Zdravim, potrebujem poradit. Motor po nastartovani klepe ako keby nesiel na vsetky valce a z vyfuku citit nespaleny benzin, vobec nema tah, nezopina turbo. K tomu turbu, je tam spravene ochladzovanie, interlooler ci jak sa to vola, vpredu je maly chladic, neviem ci to tam ma byt original alebo nie, no podla toho ako to je spravene asi nie

miesto hadic su tam trubky do sifonu

, minule ked som riadne tomu dupal cosi strelilo od motora a ostal som stat, po nastartovani siel z vyfuku cierny dym a auto vobec netahalo, 2hodiny som hladal chybu ze co je s tym uz som myslel ze je motor KO, no nasiel som vytiahnutu rurku, tie trubky neboli ani zlepene su len tak pospajane natlacene do seba, dneska som ich zlepil lepidlom na novodur a poistil srobami no neviem ci som spravil najlepsie, najracej by som to dal odtial do p..., neviete ci to tam ma byt alebo nie ? ked som robil tie trubky musel som vybrat chladic a vyliat vodu, neviem kolko tam ma byt vody v chladici a ci to staci len naliat do nadrzky, ci to netreba aj odvzdusnit potom, lebo po nastartovani sa dost rychlo zohreje motor rucicka je ale stale v strede, vsimol som si ze je odstiknute cidlo na chladici, tak bodaj by ukazovalo teplotu

preco ale potom rucicka vyjde do stredu?-mozno ma este inde teplotne cidlo. no najviac ma serie preco po nastartovani tak klepe motor a vobec nema tah. skusim zajtra pozriet sviecky v akom su stave, kable. dneska som bol na tom na dialnici skusit tah, no dal som 140 potom cosi puklo a uz necelo pridavat, bolo citit nespaleny benzin, lentaktak som dosiel domov. da sa to dat este do kopy svojpomocne alebo to len do servisu ? no v servise by zapytali miliony
