Terr poctata je jestli ti nekolísá teplota. jako že vyjedeš na kopec a máš tam 90, pak když kopec sjíždíš a hodíš 5 aby jsi brzdil motorem a teplota spadne třeba na 60-70 . To by ukazovalo na špatný termostat.A už jsem vyděl taky noví a přitom byl špatný.
Jinak já vyměnil termostat a topení a to je teprve paráda.Tak mi začalo topit auto až mi po dvou dnech prasklo přední sklo
![:-D](./images/smilies/003.gif)
.Před tím i když mi vylezla teplota na 90 takové horko z výdechů nešlo.I topení totiž může být za tu dobu zalepené prachem a tím hůř když se v autě kouří!
Ale i tak pokud je pod -10 tak comonrail prostě nezatopí ani za boha tak že jak píšeš ne karton ale zalepil jsem všechny průduchy až teda na kousek kde je chladič oleje průhlednou lepící páskou. A musím říct že motor je zase o něco rychleji zahřátý. Jo a taky dost dělá spodní kryt motoru.