nenavrhuje, jak tomuhle průseru předejít.Vyslechl jsem názor jednoho
automechanika, kterej dělá jen Italy-předávám.javascript:emoticon('
-Mizernej olej se při otáčkách napaluje do karbonu, karbon se špatně smáčí
a dochází k permanentnímu mizernýmu mazání, bez ohledu kolik
oleje je v motoru.Lze se pokusit řídkou syntetikou 5W-60 vypláchnout opatrně karbon-tak 100-200 km během tří dnů protočit a alespoň trochu to svinstvo rozpustit.Pak vypláchnout motor levnou 10W-40 při velmi opatrné jízdě taky tak 100-200 km během tří dnů, pak znovu vylejt a dát tam
Selenii 10W-60.javascript:emoticon('a.vs.s')
Do Selenie přidat Bishop original, což je patentovaný
20 let starý výrobek, způsobující difuzní pronikání oleje do povrchu
kovových ploch.V podstatě olej se bez trhání roztáhne po povrchu
kovu a přidření kvalitní 10W-60 není možné.Mělo by to ošetřit i plochy,
které dostaly céres s nedostatkem oleje a připekly se. :smt073
Jinak 10W-60 která má větší teplotní rezervu než 10W-40 má aditiva
které způsobují paradoxně hustší olej při vyšší teplotě, což je záměr.
Háklivá subtilní klika podčtvercového motoru má od výroby větší vůle
v lágrech, aby se snadno vytáčela a olej 10W-60 hustší při provozní teplotě
vystředí kliku -vylágrování způsobují prý jemné vibrace kliky provozované x tis na levném oleji 10-40-u té 40 prý vždy. Levný
olej /většinou 10W-40/ nedokáže vystředit kliku plus dochází k napalování při trhání filmu levného oleje.
Najíždím mraky kiláků-asi 70 t ročně, což souvisí s povoláním.Olej bych v autě neměnil nikdy později než 10 tis, Bishop je pojistka, když olej nestíhá.Plochy v podstatě po Bishopovy nelze napálit.Jinak mikrosváry
na studenym oleji bez speciálního aditiva pro smáčení vznikají ve válci nevyhnutelně.Holý studený olej 10W-60 taky nestíhá, T.S. prej potřebuje prostě ohřát./Pro mne to jistí Bishop../javascript:emoticon(':-D')
----------------------
HonzaR
teď 145 TD jako rodinný bus
916 GTV 3.0 V6 pro radost