi zmenim nazor.
Umel bych pohopit 75tku s transaxle, stejne jako puvodni spider... to jsou auta ktera jsem nikdy nemel a nikdy jsem v nich nesedel. Jako clovek ktery vlastnil 155 2,0 turbo, spider 3.0V6, mezi dalsi alfami pak 147 1,6 a 147 GTA jsem tohle nikdy nepochopil. Kdyz vzpomenu na svoje alfy, ty prvni dve byly spise nez zdrojem stesti a euforie ze sportovniho svezeni duvodem k tomu, ze jsem na nejaky cas na tuhle znacku zanevrel, tragicka poruchovost, drahe a nedostupne dily, o nejakem sportovnim pozitku z jizdy bych take zrovna nemluvil. U 147micky ktera znamenala po nejakych 10ti letech muj navrat k teto znacce jsem na tom nebyl jinak, koupit 147 jako auto do rodiny byla chyba, poruchova, se spatne zpracovanym interierem, nizkou trvanlivosti podvozkovych dilu, pro me byla velkym zklamanim. O motoru ktery byl na zaruku vymenen pote co zacal nadmerne zrat olej ani nemluvim. GTA jsem mel rad, ale bylo duvodem k tomu, ze premotorovana FWD pro me nadale neni cestou.
Kdyz jsem zakotvil u Hondy, bylo pro me prekvapenim kolik zabavy tahle auta nabizela, pri minimalnich nakladech na jakykoliv servis a udrzbu, a jak odolna a spolehliva byla. Najednou jsem zjistil, ze se muzu jet autem svezt i dal nez 30km od baraku aniz bych se bal ze zpatky pojedu s ostudou na lane.
Takze pokud se vratim k 159tce, auto na me pusobi jako krok spravnym smerem.
Ma sportovni design ktery musi zaujmout, sportovni jizdni vlastnosti - podvozek a rizeni dle meho snesou srovnani s konkurenci, a reci o tom ze kvalitou nedosahuje nemecke konkurence se mi zdaji jako nepodlozene. Bohuzel ale trh s ojetinami automobilku nezivi.
Je to auto do ktereho si proste rad kdykoliv sednu, a bavi me s nim jezdit, coz tak mnou predhazovana octa nebo treba passat nikdy nebyl ani nebude. Alfa ma pro me neokoukany vzhled, kvalitni zpracovani a materialy - libi se mi ze hlinikove dily v interieru jsou hlinikove, a pojeti interieru je proste totalne odlisne od tech "referencnich" nudnych interieru konkurencnich znacek.
Jinak si myslim ze kdyz se na to podivame trochu s nadhledem, tak je jasne ze v dnesni dobe je na tom vic automobilek stejne. Vezmu treba Hondu, ktera mela skvela VTI, Integru Type-R, Hondu S2000 nebo NSX. Relativne levna a zabavna auta, za ktere nyni nema zadnou nahradu, a diky cemuz tak honda pohrbila svoje ambice na vyrobu sportovnich aut.
Nevim, napovezte mi co pro vas znamena to cuore sportivo... Proste neverim v nejake fandovstvi, tohle mi prijde naivni pokud je rec o smeru kterym by se mel ubirat smer noveho modelu. Tyhle lidi automobilku neuzivi, a vzhledem k dobe plne nahaneni hvezdickek v crashtestech, ekoterorismu, zvysovani bezpecnosti to je taknejak nerealne. Trh je plny automobilek se skomirajicimi prodeji ktere se snazi drzet tradicnich hodnot a pojeti svych produktu, stejne jako prosperujicich chrlicu nudnych, fadnich nezajimavych aut s obrovskymi zisky.
Byl jsem pozvany na svezeni z MiTem, ani tohle auto nebylo to spravne k tomu, abych z nej vystupoval s prihlouplym usmevem, o chlup lip na tom byla Gulietta, ktera se mi opravdu libi, ale pokud je rec o sportovnim aute, stale mu podle me chybi spravny motor pod kapotou, treba pokud budu mit moznost svezeni s 1750TBi zmenim nazor.
Umel bych pohopit 75tku s transaxle, stejne jako puvodni spider... to jsou auta ktera jsem nikdy nemel a nikdy jsem v nich nesedel. Jako clovek ktery vlastnil 155 2,0 turbo, spider 3.0V6, mezi dalsi alfami pak 147 1,6 a 147 GTA jsem tohle nikdy nepochopil. Kdyz vzpomenu na svoje alfy, ty prvni dve byly spise nez zdrojem stesti a euforie ze sportovniho svezeni duvodem k tomu, ze jsem na nejaky cas na tuhle znacku zanevrel, tragicka poruchovost, drahe a nedostupne dily, o nejakem sportovnim pozitku z jizdy bych take zrovna nemluvil. U 147micky ktera znamenala po nejakych 10ti letech muj navrat k teto znacce jsem na tom nebyl jinak, koupit 147 jako auto do rodiny byla chyba, poruchova, se spatne zpracovanym interierem, nizkou trvanlivosti podvozkovych dilu, pro me byla velkym zklamanim. O motoru ktery byl na zaruku vymenen pote co zacal nadmerne zrat olej ani nemluvim. GTA jsem mel rad, ale bylo duvodem k tomu, ze premotorovana FWD pro me nadale neni cestou.
Kdyz jsem zakotvil u Hondy, bylo pro me prekvapenim kolik zabavy tahle auta nabizela, pri minimalnich nakladech na jakykoliv servis a udrzbu, a jak odolna a spolehliva byla. Najednou jsem zjistil, ze se muzu jet autem svezt i dal nez 30km od baraku aniz bych se bal ze zpatky pojedu s ostudou na lane.
Takze pokud se vratim k 159tce, auto na me pusobi jako krok spravnym smerem.
Ma sportovni design ktery musi zaujmout, sportovni jizdni vlastnosti - podvozek a rizeni dle meho snesou srovnani s konkurenci, a reci o tom ze kvalitou nedosahuje nemecke konkurence se mi zdaji jako nepodlozene. Bohuzel ale trh s ojetinami automobilku nezivi.
Re: Alfa 159 a názory alfistů na ni
k tomu se snad ani nevyjadrovatjurki888 píše:mozno je problem u bmw on tam skusal davat aj vazne drahe gumy a stale nadava jak hovado teraz ma v kufri asi 150kg ciniek a hovory ze je to trochu lepsie mne moc zadok nereze ked mas silny motor tak to furt len hrabe a uteka bratranec mal supru 3.O turbo a ked tomu zalozil tak to hrabalo jak uderene proste u sportaku musi byt motor v zadu a vtedy aj zadny nahon aspon podla mna

Re: Alfa 159 a názory alfistů na ni
H-Honza
...pravdu má, předseda.....
Bohužel, je to tak a lepší to nebude.
Honičkám z filmů o četnících v Saint Tropez dávno odzvonilo. Joo 70 léta, to byla doba, žadná elektronika, žádná bezpečnost, alkohol za volantem....., ale, stejně by nám to bylo na prd, protože jsme se narodili blbě, tady vládnul bolševik a ŽIGULI, tak nevim.
Trochu to odlehčím, tohle téma
pořidte si motorku....,náhon na zadek, motor uprostřed, výkonu mraky, relativně lehká, zrychlení až vám z toho budou brnět uši
m.
...pravdu má, předseda.....
Bohužel, je to tak a lepší to nebude.
Honičkám z filmů o četnících v Saint Tropez dávno odzvonilo. Joo 70 léta, to byla doba, žadná elektronika, žádná bezpečnost, alkohol za volantem....., ale, stejně by nám to bylo na prd, protože jsme se narodili blbě, tady vládnul bolševik a ŽIGULI, tak nevim.
Trochu to odlehčím, tohle téma


m.
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw.
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 159 a názory alfistů na ni
Krevní skupina nalepená na botě a v zadní kapsičce u trenýrek kartička dárce orgánů. 

BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: Alfa 159 a názory alfistů na ni
to je fakt hlína tahle diskuse.... Poměrně reálně ukazuje, že lidi prostě chtějí auto na převoz z bodu A do bodu B s porcí image, "show" vzhledem a sportovní image....
Realita nás nezajímá, pojďme dělat dojem.....
(u Audi to dávno pochopili a jak ta firma vydělává)
Výsledkem je 159 vážící 1,5tuny, s výkonem 120 koní, na protektorech.....
Tohle fakt nemá cenu řešit.....
Realita nás nezajímá, pojďme dělat dojem.....

Výsledkem je 159 vážící 1,5tuny, s výkonem 120 koní, na protektorech.....

Tohle fakt nemá cenu řešit.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Žížal
- Pozorovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
- Bydliště: Havirov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa 159 a názory alfistů na ni
Poridil jsem si 159 1.9 JTDm 16V a jsem s ni spokojeny.
Nebyl jsem priznivce Alfy, protoze jsem jezdil s 33 a auto to bylo super, kdyz nahodou jelo. Neskutecny podvozek, neskutecny motor, "curoe" v kazdem kilogramu vahy
jenze v zime omrzle nohy, utopene svicky zrovna kdyz byla potreba a elektrika tahana simpanzem. Takze z lasky se postupne stala obtezujci spolecnost. Nasledovala spousta jinych povetsinou koncernovych aut, ktera ztracela neco malo pozitku z jizdy na srovnatelne Alfy, ale bohate to vracela spolehlivosti.
Loni nastal cas pro rodiny kombik v nafte, dulezite bylo slusne misto, vybava, bezpecnost i trocha zabavy pilota
Zkusil jsem ruzne variace od koncernu, Fordu, Hondy, Toyoty a korejcu - nejsou to zla auta, ale neco jim chybelo, bylo to jak sex s dvema kondomama. Jako cerny kun se objevila 159 - jeden bazarista mi ji v navalu zoufalstvi nabidl a me bylo hloupe odmitnout. Nebylo to zle a preskocila jiskra, po chvili patrani po netu a par konzultacich s mechaniky jsem si jednu vybral. Splnuje moje pozadavky a jako bonus neskutecny design interieru i exterieru. Tohle neni auto na okruh, ikdyz zazitek z jizdy ve srovnani s VW, korejcema nebo Fordem je podstatne lepsi. No popravde auto leti jako granat a ne jako baletka.
Bohuzel trpi ekologii (tomu se pomuze) a bezpecnost se plati vahou. 159 neni o zazitku z jizdy jako 75, ale pokud ji ma v zime ridit i prytelkyne, tak je lepsi volba. Nechci se dodtknout alfistu, ale nehledate v 159 a dalsich novych modelech co nejsou a nikdy byt nemely? Hard core zazitek z jizdy je super, chvilku, ale zit s takovym autem kazdy den se neda. Lidi co si koupi nove auto jen na zazitek z jizdy je minimum. Ani jim nepreje doba MP s radarama v kazde vesnici. 159 je sice spis idealni pokracovani passatu, coz je i videt na tom ze si ji kupuje dost byvalych priznivcu VW, ale nemyslim ze by to byla spatna cesta. Alfa jako znacka se tezko muze udrzet, pokud je synonymem pro nespolehlivost a zazitky z cest do servisu. Smutne je ze potencial dany kombinaci techniky a image nevyuzili dostatecne, to ale neni problem techniky auta. Zatim je 159 prijemna spolecnost, jezdi furt, naklady na udrzbu jsou jak na passata a budi pozornost kdekoli se objevi.
Auto mam k kazdodenimu jezdeni do prace, obcasne sluzebky a dovolene a ne pro lesteni v garazi. Cesta z prace domu neni adrenalinovy vylet, je to nutnost
Je ale pravda ze na hrani mam jine auto...
Nebyl jsem priznivce Alfy, protoze jsem jezdil s 33 a auto to bylo super, kdyz nahodou jelo. Neskutecny podvozek, neskutecny motor, "curoe" v kazdem kilogramu vahy

Loni nastal cas pro rodiny kombik v nafte, dulezite bylo slusne misto, vybava, bezpecnost i trocha zabavy pilota

Zkusil jsem ruzne variace od koncernu, Fordu, Hondy, Toyoty a korejcu - nejsou to zla auta, ale neco jim chybelo, bylo to jak sex s dvema kondomama. Jako cerny kun se objevila 159 - jeden bazarista mi ji v navalu zoufalstvi nabidl a me bylo hloupe odmitnout. Nebylo to zle a preskocila jiskra, po chvili patrani po netu a par konzultacich s mechaniky jsem si jednu vybral. Splnuje moje pozadavky a jako bonus neskutecny design interieru i exterieru. Tohle neni auto na okruh, ikdyz zazitek z jizdy ve srovnani s VW, korejcema nebo Fordem je podstatne lepsi. No popravde auto leti jako granat a ne jako baletka.
Bohuzel trpi ekologii (tomu se pomuze) a bezpecnost se plati vahou. 159 neni o zazitku z jizdy jako 75, ale pokud ji ma v zime ridit i prytelkyne, tak je lepsi volba. Nechci se dodtknout alfistu, ale nehledate v 159 a dalsich novych modelech co nejsou a nikdy byt nemely? Hard core zazitek z jizdy je super, chvilku, ale zit s takovym autem kazdy den se neda. Lidi co si koupi nove auto jen na zazitek z jizdy je minimum. Ani jim nepreje doba MP s radarama v kazde vesnici. 159 je sice spis idealni pokracovani passatu, coz je i videt na tom ze si ji kupuje dost byvalych priznivcu VW, ale nemyslim ze by to byla spatna cesta. Alfa jako znacka se tezko muze udrzet, pokud je synonymem pro nespolehlivost a zazitky z cest do servisu. Smutne je ze potencial dany kombinaci techniky a image nevyuzili dostatecne, to ale neni problem techniky auta. Zatim je 159 prijemna spolecnost, jezdi furt, naklady na udrzbu jsou jak na passata a budi pozornost kdekoli se objevi.
Auto mam k kazdodenimu jezdeni do prace, obcasne sluzebky a dovolene a ne pro lesteni v garazi. Cesta z prace domu neni adrenalinovy vylet, je to nutnost

Re: Alfa 159 a názory alfistů na ni
A jsme v mainstreamu. Aspoň že díky tomu vzhledu trošku vybočíme. A to tak, že důrazně, vždy a kdekoliv (všude). 

159
Re: Alfa 159 a názory alfistů na ni
H-Honza..
Je nepochybně spousta dobrejch aut mezi posledními ročníky bmw s dokonalými podvozky a ještě lepšími motory /zvlášť diesel produkce je nepochybně špička/ a přesto žádnej fanda bmw, kterej toho má dost naježděnýho s různejma modelama nepopře, že opravdová "emotion" je stará E30..proč..zkus mi tohle vysvětlit..
V čem spočívá tenhle veskrze nepraktickej pocit..., kterej nevykouzlí ani cena, a dokonce ani absolutní hodnota technickejch parametrů.
Je nepochybně spousta dobrejch aut mezi posledními ročníky bmw s dokonalými podvozky a ještě lepšími motory /zvlášť diesel produkce je nepochybně špička/ a přesto žádnej fanda bmw, kterej toho má dost naježděnýho s různejma modelama nepopře, že opravdová "emotion" je stará E30..proč..zkus mi tohle vysvětlit..



V čem spočívá tenhle veskrze nepraktickej pocit..., kterej nevykouzlí ani cena, a dokonce ani absolutní hodnota technickejch parametrů.

Re: Alfa 159 a názory alfistů na ni
Kubas :
to je fakt hlína tahle diskuse.... Poměrně reálně ukazuje, že lidi prostě chtějí auto na převoz z bodu A do bodu B s porcí image, "show" vzhledem a sportovní image....
Realita nás nezajímá, pojďme dělat dojem..... (u Audi to dávno pochopili a jak ta firma vydělává)
Výsledkem je 159 vážící 1,5tuny, s výkonem 120 koní, na protektorech.....
Tohle fakt nemá cenu řešit.....
edas:
A jsme v mainstreamu. Aspoň že díky tomu vzhledu trošku vybočíme. A to tak, že důrazně, vždy a kdekoliv (všude).
většině tohle nikoli jen stačí--ale právě VYHOVUJE..
Přesně takhle to je...
to je fakt hlína tahle diskuse.... Poměrně reálně ukazuje, že lidi prostě chtějí auto na převoz z bodu A do bodu B s porcí image, "show" vzhledem a sportovní image....
Realita nás nezajímá, pojďme dělat dojem..... (u Audi to dávno pochopili a jak ta firma vydělává)
Výsledkem je 159 vážící 1,5tuny, s výkonem 120 koní, na protektorech.....
Tohle fakt nemá cenu řešit.....
edas:
A jsme v mainstreamu. Aspoň že díky tomu vzhledu trošku vybočíme. A to tak, že důrazně, vždy a kdekoliv (všude).
většině tohle nikoli jen stačí--ale právě VYHOVUJE..


Přesně takhle to je...
Re: Alfa 159 a názory alfistů na ni
nebyt tehle lidi, tak nejsou penize ani na ty lepsi auta pro ty ostatni, za ktere se zrejme povazujes.
Tahle diskuze je o 159, coz je proste auto bez sportovnich ambicii, opet nechapu proc zduraznujes vahu, jak jsem psal ve srovnani se svoji aktualni konkurenci na trhu 159tka obezni neni, a srovnavat ji s predchudci - modely jako je 156tka je nesmysl, o to vic, ze v nabidce zadna 159 GTA neni...
Trochu mi z Tvoji reakce vadi, to "realita nas nezajima pojdme delat dojem", neni to tak trochu prazdne tvrzeni - zvlast pokud budeme mluvit o ceskym cloveku, myslis ze s alfou na nekoho udelas dojem? Tak to dost pochybuju, auta kteryma se v CR dela dojem maji modrobilou vrtuli nebo ctyri kruhy bych rekl.
Nechapu proc povazujes 159tku za spatny model pro kazdodenni jezdeni, a zda se Ti iritujici jezdit s 120k tahnoucima 1500kg ac je to rodinny sedan/combi, a pritom sis sam koupil sportovne se tvarici kupe GT s 4valcovym dieselem pod kapotou vazici 1400kg, ze stylu jakym pises jsem cekal ortodoxniho fandu, proto jsem koukal cim vlastne jezdis, a kdyz se vratim k tomu "pojdme udelat dojem", neni ono to GT taky tak trochu o necem, co se u jedne sorty majitelu da oznacit jako exhibicionismus, zatimco u jinych jako o pozerstvi? Ono je taky treba rozlisovat kdo sedi za volantem.

Tahle diskuze je o 159, coz je proste auto bez sportovnich ambicii, opet nechapu proc zduraznujes vahu, jak jsem psal ve srovnani se svoji aktualni konkurenci na trhu 159tka obezni neni, a srovnavat ji s predchudci - modely jako je 156tka je nesmysl, o to vic, ze v nabidce zadna 159 GTA neni...
Trochu mi z Tvoji reakce vadi, to "realita nas nezajima pojdme delat dojem", neni to tak trochu prazdne tvrzeni - zvlast pokud budeme mluvit o ceskym cloveku, myslis ze s alfou na nekoho udelas dojem? Tak to dost pochybuju, auta kteryma se v CR dela dojem maji modrobilou vrtuli nebo ctyri kruhy bych rekl.
Nechapu proc povazujes 159tku za spatny model pro kazdodenni jezdeni, a zda se Ti iritujici jezdit s 120k tahnoucima 1500kg ac je to rodinny sedan/combi, a pritom sis sam koupil sportovne se tvarici kupe GT s 4valcovym dieselem pod kapotou vazici 1400kg, ze stylu jakym pises jsem cekal ortodoxniho fandu, proto jsem koukal cim vlastne jezdis, a kdyz se vratim k tomu "pojdme udelat dojem", neni ono to GT taky tak trochu o necem, co se u jedne sorty majitelu da oznacit jako exhibicionismus, zatimco u jinych jako o pozerstvi? Ono je taky treba rozlisovat kdo sedi za volantem.

Re: Alfa 159 a názory alfistů na ni
Asi mame stejny kamarady... alespon nazorove.HonzaR píše:H-Honza..
Je nepochybně spousta dobrejch aut mezi posledními ročníky bmw s dokonalými podvozky a ještě lepšími motory /zvlášť diesel produkce je nepochybně špička/ a přesto žádnej fanda bmw, kterej toho má dost naježděnýho s různejma modelama nepopře, že opravdová "emotion" je stará E30..proč..zkus mi tohle vysvětlit..![]()
![]()
![]()
V čem spočívá tenhle veskrze nepraktickej pocit..., kterej nevykouzlí ani cena, a dokonce ani absolutní hodnota technickejch parametrů.
Jsem taky jednim z tech, ktere nelaka M3 E90, stejne jako EVO X, stejne jako spousta dalsich "sportovnich" aut, ze kterych se bohuzel slovy klasika stala nákupní auta pro blbecky.
M3 E30, EVO 6 nebo Deltu Integrale si nikdy nekoupi zadnej pozer, tohle jsou auta pro fandy.
Ale jsou to dinosauri, vymrely druh. Dneska by na trhu auta tohohle typu nemela sanci.
Chces vysvetleni po spatnym cloveku, sam jsem chtel z Hondy S2000 ktera ma k temhle autum hodne blizko presedlat do neceho novejsiho, silnejsiho, takze jsem bloumal mezi E46 M3, 350Z a evo VIII. Vse jsem si osahal, svezl se, nasal informace, ale zlom nastal az kdyz jsem byl se znamym s lancerem evo VI TME na jedne soukrome akci. Tam jsem pochopil ze ne vsechno nove je nutne lepsi, a proto jsem si i ja poridil EVO 6. Me nikdo nic o tom jak ma vypadat sportvni auto vykladat nemusi

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti