Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE
- jouda
- Nováček
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
- Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
- Kontaktovat uživatele:
Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE
Dobrý večer,
chtěl bych se zeptat, zda někdo na 2.0TS řešil instalaci přídavných budíků?
Zajímá mne hlavně tlak oleje. Nevíte co vše je potřeba a jaké čidlo případně rozvodjku na čidlo použít?
Díky za rady
chtěl bych se zeptat, zda někdo na 2.0TS řešil instalaci přídavných budíků?
Zajímá mne hlavně tlak oleje. Nevíte co vše je potřeba a jaké čidlo případně rozvodjku na čidlo použít?
Díky za rady
Naposledy upravil(a) jouda dne 15.2.2011, úte 07:50, celkem upraveno 2 x.
Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Re: Přídavné budíky
v sousedním vlákně je o tomhle zmínka , u zatěžovanýho 2. T.S. je výhodný spojit to s instalací termostatem regulovanýho chladiče oleje, redukce pro okruh chladiče pod filtr oleje má klasicky připravený vývody na teploměr i čidlo tlaku, budíky jsou celkem běžně..v nabídce
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... 5&start=20
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... 5&start=20
- jouda
- Nováček
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
- Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavné budíky
Tak zrovna se mi nijak nechce hrabat v systemu mazani.
Mel jsem na mysli neco jako koupit rozdvojku na origo cidlo, dat k tomu nove cidlo a pripojit na budik nebo tak neco?:??
Mel jsem na mysli neco jako koupit rozdvojku na origo cidlo, dat k tomu nove cidlo a pripojit na budik nebo tak neco?:??
Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Re: Přídavné budíky
Jj--no nevidím to jako dramatický hrabání v okruhu mazání, šoupnout redukci a chladič je práce na 20min, čidla tlaku a ev.teploty stojej pár stovek a pokud se nepoužijou obě, nechá se jedna záslepka.. že to 2.0 T.S. potřebuje pod zátěží jak sůl, o tom žádná...redukce najdeš na stejnejch stránkách a čidlo mazání na bloku./kur.va mizernej přístup/. mrkni do e-shopu, ať ho poznáš.. ale šel bych přes tu redukci
pod filtr...to má logiku a kompletně to mění situaci k lepšímu v okruhu mazání...
Ať ten motor neměníš za chvíli znova--
pod filtr...to má logiku a kompletně to mění situaci k lepšímu v okruhu mazání...
Ať ten motor neměníš za chvíli znova--
Re: Přídavné budíky
Degradace oleje je teplotní záležitost...pokles viskozity= pokles tlaku= olejový čerpadlo nestíhá== nestíhaj kluzný ložiska..
TLAK MAZÁNÍ JE KLÍČOVEJ..spolu s TEPLOTOU, teplotní degradace syntetickýho oleje je při překročení provozní teploty dost rychlá záležitost a je NEVRATNÁ, vlastnosti se po ochladnutí
z větší části NEVRACÍ...
TLAK MAZÁNÍ JE KLÍČOVEJ..spolu s TEPLOTOU, teplotní degradace syntetickýho oleje je při překročení provozní teploty dost rychlá záležitost a je NEVRATNÁ, vlastnosti se po ochladnutí
z větší části NEVRACÍ...
- jouda
- Nováček
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
- Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE
Ohledne olejovych vlastnosti vim.
Takze neco z prakticke casti:
kontrolka v TS motorech je k nicemu. Pri rosviceni je uz motor davno chycenej a tim padem se spolehat jenom na ni muze jenom v**. Proto jsem se rozhodl k instalaci pridavnych budiku a to na mereni tlaku oleje a jako bombonek voltmeter.
Objednal jsem si tento budik:

http://www.tuningshop.cz/interier-autod ... own-cover/
baleni obsahuje toto cidlo:

http://www.highperformanceparts.cz/raid ... -oleje.431
a dneska jsem poptaval Y redukci na zachovani puvodniho cidla a pridani noveho cidla:

http://www.highperformanceparts.cz/y-ad ... 4-x-15.406
takze ted uz jde o to, zda se mi tam to dalsi cidlo vejde s tou rozdvojkou a o natazeni kabelu k budiku. momentalne je auto v servise, takze doufam ze za par tydnu budu montovat
Takze neco z prakticke casti:
kontrolka v TS motorech je k nicemu. Pri rosviceni je uz motor davno chycenej a tim padem se spolehat jenom na ni muze jenom v**. Proto jsem se rozhodl k instalaci pridavnych budiku a to na mereni tlaku oleje a jako bombonek voltmeter.
Objednal jsem si tento budik:

http://www.tuningshop.cz/interier-autod ... own-cover/
baleni obsahuje toto cidlo:

http://www.highperformanceparts.cz/raid ... -oleje.431
a dneska jsem poptaval Y redukci na zachovani puvodniho cidla a pridani noveho cidla:

http://www.highperformanceparts.cz/y-ad ... 4-x-15.406
takze ted uz jde o to, zda se mi tam to dalsi cidlo vejde s tou rozdvojkou a o natazeni kabelu k budiku. momentalne je auto v servise, takze doufam ze za par tydnu budu montovat
Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE
Jj--to je standard--jenomže jen nouzovka...proč...
Než dojde k poklesu mazacího TLAKU
většinou dřív dojde k TEPELNÝ DEGRADACI OLEJE jehož následkem je druhotně pokles tlaku pro změnu parametrů vůči čerpadflu a jeho požadavku..
Čili ani TO, ŽE REGISTRUJEŠ pokles TLAKU ještě neříká, jak DEGRADOVANEJ OLEJ JE a jak dlouho je to už spíš " brusná emulze" na obrobení šály , spíš než kloudný mazivo..
K TÝ DEGADACI PŘEKROČENÍM TEPLOTY DOCHÁZÍ ABSENCÍ
OLEJOVÝHO CHLADIČE
Až se dovíš, že klesnul tlak, tak z oleje je dávno zálivka do odpadu a to že jsi reálně provozoval motor s přetíženou /tepelně/ mazací emulzí a jak dlouho nevíš při tomhle postupu vůbec
LOGIKA řešení--vyloučit ten problém, spíš než evidovat že nastal
1.Redukce s termostatem pod filtr + chladič oleje
2.čidlo TLAKU OLEJE na budík
3.ČIDLO TEPLOTY OLEJE na budík
Tohle vyvedený do budíku zajistí
A/ STabilní teplotní rozsah na oleji , dostat se přes pracovní rozsah už je fakt problém
B/ Přehřátí oleje nemusí trvad k degradaci dramaticky dlouho..čili překročení teploty
je první signál k VÝMĚNĚ OLEJOVÝ LÁZNĚ --dřív než z toho bude šlichta, kterou už nejde
natlačit..."Vodu" nenatlakuješ.No ta informace poklesu tlaku je až na druhým místě a nastává
před havárií--je potřeba tomu zabránit, ne se o tom pouze DOVĚDĚT
Cili prvotně jde o to NEPŘETOPIT OLEJOVOU LÁZEŇ, pokles tlak je až na konci toho řetězu
Když budeš mít chladič oleje, do stavu kdy spadne tlak se reálně nedostaneš, pokud tam bude rozumná náplŇ S REZERVOU NAHOŘE
Než dojde k poklesu mazacího TLAKU
většinou dřív dojde k TEPELNÝ DEGRADACI OLEJE jehož následkem je druhotně pokles tlaku pro změnu parametrů vůči čerpadflu a jeho požadavku..
Čili ani TO, ŽE REGISTRUJEŠ pokles TLAKU ještě neříká, jak DEGRADOVANEJ OLEJ JE a jak dlouho je to už spíš " brusná emulze" na obrobení šály , spíš než kloudný mazivo..
K TÝ DEGADACI PŘEKROČENÍM TEPLOTY DOCHÁZÍ ABSENCÍ
OLEJOVÝHO CHLADIČE
Až se dovíš, že klesnul tlak, tak z oleje je dávno zálivka do odpadu a to že jsi reálně provozoval motor s přetíženou /tepelně/ mazací emulzí a jak dlouho nevíš při tomhle postupu vůbec
LOGIKA řešení--vyloučit ten problém, spíš než evidovat že nastal
1.Redukce s termostatem pod filtr + chladič oleje
2.čidlo TLAKU OLEJE na budík
3.ČIDLO TEPLOTY OLEJE na budík
Tohle vyvedený do budíku zajistí
A/ STabilní teplotní rozsah na oleji , dostat se přes pracovní rozsah už je fakt problém
B/ Přehřátí oleje nemusí trvad k degradaci dramaticky dlouho..čili překročení teploty
je první signál k VÝMĚNĚ OLEJOVÝ LÁZNĚ --dřív než z toho bude šlichta, kterou už nejde
natlačit..."Vodu" nenatlakuješ.No ta informace poklesu tlaku je až na druhým místě a nastává
před havárií--je potřeba tomu zabránit, ne se o tom pouze DOVĚDĚT
Cili prvotně jde o to NEPŘETOPIT OLEJOVOU LÁZEŇ, pokles tlak je až na konci toho řetězu

Když budeš mít chladič oleje, do stavu kdy spadne tlak se reálně nedostaneš, pokud tam bude rozumná náplŇ S REZERVOU NAHOŘE
- jouda
- Nováček
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
- Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE
Ok, mas pravdu. Taky jsem nad tim puvodne premyslel ze dam merak jak na teplotu tak i na tlak. Ale bohuzel me ted trochu tlaci finance. Koupil jsem auto a jeste jsem v nem normalne nejel. Takze ted udelam asi jenom ten tlak a jako dalsi upgrade bude i ta teplota. Jinak dik za podrobnejsi vysvetleni.
Az budu montovat, dam nejake foto.
Az budu montovat, dam nejake foto.
Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE
Jj--jasný.....určitě bych do T.S. bez chladiče dal Bishop 460-G jako mazivostní pojistku..
S tímhle po ujetí řekněme 2tis kilometrů vydrží jet motor desítky km bez vany..
Test relativně zdařilý kopie týhle emulze /Prolong-- bohužel ten s olejem nevydrží ve vaně reálně tak dlouho/ jsem sem házel jako odkaz z Uložto.
Redaktoři Autotipu chtěli odhalit "podvod dle tvrzení o dodatečných aditivech viz bla bla bla Ing.Černý katedra maziva paliva
VŠCHT--a příspěvky na oleje.cz=== jaký bylo překvapení, když při praktickým pokusu ujela
Lada skoro 40km b ez olejový náplně- a část úplně bez vany..normálně jsou to vteřiny, max desítky vteřin. do kousnutí....
Takže i s případně degradovanou náplní nepřidřeš.
Říkal jsem to tady na různých místech=jako vlastní zkušenost .. v bávu jsem přehřál Castrol 5W-30
/s tím ve vaně po výměně jsem to koupil, no naštěstí jsem tam Bishop 460-G šoupnul hned ten den/ tak, že se to odpařovalo přes vejfukový ventily a šla bílá mlha z vejfuku , když jsem zastavil..
v podstatě jsem myslel, že to blafne, že praskla hadice od benzínu a tohle je plošný odpařování..
Seděl jsem v bílým oblaku a nevěděl, odkud se to valí..
Vytáhnul jsem ženu násilím z auta, až pak jsem zjistil reálně o co šlo.. Z toho Castrolu se stal friťák..Na silnici jsem vytočil na heveru 2l do krabice od svačiny, přilil 2l Agip Sint 2000 10W-40 ester Pao,kterej jsem sehnal na pumpě jako jedinej slušnej PAO-ester, okamžitě to po protočení přestalo kouřit a ujel jsem na tom ještě desítky kilometrů ten samej den..
Druhej den jsem to vytočil, hodil novej Agip sint 2000 10W-40 /Do R6 2.8/ a ten motor vrní ještě teď bez sebemenších potíží..čili Bishop 460-G zaskočil za tu degradovanou sra.ku a umazal to v pohodě--desítky kilometrů..
První pomoc v okamžiku ztráty mazivosti nebo trhnutí filmu super,, mám to nalitý hromadu let ve všech motorech..včetně Alf co provozuju..žádná Alfa bez ohledu na stáří neklekla na klice..
S tímhle po ujetí řekněme 2tis kilometrů vydrží jet motor desítky km bez vany..
Test relativně zdařilý kopie týhle emulze /Prolong-- bohužel ten s olejem nevydrží ve vaně reálně tak dlouho/ jsem sem házel jako odkaz z Uložto.
Redaktoři Autotipu chtěli odhalit "podvod dle tvrzení o dodatečných aditivech viz bla bla bla Ing.Černý katedra maziva paliva
VŠCHT--a příspěvky na oleje.cz=== jaký bylo překvapení, když při praktickým pokusu ujela
Lada skoro 40km b ez olejový náplně- a část úplně bez vany..normálně jsou to vteřiny, max desítky vteřin. do kousnutí....
Takže i s případně degradovanou náplní nepřidřeš.
Říkal jsem to tady na různých místech=jako vlastní zkušenost .. v bávu jsem přehřál Castrol 5W-30
/s tím ve vaně po výměně jsem to koupil, no naštěstí jsem tam Bishop 460-G šoupnul hned ten den/ tak, že se to odpařovalo přes vejfukový ventily a šla bílá mlha z vejfuku , když jsem zastavil..
v podstatě jsem myslel, že to blafne, že praskla hadice od benzínu a tohle je plošný odpařování..
Seděl jsem v bílým oblaku a nevěděl, odkud se to valí..
Vytáhnul jsem ženu násilím z auta, až pak jsem zjistil reálně o co šlo.. Z toho Castrolu se stal friťák..Na silnici jsem vytočil na heveru 2l do krabice od svačiny, přilil 2l Agip Sint 2000 10W-40 ester Pao,kterej jsem sehnal na pumpě jako jedinej slušnej PAO-ester, okamžitě to po protočení přestalo kouřit a ujel jsem na tom ještě desítky kilometrů ten samej den..
Druhej den jsem to vytočil, hodil novej Agip sint 2000 10W-40 /Do R6 2.8/ a ten motor vrní ještě teď bez sebemenších potíží..čili Bishop 460-G zaskočil za tu degradovanou sra.ku a umazal to v pohodě--desítky kilometrů..
První pomoc v okamžiku ztráty mazivosti nebo trhnutí filmu super,, mám to nalitý hromadu let ve všech motorech..včetně Alf co provozuju..žádná Alfa bez ohledu na stáří neklekla na klice..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 14.2.2011, pon 16:02, celkem upraveno 1 x.
Re:pojistný aditiva...řešení pro blbce?
Tohle je v diskuzi o olejových náplních zahrabaný někde jinde
Pozn.
Na počátku tohohle honění za "mazivostním zázrakem" stál Bishop, s náhodným objevem
--jak už to bývá/v 7O.letech/, a protože neprodal patentový práva, strhla se lavina napodobitelů, lépe nebo hůř fungujících replik--i jiných typů emulzí..
Bishopovo --všichni víte, co v tom je, no nakvedlat to neumí nikdo..jak s Coca-colou, je to stejný ..komu se to podaří, má patentový práva zdarma..je výraz humoru který se mi líbí..
Zatím jedna věc, která nebyla překonaná z hlediska životnosti aplikace...
Reálná výdrž 50-70 tis km bez ohledu na výměnu oleje je pro většinu napodobitelů z Marsu..
Napodobeniny vydrží max 2 výměny oleje...ty lepší..
.....................................
Každý tribo-profík se zatváří kysele, když začnete s dodatečnými aditivy--máte hned punc pitomce, manipulovanýho přiblblou televizní reklamou... to si "profík" dovolit nemůže
viz oblíbené poznámky typu --Černý _Oleje.cz
Je otázka kdo je za blbce, jestli ten, co opakuje klišé, nebo ten, kdo si dá práci s
reálným testenm a až potom vynáší soudy
Poznámka .... Na počátku byl Bishop, pak pokus ho napodobit.. tahle emulze
je z těch lepších /Bishop dává běžně 300km.../
Pozn
Kontrolní otázka--která voda zmrzne dříve -teplá nebo studená..?
Pokud jste ve škole dávali pozor, možná odpověď podle 2.TDZ je jasná..
Je klid, pokud si to nezkusíte--
/Odpověď zní teplá... a zatím mi nikdo nevysvětlil proč--ani kamarád-zástupce ředitele
jednoho fyzikálního výzkumáku..
Miluju věci, který fungujou--i když by neměly
Motto:
Odborník ví, že to nemůže fungovat..
Naštěstí laik to netuší a tak to s úspěchem vyrobí..
Důvodem k tomuto testu bylo potvrdit stanovisko odborníků typu Černého testem..
Jaké bylo překvapení redakce
http://uloz.to/3401431/motorova-drina.pdf
Seidl z Auto Esa ve sloupku vlevo MUVÍ O OLEJÍCH v ALFĚ T.S.== ačkoli bazary nemám příliš v lásce, tvrzení o nutn osti používat olej s vysokou teplotní rezervou ester-PAo /SELENIA/ JE
SPRÁVNÉ... prostě kdo tam leje něco podřadnýho bez chladiče oleje, může se s klikou
při ostrým provozu brzo rozloučit.... a stejně je kupa lidí, co tohle bude vždycky bagatelizovat
Fabie HTP 1.2--1.generace.... spousta lidí má pocit, že u tohohle 3.-válcovýho zázraku nemá smysl o oleji vůbec mluvit.. OMYL proč... protože je vedení oleje záměrně ohříváno
o vejfukovou trubku....proč...protože při městském poskakování se olej ohřeje na provozní teplotu rychle= ale = pokud někdo jede v létě na jih = třeba do Středomoří, měl by nalejt
5W-50 /což souvisí s tím, že tenhle motot se musí točit 4tis a víc na dálnici/
A člověk by myslel "blbý HTP" ...bohužel, stejně jako třeba podpalování ventilů u tohohle rychlíku--notorická závada u HTP 1.generace../ přeskočení zubu při nedostatečným tlaku oleje při startu na rozvodech/..
Prostě T.S. potřebuje stran mazání při "svižným provozu " opravdu péči..a ESTER-PAO
olej s rezervou viz vlákna na tohle téma...
Pozn.
Na počátku tohohle honění za "mazivostním zázrakem" stál Bishop, s náhodným objevem
--jak už to bývá/v 7O.letech/, a protože neprodal patentový práva, strhla se lavina napodobitelů, lépe nebo hůř fungujících replik--i jiných typů emulzí..
Bishopovo --všichni víte, co v tom je, no nakvedlat to neumí nikdo..jak s Coca-colou, je to stejný ..komu se to podaří, má patentový práva zdarma..je výraz humoru který se mi líbí..
Zatím jedna věc, která nebyla překonaná z hlediska životnosti aplikace...
Reálná výdrž 50-70 tis km bez ohledu na výměnu oleje je pro většinu napodobitelů z Marsu..
Napodobeniny vydrží max 2 výměny oleje...ty lepší..
.....................................
Každý tribo-profík se zatváří kysele, když začnete s dodatečnými aditivy--máte hned punc pitomce, manipulovanýho přiblblou televizní reklamou... to si "profík" dovolit nemůže
viz oblíbené poznámky typu --Černý _Oleje.cz
Je otázka kdo je za blbce, jestli ten, co opakuje klišé, nebo ten, kdo si dá práci s
reálným testenm a až potom vynáší soudy
Poznámka .... Na počátku byl Bishop, pak pokus ho napodobit.. tahle emulze
je z těch lepších /Bishop dává běžně 300km.../
Pozn
Kontrolní otázka--která voda zmrzne dříve -teplá nebo studená..?
Pokud jste ve škole dávali pozor, možná odpověď podle 2.TDZ je jasná..
Je klid, pokud si to nezkusíte--
/Odpověď zní teplá... a zatím mi nikdo nevysvětlil proč--ani kamarád-zástupce ředitele
jednoho fyzikálního výzkumáku..
Miluju věci, který fungujou--i když by neměly
Motto:
Odborník ví, že to nemůže fungovat..
Naštěstí laik to netuší a tak to s úspěchem vyrobí..



Důvodem k tomuto testu bylo potvrdit stanovisko odborníků typu Černého testem..
Jaké bylo překvapení redakce
http://uloz.to/3401431/motorova-drina.pdf
Seidl z Auto Esa ve sloupku vlevo MUVÍ O OLEJÍCH v ALFĚ T.S.== ačkoli bazary nemám příliš v lásce, tvrzení o nutn osti používat olej s vysokou teplotní rezervou ester-PAo /SELENIA/ JE
SPRÁVNÉ... prostě kdo tam leje něco podřadnýho bez chladiče oleje, může se s klikou
při ostrým provozu brzo rozloučit.... a stejně je kupa lidí, co tohle bude vždycky bagatelizovat
Fabie HTP 1.2--1.generace.... spousta lidí má pocit, že u tohohle 3.-válcovýho zázraku nemá smysl o oleji vůbec mluvit.. OMYL proč... protože je vedení oleje záměrně ohříváno
o vejfukovou trubku....proč...protože při městském poskakování se olej ohřeje na provozní teplotu rychle= ale = pokud někdo jede v létě na jih = třeba do Středomoří, měl by nalejt
5W-50 /což souvisí s tím, že tenhle motot se musí točit 4tis a víc na dálnici/
A člověk by myslel "blbý HTP" ...bohužel, stejně jako třeba podpalování ventilů u tohohle rychlíku--notorická závada u HTP 1.generace../ přeskočení zubu při nedostatečným tlaku oleje při startu na rozvodech/..
Prostě T.S. potřebuje stran mazání při "svižným provozu " opravdu péči..a ESTER-PAO
olej s rezervou viz vlákna na tohle téma...

Naposledy upravil(a) HonzaR dne 14.2.2011, pon 20:40, celkem upraveno 2 x.
-
FuniokV
- Příspěvky: 39
- Registrován: 18.11.2010, čtv 19:35
- Bydliště: Soběšovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE
Taky plánuju do svého GTV instalaci adaptéru pod olejový filtr a budíky na teplotu a tlak.Chtěl bych je pak zabudovat do držáku na A sloupek.Ale nevím jaký držák a jaké budíky koupit,aby byly co nejvíce podobné těm na středovém panelu.Kdyby stím měl někdo zkušenosti tak bych uvítal nějaké rady
.

Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE
HonzaR: Jakej chladič by jsi konkrétně doporučoval na 2.0TS? Z jakého auta? JTD? Jde o to aby byl i s tím termostatem. Sám o tom reálně uvažuji přidělat chladič oleje i s těma budíkama, ale nevím z čeho ten chladič vzít...?
A jaký máš názor na olej Selenia K 5w-40 do TwinSparka? Dává se do novějších alf, a všichni mi to doporučují ale ja tomu moc nevěřim. Díky
A jaký máš názor na olej Selenia K 5w-40 do TwinSparka? Dává se do novějších alf, a všichni mi to doporučují ale ja tomu moc nevěřim. Díky
Dodge Neon SRT-4
Alfa Romeo Giulietta 1,6jtdm
ex alfy:
GTV 2,0 Edizione sportiva
147 1,6 TS Distinctive
GTV 2.0 TS Lusso
145 1.4 TS Junior
145 1.4 TS Edicione sportiva
Alfa Romeo Giulietta 1,6jtdm
ex alfy:
GTV 2,0 Edizione sportiva
147 1,6 TS Distinctive
GTV 2.0 TS Lusso
145 1.4 TS Junior
145 1.4 TS Edicione sportiva
Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE
Jdi po novým chladiči OEM,, stojí pár korun:
redukce s termostatem tady
http://www.highperformanceparts.cz/adap ... -d10.13294
chladič s dostatečnou kapacitou :
http://www.highperformanceparts.cz/olej ... x-50mm.616
redukce s hadicema
http://www.highperformanceparts.cz/olej ... i--kit.622
budíky a čidla maj naprosto všude
adaptéry
http://www.highperformanceparts.cz/kata ... y-a-mereni
redukce s termostatem tady
http://www.highperformanceparts.cz/adap ... -d10.13294
chladič s dostatečnou kapacitou :
http://www.highperformanceparts.cz/olej ... x-50mm.616
redukce s hadicema
http://www.highperformanceparts.cz/olej ... i--kit.622
budíky a čidla maj naprosto všude
adaptéry
http://www.highperformanceparts.cz/kata ... y-a-mereni
Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE
Nástřel popisu Selenia K 5W-40
Selenia K je syntetickým lubrifikantem s inovovanou technologií, která garantuje dobré rozjezdové podmínky za studena a zajišťuje maximální ochranu i v podmínkách typicky městských. V městském provozu typu „stop & go”, kdy dochází k tvorbě kalů a usazenin, se snižuje performance produktu. Díky speciálním aditivům, zesíleno rozptýlenými molekulami, dokáže Selenia K zabránit tvorbě kalů. Toto technologicky vyspělé složení umožnilo obdržet:
nejaktuálnější mezinárodní specifikaci API SM, která zajišťuje maximální antioxidační odolnost, extrémní ochranu před usazeninami, a vysokou výkonnost při nízkých teplotách
exkluzivní homologaci Fiat 9.55535-M2/BZ pro nové motory FIRE EURO IV skupiny Fiat, obzvláště pro viskozimetrickou gradaci 5W-40 s odpovídajícími vlastnostmi Fuel Economy
čili tenhle olej byl vyvinutej pro Fiat motory --norma--Fiat 9.55535-M2/BZ
Kolik kiláků má nalítáno tvůj 2.0 T.S.---reálně, kterej je to přesně ročník...tohle je důležité
technologie oleje by ideálně měla respektovat stav motoru..
Selenia K je syntetickým lubrifikantem s inovovanou technologií, která garantuje dobré rozjezdové podmínky za studena a zajišťuje maximální ochranu i v podmínkách typicky městských. V městském provozu typu „stop & go”, kdy dochází k tvorbě kalů a usazenin, se snižuje performance produktu. Díky speciálním aditivům, zesíleno rozptýlenými molekulami, dokáže Selenia K zabránit tvorbě kalů. Toto technologicky vyspělé složení umožnilo obdržet:
nejaktuálnější mezinárodní specifikaci API SM, která zajišťuje maximální antioxidační odolnost, extrémní ochranu před usazeninami, a vysokou výkonnost při nízkých teplotách
exkluzivní homologaci Fiat 9.55535-M2/BZ pro nové motory FIRE EURO IV skupiny Fiat, obzvláště pro viskozimetrickou gradaci 5W-40 s odpovídajícími vlastnostmi Fuel Economy
čili tenhle olej byl vyvinutej pro Fiat motory --norma--Fiat 9.55535-M2/BZ
Kolik kiláků má nalítáno tvůj 2.0 T.S.---reálně, kterej je to přesně ročník...tohle je důležité
technologie oleje by ideálně měla respektovat stav motoru..
Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE
Napadá mě jeden příměr...krevní skupiny...zkus člověku s A+ dát AB- transfuzi
Je to taky krev, no bude to rychle ukončený.... přitom O- neudělá žádnej průser..
můžeš jí dát komukoli..
Oleje s ester-Pao základem, rozumný viskozity -se chovají jako krevní skupina 0-
většina motorů je skousne.
Viskozitní strategie souvisí s režimem provozu v největší míře,souvisí i se stavem
motoru po mechanické stránce...obecně čím víc kilometrů, tím větší vůle, tím lépe viskozitnější
olej..není pravda, že olej 5W-40 je lepší než 10W-40 a nebo 10W-60 je to hlavně
závislé na způsobu provozování..
Copak máš v manuálu piánko Selenia 20k 10W-40
pro zátěž Selenia racing 10W-60
/Není problém nalejt místo Selenia 20k náhradou AGIP Sint 2000 10W-40
a místo Selenia racing 10W-60 náhradou Agip racing 10W-60/
Ty oleje jsou určený pro Alfu a mají stejnou viskozitní a výkonovou specifikaci..
Některé "nové oleje" reagují hlavně na tlaky NA EMISNÍ LIMITY a to často znamená pokles obsahu zátěžových , výkonových aditiv--jako na potvoru právě tyhle aditiva si netykají s ekotrendem, ale u sportovního provozu se na to nebere takovej ohled, protože trh dělá
objem běžné spotřeby, ne speciály...
"nové oleje" často zohledňují další věci--spotřebu, přímý vstřik atd, hlavně tlak směrem k LL režimu,což je trend dneška na běžný nezátěžový provoz...prodlužování intervalu
vyhovuje normám, no nemusí být v souladu s požadavkem motoru, který má odlišnou konstrukci, která tohle reálně neumožňuje..
U Alfy klasik / T.S/ bych se přimlouval za olej přímo pro Alfu určený pro zátěžový provoz
Je to taky krev, no bude to rychle ukončený.... přitom O- neudělá žádnej průser..
můžeš jí dát komukoli..
Oleje s ester-Pao základem, rozumný viskozity -se chovají jako krevní skupina 0-
většina motorů je skousne.
Viskozitní strategie souvisí s režimem provozu v největší míře,souvisí i se stavem
motoru po mechanické stránce...obecně čím víc kilometrů, tím větší vůle, tím lépe viskozitnější
olej..není pravda, že olej 5W-40 je lepší než 10W-40 a nebo 10W-60 je to hlavně
závislé na způsobu provozování..
Copak máš v manuálu piánko Selenia 20k 10W-40
pro zátěž Selenia racing 10W-60
/Není problém nalejt místo Selenia 20k náhradou AGIP Sint 2000 10W-40
a místo Selenia racing 10W-60 náhradou Agip racing 10W-60/
Ty oleje jsou určený pro Alfu a mají stejnou viskozitní a výkonovou specifikaci..
Některé "nové oleje" reagují hlavně na tlaky NA EMISNÍ LIMITY a to často znamená pokles obsahu zátěžových , výkonových aditiv--jako na potvoru právě tyhle aditiva si netykají s ekotrendem, ale u sportovního provozu se na to nebere takovej ohled, protože trh dělá
objem běžné spotřeby, ne speciály...
"nové oleje" často zohledňují další věci--spotřebu, přímý vstřik atd, hlavně tlak směrem k LL režimu,což je trend dneška na běžný nezátěžový provoz...prodlužování intervalu
vyhovuje normám, no nemusí být v souladu s požadavkem motoru, který má odlišnou konstrukci, která tohle reálně neumožňuje..
U Alfy klasik / T.S/ bych se přimlouval za olej přímo pro Alfu určený pro zátěžový provoz
- jouda
- Nováček
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
- Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE
Nemate nekdo foto olejoveho cidla v motoru? jde mi o to, jake je kolem misto na 2.0TS
Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE
Bohužel, fotku nemám ...pro jednoduchost se dává i T-na každý ramínko jeden vývod.na čidlo...
Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE
Pokud jde o to T, není problém podle čidel ho připravit..teda ty závity a rozměr třeba z univerzálních redukcí nabo od zámečníka...
origo čidlo.tlaku mazání./180,- dražší cca 350 ,-/.
fyzikální parametry
Olejový tlakový spínač
vnější závit [mm]: M 14 x 1,5, počet přípojek: 1, Bod sepnutí [bar]: 0,2-0,5, Spínací rozsah [bar]: 0,2 +/- 0,5, hmotnost [kg]: 0,03, požadovaný počet kusů: 1
většinou stačí na dílně říct parametry závitů ..a délku závitu
origo čidlo.tlaku mazání./180,- dražší cca 350 ,-/.
fyzikální parametry
Olejový tlakový spínač
vnější závit [mm]: M 14 x 1,5, počet přípojek: 1, Bod sepnutí [bar]: 0,2-0,5, Spínací rozsah [bar]: 0,2 +/- 0,5, hmotnost [kg]: 0,03, požadovaný počet kusů: 1
většinou stačí na dílně říct parametry závitů ..a délku závitu
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 15.2.2011, úte 19:16, celkem upraveno 1 x.
Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE
To čidlo vypadá takhle..
- Přílohy
-
- 2.0 T.S.
- idlo tlaku.jpg (5.05 KiB) Zobrazeno 2825 x
- jouda
- Nováček
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
- Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE
No jasny. vim ze origo cidlo ma zavit M14x1,5 a cidlo uz mam doma. Musim zmerit.
jde mi o to, kdyz udelam nejakou redukci, tak aby tam bylo misto na 2 cidla jak nahoru tak kolem.
No uvidim az se kouknu na mou bouranou 156
jde mi o to, kdyz udelam nejakou redukci, tak aby tam bylo misto na 2 cidla jak nahoru tak kolem.
No uvidim az se kouknu na mou bouranou 156
Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
- jouda
- Nováček
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
- Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE
ted jsem nasel jeden obrazek z jineho serveru

je tedy takovyhle pripojeni cidla mozne?

je tedy takovyhle pripojeni cidla mozne?
Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE
Jj--jasný--no protože mám 3.0, tak u GTV fakt nevím, možná Kurkyn bude nejspíš vědět přesně,ono moc lidí to tu asi s 2.0 T.S. GTV neřešilo, co vím, tak před časem řešil přídavný budíky a dával T.. Ben--ten tu ale asi moc není...
/No na 145 bych se mohl podívat a změřit ti to--ale aktuálně mi tu neparkuje../
Já razím cestu redukce pod filtr+ přídavná čidla a chladič do redukce :-)
/No na 145 bych se mohl podívat a změřit ti to--ale aktuálně mi tu neparkuje../
Já razím cestu redukce pod filtr+ přídavná čidla a chladič do redukce :-)
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 15.2.2011, úte 21:32, celkem upraveno 2 x.
- jouda
- Nováček
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
- Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE
asi zkusim Kurkynovi zavolat a uvidim.
jinak tohle neni otazka jenom GTV je to celkove otazka 2.0TS mozna bude dobry, tohle presunout do sekce UPRAVY, ...
je to spis obecne.
Tohle bude STAGE I
- kdy nainstaluju jenom cidlo a budik a budu sledovat
do budoucna bych chtel STAGE II
kde se naistaluje chladis, cidlo teploty a tlaku tak jak psal HonzaR
ale nejdriv musim dat dohromady motor po zadreni klikovky
jinak tohle neni otazka jenom GTV je to celkove otazka 2.0TS mozna bude dobry, tohle presunout do sekce UPRAVY, ...
je to spis obecne.
Tohle bude STAGE I
- kdy nainstaluju jenom cidlo a budik a budu sledovat
do budoucna bych chtel STAGE II
kde se naistaluje chladis, cidlo teploty a tlaku tak jak psal HonzaR
ale nejdriv musim dat dohromady motor po zadreni klikovky
Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE
HonzaR: Motor má nalítáno cca 130tis ale před nějakýma 10ti- 15ti tis. km kompletní generálka včetně spodku. Já tam liju pouze selenii přímo určenou na GTV a nehodlám měnit. Jinak díky za odkazy na ty díly.
Dodge Neon SRT-4
Alfa Romeo Giulietta 1,6jtdm
ex alfy:
GTV 2,0 Edizione sportiva
147 1,6 TS Distinctive
GTV 2.0 TS Lusso
145 1.4 TS Junior
145 1.4 TS Edicione sportiva
Alfa Romeo Giulietta 1,6jtdm
ex alfy:
GTV 2,0 Edizione sportiva
147 1,6 TS Distinctive
GTV 2.0 TS Lusso
145 1.4 TS Junior
145 1.4 TS Edicione sportiva
- jouda
- Nováček
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
- Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE
tak cidlo ma závit 1/8-27 NPT a ted jake jsou zavity pro ty 2 šrouby?
Dočetl jsem na jinych strankach ze by tam meli byt M18x1,5 nemate nekdo moznost o overeni, zda je to opravdu M18x1,5 musim objednat redukci na cidlo.
Děkuji
Dočetl jsem na jinych strankach ze by tam meli byt M18x1,5 nemate nekdo moznost o overeni, zda je to opravdu M18x1,5 musim objednat redukci na cidlo.
Děkuji
Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti