
Tak zatím žádný 164kař
164
S dvanácti ventilem nemám zkušenost co se týče spotřeby, papírově má 12 ventil o půlitr větší průměr než 24 ventil, já jezdím dlouhodobě kolem 11 litrů a to ji moc nehoním, ale ani se moc nevleču, několik známých tvrdí že mají průměr 13 až 15 litrů, asi mají těžkou nohu, pravda je že pokud na to šlapeš je téměř vidět jak padá ukazatel paliva. 

EX.Alfa Romeo 164 3.0 24v...EX.Toyota Supra MkIII 3.0 turbo...Alfa Romeo Sprint 1.5 QV... EX.Ford Sierra 2.0 ohc..87"..s lízlou hlavou (-:,.. Aro 240 4x4.. 79"..hračka do bláta,
.. (-: Alfa Romeo GTV 2.0 Tb... OO==\°/==OO
.. (-: Alfa Romeo GTV 2.0 Tb... OO==\°/==OO
- faust54
- Pozorovatel
- Příspěvky: 484
- Registrován: 11.12.2007, úte 05:59
- Bydliště: Praha, Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 164
Tu spotrebu jsem cekal horsi... No s moji tezkou nohou to bude zrat hodne....Aikidoka píše:S dvanácti ventilem nemám zkušenost co se týče spotřeby, papírově má 12 ventil o půlitr větší průměr než 24 ventil, já jezdím dlouhodobě kolem 11 litrů a to ji moc nehoním, ale ani se moc nevleču, několik známých tvrdí že mají průměr 13 až 15 litrů, asi mají těžkou nohu, pravda je že pokud na to šlapeš je téměř vidět jak padá ukazatel paliva.

AR 147JTD | 85kW | 2002 | Distinctive
AR 146 1.6TS r.2001-prodano
AR 155 Q4 r.1995 - prodano
AR 164 2.0TB r.1996 - prodano
Ford Puma 1.7 16V
AR 146 1.6TS r.2001-prodano
AR 155 Q4 r.1995 - prodano
AR 164 2.0TB r.1996 - prodano
Ford Puma 1.7 16V
Re: Tak zatím žádný 164kař
Nazdarek přiznivci 164 . Vcera jsme zakoupily pro mladyho 164 2,5TD r. v 1989 jede v pohodě ale je v tzv bordelu:-)zamylani centralu levych zadnich dveří nejde na palubce sviti vervenej vykřičník , po radidi draty jen a chce hodně vyčistit :-) do dalsich detailu zatim nejdu je na ni dosti prace ale za ty prachy 13 000 tis hodně muziky za malo peneěz. Necite byl by nekde manual , vzdyt nevim ani obsah oleje v motoru jaky jsou tam rozvody atd:-) dik za kazdý potaděnípetr164 píše:Moje obavy se naplnily, v sekci "164" jsem jediný diskutující se stošedesátčtyřkou, takže to tu jednou za čas zkouknu a jinak budu trvale na "nepřehledné" diskusi na ARC webu. Tím nijak nezatracuji smysl tohoto diskusního webu, jsou tu naštěstí živě sekce :-) Držím palce.
Manuál
Ahoj, bohužel mám data pouze na benzín, ale zkus stejný dotaz na ARC tam bude určitě víc dieselů, http://www.alfaromeoclub.cz/index.php?r ... &diskid=21
EX.Alfa Romeo 164 3.0 24v...EX.Toyota Supra MkIII 3.0 turbo...Alfa Romeo Sprint 1.5 QV... EX.Ford Sierra 2.0 ohc..87"..s lízlou hlavou (-:,.. Aro 240 4x4.. 79"..hračka do bláta,
.. (-: Alfa Romeo GTV 2.0 Tb... OO==\°/==OO
.. (-: Alfa Romeo GTV 2.0 Tb... OO==\°/==OO
Ciao kluci,
jsem zde nový, přesto se s Vámi podělím o mou Alfu. Je to model 164 2.0 V6 Turbo, 12 ventil, rok výroby 1992, koupeno NOVÉ v ČR!!!, 1. majitel, nebouráno, vínová metalíza. Nějaké to info o srdci: 148 kW při 6000 ot., 306 N.m při 2750 ot., najeto 244 tis. bez jediného problému. Mám k tomu i veškerou dokumentaci co a kdy bylo na autě děláno, servisku, všechny klíče.
Nedostatky: mírná koroze zadních lemů, zadní náprava už taky není to co bývala, netěsnost motoru a převodovky už ani nepíšu
, a interiér si už taky užil své. Ale to jsou vcelku maličkosti.
Jinak, jak se tady rozepisujete o motorech, svezl jsem se i v 3.0 V6 24v Super, a musím říct, že moje Turbo je o dost živější, i když má menší výkon. Se spotřebou nevím jak 3.0, já jezdím od 9 do 13 litrů na sto.
Poprosím Vás, nevíte náhodou o levém zpětném zrcátku a pravé přední mlhovce? Dost to spěchá
Díky!
Fotky zatím nejsou, až ji dám trošku do kupy, umyju, tak ji nafotím a přidám sem.
Takže zatím díky a mějte se.
jsem zde nový, přesto se s Vámi podělím o mou Alfu. Je to model 164 2.0 V6 Turbo, 12 ventil, rok výroby 1992, koupeno NOVÉ v ČR!!!, 1. majitel, nebouráno, vínová metalíza. Nějaké to info o srdci: 148 kW při 6000 ot., 306 N.m při 2750 ot., najeto 244 tis. bez jediného problému. Mám k tomu i veškerou dokumentaci co a kdy bylo na autě děláno, servisku, všechny klíče.
Nedostatky: mírná koroze zadních lemů, zadní náprava už taky není to co bývala, netěsnost motoru a převodovky už ani nepíšu

Jinak, jak se tady rozepisujete o motorech, svezl jsem se i v 3.0 V6 24v Super, a musím říct, že moje Turbo je o dost živější, i když má menší výkon. Se spotřebou nevím jak 3.0, já jezdím od 9 do 13 litrů na sto.
Poprosím Vás, nevíte náhodou o levém zpětném zrcátku a pravé přední mlhovce? Dost to spěchá

Fotky zatím nejsou, až ji dám trošku do kupy, umyju, tak ji nafotím a přidám sem.
Takže zatím díky a mějte se.

2007 Alfa Romeo GT 1.9JTD 110kW +chip IMOFA -nero
1997 Fiat Punto 1.2 75 ELX - grigio metalizzato
ex: 1992 Alfa Romeo 164 V6 TURBO - rosso metalizzato
ex: 1998 Fiat Punto 1.1 55 S - verde
1997 Fiat Punto 1.2 75 ELX - grigio metalizzato
ex: 1992 Alfa Romeo 164 V6 TURBO - rosso metalizzato
ex: 1998 Fiat Punto 1.1 55 S - verde
zrcátko, mlhovka
Ahoj, zkus se zeptet i ACR tam je víc lidí s se 164 

EX.Alfa Romeo 164 3.0 24v...EX.Toyota Supra MkIII 3.0 turbo...Alfa Romeo Sprint 1.5 QV... EX.Ford Sierra 2.0 ohc..87"..s lízlou hlavou (-:,.. Aro 240 4x4.. 79"..hračka do bláta,
.. (-: Alfa Romeo GTV 2.0 Tb... OO==\°/==OO
.. (-: Alfa Romeo GTV 2.0 Tb... OO==\°/==OO
RE
tady je odkaz přímo na forum 164, http://www.alfaromeoclub.cz/index.php?r ... &diskid=21
EX.Alfa Romeo 164 3.0 24v...EX.Toyota Supra MkIII 3.0 turbo...Alfa Romeo Sprint 1.5 QV... EX.Ford Sierra 2.0 ohc..87"..s lízlou hlavou (-:,.. Aro 240 4x4.. 79"..hračka do bláta,
.. (-: Alfa Romeo GTV 2.0 Tb... OO==\°/==OO
.. (-: Alfa Romeo GTV 2.0 Tb... OO==\°/==OO
Ty to auto máš vážně 16 roků??? Tak tomu říkám láska na (skoro) celý životPaoloF píše:model 164 2.0 V6 Turbo, 12 ventil, rok výroby 1992, koupeno NOVÉ v ČR!!!, 1. majitel, nebouráno, vínová metalíza.

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Zdravím Tě Paolo, co takhle pár fotek
, já osobně rád mrknu na každou Alfu Romeo ...

Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
to Kubas: Ne neblázni, v té době jsem ještě řídil ze zadních sedaček. Ale koupil jsem ji od mého šéfa a on ji koupil novou v roce 1992 ještě za Československa. Je super, že o tom autě vím úplně vše, minulost je perfektně zdokumentovaná.
Váže se k tomu fajn příběh. V tom roce 92 byly importérem AF dovezeny první 4 kusy modelu 164. Dvě stříbrné 2.5TD, jedna černá 2.0 Twin Spark a jedna vínová 2.0 V6 Turbo, ta moje. No byly prodány téměř okamžitě, v té době byly prý nějaké slevy. Do 3 týdnů!!! byly všechny 3 zbývající kusy na šrot'áku. Majitelé, zvyklí na předešlé Lady, Trabuka, Škodovky zapoměli, že Alfa jet umí. No prostě můžu říct, že má 164 je první kus, který se prodal u nás nový, a že jako jediný přežil do dnešních dnů vcelku bez problémů.
to Petan: Jasně že nafotím, jen je ted' v garáži a zaprášená, jakmile na ní skončím nějaké ty udržovací práce, vytáhnu ji ven, umyju a fotky sem hodím. Neměj strach, rád se pochlubím mou Signorou velocissimou


Váže se k tomu fajn příběh. V tom roce 92 byly importérem AF dovezeny první 4 kusy modelu 164. Dvě stříbrné 2.5TD, jedna černá 2.0 Twin Spark a jedna vínová 2.0 V6 Turbo, ta moje. No byly prodány téměř okamžitě, v té době byly prý nějaké slevy. Do 3 týdnů!!! byly všechny 3 zbývající kusy na šrot'áku. Majitelé, zvyklí na předešlé Lady, Trabuka, Škodovky zapoměli, že Alfa jet umí. No prostě můžu říct, že má 164 je první kus, který se prodal u nás nový, a že jako jediný přežil do dnešních dnů vcelku bez problémů.



to Petan: Jasně že nafotím, jen je ted' v garáži a zaprášená, jakmile na ní skončím nějaké ty udržovací práce, vytáhnu ji ven, umyju a fotky sem hodím. Neměj strach, rád se pochlubím mou Signorou velocissimou


2007 Alfa Romeo GT 1.9JTD 110kW +chip IMOFA -nero
1997 Fiat Punto 1.2 75 ELX - grigio metalizzato
ex: 1992 Alfa Romeo 164 V6 TURBO - rosso metalizzato
ex: 1998 Fiat Punto 1.1 55 S - verde
1997 Fiat Punto 1.2 75 ELX - grigio metalizzato
ex: 1992 Alfa Romeo 164 V6 TURBO - rosso metalizzato
ex: 1998 Fiat Punto 1.1 55 S - verde
Jo takhle, už chápu
Jinak 164 tady ve své době musela vypadat jak UFO (ikdyž ono mezi těmi škůdkami vypadalo jak UFO skoro všechno). Kdysi jsem kecal s jedním chlapíkem, který mi říkal že kolem roku 93 míval bílou 164 Turbo v bílé kůži a že ji pak ani zaboha nemohl prodat, lidi se prý báli a vůbec nevěděli co to je a tak ji prodal za cenu stejně starého Peugeota 405 bez jakékoliv výbavy
Holt rané 90.té léta byly zajímavé 



Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Tak ta ma 164 byla vyrobena v 1992, v 1994 byla dovezena do Cech respektive na Moravu, kde jezdila jako reditelske auto az do 1998, kdy si ho koupil nejaky pribuzny reditele a ted ji mam cca pul roku ja. Mam komplet doklady od auta vcetne sesitku kde si majitele psaly co se na aute menilo. No reknu vam, ze ve sve dobe bych vydelaval jen na ND. 

Alfa Romeo 164 2.0 TS 1992
ex. AR 75 2,5 V6, AR 75 2,0 TS, 145 1,6 TS
ex. AR 75 2,5 V6, AR 75 2,0 TS, 145 1,6 TS
Tak tady máte tu mou Alfinku
Není umytá a je to foceno skoro v sedm večer, proto se lak zdá matný a neudržovaný. Ale přejedu to voskem a bude zase jako zamlada
V současné době je na prodej, takže kdyby se našel někdo, kdo by ji chtěl, at' mi dá vědět. Nejlépe SZ! (potřebuju místo v garáži a nemám na ni tolik času, kolik bych chtěl
)






Není umytá a je to foceno skoro v sedm večer, proto se lak zdá matný a neudržovaný. Ale přejedu to voskem a bude zase jako zamlada

V současné době je na prodej, takže kdyby se našel někdo, kdo by ji chtěl, at' mi dá vědět. Nejlépe SZ! (potřebuju místo v garáži a nemám na ni tolik času, kolik bych chtěl






2007 Alfa Romeo GT 1.9JTD 110kW +chip IMOFA -nero
1997 Fiat Punto 1.2 75 ELX - grigio metalizzato
ex: 1992 Alfa Romeo 164 V6 TURBO - rosso metalizzato
ex: 1998 Fiat Punto 1.1 55 S - verde
1997 Fiat Punto 1.2 75 ELX - grigio metalizzato
ex: 1992 Alfa Romeo 164 V6 TURBO - rosso metalizzato
ex: 1998 Fiat Punto 1.1 55 S - verde
[quote="PaoloF"]Tak tady máte tu mou Alfinku
Není umytá a je to foceno skoro v sedm večer, proto se lak zdá matný a neudržovaný. Ale přejedu to voskem a bude zase jako zamlada
V současné době je na prodej, takže kdyby se našel někdo, kdo by ji chtěl, at' mi dá vědět. Nejlépe SZ! (potřebuju místo v garáži a nemám na ni tolik času, kolik bych chtěl
)[quote="PaoloF"]
Prodána
, rve mi to mé Cuore sportivo, ale musela z domu. Nový majitel vypadá na fandu, tak se u něj bude mít snad dobře!


Není umytá a je to foceno skoro v sedm večer, proto se lak zdá matný a neudržovaný. Ale přejedu to voskem a bude zase jako zamlada

V současné době je na prodej, takže kdyby se našel někdo, kdo by ji chtěl, at' mi dá vědět. Nejlépe SZ! (potřebuju místo v garáži a nemám na ni tolik času, kolik bych chtěl

Prodána





2007 Alfa Romeo GT 1.9JTD 110kW +chip IMOFA -nero
1997 Fiat Punto 1.2 75 ELX - grigio metalizzato
ex: 1992 Alfa Romeo 164 V6 TURBO - rosso metalizzato
ex: 1998 Fiat Punto 1.1 55 S - verde
1997 Fiat Punto 1.2 75 ELX - grigio metalizzato
ex: 1992 Alfa Romeo 164 V6 TURBO - rosso metalizzato
ex: 1998 Fiat Punto 1.1 55 S - verde
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Ty kokos, keby sa nedivam na tu SPZ, tak presne jak moja. Tie iste elektrony proste fest to iste, aj interier... Tiez to ma digi klimu? To iste mam
) 


75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
164
Čau, psal jsi, že bys vydělával jen na servis - co se tam tak strašnýho dělalo? Sice přední ramena moc nevydrží, ale zase stojí pár šupů, alespoň ve srovnání s dnešníma autama. Pak se poříd mění brzdový komponenty a gumičky napínáků při každých rozvodech, ale jinak by to mělo být prvních 10 let v poho (samozřejmě + běžný servis). S čím byl problém?
Jinak v roce 92 tu žádný ofiko dovozce nebyl. Buď se to vozilo jako šedivec, nebo deklarovaný jako idv ojetina. Šedej dovoz tu dělalo Ital Auto v Praze v Motole nebo my. Na Moravě nevím, ale prodávali jsme tam tehdy těch aut dost. Nejvíc těch aut se přivezlo jako předváděcích, opravených po náletu krup nebo jako výprodej modelů, který se v tehdejších "západních" zemích už neprodávaly. Muselo se to převýzt z Maďarska, kde to dostalo štempl, že to opustilo západní Evropu. Ještě bych možná našel materiály z tý doby, nedávno jsem jich pár vyhazoval v ruštině...
Oficiální divize Alfy Romeo vznikla někdy tuším v roce 97 na Fiatu ČR. Tahali mě tam, ale nebyli ochotní moc platit, tak jsem šel dělat něco úplně jinýho. Ital auto pak šlo myslím v 98 do kytek taky.
Jinak v roce 92 tu žádný ofiko dovozce nebyl. Buď se to vozilo jako šedivec, nebo deklarovaný jako idv ojetina. Šedej dovoz tu dělalo Ital Auto v Praze v Motole nebo my. Na Moravě nevím, ale prodávali jsme tam tehdy těch aut dost. Nejvíc těch aut se přivezlo jako předváděcích, opravených po náletu krup nebo jako výprodej modelů, který se v tehdejších "západních" zemích už neprodávaly. Muselo se to převýzt z Maďarska, kde to dostalo štempl, že to opustilo západní Evropu. Ještě bych možná našel materiály z tý doby, nedávno jsem jich pár vyhazoval v ruštině...

Oficiální divize Alfy Romeo vznikla někdy tuším v roce 97 na Fiatu ČR. Tahali mě tam, ale nebyli ochotní moc platit, tak jsem šel dělat něco úplně jinýho. Ital auto pak šlo myslím v 98 do kytek taky.
Koně motor nedělají a motor nedělá auto!
Re:
Super znamená auto po modernizaci... na prvni pohled odlisitelne podle jinych prednich svetel.Bull.et píše:Super netusim, ale TB by mel byt turbobenzin

Já teda nejsem novej 164kař... spíš ztracené dítě.

Alfa Romeo 164 Super 2.0 TS
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 Plus
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 Plus
Re: Re:
Se omlouvám... prehlidnul jsem, ze jsem na prvni strane z peti.bene píše:Super znamená auto po modernizaci... na prvni pohled odlisitelne podle jinych prednich svetel.Bull.et píše:Super netusim, ale TB by mel byt turbobenzin
![]()
Já teda nejsem novej 164kař... spíš ztracené dítě.

Ale diskuze zajimavá.
Alfa Romeo 164 Super 2.0 TS
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 Plus
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 Plus
Re: Re:
bene píše:Se omlouvám... prehlidnul jsem, ze jsem na prvni strane z peti.bene píše:Super znamená auto po modernizaci... na prvni pohled odlisitelne podle jinych prednich svetel.Bull.et píše:Super netusim, ale TB by mel byt turbobenzin
![]()
Já teda nejsem novej 164kař... spíš ztracené dítě.
![]()
Ale diskuze zajimavá.
Ať maji majitele motoru 2.0 V6 duvod k hrdosti: vite, ze ten motor ma koreny ve Ferrari Dino?
Proto je tak narocnej na udrzbu... u Ferrari neni serizeni ventilu a vymena svicek kazdych 20tis km nic mimoradneho!
Ale u Alfy prekvapuje.
Puvodně mel dva karburatory...

Alfa Romeo 164 Super 2.0 TS
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 Plus
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 Plus
Re: Tak zatím žádný 164kař
Teda že by Busso V6 vycházel z Dina se mě nezdá. Vždyť má i jinej úhel rozevření válců.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Tak zatím žádný 164kař
Tak ing. Busso byl predtim u Ferrari. Ale myslim, ze ty motory maji jen podobny ventilovy rozvod
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Tak zatím žádný 164kař
Deataily neznám... přesněji už si je nepamatuju.Ladin 164V6 píše:Tak ing. Busso byl predtim u Ferrari. Ale myslim, ze ty motory maji jen podobny ventilovy rozvod
:-(
Ale každopádně jsou ze stejné "líhně". Netvrdím, že mají záměnný náhradní díly.

Alfa Romeo 164 Super 2.0 TS
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 Plus
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 Plus
Re: Tak zatím žádný 164kař
Nazdar Alfisti, som tu novy. Som rad ze je tu tolko 164karov. Priznam sa ze nazivo som uz dlho ziadnu okrem mojej nevidel, tak som sa dost potesil ked som videl kolko vas tu je



ex Alfa Romeo 164 Super 2.5 TD (1995)
ex Škoda 120 RS (1986)
ex Škoda 120 RS (1986)
- Holocausto
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1089
- Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
- Bydliště: Brno - Bástr
Re: Tak zatím žádný 164kař
Ahoj. Vítám Tě! Zas tak moc 164ek tady nemáme, ale nejde o kvantitu nýbrž o kvalitu.
Tak naházej sem nějaké fotky ať vidíme jak si na tom. 


Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)
Re: Tak zatím žádný 164kař
Trochu sa hanbim popri tych lestenkach co som tu videl, ale hold kedze auto používam každý deň! nemôžem sa porovnávať s Ladinovou QV. Ale robím všetko čo je v mojich silách aby bola co najkrajšia
Bohužial teraz mám trochu väčší problém s motorom
.



Naposledy upravil(a) Kolosinho dne 12.4.2011, úte 17:26, celkem upraveno 1 x.
ex Alfa Romeo 164 Super 2.5 TD (1995)
ex Škoda 120 RS (1986)
ex Škoda 120 RS (1986)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host