Příspěvek
od Stanys » 30.10.2013, stř 19:47
Jo tak ten snímač dovede pozlobit.U 2,4JTD 100kW.Chvíli to jede,chvíli ne.Tváří se to jako že nejde nafta na rail.Obtížně to startuje-jako že neseče imoblizer. A ve finále vždy po ohřátí to běží maximálně 4 minuty.Takže diagnostika,která toho konkrétně moc neřekne(tlak turba,snímač,tlak paliva),ale jedna ze závad je i snímač otáček klikové hřídele. Takže risk,koupě snímače(pozor jsou dva typy) a výměna.Motor je po výměně jak po GO.Líp jede,jde pěkně od spodu,má i jiný zvuk.Prostě bombá.........

Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI ,AT 114 kW
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW Q-T,DPF/EGR off,
AR 156 SW 1,9JTDm 103 kW ex.
AR 156 sedan 2,4JTD 100 kW zlikvidována