
Čip od Bitpower
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
JežišiKriste to já nevím. Asi torrent nebo P2P. Nebo se to určitě dá koupit i s kabelem. Zkus třeba http://zbozi.cz/searchScreen?q=kwp2000&r=hint 
Hlavně záleží co chceš. Diagnostiku? ECU flasher? Soft na chipování?
Stále se nám ale neozval žádný odborník. A že jich tu na začátku vlákna ale bylo!

Hlavně záleží co chceš. Diagnostiku? ECU flasher? Soft na chipování?
Stále se nám ale neozval žádný odborník. A že jich tu na začátku vlákna ale bylo!
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
Ja taky nechci nic upravovat, jen bych chtel zkusit ten soft, co vsechno to umi...
Ale bohuzel sem to nikde nenasel... :-(

Ale bohuzel sem to nikde nenasel... :-(
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
asi ma dotycny strach ze se to rozlouskne a cipovat tu budem za 200 stovkyKejml píše: Stále se nám ale neozval žádný odborník. A že jich tu na začátku vlákna ale bylo!




Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Tak se nám sice po delší době nějací odborníci ozvali, ale za to to stojí opravdu za to!
Zhodnocení efektu map je správné.
Navržená cena za úpravu nevyhovuijící.
Styl komunikace naprosto nepřijatelný.
Jsem připraven korespondenci zveřejnit, ale pouze se souhlasem druhé strany.
Zhodnocení efektu map je správné.
Navržená cena za úpravu nevyhovuijící.
Styl komunikace naprosto nepřijatelný.
Jsem připraven korespondenci zveřejnit, ale pouze se souhlasem druhé strany.
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Von hospodskej je sice debil, ale pívo točí nejlepčí.
Vzdávám se!
Veřejně, dopředu i dozadu se omluvám všem, u kterých jsem nechal, nechávám a v budoucnu nechám svoje peníze, že jsem si dovolil za ně po nich něco chtít. Zároveň veřejně slibuji, že to budu dělat stále a ještě důsledněji, než dosud.
Končím za sebe přispívání k tématu "chiptuning od bitpoweru" minimálně do té doby, dokud některá strana nezmění přístup. Takže je to asi nadlouho.
Vzdávám se!
Veřejně, dopředu i dozadu se omluvám všem, u kterých jsem nechal, nechávám a v budoucnu nechám svoje peníze, že jsem si dovolil za ně po nich něco chtít. Zároveň veřejně slibuji, že to budu dělat stále a ještě důsledněji, než dosud.
Končím za sebe přispívání k tématu "chiptuning od bitpoweru" minimálně do té doby, dokud některá strana nezmění přístup. Takže je to asi nadlouho.
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
Harous píše:Tak doufam, ze ten souhlas dostanes...

Mozna by stacilo alespon nastinit kde byl problem, nemusi tu byt doslovny prepis...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Budu se snažit nastínit celou situaci. Již přesně nevím, kdy k nám byl zaslán požadavek na automobil SUZUKI Vitara 1.9 DDiS - 130PS. Kejml se rozhodl pro modifikaci u ABC tuning, kde nebyl spokojen a peníze si vyhádal. Jsem rád, že se nenachal okrást a peníze si nechal vrátit. Chtěl po nás argumenty že jsme lepší než "konkurence". Proběhlo pár emailu, kde mu byl navržen termín realizace přímo ve Vrbně pod Pradědem, aby byl s úpravou maximálně spokojen (na realizaci jsem se dohodl s kolegou, který uznal, že takhle to bude nejlepší pro obě strany). Kejml napsal, že cestu kvůli úpravě rozhodně nemíní absolvovat i přes naše doporučení. Jednalo se o čas a 600km cesty. Právem se rozhodnul že nám zašle mapy k revizi "brutal chipu"aby se přesvědčil, že tomu u nás vůbec někdo rozumí. Revize mu byla zaslána zcela zdarma cca po pěti pracovních dnech. Po dohodě s kolegou revizi klidně zveřejním, protože se jednalo spíše o frašku, kterou rozhodně odborník nedělal a pokud ano, tak byl zřejmě dost mimo. Revize tedy dopadla dobře. KEML napsal : Zhodnocení efektu map je správné, Styl komunikace naprosto nepřijatelný.
KDO CHCE PSA BÍTI, HůL SI NAJDE VŽDY A ZA KAŽDOU CENU!
Možná jsem opět dal impuls ke kritice komunikace, což mě nesmírně mrzí, jelikož je našim úsilím naprostá spokojenost zákazníka (i potencionálního).
Přátelsky zdravím všechny alfisty a čtenáře (nejen http://www.cuoresportivo.net/, ale také /www.alfaromeoclub.cz/), kam byl na tuto velice zábavnou diskuzi zaslán odkaz.
Zdeněk Rybár - BIT POWER s.r.o. 724/330955
KDO CHCE PSA BÍTI, HůL SI NAJDE VŽDY A ZA KAŽDOU CENU!
Možná jsem opět dal impuls ke kritice komunikace, což mě nesmírně mrzí, jelikož je našim úsilím naprostá spokojenost zákazníka (i potencionálního).
Přátelsky zdravím všechny alfisty a čtenáře (nejen http://www.cuoresportivo.net/, ale také /www.alfaromeoclub.cz/), kam byl na tuto velice zábavnou diskuzi zaslán odkaz.
Zdeněk Rybár - BIT POWER s.r.o. 724/330955
Revize software „BRUTAL CHIP“
Před hodnocením vámi zaslaného software, bych rád uvedl, že je slušností zaslat také příslušnou identifikaci nebo originál tj.:
Automobil: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 100kW, označení motoru: AR32501 CF2, který je osazen řídící jednotkou BOSCH EDC15C0 CR1, HW 0281001588, SW 1037352583, microP. C167, FlashEprom 29F400BT, cks originálních dat je 1E0D.
Revize:
Jediná upravená mapa je na adrese 7BD70 o velikosti 256 s organizací 16x16. Funkce mapy
je „regulace“ tlaku v railu. Vaše úprava byla provedena v rozmezí 70-100% zátěže motoru a
3000-5000 otáček. V tomto rozmezí bylo ubráno a to v rozmezí 4-7% tzn. z 1350 barů na
1252 barů. Další změna byla provedena na adr. 7FFFC až 7FFFF, jedná se o korekci kontrolního součtu. Mně známý algoritmus přepočtu kontrolního součtu není nutné rozebírat, tím myslím ruční
přepočet , nikoli pomocí PC.
Názor na úpravu:
Ve zmiňovaném rozsahu otáček a zátěže je nižší tlak na railu (nejsou přizpůsobeny další proměnné
jako předvstřik, čas otevření vstřikovacích ventilů, egr a potažmo taktéž tlak přeplňování.
Předpokládaný závěr je ochuzení směsi v již zmiňovaných hodnotách tj. snížení výkonu ,vyšší teplota a emise. Pro přesné hodnoty by bylo nutné analyzovat výfukové plyny
při zátěži (na válcové brzdě) .
Cena:
Úhrada za takto provedený software je nejméně 25 ostrých a jedna pořádná facka.
PS: Napsal jste, že posíláte mapy JTD, ale zaslal jste celý dump z FlashEprom. Mapy začínají na adr. 77FF6 a končí na adr. 7FFFF.
Ve Vrbně pod Pradědem 31.1. 2008 Oldřich Rác: +420 777 330 953
oldrich@bitpower.to
Před hodnocením vámi zaslaného software, bych rád uvedl, že je slušností zaslat také příslušnou identifikaci nebo originál tj.:
Automobil: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 100kW, označení motoru: AR32501 CF2, který je osazen řídící jednotkou BOSCH EDC15C0 CR1, HW 0281001588, SW 1037352583, microP. C167, FlashEprom 29F400BT, cks originálních dat je 1E0D.
Revize:
Jediná upravená mapa je na adrese 7BD70 o velikosti 256 s organizací 16x16. Funkce mapy
je „regulace“ tlaku v railu. Vaše úprava byla provedena v rozmezí 70-100% zátěže motoru a
3000-5000 otáček. V tomto rozmezí bylo ubráno a to v rozmezí 4-7% tzn. z 1350 barů na
1252 barů. Další změna byla provedena na adr. 7FFFC až 7FFFF, jedná se o korekci kontrolního součtu. Mně známý algoritmus přepočtu kontrolního součtu není nutné rozebírat, tím myslím ruční
přepočet , nikoli pomocí PC.
Názor na úpravu:
Ve zmiňovaném rozsahu otáček a zátěže je nižší tlak na railu (nejsou přizpůsobeny další proměnné
jako předvstřik, čas otevření vstřikovacích ventilů, egr a potažmo taktéž tlak přeplňování.
Předpokládaný závěr je ochuzení směsi v již zmiňovaných hodnotách tj. snížení výkonu ,vyšší teplota a emise. Pro přesné hodnoty by bylo nutné analyzovat výfukové plyny
při zátěži (na válcové brzdě) .
Cena:
Úhrada za takto provedený software je nejméně 25 ostrých a jedna pořádná facka.
PS: Napsal jste, že posíláte mapy JTD, ale zaslal jste celý dump z FlashEprom. Mapy začínají na adr. 77FF6 a končí na adr. 7FFFF.
Ve Vrbně pod Pradědem 31.1. 2008 Oldřich Rác: +420 777 330 953
oldrich@bitpower.to
Tak podle tohodle se mi teda nic spatnyho na stylu komunikace nezda... Ale pockam si na vyjadreni i druhy strany sporu... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
odbrzdit před úpravou - nahrát nové mapy - odbrzdit po úpravě - výkon musí být navýšen o hodnoty deklarované tunerem. pokud ne, tak sleva na úpravu nebo zdarma zpět původní hodnoty. nechápu o čem se tu vlastně vůbec hádáte.
a vůbec nejlepší je ty nafťáky, který stejně používáte na ježdění do PennyMarketu vůbec nechipovat hoši

a vůbec nejlepší je ty nafťáky, který stejně používáte na ježdění do PennyMarketu vůbec nechipovat hoši


Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Ma predstava firmy kde bych si pripadne nechal auto i upravit...
Po telefonicke domluve mit vyhrazeny cely den a rano se dostavit do servisu ktery upravu provadi. Jako prvni bych ocekaval diskuzi o moznych nevyhodach chiptuningu, pripadne moznych doplncich k prislusnemu chipu. Pokud bych si to nerozmyslel, nasledovala by prohlidka vozu technikem a zhodnoceni, zda ma vubec cenu dany motor upravovat vzhledem k jeho celkovemu stavu. Pokud bych po tomto vsem jeste mel zajem provest upravu, melo by mi byt nabidnuto a vysvetleno doplneni motoru o napr. sestavu sportovniho filtru, ladenych svodu, ladeneho vyfuku a vsech moznych a souvisejicich uprav, aby slo ladit soft v ECU na konkretni konfiguraci. Pripadna montaz by samozrejme mela probihat behem upravy v tomto servisu. Behem vysvetlovani by auto bylo odbrzdeno a byla provedena zksebni jizda za pritomnosti technika. Mereni na brzde by samozrejme probihalo v servisu kde bude uprava provedena a jiz na predepsane palivo (RON98 u benzinu). Pote by se teprve pristoupilo k samotne uprave. Po jejim provedeni odbrzdit a projet s technikem. Na zaklade grafu se presvedcit, ze uprava dosahuje nabizenych parametru, pripadne s opakovanym odbrzdenim odladit soft pro plynuly prubeh krouticiho momentu a vykonu. Pokud uprava splnuje nabizene parametry a zaroven vyhovuje me jako zakaznikovi, platim, prebiram danovy doklad a EPROM s originalni verzi softu a s diky odjizdim domu s dobrym pocitem. Pokud uprava nedosahuje nabizenych parametru, navraceni puvodnich soucasti, omluva a nabidnuti jineho reseni. Pote odjezd domu se smisenymi pocity...
Takhle si predstavuju profesionalni firmu zabyvajici se chiptuningem a jine bych svoje auto nesveril...
Po telefonicke domluve mit vyhrazeny cely den a rano se dostavit do servisu ktery upravu provadi. Jako prvni bych ocekaval diskuzi o moznych nevyhodach chiptuningu, pripadne moznych doplncich k prislusnemu chipu. Pokud bych si to nerozmyslel, nasledovala by prohlidka vozu technikem a zhodnoceni, zda ma vubec cenu dany motor upravovat vzhledem k jeho celkovemu stavu. Pokud bych po tomto vsem jeste mel zajem provest upravu, melo by mi byt nabidnuto a vysvetleno doplneni motoru o napr. sestavu sportovniho filtru, ladenych svodu, ladeneho vyfuku a vsech moznych a souvisejicich uprav, aby slo ladit soft v ECU na konkretni konfiguraci. Pripadna montaz by samozrejme mela probihat behem upravy v tomto servisu. Behem vysvetlovani by auto bylo odbrzdeno a byla provedena zksebni jizda za pritomnosti technika. Mereni na brzde by samozrejme probihalo v servisu kde bude uprava provedena a jiz na predepsane palivo (RON98 u benzinu). Pote by se teprve pristoupilo k samotne uprave. Po jejim provedeni odbrzdit a projet s technikem. Na zaklade grafu se presvedcit, ze uprava dosahuje nabizenych parametru, pripadne s opakovanym odbrzdenim odladit soft pro plynuly prubeh krouticiho momentu a vykonu. Pokud uprava splnuje nabizene parametry a zaroven vyhovuje me jako zakaznikovi, platim, prebiram danovy doklad a EPROM s originalni verzi softu a s diky odjizdim domu s dobrym pocitem. Pokud uprava nedosahuje nabizenych parametru, navraceni puvodnich soucasti, omluva a nabidnuti jineho reseni. Pote odjezd domu se smisenymi pocity...
Takhle si predstavuju profesionalni firmu zabyvajici se chiptuningem a jine bych svoje auto nesveril...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Chevron
- Nováček
- Příspěvky: 184
- Registrován: 4.3.2007, ned 18:09
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Harous píše:Ma predstava firmy kde bych si pripadne nechal auto i upravit...
Po telefonicke domluve mit vyhrazeny cely den a rano se dostavit do servisu ktery upravu provadi. Jako prvni bych ocekaval diskuzi o moznych nevyhodach chiptuningu, pripadne moznych doplncich k prislusnemu chipu. Pokud bych si to nerozmyslel, nasledovala by prohlidka vozu technikem a zhodnoceni, zda ma vubec cenu dany motor upravovat vzhledem k jeho celkovemu stavu. Pokud bych po tomto vsem jeste mel zajem provest upravu, melo by mi byt nabidnuto a vysvetleno doplneni motoru o napr. sestavu sportovniho filtru, ladenych svodu, ladeneho vyfuku a vsech moznych a souvisejicich uprav, aby slo ladit soft v ECU na konkretni konfiguraci. Pripadna montaz by samozrejme mela probihat behem upravy v tomto servisu. Behem vysvetlovani by auto bylo odbrzdeno a byla provedena zksebni jizda za pritomnosti technika. Mereni na brzde by samozrejme probihalo v servisu kde bude uprava provedena a jiz na predepsane palivo (RON98 u benzinu). Pote by se teprve pristoupilo k samotne uprave. Po jejim provedeni odbrzdit a projet s technikem. Na zaklade grafu se presvedcit, ze uprava dosahuje nabizenych parametru, pripadne s opakovanym odbrzdenim odladit soft pro plynuly prubeh krouticiho momentu a vykonu. Pokud uprava splnuje nabizene parametry a zaroven vyhovuje me jako zakaznikovi, platim, prebiram danovy doklad a EPROM s originalni verzi softu a s diky odjizdim domu s dobrym pocitem. Pokud uprava nedosahuje nabizenych parametru, navraceni puvodnich soucasti, omluva a nabidnuti jineho reseni. Pote odjezd domu se smisenymi pocity...
Takhle si predstavuju profesionalni firmu zabyvajici se chiptuningem a jine bych svoje auto nesveril...
Naprostej souhlas

Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom
Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom
Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Tak Kejmle, ven s tim, o čem byl beutalčip, jak vznikl jeho název a jaký byl jeho význam a taky efekt.
Pro Zdeňka156: 1. Zhoršení emisí v dúsledku chudší směsi? Ano, ale pouze v některých parametrech. Při Vašem vybavení jde určitě změřit NOx, COx, i kouřivost. Vsadím boty, že pouze 1 z těchta hodnot stoupne, určitě víš která. Další 2 klesnou.
2. Vyšší teplota spalin???? děláš si srandu? U dieselu? U benzínu samozřejmé naprostá pravda. Ale jak sám jistě víš, diesel nemá škrtící klapku a není schopen úměrně poklesu paliva snížit množství vzduchu. To by pak při ubrání plynu (klesne množství paliva) taky klesla bohatost směsi a měla dle tvé revize (resp. p. Ráce) vyšší teplotu.
Dúvod Kejmlova rozčílení z kominikace mi je jasný. Už vím o co šlo, takže Kejml měl tenhle soubor s určitým cílem, co zjevně recenzující pan Rác nepochopil. Myslím, že do nynějška netuší, co se dá s takovým souborem udělat. Proto se k hodnocení staví tak, jak mu jeho inteligence dovolí, tedy jak píše 25 ostrých.....
Takže ať to tady nevypadá jako divná tajemná pohádka, prosím Kejmla, ať to celý rozlouskne.
Pro Zdeňka156: 1. Zhoršení emisí v dúsledku chudší směsi? Ano, ale pouze v některých parametrech. Při Vašem vybavení jde určitě změřit NOx, COx, i kouřivost. Vsadím boty, že pouze 1 z těchta hodnot stoupne, určitě víš která. Další 2 klesnou.
2. Vyšší teplota spalin???? děláš si srandu? U dieselu? U benzínu samozřejmé naprostá pravda. Ale jak sám jistě víš, diesel nemá škrtící klapku a není schopen úměrně poklesu paliva snížit množství vzduchu. To by pak při ubrání plynu (klesne množství paliva) taky klesla bohatost směsi a měla dle tvé revize (resp. p. Ráce) vyšší teplotu.
Dúvod Kejmlova rozčílení z kominikace mi je jasný. Už vím o co šlo, takže Kejml měl tenhle soubor s určitým cílem, co zjevně recenzující pan Rác nepochopil. Myslím, že do nynějška netuší, co se dá s takovým souborem udělat. Proto se k hodnocení staví tak, jak mu jeho inteligence dovolí, tedy jak píše 25 ostrých.....
Takže ať to tady nevypadá jako divná tajemná pohádka, prosím Kejmla, ať to celý rozlouskne.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483
+421948011483
Pro Zdeňka156, pošli mi mail na Tebe, pošlu Ti úpravu 2.4MJTD provedenou Vaší firmou, určitě si zbytek nemáš problém dohledat. Za úvahu by stálo zveřejnit její recenzi, aby všichni tady na fóru viděli, co a jak jste upravily. Nebo to múžu pro změnu udělat já :smt073
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483
+421948011483
Zdravím tě, několikrát jsem se ti snažil dovolat, bohužel marně.
Pokud máš tedy jiné tel číslo, tak mi ho pošli.
Mail na mě je zde: zdenek@bitpower.cz
Pokud máš tedy jiné tel číslo, tak mi ho pošli.
Mail na mě je zde: zdenek@bitpower.cz

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti