Osobně bych si ale motor TSI o objemech 1,2 nebo 1,4 nikdy nekoupil, to samé platí pro multiair ... Já nevěřím že z tak malých motorů vytřískat takovej výkon se nepodepíše na spolehlivosti
Alfisti si povídají o koncernu VW
-
lumberjack
- Příspěvky: 9
- Registrován: 11.11.2010, čtv 12:44
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Některé přízpěvky fakt stojí za to, nechápu jak může někdo odsoudit motor TSI (ve své době hodně nadčasovej stroj a má můj respekt)... Já osobně znám hodně lidí, kterej tenhle motor mají buďto ve škodovce nebo vw a nikdy s ním žádnej problém nebyl ... A z výroby se určitě kůli nezpolehlivosti ztahovat nebude, spíš počítám s tím,že s novou platformou vw MQ... přijdou i nové motorizace. A nová platforma se dělá hlavně kůli šetření peněz, asi mají náckové málo peněz na záchranu krachujících států eurozóny 
Osobně bych si ale motor TSI o objemech 1,2 nebo 1,4 nikdy nekoupil, to samé platí pro multiair ... Já nevěřím že z tak malých motorů vytřískat takovej výkon se nepodepíše na spolehlivosti
Osobně bych si ale motor TSI o objemech 1,2 nebo 1,4 nikdy nekoupil, to samé platí pro multiair ... Já nevěřím že z tak malých motorů vytřískat takovej výkon se nepodepíše na spolehlivosti
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
s/z
Ono to TSI zas tak nadčasový nebylo. Spíš mě přišlo, že se VW zase vydal slepou uličkou, stejně jako u TDI PD.
Ono to TSI zas tak nadčasový nebylo. Spíš mě přišlo, že se VW zase vydal slepou uličkou, stejně jako u TDI PD.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Myslíš, že jsou u VW takový lopaty, že vyvinou motory TSI a za pár let je potopí kvůli nový platformě a budou vyvíjet nový?
TSFI je prostě konstrukčně náročnej a dost komplikovanej motor, kterej dnešníma dostupnýma prostředkama uděláš v pohodě jen s turbem, kompresor je tam prostě navíc a komplikuje spoustu věcí. O spolehlivosti se tu hádat nebudem, nemá to cenu. Nadčasovost je ta tam :-)
TSFI je prostě konstrukčně náročnej a dost komplikovanej motor, kterej dnešníma dostupnýma prostředkama uděláš v pohodě jen s turbem, kompresor je tam prostě navíc a komplikuje spoustu věcí. O spolehlivosti se tu hádat nebudem, nemá to cenu. Nadčasovost je ta tam :-)
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Je asi dobře, že ve VW ty motory utáhli, když jim furt polehávaly.
Až příští rok na Tři krále, zase přijdou koledníci otravovat, tak jim místo příspěvku na charitu, třeba zazpívám.
Až příští rok na Tři krále, zase přijdou koledníci otravovat, tak jim místo příspěvku na charitu, třeba zazpívám.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- P3TR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13.6.2010, ned 18:29
- Bydliště: Volary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Již ex. 156 2.4 JTD
BMW 330xd
BMW 330xd
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3832
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
jo mám zkušenost uplně stejnou též vstřik a elektrika též motor 1,4 po 10000km těsnění pod hlavou atd. už nikdy víc a to byl rok 2001 a měl jsem to od nova za 5let najeto přes 50000km z toho asi 45tis po servisech jo zlatá Alfa.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
A další perla.
http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf
http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf
+++No sound,no fun+++
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Jo ten článek znám
.Možná by po přečtení spousta stávajících majitelů od prodeje raději ustoupila 
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- Davie
- Nováček
- Příspěvky: 173
- Registrován: 18.11.2010, čtv 20:34
- Bydliště: Buštěhrad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
taky vám ten motor trošku připomíná mašinu na esspreso? 
ALFA ROMEO BRERA 3.2JTS Q4
- faust54
- Pozorovatel
- Příspěvky: 484
- Registrován: 11.12.2007, úte 05:59
- Bydliště: Praha, Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
no, kdyby byl aspon, tak spolehlivej jako masinka na esspreso...
AR 147JTD | 85kW | 2002 | Distinctive
AR 146 1.6TS r.2001-prodano
AR 155 Q4 r.1995 - prodano
AR 164 2.0TB r.1996 - prodano
Ford Puma 1.7 16V
AR 146 1.6TS r.2001-prodano
AR 155 Q4 r.1995 - prodano
AR 164 2.0TB r.1996 - prodano
Ford Puma 1.7 16V
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
No, byť to HTP nebude konstrukčně asi uplně skvělej motor tak bych řek že na tu jeho poruchovost bude mít velkej vliv i to k čemu ho českej řidič užívá. Ten motor byl určenej k tomu aby s nim maminka vozila děti ze školky a jezdila si na nákupy do Albetru, tedy aby jezdil převážně po městě a pohyboval se rychlostma řekněme do 80 kmh, k čemuž sedí i krátká převodovka. Nicméně kdyžsi běžnej českej řidič koupí HTP obestavěné Fabii kombi a následně s nim každej výkend jezdí s celou rodinou, plnym kufrem a míchačkou na přivěsu na chatu, idealně po dálnici kde se skrátka plynovej pedál s kobercem nerozloučí pokud nechce aby ho předjížděly tiráky a navíc tu ona krátká převodovka udržuje motor ve vysokejch otáčkách tak to pak neni divu že ty motory po pár desítkách tisíc km umíraj. A pokud se nejedná o výše zmíněnej příklad tak je onem motor umístěn ve služebáku a vhledem k tomu že z cizího krev neteče tak dostáva pěknej kouř at je teplej nebo studenej.
Já tu ten agregát nechci nějak hájit, sám bych ho nechtěl snad ani zadarmo, ale myslim že za zamyšlení to stojí.
Já tu ten agregát nechci nějak hájit, sám bych ho nechtěl snad ani zadarmo, ale myslim že za zamyšlení to stojí.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
no hlavně uvidíme, co vydrží nové fiaťácké dvouválce.... 
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- faust54
- Pozorovatel
- Příspěvky: 484
- Registrován: 11.12.2007, úte 05:59
- Bydliště: Praha, Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
No to bude tajimave, hlavne problem je, ze servis fiatu a jeho pracovnici v CR este nemeli zadne skoleni na tyto motory, takze, kdyz se neco stane, tak se to bude hledat dlouho.
Mam to z prvni ruky, pritelkyne dela ve Fiat servisu D....
Mam to z prvni ruky, pritelkyne dela ve Fiat servisu D....
AR 147JTD | 85kW | 2002 | Distinctive
AR 146 1.6TS r.2001-prodano
AR 155 Q4 r.1995 - prodano
AR 164 2.0TB r.1996 - prodano
Ford Puma 1.7 16V
AR 146 1.6TS r.2001-prodano
AR 155 Q4 r.1995 - prodano
AR 164 2.0TB r.1996 - prodano
Ford Puma 1.7 16V
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Velmi zajímavé: http://www.auto.cz/test-100000-km-autob ... doby-54646
AutoGoebbels z toho asi radost mít nebude
AutoGoebbels z toho asi radost mít nebude
156 SW 1.9 JTDm
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Ten magor se z toho už složil a neví jak to okecat. Velice úsměvný to pozorovat.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
- DERGO
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 16.1.2010, sob 11:01
- Bydliště: Zlín/Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Kůrkyn píše:na volantu passatu nejsou cíti žádné síly od vozovky, zato vibrace od motoru ano:)
JNapř. jsem nějak navyklej jezdit s rukou na šaltpáce a v passatu prostě nemůžu, protože páka brní. Tím pádem se s tím nedá jezdit, protože není kam dát pravou ruku
Jen tak mimochodem: v manuálu u passatu se píše, žese nesmí jezdít s rukou na šaltpáce, jelikož to něčemu škodí( lanovody či co už nevím co tam psali)
Alfa Romeo GT by Novitec 1.9 JTDm r.v. 2004
EX: (jezdí v ní dědeček hříbeček :))Alfa Romeo 145 1.8 TS 103kw r.v.1998 - konečně malé Cuoresportivo
EX(nedobrovolně): Alfa Romeo 166 2.4 JTD 100kw r.v.2000 šedá metal RIP
EX: (jezdí v ní dědeček hříbeček :))Alfa Romeo 145 1.8 TS 103kw r.v.1998 - konečně malé Cuoresportivo
EX(nedobrovolně): Alfa Romeo 166 2.4 JTD 100kw r.v.2000 šedá metal RIP
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To ti nechci kazit radost, ale je to napsané i v manuálu ke 159, Grande Puntu, Pandě, Bravu a asi ve všech nových autech... Už si nepamatuju, ale u 166ky je to myslím už taky.
Jde o to, že i když se to nezdá, položená ruka je dost těžká a zbytečně se pak vymačkává kulisa páky... Je to logické
Jde o to, že i když se to nezdá, položená ruka je dost těžká a zbytečně se pak vymačkává kulisa páky... Je to logické
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
přesně tak, kdysy jsem vezl do servisu MB Sprinter, kterému nešla zařadit čtverka právě proto, že si někdo vozil ruku na šaltpáce....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
zazil jsem cloveka, co pul cesty tukal dlani do radici paky, aby se zmackla pojistka na zpatecku... docela blbej zlozvyk
- DERGO
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 16.1.2010, sob 11:01
- Bydliště: Zlín/Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Jasný, ale mě tam nešlo o to že se něco kazí, ale o ty vibrace
jinak - s rukou na páce nejezdím, a manuál k alfě mám Italsky 
Alfa Romeo GT by Novitec 1.9 JTDm r.v. 2004
EX: (jezdí v ní dědeček hříbeček :))Alfa Romeo 145 1.8 TS 103kw r.v.1998 - konečně malé Cuoresportivo
EX(nedobrovolně): Alfa Romeo 166 2.4 JTD 100kw r.v.2000 šedá metal RIP
EX: (jezdí v ní dědeček hříbeček :))Alfa Romeo 145 1.8 TS 103kw r.v.1998 - konečně malé Cuoresportivo
EX(nedobrovolně): Alfa Romeo 166 2.4 JTD 100kw r.v.2000 šedá metal RIP
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Alfa romeo 166 2,4 Jtd 100kw r.v. 11/99 spotreba 6,7litra pri full posadke 
ex: Citoren AX 1.4D 38kW r.v. 4/96 spotreba 4,7litra Predané
ex: Citoren AX 1.4D 38kW r.v. 4/96 spotreba 4,7litra Predané
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Když nechtěj aby se vozila ruka na šaltpáce tak tam maj montovat loketku.
Já jak ji nemám tak tu pazouru mám taky furt na šaltpáce.
Já jak ji nemám tak tu pazouru mám taky furt na šaltpáce.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Zcela náhodou jsem kliknul na tento odkaz a docela se pobavil:
http://moje.auto.cz/tuntija/skoda-octav ... combi.html
Až budete příště nadávat, že VW dělá nudná a sterilní auta, tak si na řidiče s odkazu výše vzpomeňte. Dělají ta auta přesně pro takové lidi
http://moje.auto.cz/tuntija/skoda-octav ... combi.html
Až budete příště nadávat, že VW dělá nudná a sterilní auta, tak si na řidiče s odkazu výše vzpomeňte. Dělají ta auta přesně pro takové lidi
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak panáčkovi se nechtělo čekat na vybraný motor a naslepo si objednává 1,6 TDI aniž by se v tom odvezl
,to mi hlava nebere 
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
spotřeba:
Dost vyšší než jsem čekal od TDI
Moje spotřeba po 17 tisíc kilometrech je 5.4 l/100km, po 23 tisících už 5,6. Při stejném ježdění jsem dělal 4.5 se starým TDI, 4.6 s HDI a 5.1 s JTD (které je syrovější s 10 tisíc kilometry). Jakmile se noha dotkne plynového pedálu, spotřeba skočí nad 4 l/100km. Ach jo ...

Ve 130 už začne být trochu slyšet proudění vzduchu okolo a tak jezdím raději většinou 120 a to i v Německu. Zkoušel jsem jet 150 na tempomatu asi 10 kilometrů na zimních gumách ale to je už nepříjemně hlučné cestování

Dost vyšší než jsem čekal od TDI
Moje spotřeba po 17 tisíc kilometrech je 5.4 l/100km, po 23 tisících už 5,6. Při stejném ježdění jsem dělal 4.5 se starým TDI, 4.6 s HDI a 5.1 s JTD (které je syrovější s 10 tisíc kilometry). Jakmile se noha dotkne plynového pedálu, spotřeba skočí nad 4 l/100km. Ach jo ...
Ve 130 už začne být trochu slyšet proudění vzduchu okolo a tak jezdím raději většinou 120 a to i v Německu. Zkoušel jsem jet 150 na tempomatu asi 10 kilometrů na zimních gumách ale to je už nepříjemně hlučné cestování
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host
