Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Fiat jako takový tu byl i za komančů jako jedna z mála zahraničních značek, takže přístup k prodeji se je nejspíš zakořeněný hluboko v minulosti, kdy na 128 coupe, lidi slintali jako na nedostupnou věc...
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Honza R má pravdu
Alfa má nový model, navíc auto roku 2011 a vůbec nic s tím marketingově nedělá 


Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Srdečné pozdravy na Slovensko... Alfa Romeo v lednu +166% ...
Je tu někdo z Irska?
Irsko + 511%
(z 9 kusů v lednu 2010 na 55 kusů v lednu 2011)
Je tu někdo z Irska?
Irsko + 511%

Alfa Brera 1750 TBi
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Ale už trošku jo, dělali nějaký road-show s Giuliettou, teď se o Giuliettu na měsíc soutěží na Evropě 2. Sice to není televize, ale aspoň něco. Taky asi záleží na tom, kolik je ochotno vedení AR uvolnit na marketing do té které země...tuta146 píše:Honza R má pravduAlfa má nový model, navíc auto roku 2011 a vůbec nic s tím marketingově nedělá
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
tiez som si vsimla ze slovaci sa kusok prebraliHonza R. píše:Srdečné pozdravy na Slovensko... Alfa Romeo v lednu +166% ...

v holandsku mi byva sesternica a aj ja som tam stravila nejaky ten mesiac a teda alf je tam celkom pozehnane. som vtedy normalne lutovala ze tam nie som na svojejOtec mi vyprávěl, když jednu dobu jezdil hodně do Belgie a Holandska, že jsou tam Alfy dost oblíbené![]()

156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Evropa leden:
celý trh meziročně dolů o 1%, Alfa nahoru o 38,7%.
Prodeje 12.227ks
Můj odhad je že tak 8000 z toho jsou Giulietty.... (takže do soutěže můžete začít násobit dvanácti a dívat se, jak na tom jste
PS: jsem zatím blízko....
)
celý trh meziročně dolů o 1%, Alfa nahoru o 38,7%.
Prodeje 12.227ks



Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Statistika nuda je, má však cenné údaje:
http://www.acea.be/images/uploads/files ... L-1101.pdf
Leden je cca -5% pod celoročním průměrem, takže přidej... (12 x 12 227) x 1.05 = 154 060
http://www.acea.be/images/uploads/files ... L-1101.pdf
Leden je cca -5% pod celoročním průměrem, takže přidej... (12 x 12 227) x 1.05 = 154 060

Alfa Brera 1750 TBi
- ReznikCZ
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1902
- Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Kua to jsou prognozy
. .nicméně Fiatu group i s Chryslerem to přeji . .a Thema i když stejná jako Chrysler 300C je prostě moc pěkný. Snad se Machionemu investice vyplatí a půjde automobilka výšš . .Což je vidět ehm zatím




Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista
.......ale srdcem stále Alfista
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Já pořád nechápu, proč Alfa neudělá alespoň kupé nebo modely GTA jako zadokolky. Jo nemají platformu, vývojový náklady, bla, bla , bla. Když to ale jde u Hyundaye (coupé Genesis 3,8V6), proč ne u Alfy ? Zrovna to Háčko všude chválí a v americe se prodává vesele. V Evropě taky jako jedno z mála aut s 300k na zadní nápravě. Škoda, že zrovna tuhle díru na trhu nezalepila Alfa.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
http://www.auto.cz/fiat-uno-uspesny-bra ... ermi-54717
Třídveřové Uno určitě posílí pozice Fiatu na domácím trhu (ano, italský výrobce je brán v největší jihoamerické zemi jako domácí značka). Tam je sice jedničkou a loni zaznamenal rekordní prodeje...
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
RV: já myslím že jednou ty sportovní zadohraby budou (už ten nový spider má být zadohrab). Ale teď prostě resuscitovali základní portfolio: přišlo Mito, Giulietta a teď se chystá Giulia. Je logické že nejdřív chtějí masově vyrábět normální auta a pak snad přijdou i nějaké špeky....
Ale trvá to čekání strašně dlouho, to je jasný....
Ale trvá to čekání strašně dlouho, to je jasný....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Itálie únor:
Giulietta: 3.700
Mito: 2.100
Zbytek (159 + zbytky Brera a spol): 460
TOTAL: 6262 (o 30% víc než vloni v tomhle měsíci)
slušný
Jinak Giulietta drží za Golfem druhé místo ve své třídě a Mito odrazilo útok Mini, který si dovolil lepší prodeje ke konci minulého roku.... (v tomhle měsíci 1500, takže daleko za Mitem....)
Zajímavé jsou taky prodeje Jeepu - 550ks za měsíc.... slušný, na to že to nejsou vůbec levný auta....
Giulietta: 3.700
Mito: 2.100
Zbytek (159 + zbytky Brera a spol): 460
TOTAL: 6262 (o 30% víc než vloni v tomhle měsíci)
slušný

Jinak Giulietta drží za Golfem druhé místo ve své třídě a Mito odrazilo útok Mini, který si dovolil lepší prodeje ke konci minulého roku.... (v tomhle měsíci 1500, takže daleko za Mitem....)
Zajímavé jsou taky prodeje Jeepu - 550ks za měsíc.... slušný, na to že to nejsou vůbec levný auta....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Jede to správným směrem
a to jsi ještě zapomněl napsat, že +33% Alfa dělá v situaci, kdy celkový italský trh klesl o 20%
V ČR +36% (Mito 1ks, Giulietta 9ks, 159 4ks)
http://portal.sda-cia.cz/statr/2011-2.ktgOAm.CZ.html
další radostná čísla : Alfa únor:
Německo: +62%
Francie +56%
Nizozemí +49%
Švýcarsko +49%
Španělsko +33%
Není to takový raketový vzestup jako leden, ale i tak slušný

V ČR +36% (Mito 1ks, Giulietta 9ks, 159 4ks)
http://portal.sda-cia.cz/statr/2011-2.ktgOAm.CZ.html
další radostná čísla : Alfa únor:
Německo: +62%
Francie +56%
Nizozemí +49%
Švýcarsko +49%
Španělsko +33%
Není to takový raketový vzestup jako leden, ale i tak slušný

Alfa Brera 1750 TBi
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
dnes jsem si koupil březnový Auto Tip a je tam dost smutný článek o zavřené továrně v Arese
a po zaměstnancích a odborářích, kteří žádají vedení Fiatu a prodej Alfy VW, což je taky dost smutný. Co mě trochu jen potěšilo, že původně zamýšlený prodej exponátů z muzea, což chtělo vedení Fiatu, zakázala vláda, že se jedná o kulturní dědictví =D>

AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Jo jo,depresivní článek 

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
sem tak pokukoval po té nové lancii s náhonem na zadek a motorem od VM motori a řekl bych, že to je jedno auto z mála co bych za alfu vyměnil
kolik tak asi bude odhadem prodejní cena???
kolik tak asi bude odhadem prodejní cena???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
-
starej pes
- Příspěvky: 11
- Registrován: 28.11.2010, ned 11:39
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Nevím,jestli to tady už nebylo(myslí že ne),je to z D-fens,z diskuse o motorech AR.Výstižné,pravdivé,bohužel.No, začíná to tu být trochu jako Alfa club...zase bych na druhou stranu nerad byl svědkem toho, jak někdo říká, že lepší auto není. To totiž taky není pravda.
Špatná pověst Alfy Romeo, stejnějako Fiatu JE OPRÁVNĚNÁ! Hlavní příčinou této pověsti je opět SOCIALIZACE, a to italského jihu. V 60. letech stála Giulietta či Giulia zhruba o třetinu až polovinu víc, než BMW odpovídající řady. Jak je to dnes? Má proč.
Itálie se ještě nedávno dělila (a podle některých stále dělíú na "bohatý a vzdělaný průmyslový sever" a "chudý, nevzdělaný jih", kde nejsou pracovní příležitosti. italská vláda ve snaze vyrovnat tyto obrovské rozdíly rozjela po válce velmi nákladný a velkorysý program industrializace severu. Tento program se nezdá být zdaleka u konce - stačí si jen připomenout slova Sergia Marcchioneho na adrtesu továren Fiatu v Itálii a zahraničí a sledovat obrovský přesun výroby z Itálie (zejména pak jihu) do Polska a Srbska. To je stále ještě ovoce socialistických snah italské vlády o industrializaci jihu.
O co jde? Velké italské koncerny byly na jedné straně nuceny, na druhé straně zvýhodňovány, pokud tak učinily, budovat odštěpné závody severských firem na jihu Itálie. Jižané, kteří so té doby žili zemědělstvím, najednou měli být kvalifikovanou silou v průmyslu. A byli. Historky o tom, jak prvním autům takto vyrobeným upadla kola po ujetí několika metrů z prodejny jsou možná přitažené za vlasy, ale fandové italské kinematografie takové záběry mohou vidět v dobových filmech takřka v každé scéně.
Alfa Romeo z jihu se jmenovala Alfasud a Arna. jedna perla větší, než druhá. Alfasud byl nahrazen modelem Alfa 33. Taky perla. Dokud jela, vzbuzovala nadšení, Pak nejela. V podtatě většinou nejela. Pořád jí něco bylo. Asi prot, aby každý měl možnost ocenit, kolik vlastně součástek v takovém autě je. Ani já to jako konstruktér netušil před setkáním s tím vozem...
Stejně tak dopady továrny Fiatu. Fiat to ještě "vylepšil" koncem 60. let, kdy uzavřel bártr se SSSR. My vám postavíme fabriku, dáme celé know-how pro vývoj, budeme tam 10 let kontrolovat kvalitu a vy nám zato budete dodávat hlubokotažný plech, kterého máte 3 pr... a vyvážet pro vás a jiné rozvojové země upravený Fiat 124 do zemí třetího světa? Berete? SOudruzi brali... tím začaly dodávky rezatého a neuvěřitelně mizerného plechu ze SSSR do Itálie, kde z něj pak sotva pologramotní jedinci kutali "auta". mezikrystalická koroze způsoboval, že auta se musela několikrát lakovat, aby vůbec mohla do prodeje. Stějně jako třeba Š120 pak vozy hnily od střechy...
Vše špatné je ale pro něco dobré. Npříklad technologové Fiatu se stali největšími odborníky na této planetě v otázce automatizace. Firma Comau, která je dceřinkou Fiatu, vyrábí nejnamakanější výrobní robotická centra na světě. Hromady jich pak dodává do Japonska... většina načichlých benzinem jistě zná motory FIRE - Fully Integrated Robotised Engine - v 80. letech dělali lidé na těchto motorech pouze tři operace. Zbytek plná automatika v době, kdy se o tom nikomu ani nesnilo. Sci-fi.
Alfa Romeo byla navíc podnikem státním , takže nešla cestou automatizace jako polostátní-polosoukromý Fiat, ale cestou "z cizího krev neteče". Na různé vývojové a sportovní aktivity byly vysávány miliardy, stovky miliard pak na různé sociální projekty. Současně ale automobilky "doma" v Miláně produkovaly skutečné technické perly, které však byly velmi náročné na servis (v dnešní době brnkačka, ale tehdy to nebylo zvykem) a seřízení (trojici dvojitých sspádových Weberů jen tak někdo nesešteluje). Automobily od počátku 80. let používaly výhradně koncepci s motorem podélně vpředu a spojkou s převodovkou u zadní nápravy, která byla neskutečně konnstrukčně komplikovaným derivátem DeDion. Motory většiny verzí v první polovině 80. let dostaly variabilní časování sacích ventilů a všechny poválečné benzinové čtyřválce byly DOHC, šesti a osmiválce pak SOHC s příčným prouděním plynů...
V roce 1986 vyhlásila státní Alfa Romeo bankrot. italská vláda odmítla její prodej automobilce BMW a "nadělila" ji Fiatu, který z toho měl pramalou radost, prtoože stejné problémy ze stejných příčin, jaké byly příčinou bankrotu Alfy Romeo, řešil Fiat rovněž.
Dnešní Alfa Romeo už samozřejmě úplně jinde, nemá zdaleka takový technický náskok, na druhé straně kvalitou výroby je také úplně jinde. Modely Alfa 145/146 se vyráběly právě na jihu Itálie...
V poslední době sice Alfa Romeo přichází o své sportovní srdce, zato získává poměrně příznivá hodnocení zákazníky
Špatná pověst Alfy Romeo, stejnějako Fiatu JE OPRÁVNĚNÁ! Hlavní příčinou této pověsti je opět SOCIALIZACE, a to italského jihu. V 60. letech stála Giulietta či Giulia zhruba o třetinu až polovinu víc, než BMW odpovídající řady. Jak je to dnes? Má proč.
Itálie se ještě nedávno dělila (a podle některých stále dělíú na "bohatý a vzdělaný průmyslový sever" a "chudý, nevzdělaný jih", kde nejsou pracovní příležitosti. italská vláda ve snaze vyrovnat tyto obrovské rozdíly rozjela po válce velmi nákladný a velkorysý program industrializace severu. Tento program se nezdá být zdaleka u konce - stačí si jen připomenout slova Sergia Marcchioneho na adrtesu továren Fiatu v Itálii a zahraničí a sledovat obrovský přesun výroby z Itálie (zejména pak jihu) do Polska a Srbska. To je stále ještě ovoce socialistických snah italské vlády o industrializaci jihu.
O co jde? Velké italské koncerny byly na jedné straně nuceny, na druhé straně zvýhodňovány, pokud tak učinily, budovat odštěpné závody severských firem na jihu Itálie. Jižané, kteří so té doby žili zemědělstvím, najednou měli být kvalifikovanou silou v průmyslu. A byli. Historky o tom, jak prvním autům takto vyrobeným upadla kola po ujetí několika metrů z prodejny jsou možná přitažené za vlasy, ale fandové italské kinematografie takové záběry mohou vidět v dobových filmech takřka v každé scéně.
Alfa Romeo z jihu se jmenovala Alfasud a Arna. jedna perla větší, než druhá. Alfasud byl nahrazen modelem Alfa 33. Taky perla. Dokud jela, vzbuzovala nadšení, Pak nejela. V podtatě většinou nejela. Pořád jí něco bylo. Asi prot, aby každý měl možnost ocenit, kolik vlastně součástek v takovém autě je. Ani já to jako konstruktér netušil před setkáním s tím vozem...
Stejně tak dopady továrny Fiatu. Fiat to ještě "vylepšil" koncem 60. let, kdy uzavřel bártr se SSSR. My vám postavíme fabriku, dáme celé know-how pro vývoj, budeme tam 10 let kontrolovat kvalitu a vy nám zato budete dodávat hlubokotažný plech, kterého máte 3 pr... a vyvážet pro vás a jiné rozvojové země upravený Fiat 124 do zemí třetího světa? Berete? SOudruzi brali... tím začaly dodávky rezatého a neuvěřitelně mizerného plechu ze SSSR do Itálie, kde z něj pak sotva pologramotní jedinci kutali "auta". mezikrystalická koroze způsoboval, že auta se musela několikrát lakovat, aby vůbec mohla do prodeje. Stějně jako třeba Š120 pak vozy hnily od střechy...
Vše špatné je ale pro něco dobré. Npříklad technologové Fiatu se stali největšími odborníky na této planetě v otázce automatizace. Firma Comau, která je dceřinkou Fiatu, vyrábí nejnamakanější výrobní robotická centra na světě. Hromady jich pak dodává do Japonska... většina načichlých benzinem jistě zná motory FIRE - Fully Integrated Robotised Engine - v 80. letech dělali lidé na těchto motorech pouze tři operace. Zbytek plná automatika v době, kdy se o tom nikomu ani nesnilo. Sci-fi.
Alfa Romeo byla navíc podnikem státním , takže nešla cestou automatizace jako polostátní-polosoukromý Fiat, ale cestou "z cizího krev neteče". Na různé vývojové a sportovní aktivity byly vysávány miliardy, stovky miliard pak na různé sociální projekty. Současně ale automobilky "doma" v Miláně produkovaly skutečné technické perly, které však byly velmi náročné na servis (v dnešní době brnkačka, ale tehdy to nebylo zvykem) a seřízení (trojici dvojitých sspádových Weberů jen tak někdo nesešteluje). Automobily od počátku 80. let používaly výhradně koncepci s motorem podélně vpředu a spojkou s převodovkou u zadní nápravy, která byla neskutečně konnstrukčně komplikovaným derivátem DeDion. Motory většiny verzí v první polovině 80. let dostaly variabilní časování sacích ventilů a všechny poválečné benzinové čtyřválce byly DOHC, šesti a osmiválce pak SOHC s příčným prouděním plynů...
V roce 1986 vyhlásila státní Alfa Romeo bankrot. italská vláda odmítla její prodej automobilce BMW a "nadělila" ji Fiatu, který z toho měl pramalou radost, prtoože stejné problémy ze stejných příčin, jaké byly příčinou bankrotu Alfy Romeo, řešil Fiat rovněž.
Dnešní Alfa Romeo už samozřejmě úplně jinde, nemá zdaleka takový technický náskok, na druhé straně kvalitou výroby je také úplně jinde. Modely Alfa 145/146 se vyráběly právě na jihu Itálie...
V poslední době sice Alfa Romeo přichází o své sportovní srdce, zato získává poměrně příznivá hodnocení zákazníky
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Mrkni na ceníky Chrysleru, o moc se to asi lišit nebude...Milano75 píše:sem tak pokukoval po té nové lancii s náhonem na zadek a motorem od VM motori a řekl bych, že to je jedno auto z mála co bych za alfu vyměnil
kolik tak asi bude odhadem prodejní cena???
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7203
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
situace ve FIATu asi nebude vůbec růžová, asi tam opravdu chyběj prachy a prodeje pořád nejsou takové, jak si Marchionne předsevzal. každopádně AutoTip číslo 5, kde se píše o zrušení výroby v Arese jsem si koupil taky. Rovněž je tam článek o největších automobilových skandálech a Fiat včetně Alfy tam nefiguruje ani jednou, jsou tam v plamenech vyfocené jen bezporuchové vozy VW, BMW a Mercedes. No a test několika vozů Škoda proti svým třídním konkurentům z VW to je taky něco, všichni na chlup stejný interiéry akorát hodnota plastů se občas může lišit
no nic, odpoledne sedám do mojí pětiválcový bestie a dám si sraz s kámošem, kterej přiletí v pětiválcový Lancii Kappa


no nic, odpoledne sedám do mojí pětiválcový bestie a dám si sraz s kámošem, kterej přiletí v pětiválcový Lancii Kappa


AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
starej pes píše:
tím začaly dodávky rezatého a neuvěřitelně mizerného plechu ze SSSR do Itálie, kde z něj pak sotva pologramotní jedinci kutali "auta". mezikrystalická koroze způsoboval, že auta se musela několikrát lakovat, aby vůbec mohla do prodeje. Stějně jako třeba Š120 pak vozy hnily od střechy...
něco na tom bude

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
tohle auto bude ideální kupovat jako 3-4letý,pád ceny bude enormní.Harous píše:Mrkni na ceníky Chrysleru, o moc se to asi lišit nebude...Milano75 píše:sem tak pokukoval po té nové lancii s náhonem na zadek a motorem od VM motori a řekl bych, že to je jedno auto z mála co bych za alfu vyměnil
kolik tak asi bude odhadem prodejní cena???
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
jj souhlas, nové auto je o ničem at je jakékoliv, to jsou vyhozené peníze do kanálu
novej 300 V6 s VM motori stojí 780k
třeba bude lancie lacinější
každopádně to za mě má dvě obrovské +
+ motor V6 OD VM motori(moje oblíbená značka)
+ náhon na zadek
jsem zvědav s čím tedy přijde alfa
http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/oso ... 0c/6883763
novej 300 V6 s VM motori stojí 780k
třeba bude lancie lacinější

každopádně to za mě má dvě obrovské +
+ motor V6 OD VM motori(moje oblíbená značka)
+ náhon na zadek
jsem zvědav s čím tedy přijde alfa

http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/oso ... 0c/6883763
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Milano: tak třeba firmy asi těžko budou kupovat ojetý auta, že jo.... Ve firmě prostě potřebuju jezdit a né si vychytávat auto po předchozím majiteli....
Pro sebe na soukromo bych taky přemýšlel, jestli nové nebo ojeté....
Ale jinak jo, snad ta nová Thema/300 své kupce najde

Pro sebe na soukromo bych taky přemýšlel, jestli nové nebo ojeté....
Ale jinak jo, snad ta nová Thema/300 své kupce najde

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Já nevím ale proč je u modelu váhy a rozměrů Chrysleru 300 tak důležitý náhon na zadek? 

Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
u něho k ničemu, dostal jsi mě, samozřejmě je myšlenna lancie 

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 3 hosti