QTRONIC

Odpovědět
jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: QTRONIC

Příspěvek od jurki888 » 21.3.2011, pon 18:35

cendler píše:
jurki888 píše:aj u automatu je zotrvacnik dvojhmota tusim je to klasicka prevodovka len tam je robot ktory radi a vytlaca spojku lebo na diag sa da pozret opotrebenie spojky
můžeš mi vysvětlit, nebo ukázat, jak by diagnostika zjistila opotřebení spojky?
tak ano 159 ma inu prvodovku ale u selspidu si kludne pozres tu spojku podlamna to snima ten motorcek co taha tiahlo vo fiat ecu scan si to moyes pozret daj si 156 2.0 atamdaj prevodovku potom alt a f10 a dostanes sa do dema kde si to moyes pozret
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: QTRONIC

Příspěvek od Ladin 164V6 » 21.3.2011, pon 21:30

Nj, ale tady jsi v sekci 159...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

jirkas
Nováček

Příspěvky: 165
Registrován: 22.11.2010, pon 02:24

Re: QTRONIC

Příspěvek od jirkas » 21.3.2011, pon 22:22

No jsem zvedav, zda se najde nekdo, kdo mi napise, co by se u automatu mohlo pokazit ...
:diky

Žížal
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 285
Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
Bydliště: Havirov
Kontaktovat uživatele:

Re: QTRONIC

Příspěvek od Žížal » 22.3.2011, úte 10:43

U automatu se ti muze pokazit hydromenic, jednotka rizeni prevodovky, mechanicka cast prevodovky.
U manualu muze odejit spojka, setrvacnik, mechanicka cast prevodovky.

Automat ti opravi par lidi v republice co si to nechaji zaplatit (levnejsi bude sehnat prevodovku ze zboreneho auta nez opravovat stavajici). Manual (hlavne spojku) ti nakonec vymeni v kazde druhe garazove dilne.
Spojka je cast auta s omezenou zivotnosti a planovanou vymenou v prubehu zivota auta. Automat potrebuje vymeny oleje.
Obe prace jsou pro nekoho kdo vi co dela, pokud nalijes spatne mnozstvi oleje do automatu, tak ho muzes v extremu znicit.

Otazka jestli je lepsi manual/automat je stejne smysluplna jak jestli je lepsi nafta/benzin nebo jestli jsou v posteli lepsi blond/zrzky :D Neco chces, podle toho hledas na trhu dostupna auta. Obe prevodovky muzou trpet spatnym pouzivanim od predchoziho majitele, ale to nemas sanci zjistit. U novyho auta odpada celkove otazka historie auta a zase je to jen o tom co chces. Jestli si chces uzivat pohody se dvema pedalama a pohodovou jizdu, pak jdi do automatu. Jestli chces pozitek z jizdy tak jdi do automatu.

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1627
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: QTRONIC

Příspěvek od sunic » 22.3.2011, úte 11:56

Popsal jsi to myslim vyborne, snad jen nesouhlasim s tim pozitkem. Myslim, ze 159tka neni auto delany na zavody "do vrchu", kde by jsi si manual vychutnal, a i tady je urcite lepsi sekvence, tim myslim neco na zpusob selespeeda ne q-tronica, a na ostatni jezdeni je q-tronic dostatecny a natolik inteligentni, ze Te ve vychutnavani jizdy nebude nijak omezovat a snad krom efektniho rozjezdu, kdy automat nehrabne, je fakt v pohode. Mas moznost si "manualne" radit jakoukoli rychlost podle svych potreb a odezva je myslim dostatecne svizna. Snad az na tu pripadnou drahou opravu, kdy jak pises, je jen par specialistu co se tim zabyva a podle toho se nechaj zaplatit. Ale i muj mechos uz pry asi dva automaty delal a pry to neni tak slozity opravit, jen je spis problem sehnat nahradni dily a tak pokud to neni nezbytny, tak se tomu radsi vyhyba ay dela to co za mu kratsi cas vynese vic penez ;-).

A Tobe Jirko bych proste doporucil zajet si do bazaru, a vyzkouset si to. Jen to chce zahrat a pak pokud mozno pod co nejvetsi zatezi vyzkouset, jak se ten q-tronic chova a jestli Ti to vyhovuje. Povidanim tady to tezko zjistis a my Ti tady tezko popisem kazdej eventualni problem kterej by mohl nastat. V zakladu, proste Ti odpada starost s vymenou spojky a jinak pokud ty prevodovce budes venovat dostatecnou peci, je krom oleje, bezudrzbova a i dost spolehliva. Jeji ridici jednotka si sama ohlida jeji idealni pracovni rozsah a za hranu, kde by hrozilo poskozeni, Te nepusti.. A pokud jde o vyzkouseni v bazaru zda neni prevodovka nacnuta, tak snad to nejjednodussi a zakladni je ji po zahrati na plno rozjet, zda nevyhazuje rychlosti, zda moc "nekope" pri prerazovani a zda temer okamzite reaguje na Tve povely pakou manualniho razeni, at nahoru ci dolu a zda je jeji projev celkove hladky a kultivovany. Vic me ted nenapada..
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

jirkas
Nováček

Příspěvky: 165
Registrován: 22.11.2010, pon 02:24

Re: QTRONIC

Příspěvek od jirkas » 22.3.2011, úte 13:47

Konecne nekdo, kdo mi napsal presne to, co potrebuji vedet. Ja ani tam moc neresim jestli chci hejbat klackem nebo ne. Spise resim vytrvalost, abych do kary pozdeji nemusel sypat moc $$ ...

xjohny
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 984
Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: QTRONIC

Příspěvek od xjohny » 22.3.2011, úte 14:41

S těma servisama je to těžký, ale podle mě se konečně objevuje vzrůstový trend v používání automatů v autech. Lidi se tu toho přestáváj bát. Takže by se pomalu měly přestat bát i servisy :-)

Koneckonců, já mám v mojí americe přes 30 let starej automat a pořád běží a řadí jak hodinky, stačí prostě dobrá údržba, měnit olej a vydrží víc jak spojka.
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8
@ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: QTRONIC

Příspěvek od Ladin 164V6 » 22.3.2011, úte 16:19

Mozna jsem to tady prehlidl, ale je dobry vedet, ze i v automatu jsou lamelovy spojky, ktery se opotrebovavaji, takze treba kolem 250-300tkm to muze prestat radit 1 nebo 2. z tohohle duvodu... Ty se vymeni a jezdi to dal.
Urcite bych se toho nebal, ve 159 bych ji asi i primo chtel
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

jirkas
Nováček

Příspěvky: 165
Registrován: 22.11.2010, pon 02:24

Re: QTRONIC

Příspěvek od jirkas » 22.3.2011, úte 16:53

Ta vymena lamelove spojky je u automatu bez problemu nebo budu muset dlouho hledat mechanika, ktery mi to za prijatelne penize udela?

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: QTRONIC

Příspěvek od Ladin 164V6 » 22.3.2011, úte 17:11

No musi ven, rozebrat, vymenit, vratit spajzku zpet...

Ale na aute je takovych veci co se muzou podelat a se kteryma musis k mechanikovi, ze to nema cenu resit dokud to nenastane, muze se ti taky upadnout ventil na motoru, nebo se rozskocit manualni prevodovka (lozisko, synchrony), napsal jsem to jen pro zajimavost...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Žížal
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 285
Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
Bydliště: Havirov
Kontaktovat uživatele:

Re: QTRONIC

Příspěvek od Žížal » 22.3.2011, úte 19:47

jirkas píše:Ta vymena lamelove spojky je u automatu bez problemu nebo budu muset dlouho hledat mechanika, ktery mi to za prijatelne penize udela?
To se musis zeptat svojeho mechanika :roll:
Jestli chces jednoznacnou odpoved jestli brat automat nebo nebrat nikdo ti neodpovi. Kazdy ma nejake priority, zkusenosti a moznosti servisu + zalezi na nabidce aut. Ver tomu ze 159 neni levne auto na servis a je jedno jestli s automatem nebo manualem. Pokud te strasi naklady na servis v tisicovkach nebo desitkach tisic, tak to neni auto pro tebe. Je to stylove, neobvykle auto, ale pokud nemas jak ziskat dily a praci za rozumne ceny, tak i docela drahe na provoz. Nejde jen o servis ale i udrzbu - gumy, oleje, filtry, spotreba... Jen cena naftoveho filtru je nesmysl pokud to srovnas s VW.
Takze to mas jedno - kdyz se ti vysype spojka na manualu a budes menit dvouhmotu, pokud nemas kde sehnat levneji dily budes nekde na 25k a oprava automatu co jsem se bavil pred nakupem bude kolem 30k. Na manualu muzes usetrit pokud bude OK dvouhmota, tak usetris cca 10k.
Ja jsem uvazoval o automatu do 159 ale nakonec jsem sel do manualu - vic mi to auto sedlo. Ale automatu bych se nebal.

jirkas
Nováček

Příspěvky: 165
Registrován: 22.11.2010, pon 02:24

Re: QTRONIC

Příspěvek od jirkas » 22.3.2011, úte 21:26

Alfa vs VW je trochu jina diskuse. Ja resim jednotlive "konfigurace" alfy 159. Uz u predchoziho auta jsem si vybral, to co se minimalne sralo a za nekolik poslednich let jsem do toho vrazil jen par tisicovek za brzdy. arvsvw

To je take duvod, proc se na to ptam u AR159. Nekoho s dostupnymi dili na AR zatim nemam, protoze zatim nemam ani 159 ...

Kazdopadne srovnani opravy manualu za 25K a automatu za 30K mi dalo alespon jakousi predstavu. Ja uz se bal, ze to u automatu bude 2x tolik nez u manualu...

st.paul
Uživatelský avatar

Příspěvky: 57
Registrován: 19.1.2011, stř 20:22

Re: QTRONIC

Příspěvek od st.paul » 11.4.2011, pon 17:59

sunic píše:Já 1.9JTDm (110kW) s Q-Tronicem mám víc jak rok a s převodovkou jako takovou jsem docela spokojenej. Sice to není na nějaký závodění, i když to je spíš problém motoru, ale pokud Ti jde o pohodlí tak není co řešit. Manuální řazení řadí docela svižně a automatický řazení mi přijde docela inteligentní a řadí podle toho jak to zatížíš. U motorizace co mám já sice není režim sport/winter, ale i tak když tomu naložíš, tak řadí až třeba na 3500.otáčkách. Když jedeš klidně, tak řadí kolem 2000.otáček. Spotřebu oproti manuální klasice porovnat nemůžu, ale nikdy jsem se nedostal přes 10 litrů, ani když tomu zatápíš(snad krom cukaček se studeným motorem po městě) a nebo valíš celou dálnici HK-Praha rychlostí 200km/h. Jinak při normální jízdě na dálnici na tempomat rychlostí cca 120km/h je spotřeba 5.8. Při 150ti cca 7.0l/100km a při to extrému těch 200km/h je spotřeba cca 9.2l, což mi přijde fakt v poho. Ale teď k problémům :( Už delší dobu řeším problém, že mi převodovka při velkém zatížení na rozjezdu nepřeřadí z 1 na 2 a vyskočí to do volnoběhu. Pak když ubereš plyn, tak tam ta dvojka zapadne, ale je to s takovým docela dost nepříjemným drcnutím. Ale je to fakt jen při velkým zatížení a jinak si to zařadí normálně. Já vím, je to asi problém jen tý mý převodovky, ale ještě jsem nějak neměl čas s tím jet do servisu. Asi se i trošku bojím ceny se kterou by na mě za opravu vyrukovali. Ale jinak převodovku můžu je doporučit, protože na cukání v pražských zácpách není nic lepšího. No kdyby Tě ještě něco zajímalo, klidně se ptej. Mám s ní nalítáno už cca 45tkm.
Som spokojným majiteľom AR 159 SW 1,9JTDm 16V Q-Tronic, ale s uvedenou spotrebou nemôžem bohužiaľ súhlasiť. Jazdím s pomerom mesto/medzimesto/diaľnica pri dodržiavaní rýchlostných limitov v pomere v % cca 20/70/10 a nikdy som sa nedostal pod 9,2 l/100km, čo mi na parametre motora príde absolútne neadekvátne. Q-Tronic od AISINu ale hodnotím ako výbornú a prekvapivo logickú prevodovku, ktorá len zriedkavo nepochopí, čo zrovna od nej chcem. Radenie je krásne plynulé, v prípade nutnosti prudkého zrýchlenia reaguje skoro okamžite, ale spotrebu jej odpustiť nedokážem.
Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm 16V (150k), Q-Tronic, 2007

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1627
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: QTRONIC

Příspěvek od sunic » 11.4.2011, pon 20:53

No je pravda, že u pojíždění po městě ještě k tomu se studeným motorem není problém aby mi palubák hlásil průměrnou i 14,2, ale nemám srovnání s manuálem, tak nemůžu soudit o kolik je automat v městském provozu neúspornější, i když o něco určitě je. Ale jinak já mám poměr tak 75% dálnice, 20% mimo město a jen tak 5% město a dlouhodobou průměrnou spotřebu mám podle palubáku cca 7,4. A teď malý rekordek, minulý týden jsem přezul na letní a po přezutí jsem dokázal průměrnou podle palubáku z Prahy do Jaroměře stáhnout 5,1. A to nekecam, ale rychlost byla na tempomat cca 115.. a netlemnte se mě, umím jezdit i rychlejc :-D, ale chtěl jsem zkusit na kolik se dá dostat při hodně spořivý jízdě. A dnes do Prahy průměr 6,3 při cca 138ti km za hoďku opět celá cesta na tempomat.. Na zimákách bylo vše tak o 0,7 litru vyšší.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

kudrt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Registrován: 18.9.2010, sob 10:21
Bydliště: Decin

Re: QTRONIC

Příspěvek od kudrt » 11.4.2011, pon 21:42

ted jsem na manualu 1.9 jezdil cukacky po meste do 3km, vzdy studeny motor (asi 14dni). Spotreba 9.3/100km
Jinak bezne jezdim tydne 600km a spotrebu pri rozlozeni: 1cky silnice 95% a mesto 5% mam kolem od 6.8l/100 do 7,4l/100km. Celkova prumerna rychlost dle palubaku je cca 70-75km/h = kde to jde 140 jinak 120... ve meste a vesnicich dle pravidel.
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex

st.paul
Uživatelský avatar

Příspěvky: 57
Registrován: 19.1.2011, stř 20:22

Re: QTRONIC

Příspěvek od st.paul » 11.4.2011, pon 22:22

No mojich 9,2 v priemere je v skutočne ležérnej jazde, nechcem si predstaviť, kam to vyskočí, keď si pôjdem troška "užiť". Som dlhoročným fanúšikom AR, mám s nimi veľmi dobré skúsenosti, ale opakujem a zdôrazňujem, v roku 2011 pre 150 koňový diesel so spotrebou od 9 a viac litrov v priemere už nie je miesto. V prípade modelu 159 som presne vedel, do čoho idem a s autom ako takým som maximálne spokojný, ale s aktuálnej spotreby som slušne povedané, rozčarovaný.
Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm 16V (150k), Q-Tronic, 2007

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1627
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: QTRONIC

Příspěvek od sunic » 11.4.2011, pon 22:34

Tak ona je holt 159tka dost těžká a ani spotřeba Oktávek, která u tý první byla i pod 5 litrů už není pravda. Ale máš pravdu, na město a ještě v automatu to moc není. Já většinu času jezdím trasu Praha - Jaroměř (cca 130km) a tam jsem se spotřebou celkem spokojenej, asi i s ohledem na to, že jsem předtím měl 156tku 2.5 V6 a pod deset jsem se nedostal ani při nejúspornější jízdě. Ale teď se 159tkou i když jí v noci na dálnici občas naložím maximum tj. těch 200-210, tak jsem se s průměrnou za celou cestu nedostal nad 10 litrů. Hlásí mi to tak těch 9,6-9,8.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

SwimPixo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 176
Registrován: 14.3.2010, ned 10:23
Bydliště: Brno - Zilina
Kontaktovat uživatele:

Re: QTRONIC

Příspěvek od SwimPixo » 11.4.2011, pon 22:37

to ze mas spotrebu 9.2 nieje rozhodne normalne a nieco tam je nahovno... len treba dojst na to co sposobuje taku velku spotrebu... Rozdiel v 3l nieje normalny... to nieje vina prevodovky v tak vysokej spotrebe...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9098
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: QTRONIC

Příspěvek od Hampice » 12.4.2011, úte 08:36

To je fakt moc! U 166 3.0 V6 jsem měl se Sportronicem proti manuálu rozdíl cca litr ve městě, mimo město to bylo skoro stejný.
Já to ale trochu vidim ve způsobu jízdy, kterou Aisin volí. Někdo tady kdysi psal, že to řadí až nad 2.000 ot, což mi na dieslu přijde zbytečně moc. Ano, šetří to setrvák, ale....
Jinak s 1.9 16V mám dlouhodobou 7.1, ale většina cest jsou krátký cuky po městě
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

st.paul
Uživatelský avatar

Příspěvky: 57
Registrován: 19.1.2011, stř 20:22

Re: QTRONIC

Příspěvek od st.paul » 12.4.2011, úte 18:03

Aby som situáciu vysvetlil objektívne, musím spomenúť niekoľko faktov. Auto som kúpil pred cca dvoma mesiacmi, kedy priemerná spotreba v móde TRIP A ukazovala 12,2 l. S vedomím, že auto počas posledného roka chodilo zásadne v meste, som bol zvedavý, na akú hodnotu sa dostanem ja a preto som tento mód nevynuloval. Na moje prekvapenie priemerná spotreba neustále klesala, ale po cca mesiaci sa zastavila na avizovaných 9,2 a s touto hodnotou som chodil ďalší mesiac. Pomer medzi najazdenými km/množstvo tankovanej nafty spotrebe 9,2 nezodpovedal, snažil som sa len pochopiť, prečo ju palub. počítač ukazuje. Dnes som sa rozhodol mód TRIP A vynulovať a svoju trasu do práce a späť (cca 40 km) som absolvoval za krásnych 7,1. Jediné vysvetlenie, prečo sa v poslednom čase priemerná spotreba zastavila na 9,2 je to, že na „priemerke“ 12,2, pri ktorej som auto prebral, muselo auto prejsť niekoľko tisíc kilometrov, takže ani mojich cca 1500 km za 2 mesiace nestačili na to, aby hodnota palubného počítača výraznejšie klesala. Priemernú spotrebu v móde TRIP A totiž zohľadňuje palub. počítač medzi vynulovaním počítadla a predpokladám, že toto nebolo nulované dlho predomnou. Nechcem tu vyzerať ako magor, ale skutočne ma nebaví sa hrabať v nastaveniach a sledovať priemernú spotrebu za konkrétnu trasu, preto som počítadlo ani nemal dôvod resetovať. Uvidím, ako sa to bude vyvíjať ďalej, z dnešného výsledku som milo prekvapený a teším sa na ďalšie jazdy :-)
Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm 16V (150k), Q-Tronic, 2007

st.paul
Uživatelský avatar

Příspěvky: 57
Registrován: 19.1.2011, stř 20:22

Re: QTRONIC

Příspěvek od st.paul » 12.4.2011, úte 18:07

...ešte doplním, že samozrejme neočakávam spotrebu 6 l, Alfu si mienim aj vychutnávať, inak sa to nakoniec ani nedá a automat si tiež berie svoje, ak sa ale dlhodobo dostanem na cca 8l/100, budem plne spokojný.
Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm 16V (150k), Q-Tronic, 2007

SwimPixo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 176
Registrován: 14.3.2010, ned 10:23
Bydliště: Brno - Zilina
Kontaktovat uživatele:

Re: QTRONIC

Příspěvek od SwimPixo » 12.4.2011, úte 18:36

tak a je vysvetlene kde bol pes zakopany :smt023
a ta spotreba pred tebou sa da vysvetlit asi tak ze ten co mal alfu pred tebou jazdil vela po meste a nenuloval ako ty. A v meste je vysoka spotreba hlavne pri kratkych tratiach... tak by to slo...

st.paul
Uživatelský avatar

Příspěvky: 57
Registrován: 19.1.2011, stř 20:22

Re: QTRONIC

Příspěvek od st.paul » 1.9.2011, čtv 15:33

Prikladám dôkaznú fotku, že Q-Tronic dokáže byť pri ustálenej tempomatovej rýchlosti krásne úsporný :-)
Přílohy
P1040263_small.jpg
Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm 16V (150k), Q-Tronic, 2007

dexter4852

Příspěvky: 14
Registrován: 31.8.2011, stř 21:08

Re: QTRONIC

Příspěvek od dexter4852 » 3.9.2011, sob 11:42

tiez rozmyslam nad kupov AR 159 a zaujimalo by ma aky je rozdiel v spotrebe medzi manualom a automatom pri motorizacii 1.9 110 kw.ak by tam nebol nejaky zasadny rozdiel asi by som radsej isiel do automatu.mal som tu moznost skusit 2 automaty na 2 roznych autach a bolo to super a hlavne pohodlne a to je to co potrebujem na moje dlhe trasy

kudrt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Registrován: 18.9.2010, sob 10:21
Bydliště: Decin

Re: QTRONIC

Příspěvek od kudrt » 3.9.2011, sob 13:31

tak pul litru
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 1 host