
Kilometrová výročí
nejlevneji se da sehnat.za 7000...budem kdyztak pokracovat na ...
http://forum.cuoresportivo.net/viewtopi ... sc&start=0
http://forum.cuoresportivo.net/viewtopi ... sc&start=0
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- .myc155
- Štamgast
- Příspěvky: 925
- Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
- Bydliště: 8ЯИ0
- Kontaktovat uživatele:
neeee, v nemecku si umej auta vazit a nejezdi s tim furt sem a tam, jako my. navic tam to maj dycky jako aspon treti auto do rodiny, tak s tim jedou jen v lete na chalupu. jeste ke vsemu je to vetsinou po hrooozne starym panovi, kterej s tim vlastne nejezdil vubec nikam.kejml píše:Nemyslím si, že by některá 8-10 let stará 2.4 měla míň :PRaddik píše:dobrá zpráva pro pětihrnkáře
P.S. nejvic me tohle dojalo u 11let stareho VW transporteru s cca 180tkm

166 busso
- Doktor1962
- Nováček
- Příspěvky: 147
- Registrován: 25.3.2008, úte 12:46
- Doktor1962
- Nováček
- Příspěvky: 147
- Registrován: 25.3.2008, úte 12:46
coyote píše:Jé, to jsou ještě krásná číslaDoktor1962 píše:Jsem čerstvým majitelem a až se udělá na víkend hezky,tak udělám pár fotek alfíka. Zatím tedy jen kilometry
Jo jo, je celkem nová. Přivezl jsem si ji po jednom dědovi ze Švýcarska. Jezdil s tím půl roku,ale už mu je přes 70,tak už si tolik netroufá za volant, a proto ji prodal
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Fiat Bravo 1.4 16V

Fiat Bravo 1.4 16V Dynamic, vypůjčené u Dojáčka po dobu jarní prohlídky druhého vozu. Najel jsem s tím asi 80 km, přidávám krátké hodnocení.
Auto je velmi příjemné, takové holčičí. Posaz jsem si našel velmi rychle, sedačky příjemné, ale netroufnu si odhadnout, v jakém stavu bych vylezl třeba po 300 kilometrech.
Hodně ovládacích prvků je převzato ze Stila. Dobrá kvalita základní audiosoustavy (nevím, kdo to pro Fiat dělá).
Teď to nejpodstatnější - jízdní dojmy:
Hodně mě u takto nového auta překvapila absence ESP, a to i přesto, že Dynamic není social edition. Zase se ale dalo vyzkoušet, jak se to chová v extrému. Relativně předvídatelné, nejdříve začnou hvízdat gumy, když řidič nedbá, auto se celé sune ven ze zatáčky. Když stále nedbá, přejde do klasického nedotáčivého smyku. Obuto bylo na 205/55/16.
Motor - jedním slovem KATASTROFA!
Z údajných 90 koní jich bylo na pastvě minimálně 60. Pokoušel jsem se je vzbudit otáčkami i častým řazením, ale nepodařilo se mi to.
Tvrdit, že motor je to nedostatečný, by byl eufemismus. Mě to přišlo vyloženě nebezpečné.
Zvuková kulisa taktéž tragická, připomínalo to splašený vysavač v posledním tažení. Když jsem doléval vodu do ostřikovače, tak jsem to pochopil. Motor má, kromě výkonu a zvuku, jako vysavač stejné i rozměry.
Summary - každému vyhovuje něco jiného. Motor 1.4 66 kW mi, jinak docela příjemné auto, vyloženě znechutil.
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
Jo jo, jednačtyřku znám z mámina Stila 3dv. Člověk jede 110 na šestku, šlápne na plyn a nic. Podřadí na pět. Nic. Na čtyři. Trochu to začne zrychlovat. Na trojku se to konečně pohne. Ale jinak když se člověk naučí kvedlat jak o život, tak tam těch (stilo má 95) 90 koní je. Jen nesmí pouštět klimu
Každopádně pokud jseš zvyklej na diesel, tak se tvému postoji nedivím. A pocit po otevření kapoty znám, se divím, že tam neudělali ještě druhej kufr

Každopádně pokud jseš zvyklej na diesel, tak se tvému postoji nedivím. A pocit po otevření kapoty znám, se divím, že tam neudělali ještě druhej kufr

Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host