Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Odpovědět
Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kůrkyn » 9.2.2011, stř 17:28

Fiat jako takový tu byl i za komančů jako jedna z mála zahraničních značek, takže přístup k prodeji se je nejspíš zakořeněný hluboko v minulosti, kdy na 128 coupe, lidi slintali jako na nedostupnou věc...

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od tuta146 » 9.2.2011, stř 17:39

Honza R má pravdu :( Alfa má nový model, navíc auto roku 2011 a vůbec nic s tím marketingově nedělá :smt021
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Honza R. » 11.2.2011, pát 08:08

Srdečné pozdravy na Slovensko... Alfa Romeo v lednu +166% ...

Je tu někdo z Irska?

Irsko + 511% :-D (z 9 kusů v lednu 2010 na 55 kusů v lednu 2011)
Alfa Brera 1750 TBi

xjohny
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 984
Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od xjohny » 14.2.2011, pon 09:17

tuta146 píše:Honza R má pravdu :( Alfa má nový model, navíc auto roku 2011 a vůbec nic s tím marketingově nedělá :smt021
Ale už trošku jo, dělali nějaký road-show s Giuliettou, teď se o Giuliettu na měsíc soutěží na Evropě 2. Sice to není televize, ale aspoň něco. Taky asi záleží na tom, kolik je ochotno vedení AR uvolnit na marketing do té které země...
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8
@ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD

Liwika19
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1609
Registrován: 22.8.2010, ned 19:09
Bydliště: Zvolen - Praha

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Liwika19 » 14.2.2011, pon 11:37

Honza R. píše:Srdečné pozdravy na Slovensko... Alfa Romeo v lednu +166% ...
tiez som si vsimla ze slovaci sa kusok prebrali :D
Otec mi vyprávěl, když jednu dobu jezdil hodně do Belgie a Holandska, že jsou tam Alfy dost oblíbené :smt023
v holandsku mi byva sesternica a aj ja som tam stravila nejaky ten mesiac a teda alf je tam celkom pozehnane. som vtedy normalne lutovala ze tam nie som na svojej :-D
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18967
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 16.2.2011, stř 08:30

Evropa leden:
celý trh meziročně dolů o 1%, Alfa nahoru o 38,7%.
Prodeje 12.227ks :smt023 Můj odhad je že tak 8000 z toho jsou Giulietty.... (takže do soutěže můžete začít násobit dvanácti a dívat se, jak na tom jste :wink: PS: jsem zatím blízko.... :smt016 )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Honza R. » 16.2.2011, stř 08:52

Statistika nuda je, má však cenné údaje:
http://www.acea.be/images/uploads/files ... L-1101.pdf

Leden je cca -5% pod celoročním průměrem, takže přidej... (12 x 12 227) x 1.05 = 154 060 :wink:
Alfa Brera 1750 TBi

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od ReznikCZ » 16.2.2011, stř 09:00

Kua to jsou prognozy :-D . .nicméně Fiatu group i s Chryslerem to přeji . .a Thema i když stejná jako Chrysler 300C je prostě moc pěkný. Snad se Machionemu investice vyplatí a půjde automobilka výšš . .Což je vidět ehm zatím :smt023 :wink:
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od RV147 » 21.2.2011, pon 20:27

Já pořád nechápu, proč Alfa neudělá alespoň kupé nebo modely GTA jako zadokolky. Jo nemají platformu, vývojový náklady, bla, bla , bla. Když to ale jde u Hyundaye (coupé Genesis 3,8V6), proč ne u Alfy ? Zrovna to Háčko všude chválí a v americe se prodává vesele. V Evropě taky jako jedno z mála aut s 300k na zadní nápravě. Škoda, že zrovna tuhle díru na trhu nezalepila Alfa.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Petr147 » 24.2.2011, čtv 12:10

http://www.auto.cz/fiat-uno-uspesny-bra ... ermi-54717
Třídveřové Uno určitě posílí pozice Fiatu na domácím trhu (ano, italský výrobce je brán v největší jihoamerické zemi jako domácí značka). Tam je sice jedničkou a loni zaznamenal rekordní prodeje...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18967
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 24.2.2011, čtv 13:23

RV: já myslím že jednou ty sportovní zadohraby budou (už ten nový spider má být zadohrab). Ale teď prostě resuscitovali základní portfolio: přišlo Mito, Giulietta a teď se chystá Giulia. Je logické že nejdřív chtějí masově vyrábět normální auta a pak snad přijdou i nějaké špeky....
Ale trvá to čekání strašně dlouho, to je jasný.... :roll:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18967
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 4.3.2011, pát 14:26

Itálie únor:
Giulietta: 3.700
Mito: 2.100
Zbytek (159 + zbytky Brera a spol): 460

TOTAL: 6262 (o 30% víc než vloni v tomhle měsíci)

slušný :smt023

Jinak Giulietta drží za Golfem druhé místo ve své třídě a Mito odrazilo útok Mini, který si dovolil lepší prodeje ke konci minulého roku.... (v tomhle měsíci 1500, takže daleko za Mitem....)

Zajímavé jsou taky prodeje Jeepu - 550ks za měsíc.... slušný, na to že to nejsou vůbec levný auta....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Honza R. » 4.3.2011, pát 15:13

Jede to správným směrem :D a to jsi ještě zapomněl napsat, že +33% Alfa dělá v situaci, kdy celkový italský trh klesl o 20%

V ČR +36% (Mito 1ks, Giulietta 9ks, 159 4ks)

http://portal.sda-cia.cz/statr/2011-2.ktgOAm.CZ.html


další radostná čísla : Alfa únor:

Německo: +62%
Francie +56%
Nizozemí +49%
Švýcarsko +49%
Španělsko +33%

Není to takový raketový vzestup jako leden, ale i tak slušný :smt023
Alfa Brera 1750 TBi

Eneck155
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 796
Registrován: 23.2.2009, pon 16:48
Bydliště: Dlouhá Třebová

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Eneck155 » 4.3.2011, pát 19:27

dnes jsem si koupil březnový Auto Tip a je tam dost smutný článek o zavřené továrně v Arese :cry: a po zaměstnancích a odborářích, kteří žádají vedení Fiatu a prodej Alfy VW, což je taky dost smutný. Co mě trochu jen potěšilo, že původně zamýšlený prodej exponátů z muzea, což chtělo vedení Fiatu, zakázala vláda, že se jedná o kulturní dědictví =D>
AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Ladis » 4.3.2011, pát 21:58

Jo jo,depresivní článek :cry:
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Milano75 » 6.3.2011, ned 09:01

sem tak pokukoval po té nové lancii s náhonem na zadek a motorem od VM motori a řekl bych, že to je jedno auto z mála co bych za alfu vyměnil

kolik tak asi bude odhadem prodejní cena???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

starej pes

Příspěvky: 11
Registrován: 28.11.2010, ned 11:39

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od starej pes » 6.3.2011, ned 10:40

Nevím,jestli to tady už nebylo(myslí že ne),je to z D-fens,z diskuse o motorech AR.Výstižné,pravdivé,bohužel.No, začíná to tu být trochu jako Alfa club...zase bych na druhou stranu nerad byl svědkem toho, jak někdo říká, že lepší auto není. To totiž taky není pravda.
Špatná pověst Alfy Romeo, stejnějako Fiatu JE OPRÁVNĚNÁ! Hlavní příčinou této pověsti je opět SOCIALIZACE, a to italského jihu. V 60. letech stála Giulietta či Giulia zhruba o třetinu až polovinu víc, než BMW odpovídající řady. Jak je to dnes? Má proč.
Itálie se ještě nedávno dělila (a podle některých stále dělíú na "bohatý a vzdělaný průmyslový sever" a "chudý, nevzdělaný jih", kde nejsou pracovní příležitosti. italská vláda ve snaze vyrovnat tyto obrovské rozdíly rozjela po válce velmi nákladný a velkorysý program industrializace severu. Tento program se nezdá být zdaleka u konce - stačí si jen připomenout slova Sergia Marcchioneho na adrtesu továren Fiatu v Itálii a zahraničí a sledovat obrovský přesun výroby z Itálie (zejména pak jihu) do Polska a Srbska. To je stále ještě ovoce socialistických snah italské vlády o industrializaci jihu.
O co jde? Velké italské koncerny byly na jedné straně nuceny, na druhé straně zvýhodňovány, pokud tak učinily, budovat odštěpné závody severských firem na jihu Itálie. Jižané, kteří so té doby žili zemědělstvím, najednou měli být kvalifikovanou silou v průmyslu. A byli. Historky o tom, jak prvním autům takto vyrobeným upadla kola po ujetí několika metrů z prodejny jsou možná přitažené za vlasy, ale fandové italské kinematografie takové záběry mohou vidět v dobových filmech takřka v každé scéně.
Alfa Romeo z jihu se jmenovala Alfasud a Arna. jedna perla větší, než druhá. Alfasud byl nahrazen modelem Alfa 33. Taky perla. Dokud jela, vzbuzovala nadšení, Pak nejela. V podtatě většinou nejela. Pořád jí něco bylo. Asi prot, aby každý měl možnost ocenit, kolik vlastně součástek v takovém autě je. Ani já to jako konstruktér netušil před setkáním s tím vozem...
Stejně tak dopady továrny Fiatu. Fiat to ještě "vylepšil" koncem 60. let, kdy uzavřel bártr se SSSR. My vám postavíme fabriku, dáme celé know-how pro vývoj, budeme tam 10 let kontrolovat kvalitu a vy nám zato budete dodávat hlubokotažný plech, kterého máte 3 pr... a vyvážet pro vás a jiné rozvojové země upravený Fiat 124 do zemí třetího světa? Berete? SOudruzi brali... tím začaly dodávky rezatého a neuvěřitelně mizerného plechu ze SSSR do Itálie, kde z něj pak sotva pologramotní jedinci kutali "auta". mezikrystalická koroze způsoboval, že auta se musela několikrát lakovat, aby vůbec mohla do prodeje. Stějně jako třeba Š120 pak vozy hnily od střechy...
Vše špatné je ale pro něco dobré. Npříklad technologové Fiatu se stali největšími odborníky na této planetě v otázce automatizace. Firma Comau, která je dceřinkou Fiatu, vyrábí nejnamakanější výrobní robotická centra na světě. Hromady jich pak dodává do Japonska... většina načichlých benzinem jistě zná motory FIRE - Fully Integrated Robotised Engine - v 80. letech dělali lidé na těchto motorech pouze tři operace. Zbytek plná automatika v době, kdy se o tom nikomu ani nesnilo. Sci-fi.
Alfa Romeo byla navíc podnikem státním , takže nešla cestou automatizace jako polostátní-polosoukromý Fiat, ale cestou "z cizího krev neteče". Na různé vývojové a sportovní aktivity byly vysávány miliardy, stovky miliard pak na různé sociální projekty. Současně ale automobilky "doma" v Miláně produkovaly skutečné technické perly, které však byly velmi náročné na servis (v dnešní době brnkačka, ale tehdy to nebylo zvykem) a seřízení (trojici dvojitých sspádových Weberů jen tak někdo nesešteluje). Automobily od počátku 80. let používaly výhradně koncepci s motorem podélně vpředu a spojkou s převodovkou u zadní nápravy, která byla neskutečně konnstrukčně komplikovaným derivátem DeDion. Motory většiny verzí v první polovině 80. let dostaly variabilní časování sacích ventilů a všechny poválečné benzinové čtyřválce byly DOHC, šesti a osmiválce pak SOHC s příčným prouděním plynů...
V roce 1986 vyhlásila státní Alfa Romeo bankrot. italská vláda odmítla její prodej automobilce BMW a "nadělila" ji Fiatu, který z toho měl pramalou radost, prtoože stejné problémy ze stejných příčin, jaké byly příčinou bankrotu Alfy Romeo, řešil Fiat rovněž.
Dnešní Alfa Romeo už samozřejmě úplně jinde, nemá zdaleka takový technický náskok, na druhé straně kvalitou výroby je také úplně jinde. Modely Alfa 145/146 se vyráběly právě na jihu Itálie...
V poslední době sice Alfa Romeo přichází o své sportovní srdce, zato získává poměrně příznivá hodnocení zákazníky

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8565
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Harous » 6.3.2011, ned 10:50

Milano75 píše:sem tak pokukoval po té nové lancii s náhonem na zadek a motorem od VM motori a řekl bych, že to je jedno auto z mála co bych za alfu vyměnil

kolik tak asi bude odhadem prodejní cena???
Mrkni na ceníky Chrysleru, o moc se to asi lišit nebude...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7203
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od speedy » 6.3.2011, ned 10:59

situace ve FIATu asi nebude vůbec růžová, asi tam opravdu chyběj prachy a prodeje pořád nejsou takové, jak si Marchionne předsevzal. každopádně AutoTip číslo 5, kde se píše o zrušení výroby v Arese jsem si koupil taky. Rovněž je tam článek o největších automobilových skandálech a Fiat včetně Alfy tam nefiguruje ani jednou, jsou tam v plamenech vyfocené jen bezporuchové vozy VW, BMW a Mercedes. No a test několika vozů Škoda proti svým třídním konkurentům z VW to je taky něco, všichni na chlup stejný interiéry akorát hodnota plastů se občas může lišit :D

no nic, odpoledne sedám do mojí pětiválcový bestie a dám si sraz s kámošem, kterej přiletí v pětiválcový Lancii Kappa :wink: :smt023
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Milano75 » 6.3.2011, ned 11:05

starej pes píše:
tím začaly dodávky rezatého a neuvěřitelně mizerného plechu ze SSSR do Itálie, kde z něj pak sotva pologramotní jedinci kutali "auta". mezikrystalická koroze způsoboval, že auta se musela několikrát lakovat, aby vůbec mohla do prodeje. Stějně jako třeba Š120 pak vozy hnily od střechy...

něco na tom bude :)
Snímek milo alffetta 141.jpg
Snímek milo alffetta 150.jpg
detail1.jpg
detail2.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2897
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Radim » 6.3.2011, ned 11:11

Harous píše:
Milano75 píše:sem tak pokukoval po té nové lancii s náhonem na zadek a motorem od VM motori a řekl bych, že to je jedno auto z mála co bych za alfu vyměnil

kolik tak asi bude odhadem prodejní cena???
Mrkni na ceníky Chrysleru, o moc se to asi lišit nebude...
tohle auto bude ideální kupovat jako 3-4letý,pád ceny bude enormní.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Milano75 » 6.3.2011, ned 11:13

jj souhlas, nové auto je o ničem at je jakékoliv, to jsou vyhozené peníze do kanálu

novej 300 V6 s VM motori stojí 780k

třeba bude lancie lacinější :)

každopádně to za mě má dvě obrovské +
+ motor V6 OD VM motori(moje oblíbená značka)
+ náhon na zadek

jsem zvědav s čím tedy přijde alfa :)


http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/oso ... 0c/6883763
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18967
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 6.3.2011, ned 11:38

Milano: tak třeba firmy asi těžko budou kupovat ojetý auta, že jo.... Ve firmě prostě potřebuju jezdit a né si vychytávat auto po předchozím majiteli.... :wink:

Pro sebe na soukromo bych taky přemýšlel, jestli nové nebo ojeté....

Ale jinak jo, snad ta nová Thema/300 své kupce najde :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od tuta146 » 6.3.2011, ned 16:20

Já nevím ale proč je u modelu váhy a rozměrů Chrysleru 300 tak důležitý náhon na zadek? :wink:
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Milano75 » 6.3.2011, ned 16:26

u něho k ničemu, dostal jsi mě, samozřejmě je myšlenna lancie :smt023
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Odpovědět

Zpět na „Alfa a vše kolem + další italské stroje a značky koncernu Fiat...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 3 hosti