Sedo-modry dym - Alfa 156 2.4 JTD 100kw...

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Sedo-modry dym - Alfa 156 2.4 JTD 100kw...

Příspěvek od Alfik » 19.1.2008, sob 14:50

Cau chalani.Spozoroval som na mojej Alfe,ze mi zacala dymit tak sedo-modro.Aj za studena a za tepla mozno este viac a smrdi to z vyfuku jak LIAZKA.Mam novy termostat aj palivovy filter.Ale pocujem z turba nejake divoke zvuky.Dost zacalo hucat a chrci to jak spatne lozisko.Teda asi to ide z turba.Co vy na to??? :diky

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od filip » 19.1.2008, sob 15:24

Nevim jak to mas stare a jete ale z toho co sem videl a slysel sedo-modry dym znamena konec motoru, nejen u Alfy :???:
Ale je tady par profiku kteri me urcite opravy...
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .myc155 » 19.1.2008, sob 15:36

koukni do sani (za turbem), jestli neni plne oleje.
166 busso

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 19.1.2008, sob 15:37

Je to rok 98.V serviske je posledna kontrola v roku 2002.Vtedy to malo najete 46000km,teraz je na tachaci 130000?????Samozrejme ze to nemusi byt pravda.Zacalo to zo dna na den.Predtym to vobec pri pridani plneho plynu nezadymilo.Potom mi zacalo chrcat a hucat to turbo a za 4-5 dni to zacalo hulit.

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 19.1.2008, sob 15:39

.myc155 píše:koukni do sani (za turbem), jestli neni plne oleje.
Skusim,ale az buduci tyzden.Do garaze to mam daleko a vonku prsi :smt073 A je to 2.4 JTD 100kw

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1124
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od soft147 » 19.1.2008, sob 16:22

Vypada to na repasi turba
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .myc155 » 19.1.2008, sob 17:16

soft147 píše:Vypada to na repasi turba
jj, me to potkalo u 33ky. a moudri starici chodili kolem a prorokovali presne to, co filip -jooo voleeej, tak to je z motooorem uuuplnej konec:D

zkoukni to sani a jestli bude IC plnej oleje, tak bych to povazoval za hotovou vec.
166 busso

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 19.1.2008, sob 19:07

.myc155 píše:
soft147 píše:Vypada to na repasi turba
jj, me to potkalo u 33ky. a moudri starici chodili kolem a prorokovali presne to, co filip -jooo voleeej, tak to je z motooorem uuuplnej konec:D

zkoukni to sani a jestli bude IC plnej oleje, tak bych to povazoval za hotovou vec.
Mas na mysli repasse turba jak napisal soft147,ze?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Re: Sedo-modry dym

Příspěvek od drtikols » 21.1.2008, pon 14:25

Alfik píše:Cau chalani.Spozoroval som na mojej Alfe,ze mi zacala dymit tak sedo-modro.Aj za studena a za tepla mozno este viac a smrdi to z vyfuku jak LIAZKA.Mam novy termostat aj palivovy filter.Ale pocujem z turba nejake divoke zvuky.Dost zacalo hucat a chrci to jak spatne lozisko.Teda asi to ide z turba.Co vy na to??? :diky
za prve bych uvital co mas za motor ,prevdepodobne pises u turbu tak je to 1.9 nebo 2.4jtd.
takze pokud to kouri modre a smrdi po oleji je jasne ze olej tam jde.
zkus se podivat ne jednu vec,,,zkus na volnobeh pridat a pokud pri exeleraci pujde modry dym muze to byt pravdepodobne turbo a pokud ten kour vyjde spise pri deaxeleraci jde nespise o vybehany ci jakkoliv poskozeny motor at uz vydrenim valci ci spatnymu vstrikovaci.
celkem jednoduchy test provedes kdyz sundas vyfuk s turba..pokud je tam prusak oleje je jasne ze mas turbo v haji.v sani olej bude vzdycky ,do sani je svedeny odfuk s vany takze tam to muze byt sporne...ale pokud by te ze sani vytekl s interkoleru pul litru a vice oleje to je taky spatne a nemusi to byt vubec turbem ale motorem ktery je vybehany...
otazka ,,,,ubejva olej??jaky mas najezd???
vim ze to pletu vse dohromady ale pokud chces pomoc zavolej 608137070.urcite na neco prijdem.o pripadnych dilech bych taky vedel
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: Sedo-modry dym

Příspěvek od Richie » 21.1.2008, pon 14:34

drtikols píše: za prve bych uvital co mas za motor ,prevdepodobne pises u turbu tak je to 1.9 nebo 2.4jtd.
prispevek o jedne nahoru..ma to v podpisu,ale az v tom pposlednim prispevku...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Sedo-modry dym

Příspěvek od Alfik » 21.1.2008, pon 15:25

Zdar.Je to 2.4 JTD 100kw,ja som to uviedol az do toho posledneho prispevku.Dymi to ked pridam plyn,pri deaxceleraci nie a na volnobeh len tak trochu,to ani skoro neni vidiet.A zacalo to tak zo dna na den,v piatok mi zacalo chrcat to turbo,do stredy nic a v piatok to zacalo dymit.Olej neviem ci to zere,moc na tom radsej nejazdim,ale podla toho dymu ho bude brat dost.Musim skusit zhodit ten vyfuk.Zatial dik,ked tak sa ozvem. :diky
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 21.1.2008, pon 17:30

pak dej vedet
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Sedo-modry dym

Příspěvek od Alfik » 23.1.2008, stř 13:47

Alfik píše:Zdar.Je to 2.4 JTD 100kw,ja som to uviedol az do toho posledneho prispevku.Dymi to ked pridam plyn,pri deaxceleraci nie a na volnobeh len tak trochu,to ani skoro neni vidiet.A zacalo to tak zo dna na den,v piatok mi zacalo chrcat to turbo,do stredy nic a v piatok to zacalo dymit.Olej neviem ci to zere,moc na tom radsej nejazdim,ale podla toho dymu ho bude brat dost.Musim skusit zhodit ten vyfuk.Zatial dik,ked tak sa ozvem. :diky
Zdar chlapi.Tak moje turbo to uz ma za sebou.Dnes som isiel z obchdaku,rozbehol som sa 1,2,3 zrazu rachot,chrcanie jak svina,za mnou dym ze som nevidel meter za seba a bolo to.Musel som ist na 1200 otackach,aby som sa ako tak dostal domov.Tymto sa na vas obraciam,ci niekto nema turbo na predaj.Napiste cislo,ja zavolam. :-k :-k
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 23.1.2008, stř 14:44

ajajaj.. :( tak to je prekerka :( takze jedine repas....zkus se optat tady...http://www.lanciaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=6006
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 23.1.2008, stř 17:22

urcite bych vedel 608137070
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 24.1.2008, čtv 14:50

Ahojte,takze tu su tie cisla zo stitku.
0046763886
454150-0006
GB20K05W
VNT25
A VIN je ZAR932000*01016615
Volal som tomu STIS ALFA.Hovoril ze buduci tyzden ide do Italie tak sa tam skusi na nieco pozriet.Ak by som na nieco natrafil skor tak sa ozvem.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 24.1.2008, čtv 15:43

Stejné turbo mám já. Před dvěma lety se nedala sehnat repasovací sada. Pouze ložisková sada. Možná se něco změnilo.
Turbo jsem koupil v Turboservisu Velká Bíteš. Pokud nejsi plátce DPH, sežeň si nějakého, už je to dost peněz.
Tohle turbo potřebuje po montáži bezpodmínečně nastavit přeplňovací tlak s pomocí diagnostiky.

Rozmysli si, jestli se Ti vyplatí koupit si turbo z vraku, u kterého nevíš, co má za sebou. Pokud to chceš prodat jako pojízdné, tak není co řešit.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 24.1.2008, čtv 16:33

kejml píše:Stejné turbo mám já. Před dvěma lety se nedala sehnat repasovací sada. Pouze ložisková sada. Možná se něco změnilo.
Turbo jsem koupil v Turboservisu Velká Bíteš. Pokud nejsi plátce DPH, sežeň si nějakého, už je to dost peněz.
Tohle turbo potřebuje po montáži bezpodmínečně nastavit přeplňovací tlak s pomocí diagnostiky.

Rozmysli si, jestli se Ti vyplatí koupit si turbo z vraku, u kterého nevíš, co má za sebou. Pokud to chceš prodat jako pojízdné, tak není co řešit.
Ten preplnovaci tlak sa nastavuje pomocou toho piestiku na podtlakovom ventily?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

-=zipp=-
Uživatelský avatar

Příspěvky: 20
Registrován: 6.12.2007, čtv 17:14
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -=zipp=- » 24.1.2008, čtv 18:11

pomocí takové "záviotvé tyče" co vede do turba

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 25.1.2008, pát 08:36

-=zipp=- píše:pomocí takové "záviotvé tyče" co vede do turba
no ..treba u me to delal tedka o vikendu muj servisak a koukal na to jako z jara...prej tam nemam tu klasickou sroubovaci tycku jako maji ostatni turba...ale stelovat to teda nejak slo,ale ne tka dobre jako kdyz je tam prave ta sroubovaci tycka co o ni mluvis
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 25.1.2008, pát 11:35

Jasne,viem co myslite.A nenastavuju oni na repase ten plniaci tlak?A este jednu vec.Kolko sa tak moze dat maximalny ten tlak aby nehadzalo RJ do nouzaku.Ked to dam 1.0-1.1 nad ATM.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 25.1.2008, pát 12:40

no kdyz to das 1-1.1 tak to urcite bude OK..pokud vim tak i s1,4 to jde v pohode,ale to uz je trosku hodne :) vid Kejmle :)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 25.1.2008, pát 13:41

U toho repasu přece nemohou nastavit. Musí se to udělat po montáži při zátěži.
1,4 +ATM už občas hází chybu :) 1.3 to musí zvládnout. Samotným zvýšením tlaku ničeho (kromě málo sazí) nedocílíš. Když už, nech si přidat naftu.
Já osobně bych se u bazarového i repasovaného turba zvyšování tlaku bál.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 25.1.2008, pát 13:49

kejml píše:U toho repasu přece nemohou nastavit. Musí se to udělat po montáži při zátěži.
1,4 +ATM už občas hází chybu :) 1.3 to musí zvládnout. Samotným zvýšením tlaku ničeho (kromě málo sazí) nedocílíš. Když už, nech si přidat naftu.
Já osobně bych se u bazarového i repasovaného turba zvyšování tlaku bál.
OK.DIk,dam to na tych optymalnych 0.9
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 27.1.2008, ned 18:12

Chalani,chcem sem vlozit fotky mojho turba,ako je KO,ale neviem ako.Mozete mi niekto napisat postup?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

Odpovědět

Zpět na „156“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host