Články o AR 159
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Články o AR 159
Naposledy upravil(a) coyote dne 31.12.2007, pon 18:37, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Kombi pro parádu
KAROSÉRIE TYPU KOMBI NEMÁ U TRADIČNÍHO VÝROBCE SPORTOVNĚ LADĚNÝCH VOZŮ DLOUHOU TRADICI. PO TYPECH 33 A 156 SE NYNÍ NABÍZÍ TEPRVE TŘETÍ SPORTWAGON -ŘADA 159. KDO VŠAK NATĚŠEN NA KOMBI SE CHYSTÁ NALOŽIT DO NĚJ JÍZDNÍ KOLO ČI SKŘÍŇ, BUDE ZKLAMÁN. TOTO KOMBI JE SPÍŠE VĚCÍ STYLU NEŽ UŽITNÉ HODNOTY.
Ona již hodnota objemu zavazadelníku 445 litrů není ničím, čím by se mělo kombi střední třídy chlubit. Nejlépe je pak absence „stěhovacích“ ambicí vidět na spodní hraně vstupního otvoru, která zde rozhodně není v rovině s podlahou. Je to způsobeno požadavky na torzní tuhost karosérie coby důležitý atribut sportovního vozu.
Stěhovák to fakt neni
Toto je technikovi jasné - čím výše je zadní příčník karosérie, tím méně se ta kroutí. Aby se auto nekroutilo, je důležité pro jeho jízdní vlastnosti, přesné vedení stopy i na nerovných silnicích, takže pro značku Alfa Romeo je to jistě důležitější než přístupnost zavazadelníku. Zde tedy logický důvod toho, proč vše, co nakládám, přendávám přes „zábradlí“, celkem chápu. Argumenty, proč dlí“, velké předměty z důvodu směrem dolů se výrazně zužujícího průřezu vstupního otvoru nenaložím vůbec, chápu už hůře. Je však pravda, že takovýto tvar je od pohledu velice efektní a skvěle ladí s tradičními, protáhlými koncovými světly.
Velké předměty, které nechtějí projít vinou malé šířky spodní části vstupního otvoru, však možná přesto naložíte, alespoň máte-li dost síly zvednout je ještě výše, než přikazuje spodní hrana. Alfa 159 Sportwagon totiž převzala unikum předchozího modelu 156 - společně se zádí se vyklápí i část střechy. Ve výsledku ze šikmého průměru je tak vstupní otvor solidní, akorát nakládat třeba pračku seshora a šikmo je vcelku fyzicky náročné.
Naživo lepší, než na obrázku
Ať bývají italské automobily hodnoceny rozporuplně, designovou noceny působivost jim nelze upřít. Giugiaro na modelu předělal retrotvary Alfy Romeo trochu k obrazu svému, ale to mu vytýkají snad jen skalní tradicionalisté a příznivci značky.
Ostatní hodnotí estetiku celého díla uznale. Ke zhodnocení krásy Alfy Romeo 159 nestačí jeden pohled, to auto je z každé strany jiné.
Zcela zepředu vypadá neskutečně svalnatě, maminky raději chytají své děti, aby ta „bestie neotevřela tlamu a neudělala ham“. Zezadu je velký rozdíl mezi sedanem, který si umírněnou elegancí nezadá s německou produkcí, a kombi Sportwagon, jež daleko více akcentuje dynamiku. Vůbec největší estetický požitek však skýtá alfa při jízdě, kdy její výrazná příď svítící krajními čočkami xenonových světel stabilně a pevně visí nad silnicí, zatímco mohutná kola (doporučuji ta s patnácti paprsky, která zdobila testovaný vůz) pod kus za ní kmitají po nerovném povrchu vozovky. Když vidíte alfu přijíždět a zabočovat k vám, zhostí se vás vzrušení, jehož podstata vzniku je jistě střeženým marketingovým tajemstvím značky. Ale je tam odpradávna. Vzpomínám si na stejný pocit, když jsem si kdysi kupoval ojetou Alfu 33 Boxer 16V a majitel po odbočení na parkoviště naposledy přidal plyn. Příď putující vzhůru a zadunění motoru mi rozbušily srdce tak, že už v tu chvíli měl ten člověk sedící uvnitř své auto prodané.
Alfa Romeo 159 se z důvodu pasívní bezpečnosti (deformačních zón) také nevyhnula dnes u předokolek obecně panující estetické obludnosti, a to veledlouhému přednímu převisu. Jsou patrné různé snahy designérů tuto často i přes metr dlouhou plochu rozbít různými rádobyžábrami žraloka či mlhovými světly. Řešení Alfy 159 však považuji v tomto směru za nejzdařilejší - linie blatníku zde sestupuje do nárazníku a vytváří ostrou linku přídě „sporťáku“, že před ní je ještě bohatě členěný oblouk přídě, už si jakoby nevšimnete, protože hlavní, mohutná plocha boku nachází zmíněnou linkou příjemné zakončení. zakončeDesign je myslím hlavní motivací ke koupi vozu.
Sport? S tím je to dnes těžké.
Pětiválec 2,4 JTD (ze začátku 100 kW) přišel v roce 1997 a nejen v Alfě Romeo 156, ale i v jiných vozech koncernu Fiat si okamžitě získal pověst nekompromisního tahouna. S dunivým zvukem zabíral již z nejnižších otáček, kompenzací za jeho slyšitelné dunění vám byl krutý tah, nastupující okamžitě poté, co se ručička otáčkoměru jen trochu vzdálila volnoběhu.
Prováděné modernizace - tedy zvýšení výkonu na 103, 110 a zcela ke konci života modelu 156 i na 127 kW (společně s dvacetiventilovou technikou a vylepšeným vstřikováním ním
Common Rail pod obchodním názvem Multijet) tuto vlastnost dále akcentovaly. Zejména poslední, dvacetiventilová verze, vybavená již kvůli nadměrnému točivému momentu šestistupňovou převodovkou GM (General Motors), jela opravdu pekelně.
A teď si vezměte, že v Alfě 159 se pětiválec vzmohl na celých 147 kW a 400 N.m. Po nastudování čísel tak řidič přesednuvší ze „stopadesátšestky“ uvažuje, zda vůbec bude s to takovou porci výkonu zkrotit, zda řidičsky na takovou dieselovou raketu má. Ale chyba lávky, auta dnes obecně trpí nadváhou a Alfa Romeo 159 je toho, žel, zářným důkazem, když proti stejně motorizovaným verzím předchozího modelu váží vždy tak o dvě stě kilo víc.
To se sečetlo s vybavením motoru filtrem pevných částic a dalšími úpravami potřebnými pro splnění normy Euro4. Místo aby jako dříve mohutně nastoupil a zatlačil vás do sedačky, nabíhá nyní točivý moment plynule. A plynule znamená, že auto jede rychle, ale pocitově nezajímavě. Ručička ukazatele plnicího přetlaku se skutečně přiblíží hodnotě až 1,6 baru, otáčky rostou, ale žádný zdrcující zátah se nedostaví. K předvedení dvou set koní musíte důkladně podřadit a pětiválec vytočit. Sluší mu to, ale tu vlnu, lépe řečeno tsunami točivého momentu, necítíte.
To jsou věci pocitů, objektivně lze říci, že pětiválec alfy to bude mít těžké, protože k jeho parametrům zejména točivého momentu dnes spolehlivě šplhají čtyřválce, které mívají nižší spotřebu paliva. Já jsem s testovaným sportwagonem jezdil se spotřebou od 7,5 do 9,0 litru na 100 km. A zcela objektivní je také kritika převodovky GM, která by potřebovala lépe dimenzovanou synchronizaci.
Takto má problém zbrzdit těžký spojkový kotouč silného dieselu. Takže můžete řadit buď pomalu, anebo počítat zuby. Slyšet to není, spíše cítit v řadicí páce, avšak citlivým řidičům to vadí. Zvláštností motoru je také absence jakéhokoliv tahu ve volnoběžných otáčkách, k plynulému rozjezdu potřebuje alespoň jejich mírné zvýšení, takže neznalému při startu z místa snadno zhasne. Dvouhmotový setrvačník totiž citlivou práci se spojkou zrovna neusnadňuje.
Sportovní passat
Alfa Romeo 159 má předpoklad nabídnout lepší jízdní vlastnosti než třeba passat či vectra. Má totiž vpředu lichoběžníkovou nápravu.
Zatímco první „stopadesátdevítky“ mě zklamaly pazvuky od podvozku, nyní, po více než roce výroby, se zdají být problémy vychytány.
Auto se ochotně vrhá do zatáček, má velmi dobrou přilnavost k nerovnému povrchu a zároveň velmi komfortní chování. Plynule překonává nerovnosti bez vlivu na směrovou stabilitu, což je zásadní rozdíl oproti předchozímu modelu (ten se přece jen nechal hrboly více vyvést z míry).
Model s motorem 2,4 JTDm má stejně velké brzdy jako zážehová „tři-dvojka“, čili vcelku úctyhodná čtyřpístková bremba zakusující se do třistamilimetrových kotoučů.
Takže dokonce i brzdí, což u Alfy Romeo nebývalo zvykem.
Řízení možná není tak strmé, jako bývalo u 156, ale pro méně citlivé motoristy je to spíše úleva, protože už nekličkují mezi jízdními pruhy.
V součtu všech součtů je to hezké, mohutné, relativně bytelné a důvěru budící auto, kvůli němuž se vůbec nebude zlobit manažer, který dříve jezdil passatem. Tahle alfa už není zběsilá, ale rozumná a bezpečná, rychlá stále přijatelně, i když BMW jí ujede celkem s přehledem. Neřekl bych, že Alfa Romeo 159 někdy bude v pohodlí a solidnosti kompatibilní třeba s passatem, ale nechť každý posoudí sám, zda je to dobře, nebo špatně.
***
KLADY A ZÁPORY
+
design, design a zase design, celková solidní robusnost, komfort odpružení, příjemné ovládání i při razantní jízdě, přilnavost a poddajnost podvozku, solidní výkon brzd při prvním zpomalení (dále vadnou váhou vozu), solidní ergonomie
-
omezená razance záběru z nízkých otáček, nadváha (BMW 330d váží stejně, a to jde o výkonnější šestiválec), malý zavazadelník, horší přístup do něj, poddimenzovaná synchronizace převodovky, následně náročnější řazení, měkkost silonbloku nápravnice a motoru, sklony celého auta k vibracím, obtížnější rozjezdy, volant není proti řidiče, ale mírně vlevo, nízká povolena hmotnost brzděného přívěsu
MOTOR VE ZKRATCE2,4 JTDm, 147 kW, 400 N.m, 7,0 l/100 km
Dvouvačkový pětiválec při modernizaci na normu Euro4 dostal vylepšené vstřikování (CP3 s tlakem 1600 barů), nižší kompresní poměr, vyšší přetlak turbodmychadla a povinný ř ltr pevných částic. Výsledkem jsou vyšší hodnoty výkonu i točivého momentu, ale také jejich pozvolnější nástup až ve vyšších otáčkách. Tato poslední evoluce dnes již tradičního pětiválce (ještě než se v roce 1997 představil coby JTD, existoval od roku 1994 jako TDS s nepřímým vstřikem). Pětiválec má lehce acyklický chod, takže vyžaduje velké tlumiče torzních kmitů. Ten na setrvačníku je zdrojem velkých problémů nejen tohoto motoru, ale i silných dieselů obecně.
AutoDiesel
KAROSÉRIE TYPU KOMBI NEMÁ U TRADIČNÍHO VÝROBCE SPORTOVNĚ LADĚNÝCH VOZŮ DLOUHOU TRADICI. PO TYPECH 33 A 156 SE NYNÍ NABÍZÍ TEPRVE TŘETÍ SPORTWAGON -ŘADA 159. KDO VŠAK NATĚŠEN NA KOMBI SE CHYSTÁ NALOŽIT DO NĚJ JÍZDNÍ KOLO ČI SKŘÍŇ, BUDE ZKLAMÁN. TOTO KOMBI JE SPÍŠE VĚCÍ STYLU NEŽ UŽITNÉ HODNOTY.
Ona již hodnota objemu zavazadelníku 445 litrů není ničím, čím by se mělo kombi střední třídy chlubit. Nejlépe je pak absence „stěhovacích“ ambicí vidět na spodní hraně vstupního otvoru, která zde rozhodně není v rovině s podlahou. Je to způsobeno požadavky na torzní tuhost karosérie coby důležitý atribut sportovního vozu.
Stěhovák to fakt neni
Toto je technikovi jasné - čím výše je zadní příčník karosérie, tím méně se ta kroutí. Aby se auto nekroutilo, je důležité pro jeho jízdní vlastnosti, přesné vedení stopy i na nerovných silnicích, takže pro značku Alfa Romeo je to jistě důležitější než přístupnost zavazadelníku. Zde tedy logický důvod toho, proč vše, co nakládám, přendávám přes „zábradlí“, celkem chápu. Argumenty, proč dlí“, velké předměty z důvodu směrem dolů se výrazně zužujícího průřezu vstupního otvoru nenaložím vůbec, chápu už hůře. Je však pravda, že takovýto tvar je od pohledu velice efektní a skvěle ladí s tradičními, protáhlými koncovými světly.
Velké předměty, které nechtějí projít vinou malé šířky spodní části vstupního otvoru, však možná přesto naložíte, alespoň máte-li dost síly zvednout je ještě výše, než přikazuje spodní hrana. Alfa 159 Sportwagon totiž převzala unikum předchozího modelu 156 - společně se zádí se vyklápí i část střechy. Ve výsledku ze šikmého průměru je tak vstupní otvor solidní, akorát nakládat třeba pračku seshora a šikmo je vcelku fyzicky náročné.
Naživo lepší, než na obrázku
Ať bývají italské automobily hodnoceny rozporuplně, designovou noceny působivost jim nelze upřít. Giugiaro na modelu předělal retrotvary Alfy Romeo trochu k obrazu svému, ale to mu vytýkají snad jen skalní tradicionalisté a příznivci značky.
Ostatní hodnotí estetiku celého díla uznale. Ke zhodnocení krásy Alfy Romeo 159 nestačí jeden pohled, to auto je z každé strany jiné.
Zcela zepředu vypadá neskutečně svalnatě, maminky raději chytají své děti, aby ta „bestie neotevřela tlamu a neudělala ham“. Zezadu je velký rozdíl mezi sedanem, který si umírněnou elegancí nezadá s německou produkcí, a kombi Sportwagon, jež daleko více akcentuje dynamiku. Vůbec největší estetický požitek však skýtá alfa při jízdě, kdy její výrazná příď svítící krajními čočkami xenonových světel stabilně a pevně visí nad silnicí, zatímco mohutná kola (doporučuji ta s patnácti paprsky, která zdobila testovaný vůz) pod kus za ní kmitají po nerovném povrchu vozovky. Když vidíte alfu přijíždět a zabočovat k vám, zhostí se vás vzrušení, jehož podstata vzniku je jistě střeženým marketingovým tajemstvím značky. Ale je tam odpradávna. Vzpomínám si na stejný pocit, když jsem si kdysi kupoval ojetou Alfu 33 Boxer 16V a majitel po odbočení na parkoviště naposledy přidal plyn. Příď putující vzhůru a zadunění motoru mi rozbušily srdce tak, že už v tu chvíli měl ten člověk sedící uvnitř své auto prodané.
Alfa Romeo 159 se z důvodu pasívní bezpečnosti (deformačních zón) také nevyhnula dnes u předokolek obecně panující estetické obludnosti, a to veledlouhému přednímu převisu. Jsou patrné různé snahy designérů tuto často i přes metr dlouhou plochu rozbít různými rádobyžábrami žraloka či mlhovými světly. Řešení Alfy 159 však považuji v tomto směru za nejzdařilejší - linie blatníku zde sestupuje do nárazníku a vytváří ostrou linku přídě „sporťáku“, že před ní je ještě bohatě členěný oblouk přídě, už si jakoby nevšimnete, protože hlavní, mohutná plocha boku nachází zmíněnou linkou příjemné zakončení. zakončeDesign je myslím hlavní motivací ke koupi vozu.
Sport? S tím je to dnes těžké.
Pětiválec 2,4 JTD (ze začátku 100 kW) přišel v roce 1997 a nejen v Alfě Romeo 156, ale i v jiných vozech koncernu Fiat si okamžitě získal pověst nekompromisního tahouna. S dunivým zvukem zabíral již z nejnižších otáček, kompenzací za jeho slyšitelné dunění vám byl krutý tah, nastupující okamžitě poté, co se ručička otáčkoměru jen trochu vzdálila volnoběhu.
Prováděné modernizace - tedy zvýšení výkonu na 103, 110 a zcela ke konci života modelu 156 i na 127 kW (společně s dvacetiventilovou technikou a vylepšeným vstřikováním ním
Common Rail pod obchodním názvem Multijet) tuto vlastnost dále akcentovaly. Zejména poslední, dvacetiventilová verze, vybavená již kvůli nadměrnému točivému momentu šestistupňovou převodovkou GM (General Motors), jela opravdu pekelně.
A teď si vezměte, že v Alfě 159 se pětiválec vzmohl na celých 147 kW a 400 N.m. Po nastudování čísel tak řidič přesednuvší ze „stopadesátšestky“ uvažuje, zda vůbec bude s to takovou porci výkonu zkrotit, zda řidičsky na takovou dieselovou raketu má. Ale chyba lávky, auta dnes obecně trpí nadváhou a Alfa Romeo 159 je toho, žel, zářným důkazem, když proti stejně motorizovaným verzím předchozího modelu váží vždy tak o dvě stě kilo víc.
To se sečetlo s vybavením motoru filtrem pevných částic a dalšími úpravami potřebnými pro splnění normy Euro4. Místo aby jako dříve mohutně nastoupil a zatlačil vás do sedačky, nabíhá nyní točivý moment plynule. A plynule znamená, že auto jede rychle, ale pocitově nezajímavě. Ručička ukazatele plnicího přetlaku se skutečně přiblíží hodnotě až 1,6 baru, otáčky rostou, ale žádný zdrcující zátah se nedostaví. K předvedení dvou set koní musíte důkladně podřadit a pětiválec vytočit. Sluší mu to, ale tu vlnu, lépe řečeno tsunami točivého momentu, necítíte.
To jsou věci pocitů, objektivně lze říci, že pětiválec alfy to bude mít těžké, protože k jeho parametrům zejména točivého momentu dnes spolehlivě šplhají čtyřválce, které mívají nižší spotřebu paliva. Já jsem s testovaným sportwagonem jezdil se spotřebou od 7,5 do 9,0 litru na 100 km. A zcela objektivní je také kritika převodovky GM, která by potřebovala lépe dimenzovanou synchronizaci.
Takto má problém zbrzdit těžký spojkový kotouč silného dieselu. Takže můžete řadit buď pomalu, anebo počítat zuby. Slyšet to není, spíše cítit v řadicí páce, avšak citlivým řidičům to vadí. Zvláštností motoru je také absence jakéhokoliv tahu ve volnoběžných otáčkách, k plynulému rozjezdu potřebuje alespoň jejich mírné zvýšení, takže neznalému při startu z místa snadno zhasne. Dvouhmotový setrvačník totiž citlivou práci se spojkou zrovna neusnadňuje.
Sportovní passat
Alfa Romeo 159 má předpoklad nabídnout lepší jízdní vlastnosti než třeba passat či vectra. Má totiž vpředu lichoběžníkovou nápravu.
Zatímco první „stopadesátdevítky“ mě zklamaly pazvuky od podvozku, nyní, po více než roce výroby, se zdají být problémy vychytány.
Auto se ochotně vrhá do zatáček, má velmi dobrou přilnavost k nerovnému povrchu a zároveň velmi komfortní chování. Plynule překonává nerovnosti bez vlivu na směrovou stabilitu, což je zásadní rozdíl oproti předchozímu modelu (ten se přece jen nechal hrboly více vyvést z míry).
Model s motorem 2,4 JTDm má stejně velké brzdy jako zážehová „tři-dvojka“, čili vcelku úctyhodná čtyřpístková bremba zakusující se do třistamilimetrových kotoučů.
Takže dokonce i brzdí, což u Alfy Romeo nebývalo zvykem.
Řízení možná není tak strmé, jako bývalo u 156, ale pro méně citlivé motoristy je to spíše úleva, protože už nekličkují mezi jízdními pruhy.
V součtu všech součtů je to hezké, mohutné, relativně bytelné a důvěru budící auto, kvůli němuž se vůbec nebude zlobit manažer, který dříve jezdil passatem. Tahle alfa už není zběsilá, ale rozumná a bezpečná, rychlá stále přijatelně, i když BMW jí ujede celkem s přehledem. Neřekl bych, že Alfa Romeo 159 někdy bude v pohodlí a solidnosti kompatibilní třeba s passatem, ale nechť každý posoudí sám, zda je to dobře, nebo špatně.
***
KLADY A ZÁPORY
+
design, design a zase design, celková solidní robusnost, komfort odpružení, příjemné ovládání i při razantní jízdě, přilnavost a poddajnost podvozku, solidní výkon brzd při prvním zpomalení (dále vadnou váhou vozu), solidní ergonomie
-
omezená razance záběru z nízkých otáček, nadváha (BMW 330d váží stejně, a to jde o výkonnější šestiválec), malý zavazadelník, horší přístup do něj, poddimenzovaná synchronizace převodovky, následně náročnější řazení, měkkost silonbloku nápravnice a motoru, sklony celého auta k vibracím, obtížnější rozjezdy, volant není proti řidiče, ale mírně vlevo, nízká povolena hmotnost brzděného přívěsu
MOTOR VE ZKRATCE2,4 JTDm, 147 kW, 400 N.m, 7,0 l/100 km
Dvouvačkový pětiválec při modernizaci na normu Euro4 dostal vylepšené vstřikování (CP3 s tlakem 1600 barů), nižší kompresní poměr, vyšší přetlak turbodmychadla a povinný ř ltr pevných částic. Výsledkem jsou vyšší hodnoty výkonu i točivého momentu, ale také jejich pozvolnější nástup až ve vyšších otáčkách. Tato poslední evoluce dnes již tradičního pětiválce (ještě než se v roce 1997 představil coby JTD, existoval od roku 1994 jako TDS s nepřímým vstřikem). Pětiválec má lehce acyklický chod, takže vyžaduje velké tlumiče torzních kmitů. Ten na setrvačníku je zdrojem velkých problémů nejen tohoto motoru, ale i silných dieselů obecně.
AutoDiesel
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Raddik mj. napsal:

Skutečně hodnotné počteníZezadu je velký rozdíl mezi sedanem, který si umírněnou elegancí nezadá s německou produkcí, a kombi Sportwagon, jež daleko více akcentuje dynamiku.
Sportovní passat
V součtu všech součtů je to hezké, mohutné, relativně bytelné a důvěru budící auto, kvůli němuž se vůbec nebude zlobit manažer, který dříve jezdil passatem.
Neřekl bych, že Alfa Romeo 159 někdy bude v pohodlí a solidnosti kompatibilní třeba s passatem, ale nechť každý posoudí sám, zda je to dobře, nebo špatně.

156 SW 1.9 JTDm
Zase klasika, BMW ujede s prehledem a v radobytestu neni jedina namerena hodnota...
Takovejch testu vam s autokatalogem v ruce napisu za den dvacet...
Informacni hodnota bude samozrejme nulova, stejne jako u vyse zmineneho clanku.


Informacni hodnota bude samozrejme nulova, stejne jako u vyse zmineneho clanku.

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Riskuješ hodně! Tohle video je v Německé spolkové republice Béhmen zakázáno pouštět pod trestem doživotního ježděni ve vozech koncernu VWspirpin píše:Neujede, viz jedno německé video: http://uk.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek&NR=1
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
To už se pak nedivím, že se stává, že hasič založí požár.


AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Tak jsem zvědav, jak to s tím odlehčením bude ve skutečnosti: http://news.auto.cz/zeneva-2008/alfa-ro ... -2008.html 

156 SW 1.9 JTDm
prodeje za rok 2007
1. Volkswagen Passat 313595 343531 -29936 -8,7% 16,2%
2. BMW 3 298192 292115 6077 2,1% 15,4%
3. Audi A4 222863 240524 -17661 -7,3% 11,5%
4. Mercedes-Benz C 178809 142368 36441 25,6% 9,3%
5. Ford Mondeo 152387 135095 17292 12,8% 7,9%
6. Peugeot 407 122572 167023 -44451 -26,6% 6,4%
7. Opel Vectra 108975 119657 -10682 -8,9% 5,6%
8. Toyota Avensis 106731 120537 -13806 -11,5% 5,5%
9. Renault Laguna 72198 77826 -5628 -7,2% 3,7%
10. Alfa Romeo 159 66313 57698 8615 14,9% 3,4%
11. Mazda6 64224 74959 -10735 -14,3% 3,3%
12. Citroen C5 47845 67188 -19343 -28,8% 2,5%
13. Honda Accord 29629 34583 -4954 -14,3% 1,5%
14. Fiat Croma 24368 36804 -12436 -33,8% 1,3%
15. Lexus IS 19251 19895 -644 -3,2% 1,0%
16. Jaguar X-Type 15414 22217 -6803 -30,6% 0,8%
17. Volvo S60 15039 21836 -6797 -31,1% 0,8%
18. Škoda Superb 14895 15094 -199 -1,3% 0,8%
19. Subaru Legacy/Outback 12790 16160 -3370 -20,9% 0,7%
20. Opel Signum 10049 15071 -5022 -33,3% 0,5%
21. Hyundai Sonata 9942 10031 -89 -0,9% 0,5%
22. Chevrolet Epica 8224 3531 4693 132,9% 0,4%
23. Nissan Primera 7810 22912 -15102 -65,9% 0,4%
24. Chrysler Sebring 3576 1983 1593 80,3% 0,2%
25. Kia Magentis 3635 5047 -1412 -28,0% 0,2%
26. Dodge Avenger 889 - 889 - <0,1%
1. Volkswagen Passat 313595 343531 -29936 -8,7% 16,2%
2. BMW 3 298192 292115 6077 2,1% 15,4%
3. Audi A4 222863 240524 -17661 -7,3% 11,5%
4. Mercedes-Benz C 178809 142368 36441 25,6% 9,3%
5. Ford Mondeo 152387 135095 17292 12,8% 7,9%
6. Peugeot 407 122572 167023 -44451 -26,6% 6,4%
7. Opel Vectra 108975 119657 -10682 -8,9% 5,6%
8. Toyota Avensis 106731 120537 -13806 -11,5% 5,5%
9. Renault Laguna 72198 77826 -5628 -7,2% 3,7%
10. Alfa Romeo 159 66313 57698 8615 14,9% 3,4%
11. Mazda6 64224 74959 -10735 -14,3% 3,3%
12. Citroen C5 47845 67188 -19343 -28,8% 2,5%
13. Honda Accord 29629 34583 -4954 -14,3% 1,5%
14. Fiat Croma 24368 36804 -12436 -33,8% 1,3%
15. Lexus IS 19251 19895 -644 -3,2% 1,0%
16. Jaguar X-Type 15414 22217 -6803 -30,6% 0,8%
17. Volvo S60 15039 21836 -6797 -31,1% 0,8%
18. Škoda Superb 14895 15094 -199 -1,3% 0,8%
19. Subaru Legacy/Outback 12790 16160 -3370 -20,9% 0,7%
20. Opel Signum 10049 15071 -5022 -33,3% 0,5%
21. Hyundai Sonata 9942 10031 -89 -0,9% 0,5%
22. Chevrolet Epica 8224 3531 4693 132,9% 0,4%
23. Nissan Primera 7810 22912 -15102 -65,9% 0,4%
24. Chrysler Sebring 3576 1983 1593 80,3% 0,2%
25. Kia Magentis 3635 5047 -1412 -28,0% 0,2%
26. Dodge Avenger 889 - 889 - <0,1%
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Informuj o tom i Marca na ARC... Tobe by verit mohl. Kdyz tam napisu neco ja, tak 159 zavidim, nemuzu si ji dovolit a nemam tam psat, protoze ji malo chvalim...Na voze jsou nová hliníková ramena přední nápravy, odlehčené stabilizátory a čtyřválcové modely mají jednodílné hliníkové brzdiče na předních kolech. Všechny tyto úpravy mají přispět k celkovému odlehčení vozu o 45 kg.

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Ales159
- Pozorovatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 11.9.2007, úte 22:03
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Taky jsem to tam dával..Harous píše:Informuj o tom i Marca na ARC... Tobe by verit mohl. Kdyz tam napisu neco ja, tak 159 zavidim, nemuzu si ji dovolit a nemam tam psat, protoze ji malo chvalim...Na voze jsou nová hliníková ramena přední nápravy, odlehčené stabilizátory a čtyřválcové modely mají jednodílné hliníkové brzdiče na předních kolech. Všechny tyto úpravy mají přispět k celkovému odlehčení vozu o 45 kg.
Alfa Romeo Giulia Tributo Italiano 2,0T
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX - Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX - Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge
Jo jo, tohle jsem četl už někdy dřív, tuším na auto.cz byla tabulka včetně konkurentů a zrovna BMW 3 to celkem projelo.... Prodeje 159 na bezpečných sedadlech asi nestojí, ale je fajn vědět, že tam tohle "malé bezvýznamné plus" je....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
testování verze 2.2 TopGearem
http://www.youtube.com/watch?v=tsf4za3-sLU
http://www.youtube.com/watch?v=tsf4za3-sLU
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti