chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Re: chiptuning JTD
Ahoj to ti neřeknu až tak jsem se o to nezajímal jen jsem mu řekl požadavek jak hlavně chci aby auto reagovalo a co od toho čekám a hlavně že nechci nic brutálního aby netrpělo nic okolo. Ale koukni na bit power spolupracuje s nima třeba tam najdeš něco víc např cca okolik stoupne výkon atd.
Lubo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 170 HP (2010)
Re: chiptuning JTD
Zdar zvazuju chipnuti me alfiny.
Jde o 147, 85kw diesel, zajima ma hlavne spotreba/vykon/ zatizeni na motoru (popr jinych soucastek)
Jde o 147, 85kw diesel, zajima ma hlavne spotreba/vykon/ zatizeni na motoru (popr jinych soucastek)
Re: chiptuning JTD
asi se zeptam blbe a udelam ze sebe vola kluci ale slo by prehodit z fiat stilo 1.9JTD ridici jednotku s chipem na alfu 147 1.9 jtd??oboji 85kW. predpokladam ze tam budu trosku jinaci cidla a nepujde to 

- Martin 156TI
- Příspěvky: 96
- Registrován: 9.9.2011, pát 20:34
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: chiptuning JTD
Ja zas, ze pujde, kdyz jsou to stejny motory... Koncern ma obcas i vyhody...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: chiptuning JTD
Ja by som v prvom rade skuknul HW cislo jednotky.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Re: chiptuning JTD
jj motory jsou nachlup stejny akorat ze treba hodnoty cidel nebo neco bude urco jiny.kdyby to slo bylo by to fajn kamos prodava stilo tak bych si vzal tu jednotku.a co na to treba spojka?? kdyz jsme to tam byli cipovat jemu tak uz kdyz jsme odjizdeli odtamtud tam mu pri plnym plynu klouzala
ted tam ma nakejch cca 370 Nm

- whitedevil
- Štamgast
- Příspěvky: 585
- Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD
můj tip je že to půjde
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
- peter202
- Nováček
- Příspěvky: 145
- Registrován: 5.9.2010, ned 01:50
- Bydliště: Kálnica
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD
viki píše:jj motory jsou nachlup stejny akorat ze treba hodnoty cidel nebo neco bude urco jiny.kdyby to slo bylo by to fajn kamos prodava stilo tak bych si vzal tu jednotku.a co na to treba spojka?? kdyz jsme to tam byli cipovat jemu tak uz kdyz jsme odjizdeli odtamtud tam mu pri plnym plynu klouzalated tam ma nakejch cca 370 Nm
ked to ma kamos skus prehodit a uvidis ci to pojde alebo nie... a potom nam daj vediet

www.lacnenotebooky.eu- notebooky tablety, televizory tlaciarne a ine za velkoskladove ceny!!!
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: chiptuning JTD
Cidla budou urcite stejny... Jen myslim, ze bude treba tu jednotku sparovat s imobilizerem
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: chiptuning JTD
abych ji tam nedal a neco jsem neodpalil toho se bojim
podivam se na oznaceni jaky maj a uvidim.kazdopadne dam vedet jak to dopadlo ale potreboval bych opravdu od nekoho odborne poradit jestli to vubec muzu udelat aby to fungovalo jak ma 


- whitedevil
- Štamgast
- Příspěvky: 585
- Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD
bál bych se toho immo ale jinak asi ne...
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
Re: chiptuning JTD
Mno, nemusí se měnit celý software jednotky. Stačí stáhnout mapu z jednoho a nahrát do druhého. Pokud teda sedí čísla, což si nejsem jist. Mám dojem že mapa na Alfu má vyšší krouťák než na Fiat asi o 20 Nm. Ale jestli je stejné číslo jednotky se zjistí po načtení. Kdyžtak se stav, stáhneme to a uvidíme. Kdyby ne, můžu ti podle mapy z Fiatu nakopírovat stejná data do originálu Alfy - stejný výsledek
Číslo na mě a stránky jsou zde: http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=78&t=10281

Naposledy upravil(a) il ciuffo dne 6.10.2011, čtv 10:59, celkem upraveno 1 x.
Re: chiptuning JTD
tak to na to radsi kaslu to si radsi necham chipnout tu svoji
doufam ze to vydrzi spojka 


Re: chiptuning JTD
Já měl na bývalé 147 něco kolem 100 KW a spojka držela v pohodě, za celou dobu jsem ji neměnil, ani teď nový majitel. Myslel jsem, že chceš stejnou mapu, proto ta nabídka 

Re: chiptuning JTD
NEUSTALE JE ZDE JEDNA ZASADNI OTAZKA.... KDE?
jelikoz si auto klidne necham premapovat zajimalo by mne kde.
Ono totiz hledat reference o remapu je celkem dost obtizne.
Pokuste se odpovedet:
1) typ auta a motorizace
2) kde jste nechali chipovat?
3) je moznost vykon/kroutak odbrzdit? jestlize ano udejte výkon pred a po.
4) je prubeh linearni?
5) je citit silny kopanec?
6) coudi to? známka od 1 do 5 (1 je kourivost jako bez remapu, 5-ocouzenej nárazník)
7) problemy se spojkou?
8) jine problemy.... napis
9) spokojenost od 1-5 (5 projev jako pred remapem)
9) cena?
Díky.
jelikoz si auto klidne necham premapovat zajimalo by mne kde.
Ono totiz hledat reference o remapu je celkem dost obtizne.
Pokuste se odpovedet:
1) typ auta a motorizace
2) kde jste nechali chipovat?
3) je moznost vykon/kroutak odbrzdit? jestlize ano udejte výkon pred a po.
4) je prubeh linearni?
5) je citit silny kopanec?
6) coudi to? známka od 1 do 5 (1 je kourivost jako bez remapu, 5-ocouzenej nárazník)
7) problemy se spojkou?
8) jine problemy.... napis
9) spokojenost od 1-5 (5 projev jako pred remapem)
9) cena?
Díky.
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Mám soft od Diesel Power
http://race.dieselpower.cz/
Zabývají se přednostně VW koncernem NICMÉNĚ každé auto je laděno přímo na brzdě, mají "vlastní vývojové centrum" opravují vstřiky, čerpadla apod. Svému řemeslu stoprocentně rozumí.. Auto jede jak z praku, křivka je krásně kulatá (ne nějaká proděravěná mapa, jako bývá zvykem v ČR), nekouří o nic víc než v serii. Pokud auto není ve stavu vhodném pro přemapování vrátí Vám ho s kompletní diagnostikou problému. Cena tomu odpovídá - za kvalitu se platí..
http://race.dieselpower.cz/
Zabývají se přednostně VW koncernem NICMÉNĚ každé auto je laděno přímo na brzdě, mají "vlastní vývojové centrum" opravují vstřiky, čerpadla apod. Svému řemeslu stoprocentně rozumí.. Auto jede jak z praku, křivka je krásně kulatá (ne nějaká proděravěná mapa, jako bývá zvykem v ČR), nekouří o nic víc než v serii. Pokud auto není ve stavu vhodném pro přemapování vrátí Vám ho s kompletní diagnostikou problému. Cena tomu odpovídá - za kvalitu se platí..
AR 147 1,9JTD 103kW+soft GTA look
(123kW/364Nm na brzdě - Diesel Power + H&R podvozek + Pioneer audiosys.)
(123kW/364Nm na brzdě - Diesel Power + H&R podvozek + Pioneer audiosys.)
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Přesně tak, Fiatí verze má 250Nm v AR má 275Nm. Ale železo bude asi stejný.Mám dojem že mapa na Alfu má vyšší krouťák než na Fiat asi o 20 Nm.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Fiat má slabší spojku, proto ten rozdíl. Motor je stejnej. Tedy pokus se bavíme o 1.9.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483
+421948011483
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Nazdar vsichni,
pripojim se se zkusenostmi a s dotazem. Mam chip na 147 jtd, myslim ze celkem rozumny od firmy s dobrymi referencemi. Rozdil je znat, jezdi se mnohem lepe a lehceji, auto nekouri - jedinou vyjimkou je kdyz po dalnici do kopce nad 150 seslapnu pedal na podlahu a tahnu to ke dvoustovce tak v zrcatku lze pozorovat ze to trosku kouri. Tak se chci zeptat lidi bez chipu zda jim jtd v plnem zaprahu nad 3000 otacek take malinkou kouri ci je to uplne ciste.
Jina vec ktere jsem si vsimnul je, ze mi prijde jakoby se zvysila realna spotreba. Nejsem si jisty, jak palubni pocitac spotrebu pocita, je tam prutokomer nebo z ridici jednotky dostava info o otackach a dalsich parametrech a z tohoto pocita? V prvnim pripade by chip nemel mit vliv na rozdil realna - pocitacem ukazovana spotreba. Ale pokud to vypocitava podle poctu vznehu, vzduchu, tlaku atd tak verim ze chipnuti musi toto ovlivnit.
Po chipu mi palubak ukazuje stejne jako pred, ale realna spotreba je cca o 0,8 litru vyssi. Nemam presne zmereno jak odpovidala hodnota z palubniho pocitace realne spotrebe bez chipu.
Vase poznatky?
pripojim se se zkusenostmi a s dotazem. Mam chip na 147 jtd, myslim ze celkem rozumny od firmy s dobrymi referencemi. Rozdil je znat, jezdi se mnohem lepe a lehceji, auto nekouri - jedinou vyjimkou je kdyz po dalnici do kopce nad 150 seslapnu pedal na podlahu a tahnu to ke dvoustovce tak v zrcatku lze pozorovat ze to trosku kouri. Tak se chci zeptat lidi bez chipu zda jim jtd v plnem zaprahu nad 3000 otacek take malinkou kouri ci je to uplne ciste.
Jina vec ktere jsem si vsimnul je, ze mi prijde jakoby se zvysila realna spotreba. Nejsem si jisty, jak palubni pocitac spotrebu pocita, je tam prutokomer nebo z ridici jednotky dostava info o otackach a dalsich parametrech a z tohoto pocita? V prvnim pripade by chip nemel mit vliv na rozdil realna - pocitacem ukazovana spotreba. Ale pokud to vypocitava podle poctu vznehu, vzduchu, tlaku atd tak verim ze chipnuti musi toto ovlivnit.
Po chipu mi palubak ukazuje stejne jako pred, ale realna spotreba je cca o 0,8 litru vyssi. Nemam presne zmereno jak odpovidala hodnota z palubniho pocitace realne spotrebe bez chipu.
Vase poznatky?
- whitedevil
- Štamgast
- Příspěvky: 585
- Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Auto nekouří takřka vůbec, jen když to odšlápnu při rozjezdu na plnej knedlík tak si to zakouří, jinak palubák kecá, ale říká spíš víc...
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
avess píše:Nazdar vsichni,
pripojim se se zkusenostmi a s dotazem. Mam chip na 147 jtd, myslim ze celkem rozumny od firmy s dobrymi referencemi. Rozdil je znat, jezdi se mnohem lepe a lehceji, auto nekouri - jedinou vyjimkou je kdyz po dalnici do kopce nad 150 seslapnu pedal na podlahu a tahnu to ke dvoustovce tak v zrcatku lze pozorovat ze to trosku kouri. Tak se chci zeptat lidi bez chipu zda jim jtd v plnem zaprahu nad 3000 otacek take malinkou kouri ci je to uplne ciste.
Jina vec ktere jsem si vsimnul je, ze mi prijde jakoby se zvysila realna spotreba. Nejsem si jisty, jak palubni pocitac spotrebu pocita, je tam prutokomer nebo z ridici jednotky dostava info o otackach a dalsich parametrech a z tohoto pocita? V prvnim pripade by chip nemel mit vliv na rozdil realna - pocitacem ukazovana spotreba. Ale pokud to vypocitava podle poctu vznehu, vzduchu, tlaku atd tak verim ze chipnuti musi toto ovlivnit.
Po chipu mi palubak ukazuje stejne jako pred, ale realna spotreba je cca o 0,8 litru vyssi. Nemam presne zmereno jak odpovidala hodnota z palubniho pocitace realne spotrebe bez chipu.
Vase poznatky?
Tak jeste jinak, kdo tu s JTD 8V zkoumal jak presne ukazuje palubak spotrebu ve srovnani se skutecne spotrebovanou naftou?
1) Palubak ukazuje mene nez je skutecna spotreba
2) Palubak ukazuje vice nez je skutecna spotreba
3) Palubak ukazuje celkem presne (+-0.2l/100km)
4) Palubak ukazuje bludy (jednou mene, podruhe vice)
Pripojte pls i info zda mate chip ci jine upravy

Ja s chipem patrim do skupiny 1, palubak ukazuje cca o 0,8 l/100km mene nez auto skutecne sezere. Ted budu nahravat original software a zjistovat jak je to bez chipu.
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
whitedevil: Tak jsi to nakonec spáchal sám, nebo to někdo dělal ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Tak jsem cerstvym majitelem chipu od Sarkana take...spokojenost, takto si nejak predstavuju pristup k chipovani auta 
Alfa 147 JTD 8V

Alfa 147 JTD 8V
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Tak já jsem rovněž novým spokojeným majitelem chipu od Sarkana, vlastně několika chipů, které podle nálady a potřeby do alfice kabelem nahodím: chipy na výkon+35k na běžný provoz, sníženou spotřebu, lepší emise, nebo extrém racing(ten asi nevyužuju). Jednotlivé chipy jsem zatím neměl moc čas vyzkoušet, ale ten hlavní na výkon v běžném provozu je super. Auto táhne neskutečně lineárně k posunutému omezovači, až z toho mrazí a přitom vůbec nekouří. Takhle nějak jsem si vždy představoval výkonné rodinné vozidlo. Né že by 2,4 147kW v základu táhla špatně, ale teď je to úplně jiná paráda.
Přístup Sarkana je opravdu naprosto perfektní, můžu doporučit.
Přístup Sarkana je opravdu naprosto perfektní, můžu doporučit.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů