 
   
   v době kdy tohle dělali jsem se naučil koncern VW opravdu milovat
  v době kdy tohle dělali jsem se naučil koncern VW opravdu milovat   
   
   
 A někteří VW-fans byli dokonce schopní to řešení obhajovat a hledat na tom i výhody (např. že když ti to zrcátko někdo urazí, že je levnější to vyměnit atd.)
Kůrkyn: já tomu rozumím, ale dneska tak lidi prostě neuvažují. Každej si řekne, proč bych furt opravoval starý auto, když si můžu koupit nový.... (že třeba "nový" Golf je furt to samé auto jak před osmi rokama a že i moje "nové" Bravo je furt defacto to samé Stilo dnes lidi neřeší a následují makreting a honbu za "image"....). Dnes prostě vůbec není společensky přijatelné jezdit třeba v zachovalém Fiatu Tipo - lidi tohle prostě řeší a nechtějí vypadat, že nemají na pořádný auto (zeptej se Kleofáše, jak na něj lidi čumí, když jezdí svojí leštěnkou AR75
 ). Ostatně vidíš to i tady na fóru, kdy prostě ani lidi, co objektivně nemají prachy na to, aby tu Alfu pořádně provozovali, si stejně tu Škodovku nekoupí, protože jejich ego by to nedalo (a pak raději jezdí v MHD, ale hlavně, že mají Alfu
). Ostatně vidíš to i tady na fóru, kdy prostě ani lidi, co objektivně nemají prachy na to, aby tu Alfu pořádně provozovali, si stejně tu Škodovku nekoupí, protože jejich ego by to nedalo (a pak raději jezdí v MHD, ale hlavně, že mají Alfu   )
 )Jinak jo - můj Spider bude jezdit ještě za 50 let, když se o něj budu nějak starat. Dnešní auta plné elektriky budou za 20 let jenom hromádky blikajících kontrolek....





 Dobře jim tak, aspoň ty youngtimery nejsou kdovíjak předražené
  Dobře jim tak, aspoň ty youngtimery nejsou kdovíjak předražené  









 
   ....ale stejně nevěřím tomu, že mi nějakej HTP, hybrid s baterkama nebo 1.1 TURBO 200KW bude jezdit 20 let s jedním motorem,i když se o něj budu sebelíp starat.
 ....ale stejně nevěřím tomu, že mi nějakej HTP, hybrid s baterkama nebo 1.1 TURBO 200KW bude jezdit 20 let s jedním motorem,i když se o něj budu sebelíp starat.




