Teda kdyz jsem si kupoval Alfu doufal jsem ze ji chvilku nebudu muset opravovat a asi jsem se spletl. Stvala me ucinnost steracu (respektive rozmazavacu) - servis to pravidelne resil prihnutim ramnka a nikam to nevedlo. Poucen z predchoziho auta a par oktavek v okoli, kde mechanizmus trpel nahlou ztratou pohyblivosti v nejmene vhodnych okamzicich jsem se pustil do opravy sam. Osicka mela tak centimetrovou vuli a jak servisy prihybaly raminko, tak to uz se dotykalo kapoty (a delalo pekelnej randal). Takze nasledovalo vyndani mechanizmu steracu, nastesti to je otazka 10 minut (ne jak u koktafky prace pro gynekologa). Z osicek vyteklo hafo vody a jako bonus se pouzdro osy hybalo vuci drzaku. Jak sla osicka ztuha, tak se rozevrela trubka ve ktere to je drzak osy zalisovany. Stacilo to odborne (sverakem) stahnout a bylo po vuli. Pekne jsem to nabouchal do auta a hned za deste otestoval. 100% zlepseni stirani bylo super, ale randal mi pripomel ze zrejme zacinam trpet stareckou sklerozou a ze jsem neohnul raminko zpatky aby nemlatilo do kapoty...
Tak jsem zastavil a sel to spravit, bohuzel dest nezchladil me rozladeni a pri uprave raminka cosik prasklo - uchyceni osicky asi potrebuje jemnejsi zachazeni

No takze oprava cislo dve (v nedeli jsem novy mechanizmus ani neschanel). Uvidime jestli jsem to polepil a vyztuzil dobre - rano pred odjezdem do prace pobavym sousedy montazi raminek.
Pokud teda mate nekdo problem se steracema zkontrolujte si vuli osy a mozna bude stacit jen to slisovat dokupy, ne ulomit jak jsem to udelal ja. Ten plast byl urcite nacnuty tim vecnym ohybanim raminka v servisech... Jeste ze tam je tolik odborniku, pro ktere aerotwiny proste vodu rozmazavaji a staci to prihnout.
Na ctyri roky stare auto se na Alfe projevuji zvlastni mouchy - nastesti zatim vsechny sly vyresit levne a samodomo. Na hrani jsem si koupil 20 let stare VW a obcas si nejsem jisty, ktere auto je na hrani a ktere na kazdodenni uzvani
