Ahoj, priemer neviem, ale hadice su rozdielne pred faceliftom a po nom.lukasko012 píše:Este jedna vec je ta hadica na 156-tke rovnaka pred face.a aj po facelifte???
hadice sání
Re: hadice sání
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm Alfa Rosso, Eibach Pro-System
Re: hadice sání
Za cenu 1300,- jsem Alfině nechal udělat komplet potrubí z nerezu. Doporučuji všem. To už nikdy nepraskne a navíc uplně jinak reaguje na přidání plynu. Guma už mi tam nesmí ;) 

--------------------
Alfa 156 SW 2.4 JTD 110kw, 2003, xenon, recaro, bose
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 81kW 5/2001 +chip+egr off+nerez sání- ex
Girlfriend: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85kW - ex
Alfa 156 SW 2.4 JTD 110kw, 2003, xenon, recaro, bose
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 81kW 5/2001 +chip+egr off+nerez sání- ex
Girlfriend: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85kW - ex
-
lukasko012
- Příspěvky: 38
- Registrován: 11.6.2011, sob 22:14
- Bydliště: presov slovakia
Re: hadice sání
Ahoj, priemer neviem, ale hadice su rozdielne pred faceliftom a po nom.[/quote]
tak to si ma bratu vera nepotesil
.Pozeral som buracky a nejake veci na alfu na predaj ale vsetko je z tych pred face.Tie po face sa nejak neburaju chvalabohu,asi to bude lepsie auto 
tak to si ma bratu vera nepotesil


Naposledy upravil(a) lukasko012 dne 29.6.2011, stř 10:05, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9Jtd 85kw r.v2005
Fiat Brava 1.4 r.v1996 ex
Fiat Brava 1.4 r.v1996 ex
-
lukasko012
- Příspěvky: 38
- Registrován: 11.6.2011, sob 22:14
- Bydliště: presov slovakia
Re: hadice sání
origo v alfe????tak naco tam potom davaju gumu,ked tam moze byt nerez a este k tomu je to 3krat lacnejsieurbajs píše:Za cenu 1300,- jsem Alfině nechal udělat komplet potrubí z nerezu. Doporučuji všem. To už nikdy nepraskne a navíc uplně jinak reaguje na přidání plynu. Guma už mi tam nesmí ;)

Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9Jtd 85kw r.v2005
Fiat Brava 1.4 r.v1996 ex
Fiat Brava 1.4 r.v1996 ex
-
lukasko012
- Příspěvky: 38
- Registrován: 11.6.2011, sob 22:14
- Bydliště: presov slovakia
Re: hadice sání
tak prave som sa vratil z vrakoviska.Kupili som tu hadicu original,ale je z 2.4jtd a je z pred face.Majitel vrakoviska(Talian taha vraky na slovensko) tvrdi ze to pasuje medzi turbo a inter.ale ze na inter.a motor tam je uz ina.Ze ked mi nebude pasovat tak mam prist a vymeni mi to za inu a mach ich tam pozehnane.Cena bola 50eur.Ja blbec som stravil jeden den hladanim na nete a pritom som to mal pod nosom 

Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9Jtd 85kw r.v2005
Fiat Brava 1.4 r.v1996 ex
Fiat Brava 1.4 r.v1996 ex
Re: hadice sání
jj su rozdielne ina je vrchna a ina je spodna...u nas ich jeden alfamaniak vyraba z nejakeho specialneho materialu a myslim ze ta hlavna cast je tiez nerez ale ku koncu ako sa to napasovava je specialna guma (silikon nie som si ista co to je za matros) co je pevnejsia nez ta cierna guma a uz to vela ludi od neho bralo, sam to ma v aute a ziaden problem...
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: hadice sání
lukasko012 píše:origo v alfe????tak naco tam potom davaju gumu,ked tam moze byt nerez a este k tomu je to 3krat lacnejsieurbajs píše:Za cenu 1300,- jsem Alfině nechal udělat komplet potrubí z nerezu. Doporučuji všem. To už nikdy nepraskne a navíc uplně jinak reaguje na přidání plynu. Guma už mi tam nesmí ;)
Samozřejmě to není originál. Ale s nerez trubkou reaguje rychleji na přidání pač tam není prodleva než se trubka nafoukne. A taky je to moooc pěknej pohled když tu trubku vyleštíš ;)

--------------------
Alfa 156 SW 2.4 JTD 110kw, 2003, xenon, recaro, bose
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 81kW 5/2001 +chip+egr off+nerez sání- ex
Girlfriend: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85kW - ex
Alfa 156 SW 2.4 JTD 110kw, 2003, xenon, recaro, bose
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 81kW 5/2001 +chip+egr off+nerez sání- ex
Girlfriend: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85kW - ex
-
lukasko012
- Příspěvky: 38
- Registrován: 11.6.2011, sob 22:14
- Bydliště: presov slovakia
Re: hadice sání
ano su rozdielne potvrdzujem pred a po face a takisto vrchna a spodna.A takisto je rozdiel v intercolore mam vystup na 55mm a pri turbe je 50mm aspon u mna je to tak.Liwika19 píše:jj su rozdielne ina je vrchna a ina je spodna...u nas ich jeden alfamaniak vyraba z nejakeho specialneho materialu a myslim ze ta hlavna cast je tiez nerez ale ku koncu ako sa to napasovava je specialna guma (silikon nie som si ista co to je za matros) co je pevnejsia nez ta cierna guma a uz to vela ludi od neho bralo, sam to ma v aute a ziaden problem...
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9Jtd 85kw r.v2005
Fiat Brava 1.4 r.v1996 ex
Fiat Brava 1.4 r.v1996 ex
-
lukasko012
- Příspěvky: 38
- Registrován: 11.6.2011, sob 22:14
- Bydliště: presov slovakia
Re: hadice sání
Samozřejmě to není originál. Ale s nerez trubkou reaguje rychleji na přidání pač tam není prodleva než se trubka nafoukne. A taky je to moooc pěknej pohled když tu trubku vyleštíš ;)
[/quote]
dobre ale praveze to neni tak ze to turbo potrebuje aby sa ta hadica trocha nafukla???Vies myslim to tak ci potom tam nebude az prilis vysoky tlak vzduchu predsa len ten tlak je trocha miernejsi ked sa ta hadica rozpina,ale ked tam bude kovove potrubie tak ten tlak tlaci rovno celov silou

dobre ale praveze to neni tak ze to turbo potrebuje aby sa ta hadica trocha nafukla???Vies myslim to tak ci potom tam nebude az prilis vysoky tlak vzduchu predsa len ten tlak je trocha miernejsi ked sa ta hadica rozpina,ale ked tam bude kovove potrubie tak ten tlak tlaci rovno celov silou
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9Jtd 85kw r.v2005
Fiat Brava 1.4 r.v1996 ex
Fiat Brava 1.4 r.v1996 ex
-
bjuty smis
- Příspěvky: 2
- Registrován: 21.5.2011, sob 10:32
Re: hadice sání
si si istý, že je tam hadica medzi turbom a inter. a ešte potom medzi inter. a motor ?a kam je napojená tá druhá ?lukasko012 píše:tak prave som sa vratil z vrakoviska.Kupili som tu hadicu original,ale je z 2.4jtd a je z pred face.Majitel vrakoviska(Talian taha vraky na slovensko) tvrdi ze to pasuje medzi turbo a inter.ale ze na inter.a motor tam je uz ina.Ze ked mi nebude pasovat tak mam prist a vymeni mi to za inu a mach ich tam pozehnane.Cena bola 50eur.Ja blbec som stravil jeden den hladanim na nete a pritom som to mal pod nosom
Re: hadice sání
ano je to tak jedna spodna...turbo - inter a vrchna inter - motor 

156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: hadice sání
ahojte,
chcem sa opytat, ako sa vam prejavovala derava hadica sania?
obohatil som teraz vozovy park o 156SW 2,4Mjtd 129kw, ma problem s vykonom.
konkretne okolo 1900 otacok zacne z lavej strany akoby podfukovat - velmi zretelne pocujem, ked tlaci turbu odfukovanie, vyslovene sa mi to javi akoby cez niektoru hadicu vyfukovalo. nemam pocit ze je to nasavenie falosneho vzduchu ale opacny pripad.
samozrejme to vzdy pri tom prefuknuti vynecha co sa tyka vykonu a cca pri 2300 otackach to uz padne do nudzaku. V podstate je jedno na akom rychlostnom stupni idem.
stalo sa mi to aj na dialnici, isiel som pohodovych cca 110 a potreboval som predbehnut, po pridani plynu auto najprv vystartovalo, potom asi 3 vykonove oslabenia ( zrejme ako to podfukovalo ) a nakoniec to hodilo do nudzoveho rezimu.
tie zvuky podfukovania mam pocit ze idu z lavej prednej strany, niekde okolo boxu na vzduchovy filter.
vaha vzduchu je nova, filter tiez, menil som aj koleno co je nad vahou vzduchu ( bolo ohnute v spoji a iba provizorne stiahnute paskami , myslel som ze to prave ono sposobuje, po vymene vsak vsetko po starom )
preto moja otazka, ci sa to napriklad Richiemu prejavovalo rovnako. viem ze budem musiet prezriet zrejme vsetky hadice, ale aspon budem vediet odkial zacat, ako to nahodou nebude niecim inym.
inak ked to mam v nudzovom rezime a potom jazdim do cca 2000 otacok bez plneho plynu, po par nastartovaniach kontrolka zmizne, samozrejme cele sa to opakuje akonahle prudsie pridam plyn nad 2000 otacok.
dakujem za rady.
teraz som docital vsetky mozne prispevky na problem s turbom, vykonovymi dierami atd a uz som uplne zmagoreny. osobne to tipujem jednoznacne na dieru v niektorej z hadic, uz len kvoli tomu podfukovaniu, cez vikend to dam mechanikovi na kontrolu, dufam ze uz na to prideme, jazdit s tymto autom do 2000 otacok je hruza, hlavne pri predbiehani...
v kazdom pripade ak niekoho z Vas nieco napadne, budem velmi vdacny.
chcem sa opytat, ako sa vam prejavovala derava hadica sania?
obohatil som teraz vozovy park o 156SW 2,4Mjtd 129kw, ma problem s vykonom.
konkretne okolo 1900 otacok zacne z lavej strany akoby podfukovat - velmi zretelne pocujem, ked tlaci turbu odfukovanie, vyslovene sa mi to javi akoby cez niektoru hadicu vyfukovalo. nemam pocit ze je to nasavenie falosneho vzduchu ale opacny pripad.
samozrejme to vzdy pri tom prefuknuti vynecha co sa tyka vykonu a cca pri 2300 otackach to uz padne do nudzaku. V podstate je jedno na akom rychlostnom stupni idem.
stalo sa mi to aj na dialnici, isiel som pohodovych cca 110 a potreboval som predbehnut, po pridani plynu auto najprv vystartovalo, potom asi 3 vykonove oslabenia ( zrejme ako to podfukovalo ) a nakoniec to hodilo do nudzoveho rezimu.
tie zvuky podfukovania mam pocit ze idu z lavej prednej strany, niekde okolo boxu na vzduchovy filter.
vaha vzduchu je nova, filter tiez, menil som aj koleno co je nad vahou vzduchu ( bolo ohnute v spoji a iba provizorne stiahnute paskami , myslel som ze to prave ono sposobuje, po vymene vsak vsetko po starom )
preto moja otazka, ci sa to napriklad Richiemu prejavovalo rovnako. viem ze budem musiet prezriet zrejme vsetky hadice, ale aspon budem vediet odkial zacat, ako to nahodou nebude niecim inym.
inak ked to mam v nudzovom rezime a potom jazdim do cca 2000 otacok bez plneho plynu, po par nastartovaniach kontrolka zmizne, samozrejme cele sa to opakuje akonahle prudsie pridam plyn nad 2000 otacok.
dakujem za rady.
teraz som docital vsetky mozne prispevky na problem s turbom, vykonovymi dierami atd a uz som uplne zmagoreny. osobne to tipujem jednoznacne na dieru v niektorej z hadic, uz len kvoli tomu podfukovaniu, cez vikend to dam mechanikovi na kontrolu, dufam ze uz na to prideme, jazdit s tymto autom do 2000 otacok je hruza, hlavne pri predbiehani...
v kazdom pripade ak niekoho z Vas nieco napadne, budem velmi vdacny.
AR 156 SW, 2,4 Mjtd 129 kw ( 2004 )
AR 166, 2,4 JTD 110 kw ( 2003 )
AR 147, 2.0 TS, 110 kw ( 2003 )
ex - Alfa romeo 156, 1,9JTD, 77 kw ( 2000 )
AR 166, 2,4 JTD 110 kw ( 2003 )
AR 147, 2.0 TS, 110 kw ( 2003 )
ex - Alfa romeo 156, 1,9JTD, 77 kw ( 2000 )
- autickar21
- Nováček
- Příspěvky: 100
- Registrován: 7.10.2008, úte 14:46
- Bydliště: Nove Mesto nad vahom
Re: hadice sání
Pokial vidis tlakove hadice prvy krat, tazsie urcis miesto uniku. Najcastejsie byva hadica od turba vyzrata od oleja, takze prepusta cez pory v nej. Doslovny unik nenajdes nikde, citis to len na spotrebe ze je o liter vyssia. Samozrejme su aj ine priciny, povolena eskapaska, stvrdnuta vrchna hadica-eskapaska ju nedokaze stiahnut, opotrebovany IC, prepusta cez spoj plast - hlinik. Moze to byt vela veci naraz. Ak mozem poradit niekomu, pri montazi, hadic pouzite silikon na olejove vane. Dokonale utesni odmastnene spoje, aj ked sa casom eskapaska trochu povoli, stale bude spoj drzat.
2.4jtd 100kw max vybava, GTA podvozok, FMIC, chip, 6q, 310mm brzdy, vyfuk remus zo subaru impreza wrx sti, zadne pevnostne antikorove ramena.
- autickar21
- Nováček
- Příspěvky: 100
- Registrován: 7.10.2008, úte 14:46
- Bydliště: Nove Mesto nad vahom
Re: hadice sání
V mojom pripade, ked som zistil cenu spodnej hadice, zvolil som takyto pristup:
A kedze na 2.4ke je seriovy ic uz maly aj pre seriovy vykon :2.4jtd 100kw max vybava, GTA podvozok, FMIC, chip, 6q, 310mm brzdy, vyfuk remus zo subaru impreza wrx sti, zadne pevnostne antikorove ramena.
- AHOSO_VIDAHO
- Štamgast
- Příspěvky: 852
- Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: hadice sání
kde a za kolik si sehnal ty trubky? me prdla ta na jtd 1.9 103kw od ariboxu do sani :-(
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
- autickar21
- Nováček
- Příspěvky: 100
- Registrován: 7.10.2008, úte 14:46
- Bydliště: Nove Mesto nad vahom
Re: hadice sání
Trubky su vyrobene na mieru. Kontaktuj na dieselpower fore uzivatela Torgana, je zo Senice.AHOSO_VIDAHO píše:kde a za kolik si sehnal ty trubky? me prdla ta na jtd 1.9 103kw od ariboxu do sani :-(
2.4jtd 100kw max vybava, GTA podvozok, FMIC, chip, 6q, 310mm brzdy, vyfuk remus zo subaru impreza wrx sti, zadne pevnostne antikorove ramena.
- AHOSO_VIDAHO
- Štamgast
- Příspěvky: 852
- Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: hadice sání
diky
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
-
lukasko012
- Příspěvky: 38
- Registrován: 11.6.2011, sob 22:14
- Bydliště: presov slovakia
Re: hadice sání
111men
ja som to nemal az take zle ako ty mna to do nudzaku nehodilo.Tiez to pri pridani plynu sicalo jak hrom,po odobrati spodneho krytu som chybu hned objavil,kedze na spodnej hadici bola diera asi 2cm,ale ze ta to hadze do nudzaku to aspon podla mna neni velmi dobre.Vymena hadice samotnej trva cca 5min,ale hadica vo fijate stoji 125Eur a neoriginalni diel nezozenies,lebo vraj sa nevirabaju.Ja som to vyriesil tak ze som v kosiciach kupil origo hadicu na turba taka modra nebola sice poohybana ale kupil som rovny kus trochu sa s trym pohral a uz to pasuje.Cena hadice za pol metra 30EUR,ale uz je poriadna a dokonca silnejsia ako ta ktora je original
ja som to nemal az take zle ako ty mna to do nudzaku nehodilo.Tiez to pri pridani plynu sicalo jak hrom,po odobrati spodneho krytu som chybu hned objavil,kedze na spodnej hadici bola diera asi 2cm,ale ze ta to hadze do nudzaku to aspon podla mna neni velmi dobre.Vymena hadice samotnej trva cca 5min,ale hadica vo fijate stoji 125Eur a neoriginalni diel nezozenies,lebo vraj sa nevirabaju.Ja som to vyriesil tak ze som v kosiciach kupil origo hadicu na turba taka modra nebola sice poohybana ale kupil som rovny kus trochu sa s trym pohral a uz to pasuje.Cena hadice za pol metra 30EUR,ale uz je poriadna a dokonca silnejsia ako ta ktora je original
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9Jtd 85kw r.v2005
Fiat Brava 1.4 r.v1996 ex
Fiat Brava 1.4 r.v1996 ex
-
lukasko012
- Příspěvky: 38
- Registrován: 11.6.2011, sob 22:14
- Bydliště: presov slovakia
Re: hadice sání
keby niekoho zaujimali rozmeri na 1.9 85KW po face su:pri intercolore je to 55mm a pri turbe 50mm,dlzka hadice cca 550mm,ale ja som kupil 50mm oba konce a na itercolor som to trocha z problemami ale natlacil 

Alfa Romeo 156 sportwagon 1.9Jtd 85kw r.v2005
Fiat Brava 1.4 r.v1996 ex
Fiat Brava 1.4 r.v1996 ex
- AHOSO_VIDAHO
- Štamgast
- Příspěvky: 852
- Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: hadice sání
v IMOFE po me chteli 1280 kč za hadici airbox-sani
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
Re: hadice sání
to lukasko012:
ja som si prave nie isty ci to hadzanie do nudzaku je prave ak je diera v hadici. cez vikend som ich kontroloval, hadica z turba do IC je ok, ale ta vrchna od motora mala cca 1 cm dieru, dnes som ju objednal a zajtra sa meni, akurat mam obavu, ze to bude hadzat do nudzoveho aj tak, neviem ci by to diera na hadici sposobovala a ci tam nebude ina chyba.
este mam podozrenie na EGR ventil, kedze to dost vyrazne cmudi, len musim popozerat vlakna k egr ci ked je ten chybny tak to moze hadzat do nudzaku.
uz som z toho trochu zmagoreny, dnes, ked je chladno sa auto nechalo viackrat vytocit do otacok bezproblemov a straty vykonu a tiez nepadlo do nudzaku, tak si myslim ze chyba nebude len v tej hadici.
ja som si prave nie isty ci to hadzanie do nudzaku je prave ak je diera v hadici. cez vikend som ich kontroloval, hadica z turba do IC je ok, ale ta vrchna od motora mala cca 1 cm dieru, dnes som ju objednal a zajtra sa meni, akurat mam obavu, ze to bude hadzat do nudzoveho aj tak, neviem ci by to diera na hadici sposobovala a ci tam nebude ina chyba.
este mam podozrenie na EGR ventil, kedze to dost vyrazne cmudi, len musim popozerat vlakna k egr ci ked je ten chybny tak to moze hadzat do nudzaku.
uz som z toho trochu zmagoreny, dnes, ked je chladno sa auto nechalo viackrat vytocit do otacok bezproblemov a straty vykonu a tiez nepadlo do nudzaku, tak si myslim ze chyba nebude len v tej hadici.
AR 156 SW, 2,4 Mjtd 129 kw ( 2004 )
AR 166, 2,4 JTD 110 kw ( 2003 )
AR 147, 2.0 TS, 110 kw ( 2003 )
ex - Alfa romeo 156, 1,9JTD, 77 kw ( 2000 )
AR 166, 2,4 JTD 110 kw ( 2003 )
AR 147, 2.0 TS, 110 kw ( 2003 )
ex - Alfa romeo 156, 1,9JTD, 77 kw ( 2000 )
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: hadice sání
Dira v sani muze prepnout do nouzoveho rezimu. Ve chvili kdy se prekroci mezni hodnota rozdilu mezi pozadovanym a skutecnym tlakem v sani.
Alfa Romeo Perfection
Re: hadice sání
tak dufam ze to bude iba v tej hadici, nech uz auto slape jak ma.
docital som akurat vlakno s EGR, ten sa prejavoval mrtvym chodom do 2000 ot a potom vystrelilo, s tymto problem nemam, mne auto zabera od cc a1500 do 2200 a potom to 3x prebafka a hodi do nudzaku, uvidim zajtra po vymene hadice, ako sa to bude spravat. akurat dnes rano sa to spravalo uplne normalne, bez chyby motora, nudzaku a auto sa vytocilo bezproblemov do cca 3500ot, viac som uz neskusal.
inak dakujem za rady.
docital som akurat vlakno s EGR, ten sa prejavoval mrtvym chodom do 2000 ot a potom vystrelilo, s tymto problem nemam, mne auto zabera od cc a1500 do 2200 a potom to 3x prebafka a hodi do nudzaku, uvidim zajtra po vymene hadice, ako sa to bude spravat. akurat dnes rano sa to spravalo uplne normalne, bez chyby motora, nudzaku a auto sa vytocilo bezproblemov do cca 3500ot, viac som uz neskusal.
inak dakujem za rady.
AR 156 SW, 2,4 Mjtd 129 kw ( 2004 )
AR 166, 2,4 JTD 110 kw ( 2003 )
AR 147, 2.0 TS, 110 kw ( 2003 )
ex - Alfa romeo 156, 1,9JTD, 77 kw ( 2000 )
AR 166, 2,4 JTD 110 kw ( 2003 )
AR 147, 2.0 TS, 110 kw ( 2003 )
ex - Alfa romeo 156, 1,9JTD, 77 kw ( 2000 )
Re: hadice sání
ahojte,
tak som dnes rano uspesne vymenil tu hornu hadicu a chvilu sa tesil ako maly chlapec - cestou zo servisu do kanclu auto islo nadherne, bez jedineho cuknutia, o to horsie som sa citil ked som poobede isiel domov a rovnaka story - uz sice nie pri 2200 ot ale 2500 auto 3 x pobafkalo vzduch cez nieco von zo systemu a bum - nudzak...
mam pocit ze to zrejme hadicami nebude, aj ked jedina nevymenena je spodna z IC, ta bola ale kontrolovana bez dier. uz sa mi zda, ze to bude skor nejaky ventil ktory asi pri velkom tlaku prepusti vzduch aby sa nic motoru/ turbu nestalo.
zaujimave je, ze rano, ked su nizsie teploty to nerobi, ale poobede ked je horuco sa to vzdy objavuje.
inak to bufkanie mam pocit ze pocujem z lavej prednej strany, niekde z miesta intercoolera, aspon sa mi to pocas jazdy s otvorenym oknom zda odtial. uz som z toho zufaly, clovek chce auto opravit ale kedze neviem co je zle...
pojdem s tym na diagnostiku, aj ked si nemyslim ze sa z toho bude dat nieco zistit - teda kde to vyfukuje.
ale aspon preveria kod chyby, co ma este napada ci turbo netlaci vela, ale to neviem ako by sa prejavovalo.
chcem poprosit, ak niekto mal podobne priznaky a podarilo sa mu to vyriesit, nech da vediet, nech viem kde mam patrat.
este raz velka vdaka za pomoc.
tak som dnes rano uspesne vymenil tu hornu hadicu a chvilu sa tesil ako maly chlapec - cestou zo servisu do kanclu auto islo nadherne, bez jedineho cuknutia, o to horsie som sa citil ked som poobede isiel domov a rovnaka story - uz sice nie pri 2200 ot ale 2500 auto 3 x pobafkalo vzduch cez nieco von zo systemu a bum - nudzak...
mam pocit ze to zrejme hadicami nebude, aj ked jedina nevymenena je spodna z IC, ta bola ale kontrolovana bez dier. uz sa mi zda, ze to bude skor nejaky ventil ktory asi pri velkom tlaku prepusti vzduch aby sa nic motoru/ turbu nestalo.
zaujimave je, ze rano, ked su nizsie teploty to nerobi, ale poobede ked je horuco sa to vzdy objavuje.
inak to bufkanie mam pocit ze pocujem z lavej prednej strany, niekde z miesta intercoolera, aspon sa mi to pocas jazdy s otvorenym oknom zda odtial. uz som z toho zufaly, clovek chce auto opravit ale kedze neviem co je zle...
pojdem s tym na diagnostiku, aj ked si nemyslim ze sa z toho bude dat nieco zistit - teda kde to vyfukuje.
ale aspon preveria kod chyby, co ma este napada ci turbo netlaci vela, ale to neviem ako by sa prejavovalo.
chcem poprosit, ak niekto mal podobne priznaky a podarilo sa mu to vyriesit, nech da vediet, nech viem kde mam patrat.
este raz velka vdaka za pomoc.
AR 156 SW, 2,4 Mjtd 129 kw ( 2004 )
AR 166, 2,4 JTD 110 kw ( 2003 )
AR 147, 2.0 TS, 110 kw ( 2003 )
ex - Alfa romeo 156, 1,9JTD, 77 kw ( 2000 )
AR 166, 2,4 JTD 110 kw ( 2003 )
AR 147, 2.0 TS, 110 kw ( 2003 )
ex - Alfa romeo 156, 1,9JTD, 77 kw ( 2000 )
- autickar21
- Nováček
- Příspěvky: 100
- Registrován: 7.10.2008, úte 14:46
- Bydliště: Nove Mesto nad vahom
Re: hadice sání
Moze to byt aj IC. Casto prepusta cez spoj plast-hlinik, alebo byva prasknuty celkovo. Ak mas motor uz so skrtiacou klapkou, tam je vela spoj, tade to moze pustat tiez.
2.4jtd 100kw max vybava, GTA podvozok, FMIC, chip, 6q, 310mm brzdy, vyfuk remus zo subaru impreza wrx sti, zadne pevnostne antikorove ramena.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host