Silentbloky Strongflex
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentbloky Strongflex
tohle táhlo k motoru stačí koupit na bravo nebo na cokoliv jinýho asi za 700 a vzít si z něj ty dva silentbloky...
Re: Silentbloky Strongflex
mam objednaný powerflex od Chevrona moje alfička potřebuje neco extra :-)
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
Re: Silentbloky Strongflex
Hele s tím LANOLINEM je to trochu složitý, moc se to nepropaguje, další nepopulární, leč dokonalé řešení--reálně je výroba prostě moc levná., odpad při čištění vlny, povrch tímhle napatlanej je ošetřenej jako po dvousložkovým antikoru a další výhodou je, že zatahuje už korodovanej povrch, čili jen ocelovej rejžák, obrat to nejhorší a dál stačí natřít LANOLINEM v GELOVÉ KONZISTENCI. :-)
Používá se to na lodích, tankerech jako ztrátové ošetření povrchu, který má EKOLOGICKEJ charakter--mažou si to na křídla mořský ptáci--mimo jiné, prostě patentový práva drží příroda a
NECHYTÁ SE ANI SLANÁ VODA..
třeba tady kupuju ..
http://stop-koroze.cz/d17-0/technicke-listy/ stačí si pročíst technický listy..
Jinak tímhle se mažou kovový konstrukční části do slaný vody , klidně štětkou pod vodou..nosníky atd..VYTĚSŇUJE TO VODU Z POVRCHU..afinita ke kovu je větší než afinita vody, čili dokonale to vytěsňuje vlhko i z mokrýhopovrchu- podvozku--třeba. :-)
Patlám s tím na zimu podvozky jako pojistnou emulzí a vydrží to akorát do jara, pak ev.zopakovat, v tý tekutý podobě ve spray naředěný do podoby třeba klasickýho silikoňáku to má tendenci vzlínat jako dutinový vosky..
Čili--když nestíhám udělat antikorem něco pořádně, vezmu to Konkorem 500 na očištěnou korozi a pro jistotu přes to ještě lanolinem v gelový podobě štětkou --nezničitelný život provizorií --třeba na stavbách velkých firem oblíbený postup při údržbě stavební techniky do marastu a bláta :-)
Na Power-flex silenbloky stačí stříknout tekutou verzi--zavzlíná dokonale, tu gelovou případně namáznout jako vazelinu při montáži --neporušuje plasty, gumu , izolační materiály , laky ...atd
Používá se to na lodích, tankerech jako ztrátové ošetření povrchu, který má EKOLOGICKEJ charakter--mažou si to na křídla mořský ptáci--mimo jiné, prostě patentový práva drží příroda a
NECHYTÁ SE ANI SLANÁ VODA..
třeba tady kupuju ..
http://stop-koroze.cz/d17-0/technicke-listy/ stačí si pročíst technický listy..
Jinak tímhle se mažou kovový konstrukční části do slaný vody , klidně štětkou pod vodou..nosníky atd..VYTĚSŇUJE TO VODU Z POVRCHU..afinita ke kovu je větší než afinita vody, čili dokonale to vytěsňuje vlhko i z mokrýhopovrchu- podvozku--třeba. :-)
Patlám s tím na zimu podvozky jako pojistnou emulzí a vydrží to akorát do jara, pak ev.zopakovat, v tý tekutý podobě ve spray naředěný do podoby třeba klasickýho silikoňáku to má tendenci vzlínat jako dutinový vosky..
Čili--když nestíhám udělat antikorem něco pořádně, vezmu to Konkorem 500 na očištěnou korozi a pro jistotu přes to ještě lanolinem v gelový podobě štětkou --nezničitelný život provizorií --třeba na stavbách velkých firem oblíbený postup při údržbě stavební techniky do marastu a bláta :-)
Na Power-flex silenbloky stačí stříknout tekutou verzi--zavzlíná dokonale, tu gelovou případně namáznout jako vazelinu při montáži --neporušuje plasty, gumu , izolační materiály , laky ...atd
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti