Přesně tak jsem to myslel a nezastavilo by mě nicKubas píše:uvědom si, že Tuta je kladeňák a jestli někdo umí po kapsách odnosit celou fabriku, tak jsou to kladeňáci
Recenze na auta, nejen Alfa....
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
No do kufru by se ti nevešlo, sotva do SW 
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Odtahovka Boxer s platem a to bych se divil, že bych to na plato nepřikurtoval

Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
V tomhle s Tebou souhlasit nebudu. Nebo ještě jinak. Pokud je tam tohle možný tak je to chyba použitý (nebo spíš nepoužitý) technologie. Lidi jsou všude stejný a je jen na technických prostředcích aby se eliminovala lidská chyba.Kubas píše:A ikdyby tam tu výrobu obnovili, asi by se ex-zaměstnanci divili, v jakém by pod Němci byli zápřahu.... To by opravdu nefungovalo principem "šéfe, AC prohrálo, dnes děláme jen napůl....".
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
a pro toto dělají italové opravdu hodně, protože jejich auta jsou na montáž opravdu hodně "blbuvzdorná", takže kdo zvládne dát čtvereček nebo kolečko do správné dírky, může okamžitě k výrobnímu pásu 
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
http://www.novinky.cz/ekonomika/227483- ... liard.html
jen jednou číst něco podobného o AR...
=D> =D> =D>Celoroční zisk německého výrobce luxusních vozů BMW v loňském roce vzrostl o v přepočtu neuvěřitelných 73 miliard korun. Dosáhl 3,23 miliard eur (asi 78,7 miliardy korun), což je výrazný posun oproti roku 2009, kdy automobilka vydělala jen 210 miliónů eur (asi 5,1 miliardy korun). Uvedla to agentura Reuters.
jen jednou číst něco podobného o AR...
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Petr: hele mě by stačilo o Alfě někdy číst spojení "celoroční zisk"
Výši už bych neřešil.... ale jinak seziózně, až se zbaví prodělečné 159 a jestli se pak chytne Giulia, tak to není nereálné.... 
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Brera byla taky prodělečná. Ale co to znamená? Zkuste se zamyslet. Prodělečné pro výrobce je, když výrobní náklady (vývoj, výroba) převyšují prodejní cenu výrobku. Z pohledu zákazníka je to ale přesně obráceně, pokud kupujete 159-ku vlastně kupujete auto s daleko vyšší hodnotou než reálně zaplatíte.
Pokud je auto pro výrobce výdělečné, pak jako zákazníci platíte v prodejní ceně kromě vývoje, výroby, použitých materiálů výrobci i zisk.
Giulietta je pro výrobce výdělečná, z pohledu zákazníka je dokonce levnější než 159-ka, ale reálnou hodnotu oproti 159-ce nemá 3/4, ale třeba jen 1/2. Prostě více plastů, tenčí plechy, tenčí kůže... ono to není na první pohled vidět, ale někde výrobce prostě ušetřit musí, když je auto na prodejně levnější a ještě je na něm zisk.
Chtěl jsem tím jen říct, že pokud se oprostíte od marketingu a začnete se na věci dívat logicky, dojdete překvapivě k tomu, že 159-ka a Brera jsou vlastně super výhodná koupě. Nové modely budou určitě novější, ale buď budou za stejnou cenu ošizenější, aby byly pro výrobce ziskové, nebo při srovnatelné kvalitě provedení budou dražší
Ono se platí i za design. Všimněte si, co vyprodukovala Alfa u modelu 4C, aby srazila vývojové náklady na minimum. A na Chryslery se jednoduše nalepí logo Lancia a je hotovo. Ono je vždy něco za něco a nic není zadarmo. Nemůžete chtít současně špičkovou kvalitu, design a nízkou cenu.
A pasivní bezpečnost u 159-ky, když kolem sebe máte 1500 kg hmoty, taky není k zahození. Až budou za pár let všude okolo odlehčená auta z plastu, hádejte kdo přežije srážku...
Pokud je auto pro výrobce výdělečné, pak jako zákazníci platíte v prodejní ceně kromě vývoje, výroby, použitých materiálů výrobci i zisk.
Giulietta je pro výrobce výdělečná, z pohledu zákazníka je dokonce levnější než 159-ka, ale reálnou hodnotu oproti 159-ce nemá 3/4, ale třeba jen 1/2. Prostě více plastů, tenčí plechy, tenčí kůže... ono to není na první pohled vidět, ale někde výrobce prostě ušetřit musí, když je auto na prodejně levnější a ještě je na něm zisk.
Chtěl jsem tím jen říct, že pokud se oprostíte od marketingu a začnete se na věci dívat logicky, dojdete překvapivě k tomu, že 159-ka a Brera jsou vlastně super výhodná koupě. Nové modely budou určitě novější, ale buď budou za stejnou cenu ošizenější, aby byly pro výrobce ziskové, nebo při srovnatelné kvalitě provedení budou dražší
Ono se platí i za design. Všimněte si, co vyprodukovala Alfa u modelu 4C, aby srazila vývojové náklady na minimum. A na Chryslery se jednoduše nalepí logo Lancia a je hotovo. Ono je vždy něco za něco a nic není zadarmo. Nemůžete chtít současně špičkovou kvalitu, design a nízkou cenu.
A pasivní bezpečnost u 159-ky, když kolem sebe máte 1500 kg hmoty, taky není k zahození. Až budou za pár let všude okolo odlehčená auta z plastu, hádejte kdo přežije srážku...
Alfa Brera 1750 TBi
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
To je v pohode, co vim tak na 75 se taky prodelavalo, a na 164 Q4 taky. Ale oboje melo vyrobne drahy pohon, vyjimecny ve sve dobe...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Honza R. - Ty snad opravdu musíš být zaměstnanec PR Alfy Romeo.
S tou hodnotou je to samozřejmě blbost, protože automobilka potřebuje rozprostřít náklady na vývoj a zavedení výroby. Kdyby těch Brer a 159 prodali jen 100, tak rozhodně nebude platit, že má každá z nich hodnotu x set milionů.
S tou bezpečností to je podobný. Rozhodně nezáleží jen na hmotnosti nebo použitých plastech. Zkus se podívat na tenhle crashtest:
http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY
Nevím jak Ty, ale já bych radši seděl v tom "plasťáku" Modusu než v tom poctivým Volvu.
S tou hodnotou je to samozřejmě blbost, protože automobilka potřebuje rozprostřít náklady na vývoj a zavedení výroby. Kdyby těch Brer a 159 prodali jen 100, tak rozhodně nebude platit, že má každá z nich hodnotu x set milionů.
S tou bezpečností to je podobný. Rozhodně nezáleží jen na hmotnosti nebo použitých plastech. Zkus se podívat na tenhle crashtest:
http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY
Nevím jak Ty, ale já bych radši seděl v tom "plasťáku" Modusu než v tom poctivým Volvu.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Jasně, každý výrobce kalkuluje prodejní cenu, aby se mu vývojové náklady rozprostřely a vrátily do 1-2 let. Pak už je to jen o výrobních nákladech, ceně surovin, energií a mzdách pro zaměstnance. U Brery byla kalkulace 20 000 kusů za 5 let. Prodalo se jich 9 000. Proč Alfa zrušila výrobu Brery, když v roce 2010 už měla náklady na vývoj dávno zaplacené? To je jednoduchá rovnice.
Kdyby 159-ka/Brera měla německý marketing a na kapotě odznáček Mercedes, stála by 1,5 mega. Němci prostě umí marketing a mají "auru". Alfa si zkazila pověst modelem 156 a to se s ní táhne. Že je 159-ka úplně jiný level kvality se pak těžko zákazníkům vysvětluje. O tom to celé je.
Jestli to Alfa myslí s prémiovostí vážně a bude držet kvalitu, určitě Giulia nebude levnější než 159-ka. Jinak se to prostě rentovat nebude.
A s tím prodejcem už dej pokoj
prodejce jsem, ale ne aut. Dělám do hifi 
Kdyby 159-ka/Brera měla německý marketing a na kapotě odznáček Mercedes, stála by 1,5 mega. Němci prostě umí marketing a mají "auru". Alfa si zkazila pověst modelem 156 a to se s ní táhne. Že je 159-ka úplně jiný level kvality se pak těžko zákazníkům vysvětluje. O tom to celé je.
Jestli to Alfa myslí s prémiovostí vážně a bude držet kvalitu, určitě Giulia nebude levnější než 159-ka. Jinak se to prostě rentovat nebude.
A s tím prodejcem už dej pokoj
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Renault - to je čelní náraz. Ale co boční náraz, zadní náraz, převrácení na střechu? Takhle to vypadá, když novináři dělají "testy". Vypovídací hodnota nula. A ještě je otázka, jestli to Volvo nevzali někde na šroťáku. Když test, tak hezky ze všech stran a na novém autu 
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Honzo ty seš fakt výbornej
159 neprodělává, protože je "příliš dobrá", ale prodělává, protože se jí prodává příliš málo.... To je naprosto absurdní úvaha, co jsi tady předvedl.... To rovnou můžeš říct, že všechny firmy, co kdy zkrachovaly, protože prodělávaly, dělaly špičkové zboží. To je prostě blbost
Ty náklady, které zapřičiňují ztrátu vůbec nemusí být náklady na "high-tech" matroše a motory, ale třeba jen na manažery, kteří nic nedělají a tahají z firmy prachy..... (a těch je asi zrovna v Itálii dostatek)
Alfa její výrobu zastavila prostě proto, že se to nevyplatí. Není to přece jen o nákladech na vývoj. Denně tě provoz linky stojí x desítet tisíc EUR a pokud z ní vypadne jen 10 aut tak to prostě nepokryje ani ty náklady na výrobu a tak je lepší to utnout, to je přece jednoduché....
A ikdyby byla Brera německá, tak by to nebyla žádná sláva. Určitě by se jí prodávalo násobně víc, ale i tak by z ní nikdo nebyl na větvi. Němci nejsou tupí a pokud nějaké auto příliš žere a zároveň zas tak extra nejede (viz legendární test Brery 3.2 vs Z4 a nějaký MB), tak oni jsou schopní si z toho vyvodit závěr.... (tvého auta se ta kritika až tak netýká, to je podle mě nejlepší verze Brery, která se dala koupit).
Svádět neúspěch 159 na 156 je mezi některými tady dost populární, no, já myslím že to má vliv tak možná ze 20%, víc ani ťuk. A Giulia samozřejmě bude levnější než 159, tak jako je Giulietta podstatně levnější než 147. Alfa snad už konečně pochopila, že jejím úkolem není honit se s prémií, ale nabídnout "sportovní" alternativu k autům typu Golf/Mondeo a apod.
Jinak ten Modus samozřejmě obstojí i v převrácení a jiných dispciplínách,frantíci si tohle celkem hlídají a ta srážka s Volvem je výmluvná.... (z boku by to podle mě dopadlo zcela stejně).
159 neprodělává, protože je "příliš dobrá", ale prodělává, protože se jí prodává příliš málo.... To je naprosto absurdní úvaha, co jsi tady předvedl.... To rovnou můžeš říct, že všechny firmy, co kdy zkrachovaly, protože prodělávaly, dělaly špičkové zboží. To je prostě blbost
Alfa její výrobu zastavila prostě proto, že se to nevyplatí. Není to přece jen o nákladech na vývoj. Denně tě provoz linky stojí x desítet tisíc EUR a pokud z ní vypadne jen 10 aut tak to prostě nepokryje ani ty náklady na výrobu a tak je lepší to utnout, to je přece jednoduché....
A ikdyby byla Brera německá, tak by to nebyla žádná sláva. Určitě by se jí prodávalo násobně víc, ale i tak by z ní nikdo nebyl na větvi. Němci nejsou tupí a pokud nějaké auto příliš žere a zároveň zas tak extra nejede (viz legendární test Brery 3.2 vs Z4 a nějaký MB), tak oni jsou schopní si z toho vyvodit závěr.... (tvého auta se ta kritika až tak netýká, to je podle mě nejlepší verze Brery, která se dala koupit).
Svádět neúspěch 159 na 156 je mezi některými tady dost populární, no, já myslím že to má vliv tak možná ze 20%, víc ani ťuk. A Giulia samozřejmě bude levnější než 159, tak jako je Giulietta podstatně levnější než 147. Alfa snad už konečně pochopila, že jejím úkolem není honit se s prémií, ale nabídnout "sportovní" alternativu k autům typu Golf/Mondeo a apod.
Jinak ten Modus samozřejmě obstojí i v převrácení a jiných dispciplínách,frantíci si tohle celkem hlídají a ta srážka s Volvem je výmluvná.... (z boku by to podle mě dopadlo zcela stejně).
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
S těmi prodeji je to relativní. Podívej se na Mase nebo Ferrari, jejich prodeje jsou řádově tak na úrovni 159-ky a jsou silně v zisku a troufám si tvrdit, že i vývoj je stál mnohem víc. Prostě rovnice získ = počet prodaných kusů neplatí, tak jednoduché to zas není
Teď jsem mluvil s kamarádem z Karosy, cenu autobusů kalkulují tak, aby se jim vývojové náklady vrátily do 2 let. Samozřejmě to platí, když jdou prodeje podle plánu.
V případě Brery, ale šlo ještě o to, že nikdy nebyla kalkulovaná na zisk, ale mělo to být auto na pozvednutí image výrobce. Stejně tak byla dotovaná 8C a bude dotovaná 4C.
Teď jsem mluvil s kamarádem z Karosy, cenu autobusů kalkulují tak, aby se jim vývojové náklady vrátily do 2 let. Samozřejmě to platí, když jdou prodeje podle plánu.
V případě Brery, ale šlo ještě o to, že nikdy nebyla kalkulovaná na zisk, ale mělo to být auto na pozvednutí image výrobce. Stejně tak byla dotovaná 8C a bude dotovaná 4C.
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Masse a Ferrari jsou drahé jak prase, takže mají úplně jiné marže....
hele mě je to jedno....
Já jen vím, že firmy krachují z jiných důvodů, než že by zákazníkům nabízely příliš dobré zboží za dumpingové ceny....
hele mě je to jedno....
Já jen vím, že firmy krachují z jiných důvodů, než že by zákazníkům nabízely příliš dobré zboží za dumpingové ceny....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Já zase vím, že zlevňováním ještě žádný výrobce nezbohatl a kvalita produktu se nezvýšila.
A že manažeři tahají z firmy peníze, to je klidně možné, ale to si pod sebou podřezávají větev...
A že manažeři tahají z firmy peníze, to je klidně možné, ale to si pod sebou podřezávají větev...
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Honza:
příklad-Mase prodává auta v ceně cca 3-3,5m v počtu 6000 ročně (průměr za 3 roky), vem si tu marži jakou na tom mají+skutečnost, že mají poměrně malou linku,nízký počet zaměstnanců a bloky osmiválců jim vozí smontované z Maranella. je už 3 roky ziskové. a přesto mám interní informace o tom,jak na ně management Fiatu tlačí,aby prodeje šly na 12-15 000ročně,jinak bude zle. proto nové qporte bude víc soft,aby bylo víc user-friendly a udělá se ještě jeden menší sedan a ta příšernost jménem SUV.
pak si vem takovou alfu,která naposled dobře prodávala 156tku někde v dekádě 98-03, (147 už tak dobře nešla) v průměrné ceně kolem 800tkč. do toho bylo potřeba platformu na 159,novou generaci motorů,nástupce 147. k tomu dva výrobní závody, hafo zaměstnanců... reálné prodeje od 2005 "táhla" od začátku špatně prodejná 159 a stařičká 147. to byla každej rok sekyra v řádu 100 milionů euro - proč? není to tím, že jsou to super káry,který jsou tak origo,super a nekompromisní jak se snažíš tvrdit. je to o tom, že když málo prodáváš, nemáš kloudně na vývoj ani režii kolem a dostáváš se do pasti, že se ti pak všechno brutálně předražuje.
jediný v čem je alfa výhodná,že nabízí JAKO OJETÁ (třeba 3 letá) za směšné peníze opravdu slušnou porci techniky a zábavy. ale tenhle přístup firmu neživí.
problém alfy je:
1/zmatený management + stále děravé a nedostatečné portfolio
2/dřívější problémy s kvalitou
3/slabý marketing
4/vykastrování sloganu cuore sportivo. vždyť i renault,ford (RS řada) měli(mají) víc ostřejších aut než Alfa!
přesto z indicíí - 4C koncept (pokud dotáhnou), marchionneho zatvrzelost neprodat tuhle firmu co rok co rok generuje brutální ztrátu, současná Giulietta + chystaná Giulia a SUV - jsem spíš optimista, jen musí pořádně makat a manažersky nedělat nedávné přešlapy!
příklad-Mase prodává auta v ceně cca 3-3,5m v počtu 6000 ročně (průměr za 3 roky), vem si tu marži jakou na tom mají+skutečnost, že mají poměrně malou linku,nízký počet zaměstnanců a bloky osmiválců jim vozí smontované z Maranella. je už 3 roky ziskové. a přesto mám interní informace o tom,jak na ně management Fiatu tlačí,aby prodeje šly na 12-15 000ročně,jinak bude zle. proto nové qporte bude víc soft,aby bylo víc user-friendly a udělá se ještě jeden menší sedan a ta příšernost jménem SUV.
pak si vem takovou alfu,která naposled dobře prodávala 156tku někde v dekádě 98-03, (147 už tak dobře nešla) v průměrné ceně kolem 800tkč. do toho bylo potřeba platformu na 159,novou generaci motorů,nástupce 147. k tomu dva výrobní závody, hafo zaměstnanců... reálné prodeje od 2005 "táhla" od začátku špatně prodejná 159 a stařičká 147. to byla každej rok sekyra v řádu 100 milionů euro - proč? není to tím, že jsou to super káry,který jsou tak origo,super a nekompromisní jak se snažíš tvrdit. je to o tom, že když málo prodáváš, nemáš kloudně na vývoj ani režii kolem a dostáváš se do pasti, že se ti pak všechno brutálně předražuje.
jediný v čem je alfa výhodná,že nabízí JAKO OJETÁ (třeba 3 letá) za směšné peníze opravdu slušnou porci techniky a zábavy. ale tenhle přístup firmu neživí.
problém alfy je:
1/zmatený management + stále děravé a nedostatečné portfolio
2/dřívější problémy s kvalitou
3/slabý marketing
4/vykastrování sloganu cuore sportivo. vždyť i renault,ford (RS řada) měli(mají) víc ostřejších aut než Alfa!
přesto z indicíí - 4C koncept (pokud dotáhnou), marchionneho zatvrzelost neprodat tuhle firmu co rok co rok generuje brutální ztrátu, současná Giulietta + chystaná Giulia a SUV - jsem spíš optimista, jen musí pořádně makat a manažersky nedělat nedávné přešlapy!
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Honza: ale samozřejmě že se slevňuje. Dokonce slevňují všichni! Lagunu dnes koupíš za 450. Mondeo v defacto plné náloži za 600. Takové by před pár lety stálo o 200 tyček víc. I ten vždycky předražený Golf se dá koupit za 300 tisíc (ve firmě jsem jezdil Golfem z roku 2003. 1.6 16v s manuál klimou za 600 tyček!).
Prostě představa, že automobilku uživí zábavné a sportovní auta je scestná - to si zatím může dovolit jen Ferrari a Mase, ostatní, včetně Porsche, buď celkové portfolio posunuli dolů, aby přežili (třeba Jaguar) a nebo si do nabídky dali trapné modely, které jim vydělávají peníze (Porsche).
U Alfy to bude tak, že základ bude prostě srovnatelný s běžnou lepší produkcí (Giulietta = lepší Golf, Giulia = lepší Passat) a fandové se snad dočkají bonbónků jako různých QV, 4C, Duetto apod....
Nejdřív je ovšem potřeba ty prachy vydělat, a pak se dají investovat a zužitkovat. A jako ta "dojná kráva" zatím perfektně slouží Giulietta....
Prostě představa, že automobilku uživí zábavné a sportovní auta je scestná - to si zatím může dovolit jen Ferrari a Mase, ostatní, včetně Porsche, buď celkové portfolio posunuli dolů, aby přežili (třeba Jaguar) a nebo si do nabídky dali trapné modely, které jim vydělávají peníze (Porsche).
U Alfy to bude tak, že základ bude prostě srovnatelný s běžnou lepší produkcí (Giulietta = lepší Golf, Giulia = lepší Passat) a fandové se snad dočkají bonbónků jako různých QV, 4C, Duetto apod....
Nejdřív je ovšem potřeba ty prachy vydělat, a pak se dají investovat a zužitkovat. A jako ta "dojná kráva" zatím perfektně slouží Giulietta....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Jo, Ford už ani nedává kryty motoru, aby ušetřil 
http://www.ford-focus.sk/forum/viewtopi ... 4b#p367855
http://www.ford-focus.sk/forum/viewtopi ... 4b#p367855
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Už tu analýzu nebudu hledat, ale obecně v tuto chvíli v ČR vůbec nejde o zisk z prodeje. S agresivním nástupem korejců a francouzů jde jenom o to obsadit (nebo udržet) co největší podíl na trhu i za cenu ztrát. Kdo promarní tuhle šanci, tak ho umístění značky na trhu za pár let bude stát několikanásobně tolik než současné ztráty. Jak se k tomu staví Alfa je dost nečitelné 
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
ať si dělá co chce, ale aspoň nekrachuje....Honza R. píše:Jo, Ford už ani nedává kryty motoru, aby ušetřil
http://www.ford-focus.sk/forum/viewtopi ... 4b#p367855
Jinak já jsem zrovna s tím Focusem bez krytu jezdil a rozhodně mi ten kryt nechyběl - i bez něj to bylo tiché auto....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
No to sice tiché je ale tchán má po 15000 km motor i z vrchu od bláta a prachu. On totiž nemá ani spodní kryt motoru.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9148
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Recenze na auta, nejen Alfa....
Nemyslím si, že pověst zkazila 156ka. Ta jí naopak dost vylepšila po předchozí agónii.Honza R. píše:Alfa si zkazila pověst modelem 156 a to se s ní táhne. Že je 159-ka úplně jiný level kvality se pak těžko zákazníkům vysvětluje. O tom to celé je.
Trochu se bojím, že ten pověstný hřebíček do rakve (kdyby nepřišla perfektní Jůlinka) by zabila právě 159! A to právě tím "jiným levelem kvality"....
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host
