Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
- Žížal
- Pozorovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
- Bydliště: Havirov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Poridil jsem si na hrani Golfa Country
Alfa i VW umi udelat poradne auta a ja se spis drzim VW. Na druhou stranu VW nema nic co by mohlo konkurovat 159 po strance designu, vykonu, provedeni a jizdnich vlastnosti.
Alfa i VW umi udelat poradne auta a ja se spis drzim VW. Na druhou stranu VW nema nic co by mohlo konkurovat 159 po strance designu, vykonu, provedeni a jizdnich vlastnosti.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
tak tohle auto mě fakt nenapadlo.... S tím snad i prd*l být může 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Opravdu tleskám
, nový pohled na věc a trefné jak nikdy.

Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Panove, mam dotaz... potrebuju vytahnout origo CD changer. V tom kastliku ten plast okolo, to je vkuse s bocnici a nebo jde nejak vytahnout? Snazil jsem se, ale prislo mi to jako z jednoho kusu, leda to odriznout... Jde mi o to, jak ho co nejjednodusseji vydelat.
A co se kabelu tyce, je zvlast a nebo tak jak je ve zvyku (napr VW) je soucast celeho svazku, co jde pod prahama??? Popripadne nevite kolik ten kabel stoji a kde ho sehnat levne? Idealne nemate ho nekdo navic??? Diky moc
A co se kabelu tyce, je zvlast a nebo tak jak je ve zvyku (napr VW) je soucast celeho svazku, co jde pod prahama??? Popripadne nevite kolik ten kabel stoji a kde ho sehnat levne? Idealne nemate ho nekdo navic??? Diky moc

AR 159 SW 2,4 20V 147kw
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9117
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Já našelŽížal píše:JJ VW na hrani - najdi 20 let starou alfu co nepotrebuje generalku, lidi se za ni pokazde otoci s vyvalenyma ocima a dily na ni stoji par kacek.


Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- wenca89
- Štamgast
- Příspěvky: 699
- Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
- Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Nechtěl jsem zakládat nové téma, tak to píši sem. Je nějaký způsob, jak opravit přední sklo? Jedná se mi o to, že v něm mám spoustu malých teček od kamínků + trochu škrábance, který jsou vidět proti světlu. Je to celkem nepříjemné a proto zvažuji nějakou opravu skla, jestli to vůbec lze. Měnit se mi ho nechce, to je prý něco přes 20 a to mi přijde zbytečné. Řešil jste už někdo podobný problém?
AR 159 SW 1,9JTDm
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Připojištění?
Stojí to ročně pakatel a určitě se to vyplatí. Osobně nechápu, jak se to vlastně vyplácí pojišťovnám.
Pokud tam nemáš viditelnou ránu od kamenu, můžeš si dojednat připojištění a pak třeba časem "doufat" že ti vlétne kamínek do okna.
EDIT: Jo jinak, dělali mi to v origo autosklo (po opravdu solidní ráně kamínkem a bublince v okně), celkem to vyšlo na 11 tisíc (atermické čelní sklo se senzory, nevyhřívané) a práce byla odvedená kvalitně. Já neplatil nic.

Stojí to ročně pakatel a určitě se to vyplatí. Osobně nechápu, jak se to vlastně vyplácí pojišťovnám.
Pokud tam nemáš viditelnou ránu od kamenu, můžeš si dojednat připojištění a pak třeba časem "doufat" že ti vlétne kamínek do okna.
EDIT: Jo jinak, dělali mi to v origo autosklo (po opravdu solidní ráně kamínkem a bublince v okně), celkem to vyšlo na 11 tisíc (atermické čelní sklo se senzory, nevyhřívané) a práce byla odvedená kvalitně. Já neplatil nic.
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
- wenca89
- Štamgast
- Příspěvky: 699
- Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
- Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Takže pouze výměna :-).
Když to neuznají, tak bude potřeba tomu dopomoci
11tis mě překvapilo, to je dobrá cena, opravdu jsem měl informace, že je to přes 20tis
Když to neuznají, tak bude potřeba tomu dopomoci

11tis mě překvapilo, to je dobrá cena, opravdu jsem měl informace, že je to přes 20tis
AR 159 SW 1,9JTDm
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak třeba obyč. čelní sklo vyjde jen na 3000
http://autokelly.cz/#PATH=3761801;17656 ... ST=0|LNG=0|

http://autokelly.cz/#PATH=3761801;17656 ... ST=0|LNG=0|
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Samotný sklo je někde od 3 tisíc až do asi 16 tisíc. Záleží na tom jaký tam máš teď. Ale ještě jsem neviděl alfu s vyhřívaným čelním sklem, takže nevim, kdo má to za 16 :-)
Pokud bys chtěl náhodou opravit nějakou dírku od kamínku, tak se to běžně dělává za pár stovek nějakou pryskyřicí.
Pokud bys chtěl náhodou opravit nějakou dírku od kamínku, tak se to běžně dělává za pár stovek nějakou pryskyřicí.
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Čus, tak si to dneska nad ránem sjíždím z D11 na jižní spojku a v tom mi začne vypaloval DPF. A jak si tak táhnu tu dýmovnici za sebou, tak kde se vzala tu se vzala z kouře se najednou vylíhla 159SW 2.4 v barvě mallone.. Chudák si asi musel pěkně "nasát" protože jak jsem jel pomalu cejtil jsem ten smrad v autě i já. Fakt jsem ho litoval a vlastně všechny co si museli přičichnout. Nebyl to náhodou někdo odsud z klubu? RZ začínala 7S7.. ale spíš asi né, protože když jsem mu uhnul, tak se na mě ani neohlíd, ale dost možná že v tom šedivým kouři si nevšim, že ho pouští kolega 159tkař 
No každopádně jsem dnes viděl ten kouř poprvé v celé své parádě a bylo mi tak trapně, že hned jak vyšetřím čas a nějaký chechtáky, má mě Čendler u sebe před garáží..

No každopádně jsem dnes viděl ten kouř poprvé v celé své parádě a bylo mi tak trapně, že hned jak vyšetřím čas a nějaký chechtáky, má mě Čendler u sebe před garáží..

Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
pánové, já vám ty DPF orgie fakt nezávidím (proto si asi nikdy nekoupím Alfu na naftu), nicméně on tam ten filtr fakt není jen proto, aby vám ku*vil auto. To, že ty saze vypalujete někde na dálnici znamená, že jste je tam vyvezli z města....
A ono když někdo žije v centru města, kde mu pod nosem jezdí stovky naftových aut, tak ty plíce dostanou fest zabrat.... Mikročástice sazí jsou totální sviňstvo, mnohem horší než emise benzínových aut....
Čili vy tenhle bordel ve městě sbíráte do DPF a za městem ho při vysoké teplotě vypálíte (díky té vysoké teplotě to pořádně shoří a těch sra*ek se do vzduchu dostane míň....).
Je prostě potřeba brát v úvahu i tohle a nejen furt nadávat na kur*ítka a na to, že vám ty auta netáhnou....
A ono když někdo žije v centru města, kde mu pod nosem jezdí stovky naftových aut, tak ty plíce dostanou fest zabrat.... Mikročástice sazí jsou totální sviňstvo, mnohem horší než emise benzínových aut....
Čili vy tenhle bordel ve městě sbíráte do DPF a za městem ho při vysoké teplotě vypálíte (díky té vysoké teplotě to pořádně shoří a těch sra*ek se do vzduchu dostane míň....).
Je prostě potřeba brát v úvahu i tohle a nejen furt nadávat na kur*ítka a na to, že vám ty auta netáhnou....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jo kdyby jen netáhlo... přestalo jet úplně, zasralo se všechno, EGR, sání, turbo.... a to právě díky mrtvýmu DPF.
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
obávám se, že tady ale není vina samotného principu DPF, ale spíš toho, že Alfa to jaksi prostě špatně udělala....
Nebo jako takovéhle orgie probíhají i u jiných značek?

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
První DPF mají potíže skoro ve všech autech. Dnes už je to asi na lepší úrovni.
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Já nikomu ve městě pod nos nečudím. Alfa je na vyjížďky mimo město a na courání po městě mám benzínovou herku korejské výroby. O celkové ekologii DPF mám ale vlastní názor. Pokud mi DPF prokazatelně zvyšuje spotřebu, tak i těch sazí bude víc, jen z auta vylétnou najednou a né postupně.
Ohledně té poznámky o vynášení sazí z města je to OK, tedy za předpokladu, že se DPF rozhodne vypálit na dálnici, přičemž o sofistikovanosti tohoto režimu by se u mnohých vozidel dalo s úspěchem pochybovat.
Tato generace motorů byla bohužel vyvynutá bez DPF a jen nepovedenou evolucí jí DPF neminul.
Za mě tedy říkám DPF ano, ale v moderních nafťácích a hlavně ve služebních vozech, které zajíždí do měst a přitom většinu času stráví na dálnici.
Ohledně té poznámky o vynášení sazí z města je to OK, tedy za předpokladu, že se DPF rozhodne vypálit na dálnici, přičemž o sofistikovanosti tohoto režimu by se u mnohých vozidel dalo s úspěchem pochybovat.
Tato generace motorů byla bohužel vyvynutá bez DPF a jen nepovedenou evolucí jí DPF neminul.
Za mě tedy říkám DPF ano, ale v moderních nafťácích a hlavně ve služebních vozech, které zajíždí do měst a přitom většinu času stráví na dálnici.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak to já dneska ty saze "stihl" dovýzt akorát do Prahy.. v přestávkách jsem čmoudil až k lanovýmu mostu 

Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
ano, vyšší spotřeba tam je, nicméně vypalování probíhá za extrémní teploty, takže těch sazí jde ven míň.... (tolik teorie, neměřil jsem toEnvel píše:O celkové ekologii DPF mám ale vlastní názor. Pokud mi DPF prokazatelně zvyšuje spotřebu, tak i těch sazí bude víc, jen z auta vylétnou najednou a né postupně.

Jinak obecně je to krám, o tom žádná.... efektivní cesta je spíš o zvyšování účinnosti motorů a zejména o snižování hmotnosti aut, to má na spotřebu a emise mnohem větší vliv, než tyhle eko-pomůcky....
Nové JTDm (2.0 a 1.6) snad už ten systém mají vychytanější a měly by fungovat mnohem lépe.... (kdysi to tady psal Řezník...)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
To Kubas: Ten kouř fakt byl dost hustej.. vylágrovanej motor v Trabantu je proti tomu vyvoněnej frajer..
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
To Kubas: to nevíš, že tělo má jít do hrobu zhuntované?
no mě se to směje, bydlím na vesnici a k hlavní cestě to mám daleko. Nicméně o škodlivosti Alfa Romeo 159 s a bez DPF se dá polemizovat. Plíce ti ve městě nejvíc zanese prach, zvířený provozem aut a ve Zlíně bych se toho nebál, tam je les kolem dokola. Karcinogenní jsou nejvíc sloučeniny NOx, které naopak vyfukují hlavně benziňáky.
Jak nové motory fungují s DPF poznáme zhruba za dva roky, až budem vědět jak se chovají s nájezdem 150kkm a víc.

no mě se to směje, bydlím na vesnici a k hlavní cestě to mám daleko. Nicméně o škodlivosti Alfa Romeo 159 s a bez DPF se dá polemizovat. Plíce ti ve městě nejvíc zanese prach, zvířený provozem aut a ve Zlíně bych se toho nebál, tam je les kolem dokola. Karcinogenní jsou nejvíc sloučeniny NOx, které naopak vyfukují hlavně benziňáky.
Jak nové motory fungují s DPF poznáme zhruba za dva roky, až budem vědět jak se chovají s nájezdem 150kkm a víc.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
- TMiky
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 2.7.2011, sob 21:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Bohuzel ano....Kubas píše:obávám se, že tady ale není vina samotného principu DPF, ale spíš toho, že Alfa to jaksi prostě špatně udělala....Nebo jako takovéhle orgie probíhají i u jiných značek?

Pracuju u firmy Import Volkswagen Group → http://www.ivg.cz
Zakaznici si na to taky stezuji...
Nebo to neumeji poradne zregenerovat a pak platej za vymenu DPF 30tis Kc, coz je casto odrovna a volaj k nam a stezujou si a nechtej to platit a kdesi cosi...
TMiky
hledám AR 159 SW 2,4JTDm (nebo 1.9JTDm 110kW) ;-)
Volkswagen Corrado G60 - 1.8G60 118kW + cca. 29kW (1991)
Ex. Honda CRX ED9 - 1.6 16V 96kW (1989)
Ex. Peugeot 205 1.9GTi - 1.9 88kW (1988)
Ex. Skoda Favorit 135 LS - 1.3 málo kW (1990)
hledám AR 159 SW 2,4JTDm (nebo 1.9JTDm 110kW) ;-)
Volkswagen Corrado G60 - 1.8G60 118kW + cca. 29kW (1991)
Ex. Honda CRX ED9 - 1.6 16V 96kW (1989)
Ex. Peugeot 205 1.9GTi - 1.9 88kW (1988)
Ex. Skoda Favorit 135 LS - 1.3 málo kW (1990)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jak myslíš pořádně zregenerovat? Dám příklad, jak jsem dneska jel do práce, tak co kdyby se začal vypalovat až někde před prací (cílem cesty) a ještě nebyl dovypálenej a já už musel zastavit a jít makat. To se mám na časnej dojezd do práce vykašlat a pokračovat v ježdění dokud nebude filtr zase "fit"? Kor když není nikde žádná kontrolka která by Ti signalizovala stav procesu a i samotnej proces není konstantní.. jsem si ráno s přestávkama "pokuřoval" možná i 10km. Jinak přesně o tomhle "dokončení regenerace" jsem ráno při tom vypalování přemýšlel co se stane když nebude dokončená a člověk bude muset zastavit. Přecijen ty teploty v něm při vypalování jsou extrémní a když se akorát filtr "nahřeje" a chystá se ten uvnitř nabalenej balík spálenejch sazí pustit ven, tak já mu chcípnu motor a všechno v něm zůstane, třeba zapečený uvnitř. Jen mě to zajímá jestli se tímto předčasným vypnutím ten filtr nějak k.rví?
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Já myslim, že určitě. Navíc při dalším startu nezačne vypalovat, ale čeká zase na nějaký předem naplánovaný okamžik. Moc dobře to vymyšlený není.
Už se vidím jak x krát měsíčně kroužim 20km kolem baráku abych vypálil filtr
Holt jsme už v době, kdy auto rozhoduje za nás, kdy a kam pojedem
Už se vidím jak x krát měsíčně kroužim 20km kolem baráku abych vypálil filtr

Holt jsme už v době, kdy auto rozhoduje za nás, kdy a kam pojedem

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No na budíku když jsem si toho čoudu za mnou všimnul jsem měl 220003km, ofiko teda 250tkm-měl jsem to o 30tkm stočený, takže možná tam nějaký přesně daný intervaly budou.. pokud se nevybudí samočištění z důvodu předčasného zanesení..
Naposledy upravil(a) sunic dne 28.7.2011, čtv 21:37, celkem upraveno 1 x.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
- wenca89
- Štamgast
- Příspěvky: 699
- Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
- Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Já jsem ve městě taky několikrát vypaloval DPF, vesměs jsem to zjistil podle spotřeby, která najedou neuvěřitelně vyletěla. Ale nikdy jsem kvůli tomu nekroužil do ukončení procesu. Bylo to spíše díky nevědomosti...
AR 159 SW 1,9JTDm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 0 hostů