Ferrari a Maserati jsou s objednávkama naprosto v klídku, takže úbytkem boháčů to asi nebude.... U Lamba je možná problém, že lidi to začali vnímat jako koncernovou záležitost a ztratilo ten punc originality, který správný sporťák musí mít..... (Ferari a Mase jsou taky koncernové, ale mají oproti zbytku takový odstup, že to nikomu nevadí....).
Já si myslím že velký počet zákazníků Lamba přetáhlo třeba Audi R8. Proč si kupovat německou techniku v italském kabátě, to si raději koupím echt němce, ne?
Třeba v Itálii se prodej Lamba úplně sesypal a v některých měsících prodá třeba jen 1 kus
To samé by se asi stalo s Alfou - proč by si někdo kupoval nějakou Alfu, když může mít technicky shodné Audi s vyšší image? A pokud bude Alfa jen levnější verze audi, tak kdo by chtěl kupovat auto, které je ošizeným originálem?
Prostě VW umí dělat levné/kvalitní/luxusní spotřebáky, ale nic víc....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)