Stinger - Alfa Romeo 156 JTS (12/2003)

Stinger

Příspěvky: 16
Registrován: 2.2.2011, stř 10:29

Re: Stinger - Alfa Romeo 156 JTS (12/2003)

Příspěvek od Stinger » 15.3.2011, úte 11:46

je mi jasný, že by to šlo dát na 200 koní, ovšem by to byl už až moc velký zásah do motoru a jeho životnost by šla dolů a dolů, dát tam turbo, cha nějaké to kvalitně udělané turbo, to už bych raději to auto prodal, připlatil a koupil si auto silnější, nad vším se dá uvažovat, ovšem vždy vyhraje zdraví selský rozum, což znamená spolehlivost :) takže auto se může jen těšit na nějaké ty kvalitní kola :) a tonování skel, toť vše

Stinger

Příspěvky: 16
Registrován: 2.2.2011, stř 10:29

Re: Stinger - Alfa Romeo 156 JTS (12/2003)

Příspěvek od Stinger » 15.3.2011, úte 11:52

mám jen dotaz, na 15 kola obuju jakoukoliv šířku pneu? chtěl bych tam dát letní 205/50, 215/60 nebo 225/55, obuju na 15 kola všechny typy pneu, které jsou prostě na 15 kola? Nebo díky tomu, že jsou trošku širší, tak je prostě nenasadím?

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Stinger - Alfa Romeo 156 JTS (12/2003)

Příspěvek od Adamsquare » 15.3.2011, úte 11:59

Obuješ tam to, co tam patří = to, co je uvedeno v techničáku.

u 156 to je myslim
185/65 R15
205/55 R16
215/45 R17
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Stinger

Příspěvky: 16
Registrován: 2.2.2011, stř 10:29

Re: Stinger - Alfa Romeo 156 JTS (12/2003)

Příspěvek od Stinger » 15.3.2011, úte 12:04

195/60 nebo 65 teď abych pravdu řekl, tak ani nevím, toto mi tam dali v servise, řekl mi, že tam můžu dát i toto, protože to bylo v zimě, když jsem auto koupil a auto bylo na letních, tak jsem neřešil, jestli tam můžou být podle techničáku nebo ne, mám je tam i tuto zimu, takže tam sedí, tak jsem se proto ptal, jestli tam vlezou i jiné rozměry než ty co jsou uvedeny v techničáku

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Stinger - Alfa Romeo 156 JTS (12/2003)

Příspěvek od Ladis » 15.3.2011, úte 19:10

Chlape nechci tě urazit,ale po přečtení všech příspěvků jsis měl raději koupit jinou značku :roll:
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Havoc
Uživatelský avatar

Příspěvky: 46
Registrován: 29.4.2010, čtv 11:43
Bydliště: Turnov

Re: Stinger - Alfa Romeo 156 JTS (12/2003)

Příspěvek od Havoc » 15.3.2011, úte 21:17

Turbo zamontovat a kvalitně k tomu, není problém, budeš mít 220 koníků, jen musíš mít zbytečných 4.140 liber a Autodelta se o to postará :-)

http://www.autodeltashop.com/product_in ... cts_id=511

Jinak souhlasím se všemi, že chip do 2.0 JTS je nesmysl, moc málo muziky za moc peněz, tu změnu fakt ani nepoznáš. Pokud chceš výkon, prodej 2.0 JTS a kup si GTA. Na spotřebu koukat nemusíš, protože když se vrhneš na větší úpravy 2.0 JTS bude to žrát taky tak jako GTA, jen to nevydrží ani polovinu toho co GTA. Prostě pokud člověk chce silné auto, je jediné výhodné řešení si ho koupit, ne se snažit vylepšit slabá. Pak do toho člověk jenom sype a sype peníze... Znám z vlastní zkušenosti.
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Selespeed Sportwagon (11/2003)
BA3 2107 (1987)

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Stinger - Alfa Romeo 156 JTS (12/2003)

Příspěvek od Ladis » 15.3.2011, úte 21:20

Nevím,že to furt řešíte.Prostě úprava motoru za cenu auta :roll: .
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Stinger

Příspěvky: 16
Registrován: 2.2.2011, stř 10:29

Re: Stinger - Alfa Romeo 156 JTS (12/2003)

Příspěvek od Stinger » 16.3.2011, stř 08:26

Ten další víkend bych měl jet do Brna testovat novou Giuliettu, tak se pak podělím o zážitek, měl by to být naftový dvoulitr s výkonem 180 koní

Stinger

Příspěvky: 16
Registrován: 2.2.2011, stř 10:29

Re: Stinger - Alfa Romeo 156 JTS (12/2003)

Příspěvek od Stinger » 16.3.2011, stř 08:59

Ladis píše:Chlape nechci tě urazit,ale po přečtení všech příspěvků jsis měl raději koupit jinou značku :roll:
asi jsem měl zvolit GTA nebo raději ještě přišetřit nějakou tu korunu a pak koupit 159 1.8 T ale to už je jedno, jsem rád i za to, když vidím, kolik lidí si třeba upravuje auta - jen vzhledově, tak některé jsou celkem hezké, ovšem některé nestojí ani za řeč, tak jsem kdysi dáááááávno uvažoval o možnosti průduchu na kapotu na blatník, na fotkách to vypadá vše nádherně, postupem času jsem zjistil, že je hezčí auto takové jak ho vyrobili, aspoň co se týče alf :D :smt055 je to láska na první pohled, co se týče mé historie alf, tak jsem vlastnil 1.6 T.S. 88kW r. v. 2001, no vozil jsem se v ní asi půl roku, když při předjíždění důchodce alias čepičkáře jsem měl autonehodu, když mě zmiňovaný pán vytlačil z cesty, tak jsem to narval do stromu, slyšel jsem a četl jsem hodně názorů na testy bezpečnosti alf, ale musím to vyvrátit, můžu to poslat i ve fotkách, kdy asi v 65 km rychlosti jsem rafl do stromu, schytal to nárazník, levý přední blatník, trošku kapota, prej i těhlice, to mi řekl likvidátor pojišťovny viníka, ovšem levé a levý přední světlomet zůstalo vše vcelku, světlomet jen vypadl, přijela odtahovka, hodil mě na hák za zadní nápravu, sedl jsem, nastartoval a vyjel ven z příkopy, potom jsem tápal a hledal vůz, chtěl jsem něco s větším kufrem, chtěl jsem alfu jtd v kombi verzi, ale zase jsem spadl tak kde jsem byl, jsem mladý, nemám zatím děti, abych potřeboval převážet kočárek nebo kočárky :smt040

hellasx
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 115
Registrován: 29.11.2010, pon 16:10
Bydliště: Praha 4

Re: Stinger - Alfa Romeo 156 JTS (12/2003)

Příspěvek od hellasx » 20.4.2011, stř 10:43

...nevidím problém v tom vylepšit auto, ale člověk musí uvažovat komplexně. Koupit velké turbo není problém, ale člověk musí upravit i zbytek motoru atd.

Další věc je podvozek který musí ten výkon udržet na cestě, brzdy které musí to auto zastavit, pneu které to auto musí udržet na cestě atd.

Když to člověk všechno dodrží a zachová originální vzhled karoserie, může to fungovat skvěle nejen v běžném provozu.

Hlavně to ale stoji spoustu času a peněz. Bavme se reálně o šestimístné cifře...

...příjde mi to zbytečné v případě, že chce člověk využívat auto pouze v běžném provozu, pokud chce člověk navštěvovat okruhy a případně jezdit amatérské závody má to smysl a věřím tomu, ne vím to, že se dá dosáhnou lepších časů než s GTA...

Filip
Actual: Alfa Romeo 156 SW TI 1.9 JTDM (103 KW)
Actual: Alfa Romeo 33 1.7 16V QV (95kW)

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti