Příspěvek
od krteczek » 26.4.2011, úte 16:29
tak DPF je u nas uz minulosti! kdyz se vykuchnul, tak na 1.pohled nevypadal ani nijak zvlast zasvinenej... to bude asi tim, ze se v posledni dobe kazdou chvili vypaloval

- kram jeden! soucasne s nutnou softwarovou upravou doslo k navyseni stadecka koniku - chip i ostatni prace od AZ-Racing v Praze -
http://www.chiptuner.cz/ . subjektivne dobrej pocit pri zkusebni jizde - konecne se to chova jako motor na naftu - tahne to i pod 2tis otacek. kourivost se nezvysila. spotreba se zda o fous lepsi, ale kompletne se to ukaze az casem, zatim mame po uprave asi 150km.
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013