spojkova lamela - kontrola stavu

Odpovědět
Davan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Registrován: 11.3.2008, úte 17:45
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

spojkova lamela - kontrola stavu

Příspěvek od Davan » 11.3.2008, úte 17:47

mam dotaz ohledne lamely. Nemuzu se zbavit dojmu ze mi zacala prokluzovat spojka. Je fakt ze zabira ihned od spoda, nicmene zabirala tak uz pred 30tis km a uz tenkrat mi v servisu rilkali, ze chce vymenit. Takze, da se nejak bez rozebrani zjistit jeji stav? napr. ve MB 190 bylo kontrolni misto na zmereni stloustky...?? mam 2.4 JTD 10v rv98 a jeste me napada ze mi malicko od vence (krytu) spojky a predovky malicko ukapava olej...bohuzel jsem se nedopatral od kud :(

diq :roll:
166 2.4 JTD 10v rv.1998

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Re: spojkova lamela - kontrola stavu

Příspěvek od drtikols » 11.3.2008, úte 20:36

Davan píše:mam dotaz ohledne lamely. Nemuzu se zbavit dojmu ze mi zacala prokluzovat spojka. Je fakt ze zabira ihned od spoda, nicmene zabirala tak uz pred 30tis km a uz tenkrat mi v servisu rilkali, ze chce vymenit. Takze, da se nejak bez rozebrani zjistit jeji stav? napr. ve MB 190 bylo kontrolni misto na zmereni stloustky...?? mam 2.4 JTD 10v rv98 a jeste me napada ze mi malicko od vence (krytu) spojky a predovky malicko ukapava olej...bohuzel jsem se nedopatral od kud :(

diq :roll:
s tim olejem sme dva...ja to rozebiral abych to odstranil koupil novy simering a ho...o platne...ono to totis protejka skrz srouby na klice co drzi setrvak...maji se davat na lepidlo a to ja neudelal....jinak spojka moje mela za sebou 220 000km a byla za 5minut dvanact
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

lubio166
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Registrován: 1.9.2007, sob 20:10
Bydliště: Brno

Spojka

Příspěvek od lubio166 » 12.3.2008, stř 12:05

No tak ja mam 200 000 tisic tak me to asi dle tvych slov ceká, doufám ze majitel předemnou jezdil hodme po dálnicích :-D
AR 166 2.4 JTD 2001 Lubio166 Brno

Davan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Registrován: 11.3.2008, úte 17:45
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Davan » 12.3.2008, stř 13:54

ja mam 330 tis. :smt118
166 2.4 JTD 10v rv.1998

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 12.3.2008, stř 14:05

Davan píše:ja mam 330 tis. :smt118
zijova..to je teda dost...co vsehcno uz jsi na motoru menil?
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Davan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Registrován: 11.3.2008, úte 17:45
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Davan » 12.3.2008, stř 19:23

no koupil jsem to jako dovoz z Italie s 296 tis km. menil jsem rozvody a predni tlumice, vrzala mi predni naprava coz vyresily silent bloky na hornich ramenech za par stovek. Pak to v zime prestalo startovat. Dal jsem to blb do Motortecu v Brne ze dam hodne penez za trefnou opravu coz se samozrejme nestalo. Dal jsem 33 tis za opravu commonrailu a serizeni cerpadla a vysledek byl ze to bylo naprosto stejny jako pred "opravou". Tak mi rekli, ze ta nova baterka co tam mam 76Ah je proste slaba tak jsem koupil 100Ah a tyden to slo pak zase stejny...tak me nakonec napadlo nabit znovu baterku a vypnout alarm a to byl celej zakopanej pes. Proste mi pres noc alarm vybijel baterku a ta pak byla slaba... Takze v podstate motor i podvozek krom spotrebniho materialu bez problemu.. Ted mi akorat asi prokluzuje spojka.

Fakt nevite jak zjistit v jakym stavu je ta lamela? Musi tam prece byt nekde kontrolni misto na zmereni jeji tloustky?????? [-o<
166 2.4 JTD 10v rv.1998

migo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 5.1.2008, sob 19:19
Bydliště: Košice - SK

Příspěvek od migo » 12.3.2008, stř 20:31

no bolo by to super :smt023 na citroene som mal najazdených 200000 km , po príchode z Chorvátska sme s rodinou išli pozrieť svokrovcov...čakám na križovatke, konečne zelená radím jak divý a nič :oops: "spojka" :smt089
ešte šťastie, že nie v Chorvátsku uf,uf
AR 159 1,9 JTDm 16V 110kW TI
AR 159 1,9 JTDm 8V 85kW/ex
AR 166 2,4 JTDm 20V 129kW Sportronic Luxury/ ex
AR 166 2,4 JTD 10V 100kW/ ex

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 12.3.2008, stř 21:30

Richie píše:
Davan píše:ja mam 330 tis. :smt118
zijova..to je teda dost...co vsehcno uz jsi na motoru menil?
sorry ze zas na tebe tak trochu musim vyject.proc jako podle tebe je motor po 330 000km skoro cely na vymenu..
Richie zarucuji te ze ja mam uz necca 240 000km a ten motor teprve zacina jezdit jako vino...a verim ze ani po 330 000 mu absolutne nic nebude..
ja nevim a tohle kdyz si budou cist nalesteny a nagelovany frajeri s Pasatama tak nabydou vedomí ze alfa je sracka a po 300 000 zacina mit vazne problemy...to prave ti nemecky kolegove maji vazne problem uz ve 180 000km prave 2.5tdi ..proto lidicky verte co mate dome je to prave orechove a km se nebojte. ja tvrdil ze croma zacina byt zajeta prave po Richio krityckych 300 000km,,to je prave ten zlom kdy zacina jed vic a vic :pivko :pivko :pivko :pivko
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Davan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Registrován: 11.3.2008, úte 17:45
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Davan » 12.3.2008, stř 23:03

Ja ale nic spatnyho o motoru nepsal. Trosku si zakouri turbo jinak nic hroznyho na nem neshledavam.... jinak znam kluka co meli Cromu 2.5 turbo traktor :) a ta mela zaseklej tachac na nekde pres 500 tis. par let s ni jezdili a pak ji strelily dal....odhadem okolo 800+ tis km motor stale cely puvodni a plne funkcni :)
166 2.4 JTD 10v rv.1998

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 13.3.2008, čtv 08:41

jenže to je ten legendární 2.5 původem od Iveco a to byl držák maximální. myslím že JTD na něj v tomto ohledu nemá, už kvůli commonrailu
Alfetta GTV L

Odpovědět

Zpět na „166“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 1 host