Spotřeba oleje a kouřivost
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Spotřeba oleje a kouřivost
Ahoj Alfisti.
Mám trochu problém s mojí 156. motor 2,0 JTS najeto 44tkm. Žere mi olej a dost čmoudí. Kouř je bílý a ani nesmrdí.Nejdříve vypadá, že to je jen zkondenzovaná pára, ale kouří to skoro furt. Po zahřátí na provozní teplotu se mi zdá, že to přestane, alespoň jsem si toho nevšiml. Jinak spotřeba SE Racing je dost vysoká. Alfici jsem koupil v Bavorsku před 4 měsíci v Bavorsku s 38 tkm a hned vyměnil olej. Do 2,0 JTS se vleze 4,6 (nevím zda je to s filtrem, nebo bez) a už mi spapala za 5500km 1,4 l.
Jsem sice z Č Budějic, ale klidně bych zajel do Prahy nejdřív k někomu na diagnostiku (tou se sice nic nezjistí,ae už jsem na ní chtěl jít dlouho) a pak případně k SrbaServisu. V ČB totiž AR servis není jen Fiat (nemají dobrou pověst, moje zkušenost však byla pozitivní). Nebo taky můžu do Písku k Fiatu(ti už mají reference lepší, dřive tam totiž dělali ofic. AR). Tak teď babo raď. Dík za odpověď Robert37
Mám trochu problém s mojí 156. motor 2,0 JTS najeto 44tkm. Žere mi olej a dost čmoudí. Kouř je bílý a ani nesmrdí.Nejdříve vypadá, že to je jen zkondenzovaná pára, ale kouří to skoro furt. Po zahřátí na provozní teplotu se mi zdá, že to přestane, alespoň jsem si toho nevšiml. Jinak spotřeba SE Racing je dost vysoká. Alfici jsem koupil v Bavorsku před 4 měsíci v Bavorsku s 38 tkm a hned vyměnil olej. Do 2,0 JTS se vleze 4,6 (nevím zda je to s filtrem, nebo bez) a už mi spapala za 5500km 1,4 l.
Jsem sice z Č Budějic, ale klidně bych zajel do Prahy nejdřív k někomu na diagnostiku (tou se sice nic nezjistí,ae už jsem na ní chtěl jít dlouho) a pak případně k SrbaServisu. V ČB totiž AR servis není jen Fiat (nemají dobrou pověst, moje zkušenost však byla pozitivní). Nebo taky můžu do Písku k Fiatu(ti už mají reference lepší, dřive tam totiž dělali ofic. AR). Tak teď babo raď. Dík za odpověď Robert37
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Tak z jiného soudku. Dneska jsem jel na hory lyžovat a dal jsem si posledních 15km stoupání trochu RZ-tu. Pak jsem hledal místo k zaparkování a začalo se mi neuvěřitelně kouřit od motoru. Po zvednutí to smrdělo po spálenině. nejvíc od prostoru nad pravým kolem. Taky jsem si všiml, že mi trochu prosakuje zřejmně chladící kapalina??? v prostoru nad měrkou oleje. Ale chladící kapalina v nádrži nijak neubývá.


AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Richie jsi v sekci T.S. a JTSRichie píše:no potes koste....nechal jsi po RZ poradne vydychat turbo?

Byl bych rád, kdyby ten smrad a čoud z pod haupny byli tím kapáním chl. kap. na rozpálený motor. Myslím, doufám, že olej smrdí jinak [-o<
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
sundal jsem ten horní plast. kryt motoru abych to mohl lépe skouknout a je to fakt čistý. Jinak jsem otevřel na běžícím motoru víčko od oleje (někde jsem četl, že tak se pozná stav těsnění na ventilech) a fouká z toho. Ale to je snad normální. 

AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
K těm jsem čichal jako k prvnímu. Ale prosakuje mi dle Eperu "tuhé potrubí" k.č. 60676070 a kape na "parohy" výfuku. Alespoň doufám, že tomu tak je. Moje taloška totiž ráda papká olejíčekBull.et píše:Neprehral si jen brzdy???

AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Robert: jestli ti motor TS (i JTS, to by mělo být jedno....) žere 2,5dcl oleje na 1000km, tak to je úplně v normě, takhle to žere spoustě lidí.... Je to hodně závislé na stylu jízdy - zkus dolít olej po horní rysku, pak najezdi 500km bez vytáčení motoru nad 4.000 otáček a vsadím se, že neubyde nic.... Matce na 147 to takhle žralo od novoty a teď má auto už kolem 130tkm a žere to furt úplně stejně, takže snad to nebude tak horké....
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Nevytáčet motor u alfy benzínu nad 4000 ?
to nevydržim
To s ní pak vůbec nemusím jezdit. Ta holka má režim jízdy mezi 5-7 t.ot./m 



AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Tady by šlo čistě o experiment, že ti to auto prostě nežere olej jen tak, ale pouze při vyšším zatěžování.... Nikdo tě nenutí jezdit kloboukrobert37 píše:Nevytáčet motor u alfy benzínu nad 4000 ?to nevydržim
To s ní pak vůbec nemusím jezdit. Ta holka má režim jízdy mezi 5-7 t.ot./m


Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem na Youtube upnul 2 videa, jak mi to hulí. Skoukněte a poslechněte i ten motor hned po startu jestli v něm moc "necvrliká"
http://de.youtube.com/robertslavik37

http://de.youtube.com/robertslavik37

AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- Strawberry156
- Příspěvky: 32
- Registrován: 1.7.2007, ned 02:18
- Bydliště: Praha
robert37 - Mě taky žere dost oleje.A to mám měněný kroužky a dělanou hlavu.Od tý doby najeto 18000km a spotřeba oleje je pořád stejná.Orientačně okolo 0,5l - 0,7l na 1000km.Je to 2,0ts.No,je mi to fakt divný,ale rozhodně jí nešetřim,přesně jak píšeš,to bych nemusel mít AR.Většinou jezdim okolo 4000 ot a každou chvilku to vytáčim,tak nevím jestli to není tím.Prostě preferuju poměrně razantní styl jízdy,to mi nikdy nedá.Jinak nehulí mi to mimo toho když je to studený.Jak je studenej vejfuk,bude to hulit vždycky,protože splodiny v něm kondenzujou ve vodní páru - proto ten bílej kouř.No jinak mi teče olej z víka ventilů a pod vany.Těžko říct,kolik toho vyteče,ale 0,5l/1000km to určitě nebude.chci zkusit selenii racing,četl jsem,že sníží spotřebu oleje.Jinak to video mi nejde spustit. 



Alfa Romeo Giulietta 1,6 100Hp - Minulost
Alfa Romeo Giulietta 1,8 121Hp - Minulost
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 150Hp - Minulost
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 155Hp - Současnost
Alfa Romeo Giulietta 1,8 121Hp - Minulost
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 150Hp - Minulost
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 155Hp - Současnost
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Tak se omlouvám, ta moje schránka na Youtube je zmasakrovaná
Ale na týhle adrese by to mělo chodit:
1. hned po startu zvuk motoru a pak střih na 3.minutu
http://de.youtube.com/watch?v=WMPIFkBLAs0
2. střih na 6 minutu a vytočení motoru na 5-6 ot/m
http://de.youtube.com/watch?v=NyRMMX-litY
Strawberry156: mě to právě hulí i v létě, když je 14 dní v kuse jasno +30°C
P.S. Vím, že při tom vytočení nebyl motor jistě zahřátý, ale snad mi to holka odpustí

Ale na týhle adrese by to mělo chodit:
1. hned po startu zvuk motoru a pak střih na 3.minutu
http://de.youtube.com/watch?v=WMPIFkBLAs0
2. střih na 6 minutu a vytočení motoru na 5-6 ot/m
http://de.youtube.com/watch?v=NyRMMX-litY
Strawberry156: mě to právě hulí i v létě, když je 14 dní v kuse jasno +30°C

P.S. Vím, že při tom vytočení nebyl motor jistě zahřátý, ale snad mi to holka odpustí
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- Aleš
- Štamgast
- Příspěvky: 559
- Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
- Bydliště: Zaříčany
- Kontaktovat uživatele:
Řekl bych,že to tvoje kouření je v normálu.
Jsem na tom zhruba stejně,jako ty.Podle toho,jaká je venku zima.Minulý týden jsem jel za Renaultem Scenic a tomu šla voda z výfuku,jak ze zahradní hadice.


AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Ten rozcestník od Ríši je dobrá věc.zase jsem se dostal do vláknaKubas píše:Robert: jestli ti motor TS (i JTS, to by mělo být jedno....) žere 2,5dcl oleje na 1000km, tak to je úplně v normě, takhle to žere spoustě lidí.... Je to hodně závislé na stylu jízdy - zkus dolít olej po horní rysku, pak najezdi 500km bez vytáčení motoru nad 4.000 otáček a vsadím se, že neubyde nic.... Matce na 147 to takhle žralo od novoty a teď má auto už kolem 130tkm a žere to furt úplně stejně, takže snad to nebude tak horké....

...hm neřadit nad 4000 ? To radši budu selenii dolejvat co 14 dní. Tak i činím. Řadit pod 5000 ot.....to už jsem si mohl pořídit HTP

Jinak kouřím stále. Než se odpaří zkondenzovaná pára, jsem jak prádelna. Už jsem si toho takhle po ránu všiml i u dost silničeních mašin. A jedný DUCATI to hulilo jak mě.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
ahojte.
dnes som konecne zhodil dole hlavu zo 145-ky , cakalo ma nemile prekvapenie , preco motor nesiel dobre a zral olej. na 3tom valci bolo odlomene z ventila.stastie to ze valce su hladke bez ryh ze nepomlelo ten kusok z ventilu. sedla ventilov maju malu volu , takze menim aj tie a hlavne su v prdeli semeringy na ventiloch.
kupil som to po nejakom 20 rocnom chalanovi a pri kupe mi bolo hned jasne ze ten motor bol rozobraty a neodborne zlozeny. navyse som dosiel na to ze tesnenie pod hlavou bolo stare a nevymenene - alfa bola asi pred predajom skladana na rychlo. takze mam o zabavu postarane , mozem vsetko menit.


dnes som konecne zhodil dole hlavu zo 145-ky , cakalo ma nemile prekvapenie , preco motor nesiel dobre a zral olej. na 3tom valci bolo odlomene z ventila.stastie to ze valce su hladke bez ryh ze nepomlelo ten kusok z ventilu. sedla ventilov maju malu volu , takze menim aj tie a hlavne su v prdeli semeringy na ventiloch.
kupil som to po nejakom 20 rocnom chalanovi a pri kupe mi bolo hned jasne ze ten motor bol rozobraty a neodborne zlozeny. navyse som dosiel na to ze tesnenie pod hlavou bolo stare a nevymenene - alfa bola asi pred predajom skladana na rychlo. takze mam o zabavu postarane , mozem vsetko menit.









scoodynko@gmail.com
Alfa Romeo Giulietta 1,8 - 122 PS
Alfa Romeo 75 1,6 - 110 PS
Alfa Romeo 145 1,4 twinspark - 103 PS
Alfa Romeo 146 1,4 twinspark - 103 PS
Fiat Bravo 1,9 td 100PS
Alfa Romeo Giulietta 1,8 - 122 PS
Alfa Romeo 75 1,6 - 110 PS
Alfa Romeo 145 1,4 twinspark - 103 PS
Alfa Romeo 146 1,4 twinspark - 103 PS
Fiat Bravo 1,9 td 100PS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti