Robert37 - AR 156 Selespeed 2,0 JTS (2004)
Robert37 - AR 156 Selespeed 2,0 JTS (2004)
// zalozeno jako diskuse ke karte
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cu ... y-robert37
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cu ... y-robert37
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Robert37 - AR 156 Selespeed 2,0 JTS (2004)
pěkná, moje příští auto bude SW V6 nebo tenhle 4válec. pokud se ukáže jako spolehlivý (kvůli stejnému bloku s TS) tak spíš JTS 

Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Dík. Já bych příště už jistě šel do vyšší motorizace. 2,5 V6 nebo ještě lépe 3,2 V6
Jak se říká s jídlem roste chuť
Jen jestli to bude při těch cenách benálu ještě uživitelný. A prý bude do roka hůř. Na zimu 2008 předpovídá Patria Finance cenu 40-43 Kč/l





Naposledy upravil(a) roberto37 dne 16.12.2007, ned 22:36, celkem upraveno 1 x.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
vidíš a já jednak kvůli spotřebě, ale taky kvůli zatížení nápravy a citelnější nedotáčivosti u V6 bych raději JTS. v přímce asi dnes už nikoho ten motor neohromí, ale o tom Alfa není.robert37 píše:Dík. Já bych příště už jistě šel do vyšší motorizace. 2,5 20V nebo nějaký šestihrnekJak se říká s jídlem roste chuť
![]()
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
To snížení je součást sportpacketu 1. Myslím, že komfort jízdy oproti 16-kám netrpí až tolik jak by se mohlo zdát. Ale někdy se pokouším s autem nadzvednout. Jako třeba v Blatné (nebo to byly Lnáře? Prostě mezi Pískem a Nepomukem) , kde umělci od NOVĚ spravili kanál tak, že když jsem do něj najel, ozvala se taková rána, až jsem myslel, že jedu na třech kolech . Ještě nejméně 15 dalších km jsem zkoušel, zda řízení někam netáhne. Jak trpí přímo podvozek to ještě nevím, ale občas si už vrzne
Na druhou stranu to fakt sedí, jako přibitý a to mám relativně špatné gumy Falken Sport ještě od 1. majitele. A je fakt, že když jsem se projížděl v Alpách ( Liezenpass), tak na mokré silnici drobet víc kloužou. Na suchu ale dobrý.Jsou skoro nový od 1. majitele, tak je tam ještě chvíly nechám, ale už se těším na Pirelli
Na druhou stranu to fakt sedí, jako přibitý a to mám relativně špatné gumy Falken Sport ještě od 1. majitele. A je fakt, že když jsem se projížděl v Alpách ( Liezenpass), tak na mokré silnici drobet víc kloužou. Na suchu ale dobrý.Jsou skoro nový od 1. majitele, tak je tam ještě chvíly nechám, ale už se těším na Pirelli

AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Taky se těším na Pirelli. Mám je na léto...robert37 píše:To snížení je součást sportpacketu 1. Myslím, že komfort jízdy oproti 16-kám netrpí až tolik jak by se mohlo zdát. Ale někdy se pokouším s autem nadzvednout. Jako třeba v Blatné (nebo to byly Lnáře? Prostě mezi Pískem a Nepomukem) , kde umělci od NOVĚ spravili kanál tak, že když jsem do něj najel, ozvala se taková rána, až jsem myslel, že jedu na třech kolech . Ještě nejméně 15 dalších km jsem zkoušel, zda řízení někam netáhne. Jak trpí přímo podvozek to ještě nevím, ale občas si už vrzne
Na druhou stranu to fakt sedí, jako přibitý a to mám relativně špatné gumy Falken Sport ještě od 1. majitele. A je fakt, že když jsem se projížděl v Alpách ( Liezenpass), tak na mokré silnici drobet víc kloužou. Na suchu ale dobrý.Jsou skoro nový od 1. majitele, tak je tam ještě chvíly nechám, ale už se těším na Pirelli

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Hltnoměr :-D
Dneska jsem vyměnil váhu, kterou jsem si sám poslal na věčný odpočinek při čištění*. Koupil jsem jí přes Norberta Staňka "NORA" za 20% ceny co chtěli ve Fiatu. Po výměně mě drobet zatrnulo, když kontrolka vstřikování zůstala i přes odpojení baterie na cca 30 min. svítit. Alfice ale jela dobře. Skončil jsem do obchodu a po opětovném nastartování kontrolka zhasla
*... Před časem jsem se jal vyčistit debimetr podle návodu zde na stránkách, domnívaje se, že si drobátko vylepším jízdní vlastnosti
Zakoupil jsem na to určený spray AIR SENSOR CLEANER a O P A T R N Ě ! váhu
vystříkal. Po zpětné montáži se mi rozsvítila kontrolka vstřiku a přeze všechny pokusy s odpojováním baterky ne a ne zhasnout.
Ta pokažená váha se však při jízdě neprojevovala příliš. Jen při plném plynu a zařazení vyššího stupně, nastala vteřinová prodleva, než alfa začala zase šlapat naplno. Když jsem při přeřazení pustil plyn nebylo skoro nic poznat. Při podřazení tam nebyl tak znatelný meziplyn. A kolísaly mi otáčky po startu 900-700.

*... Před časem jsem se jal vyčistit debimetr podle návodu zde na stránkách, domnívaje se, že si drobátko vylepším jízdní vlastnosti

Zakoupil jsem na to určený spray AIR SENSOR CLEANER a O P A T R N Ě ! váhu



Ta pokažená váha se však při jízdě neprojevovala příliš. Jen při plném plynu a zařazení vyššího stupně, nastala vteřinová prodleva, než alfa začala zase šlapat naplno. Když jsem při přeřazení pustil plyn nebylo skoro nic poznat. Při podřazení tam nebyl tak znatelný meziplyn. A kolísaly mi otáčky po startu 900-700.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
nerozmyslal si nad priamym vstrekom plynu? rovnaka spotreba a rovnaky vykon popripade sa da s pocitacom ten plyn nastavit este na vacsi vykon. plyn od firmy Tartarini je vazne super. mozno by neprajnici plynu mali blbe reci ze jazdis na sporakove vypary ale ked za rok jazdenia na plyn dojdes na to ze si usetril 20 ticiek tak sa budes smiat.robert37 píše:Dík. Já bych příště už jistě šel do vyšší motorizace. 2,5 20V nebo nějaký šestihrnekJak se říká s jídlem roste chuť
Jen jestli to bude při těch cenách benálu ještě uživitelný. A prý bude do roka hůř. Na zimu 2008 předpovídá Patria Finance cenu 40-43 Kč/l
![]()

159 2.0 JTDm
VFR 800 VTEC
166 V6 ex
166 JTD ex
VFR 800 VTEC
166 V6 ex
166 JTD ex
nice too! :-)
Čau no oplatím stejnou mincí
Fakt pěkný vůz, od kol až po interiér! Na silnici moc tydle alfinky nevídám, ty 17 jsou luxusní, popřeju spoustu úspěšných km!! Rád bych oslintal někde na případném srazu
at slouží!!!


Alfa 156 2.0 L
Re: nice too! :-)
škoda že to je selespeed a není to v kůži. jinak bych ho od tebe jako fandy za pár let koupil. JTS bych rád, i když tedy ta hltnost oleje je docela vysoká.. známý dolévá za 20tkm 5 litrů 10W-60.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
to že je to selespeed považuji do té doby než se vyRaddik píše:škoda že to je selespeed a není to v kůži. jinak bych ho od tebe jako fandy za pár let koupil. JTS bych rád, i když tedy ta hltnost oleje je docela vysoká.. známý dolévá za 20tkm 5 litrů 10W-60.



AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Tak tady jsou dvě videa, kde je zvuk motoru hned po startu, zhodnoďte, zda mám měnit variátor. Něco v tom drobet "cvrdliká". Co mě ale dost trápí, je bílý dým který se začne vali z výfuku cca 2 min. po startu (nezdá se mi, že by to mohlo být jen zkondenzovanou vlhkostí ve výfuku) po asi 10-ti minutách, když se výfuk dostatečně prohřeje, již nekouří.
Na výčku bílý šlém není a ani chl. kap. neubývá. Teda teď dost rapidně, ale netěsní mi pevné potrubí, nad měrkou oleje a kape na výfuk. Čím bych to mohl utěsnit?
1. hned po startu zvuk motoru a pak střih na 3.minutu
http://de.youtube.com/watch?v=WMPIFkBLAs0
2. střih na 6 minutu a vytočení motoru na 5-6 ot/m
http://de.youtube.com/watch?v=NyRMMX-litY
Na výčku bílý šlém není a ani chl. kap. neubývá. Teda teď dost rapidně, ale netěsní mi pevné potrubí, nad měrkou oleje a kape na výfuk. Čím bych to mohl utěsnit?
1. hned po startu zvuk motoru a pak střih na 3.minutu
http://de.youtube.com/watch?v=WMPIFkBLAs0
2. střih na 6 minutu a vytočení motoru na 5-6 ot/m
http://de.youtube.com/watch?v=NyRMMX-litY
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- Tomas 156
- Nováček
- Příspěvky: 173
- Registrován: 2.2.2008, sob 19:57
- Bydliště: Č. Budějce
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj. Já variátor měnil a s tim špatným to mělo úplně jiný zvuk při nastartování, než u tebe. Jediný co Ti tam trochu cvrdliká, tak bych řekl, že jsou to ventily. A co se týká tý kouřivosti, tak si myslím, že když to po deseti min. kouřit přestane, tak jsou to opravdu jen vodní páry a hlavu bych si s tim nedělal. Mě to za studena taky kouří a žádnej problém.
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: nice too! :-)
Proto na výměnu nakupuju místo 5l (vejde se 4,6) 4 pixsly Racingu po dvou litrechRaddik píše:. JTS bych rád, i když tedy ta hltnost oleje je docela vysoká.. známý dolévá za 20tkm 5 litrů 10W-60.
Tomas156: dík za názor.Když jsi z Budějc můžem dát někdy řeč
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem se pustil do opravy poškozeného "pevného vedení". Mohu to shrnout dvěmi slovy: Děs běs. Abych to veení mohl vyndat tak jsem ho rozzlomil. Na jeden šroub jsem si musel udělat specielní forichtung, protože jsem se k němu nemohl dostat. Ten nový díl jsem tam také nemohl dát, protože mi tam vadily svody výfuku. A z druhé strany bych musel vyndat rozvody. Když jsem chtěl sundat přední část výfuku, překvapil mě totálně, ale totálně zarezlý šroub. No po asi dvou dnech polévání(já už to fakt na ten šroub lil
) antirostem, Colou
nakonec prevít povolil. Nevím jak bych to řešil kdyby ne, bo pro nedostatek místa bych ho nemohl odvrtat a asi bych to musel nějak odřezat
Fotky dodám později.
Zatím to mám odstrojené aspoň motor důkladně omyju. Fakt to byla ňamka



Zatím to mám odstrojené aspoň motor důkladně omyju. Fakt to byla ňamka
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
máš ji krásnou..jak výběr barvy, tak interiéru je supr..ta kombinace svétlého interiéru je moc pěkná a vyrovná se vzhledem i kůži a přitom nekloužeš pod pedály 

Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Zjistil jsem, že i Alfácký stěrače dokážou dobře stírat......Když je vyměníš
Dal jsem tam Valeo Extreme (ty bezraménkové) a jízda v dešti již není pokusem o sebevraždu
Jinak rozvody vyměněny u Soběslava Michalce z Chlumu u Třeboně, olej jsem měnil sám a tak mě trápí jen odřený pravý bok od svodidel. V autolakovně mi to stihly jen vytáhnout a zakytovat. Takže na blýštivý kabátek si alfa musí počkat do konce srpna


Jinak rozvody vyměněny u Soběslava Michalce z Chlumu u Třeboně, olej jsem měnil sám a tak mě trápí jen odřený pravý bok od svodidel. V autolakovně mi to stihly jen vytáhnout a zakytovat. Takže na blýštivý kabátek si alfa musí počkat do konce srpna

AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Takže mám další "zápich"
Výměna brzdových kompomentů.
Pustil jsem se s velkýma obavama (přece jen to jsou brzdy) podle návodu Coyote viz. http://www.cuoresportivo.net/index.php? ... k-brzdy147 do výměny kotoučů a brzd. destiček. Návod super, jen mi nešli na straně u řidiče povolit ty dva šrouby, jak drží desky. Stříkal jsem je jak o život antirostem a druhý den jsem je povolil. Zajímavý je že na levé straně to šlo v pohodě a i ramena nebyla tak rezavá. JENŽE začalo "chcát" a já to dělal na třikrát. Okolo chodící sousedi (dělal jsem to na parkovišti před domem) s úsměvem komentovali mé snažení
. No a jak jsem to dělal dlouho, vybila se mi už tak načatá baterka a já nemohl nastartovat. Protože obloha byla černá, déšť houstnul a já měl strach z příchodu krupobití (letos už tu bylo 2X) rozhodl jsem se to nastartovat z kopce (vím, že je to riziko pro KAT) a schovat auto do garáže. Vyřadil jsem na N a z kopce zkusil zařadit, skočila tam dvojka (mám Selespeed) a nic. Auto zastavilo, zůstala tam vyset dvojka a nereagovalo to již na nic. Liiják mohutněl a já stál v prostřed ulice s nereagujícím autem. Odpojil jsem baterku z mínus pólu v domnění, že by se mohla vzpamatovat a třeba se selespeed nechat vyřadit na N. Doběhl jsem pro startovací kabely a promočený na kost čekal v autě, že mi někdo helfne. Zastavil tam chlapík a přestože byl taky rázem jak zmoklá slepice, chystal se mi pomoci nastartovat. Jenže v tom stresu a lijáku jsem zapoměl zapojit baterku a udělal si z kabelů svářečku
. Kabely se upálili a chlapík vida mé počínání raději odjel s tím, že musím zavolat odtahovku
Na displey mi blikala kontrolka převodovky a palubní PC výhružně pípal a posílal k návštěvě servisu. Na displeji zařazeného stupně už nesvítila číslice 2, ale nápis ICE SPORT
, který jsem tam v životě neměl. Auto jsem přez zařazenej kvalt dorval ke straně a rezignovaně odešel domů. Doma mi žena sdělila, že při jednom z blesků to vyhodilo pojistky v celým baráku a po nahození nejde počítač
Tak jsem si udělal silnej grog, doufaje, že to nevodmarodím a připravil se psychicky na to, že blesk odpálil PC a já možná řídící jednotku a druhý den alfici nechám odtáhnout do AR servisu. Jednu hodinu práce si tam účtují za 83 europeněz
Ráno jsem jí za krásného slunečního dne
zkusil natočit a samozřejmně, že nic. Dojel jsem ještě koupit baterku, protože bych tu starou musel tak jako tak koupit a v Alfě stojí 2x tolik a přehodil. A světe div se, alfička asi po minutě chroupání ŘJ naskočila jako bych jí nic neprovedl. Já jí miluju
Druhý den mě už "jen" čekala jízda ca 5km bez brzdové kapaliny, abych si jí u kámoše nechal vyměnit.

Výměna brzdových kompomentů.
Pustil jsem se s velkýma obavama (přece jen to jsou brzdy) podle návodu Coyote viz. http://www.cuoresportivo.net/index.php? ... k-brzdy147 do výměny kotoučů a brzd. destiček. Návod super, jen mi nešli na straně u řidiče povolit ty dva šrouby, jak drží desky. Stříkal jsem je jak o život antirostem a druhý den jsem je povolil. Zajímavý je že na levé straně to šlo v pohodě a i ramena nebyla tak rezavá. JENŽE začalo "chcát" a já to dělal na třikrát. Okolo chodící sousedi (dělal jsem to na parkovišti před domem) s úsměvem komentovali mé snažení





Tak jsem si udělal silnej grog, doufaje, že to nevodmarodím a připravil se psychicky na to, že blesk odpálil PC a já možná řídící jednotku a druhý den alfici nechám odtáhnout do AR servisu. Jednu hodinu práce si tam účtují za 83 europeněz



Druhý den mě už "jen" čekala jízda ca 5km bez brzdové kapaliny, abych si jí u kámoše nechal vyměnit.

AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
No to ne a to jsem to popsal hodně zhruba. Třeba to, jak si se mnou zahrávalo počasí... [-o< A ještě nám dělaj už asi 4 měsíce fasádu a celkvou renovaci bloku baráku kde bydlím. A ten majitel firmy furt na mě nevěřícně čumí, že ležím pořád pod autemKubas píše:Tak je vidět že se s Alfou nenudíš


ale zase už má omlazovací kůru za sebou a můžu ji trochu potýrat na Kameni

AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem nechal opravit poškozený lak . Jednalo se o dvě rýhy od svodidel místy i lehkou promáčklinu na pravé straně. Konkrétně šlo o pravý přední blatník, přední dveře, zadní dveře, zadní blatník a prasklinu ca 8cm na zadním nárazníku. + jsem chtěl nechat přelakovat haupnu a přední nárazník. Na levé straně byla menší odřenina na LZ dveřích. Po shlédnutí stránek http://www.ulrichautolaky.cz a pár obrázků v Galerii jsem byl jasně rozhodnut dát to jim. Z mé strany byl problém, že jsem potřeboval si vzít auto na víkend zpět. Bylo domluveno, že auto odevzdám v úterý ráno a v pátek si jej vyzvednu v kytu a v pondělí vrátím zpět a do středy to pak nalakují. Podle domluvy jsem auto v pátek vyzvedl a v pondělí zase odevzdal, ale když jsem si pro něj ve středu přišel tak na něm nebylo hnuto. Jak jsem ho tam v pondělí dovezl, tak jsem si ho ve středu vyzvedl. Prý se jim rozbila svářečka na plasty na ten zadní nárazník. Nevím, ale měli přece zavolat a já si mohl auto odvézt. Takhle tam stálo na nic. Po asi měsíci jsem se domluvil, že auto dovezu v pondělí a v pátek jej vyzvednu. Ráno v pondělí ráno jsem jej ostříkal vapkou, protože jsem ho jim nechtěl předat od mušek jak dobytek, a dovezl do Jivna u Budějc, kde sídlí. S ohledem ke zkušenostem s dodržením termínu jsem pana Ulrycha bombardoval sms-kami typu, zda to bude v pátek hotové a že to potřebuji opravdu do pátku stihnout. Auto jsem opravdu potřeboval, protože jsem kamarádovi slíbil, že mu přes víkend pomůžu s trénováním děcek na soustředění v Roudnici nad Labem. Když jsem pana Ulrycha v pátek odpoledne konečně zastihl na telefonu( pevné lince, bo mi mobil nebral a na sms neodpovídal) řekl mi dost ostře, že se to nedá stihnout a že jsem jim auto dovezl s odřenýma PZ dveřma, stejně jako předtím
a přitom jsem auto než jsem jim ho odevzdal omýval a ničeho si nevšiml
Dále.. minule, když se vymluvil na rozbitou svářečku mi slíbil pro příště náhradní vozidlo, ale na to zapomněl s tím, že mám jít do půjčovny. v tu chvíli jsem měl sto chutí auto z lakovny odvézt a jel jsem se na něj na kole hned podívat. Hodně jsem se divil, že auto bylo rozdělané a dělali na něm. S panem Ulrychem mladším jsme se dohodli, že ho do středy stihnou udělat. Tak jsem jel do Roudnice z Budějic vlakem. S narvanou taškou, což pro mne, protože jsem po operaci nohy, byl docela problém. V úterý mi p. Ulrych mladší zavolal, že si mohu ve středu ráno auto vyzvednout. Ani nevíte , jak jsem byl šťastný, když jsem auto spatřil ustrojené. Práce je provedena výborně, jen nestihli tu haupnu a př. nárazník
Výmluvy na dovolené, nemoci, jsem přešel s trpkým úsměvem. Cena za to vše byla 16tisíc. Nevím zda je to hodně nebo málo. Ještě mě "zaujala" jedna věc. Vůbec nedělají přejímku vozu a je to postavené celé na domluvě. když to pak zahapruje je zaděláno na neshody. Jestli jim dám dodělat haupnu a př. nárazník budu trvat na řádné přejímce vozu s termínem zhotovení a s případným sankciováním nedodržením termínu. Jinak lak vypadá opravdu dobře. Je fakt, že když mají auto pod rukama dělají na výbornou a pan Ulrych starší je věčně v bílých monterkách v pracovním nasazení. Proto možná nezvedá ty telefony. Jen ty problémy s dodržením termínu. na druhou stranu je to jen jejich věc kolik mají práce a mají jí dobře zaplacenou.





AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti