
Výměna termostatu
jj dík. Každá rada dobrá.
Jen se bojím, že tomu dám naprdel tím fridexem. Kamošovi fridex sežral všechna těsnění. Rači tam dám tu růžovou nemrznoučku, prý je dobrá. Bude to dražší, ale mám jistotu (teda skoro) Jinak, jak se používá ten ovzdušňovák? to ho mám povolit, nalít vodu a počkat až se vzduchová kapsa zalije vodou a pak dotáhnout?

Alfa Romeo 156 1,8 T.S. r.v.2000
Ja mam diesel a nic som neodvzdusnoval.Je tam samoodvzdusnovak a myslim ze na tom benzine to bude take iste.Akurat si po vymene castejsie kontroluj vodu.skeisy píše:jj dík. Každá rada dobrá.Jen se bojím, že tomu dám naprdel tím fridexem. Kamošovi fridex sežral všechna těsnění. Rači tam dám tu růžovou nemrznoučku, prý je dobrá. Bude to dražší, ale mám jistotu (teda skoro) Jinak, jak se používá ten ovzdušňovák? to ho mám povolit, nalít vodu a počkat až se vzduchová kapsa zalije vodou a pak dotáhnout?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
Skeisy:tak za prve ja slovicko fridex pouzivam vseobecne protoze je zname z dob socialismu..
je jasne ze tam nalejes nemrznouci smes...budto lelenou ci modrou...obe se daji bez jakehokoliv problemu mychat.
tesneni pod hlavou a dalsi veci jako je hlava a pod se nemusis bat ze se neco stane
a ruzovou smes v zadnem pripade nedavej..je to pouzitelne pouze na nove motory ktere jsou na to stavene.myslil ze je to vynalaz WV.
Alfík:rozhodne samoovzdusnovak neni nebo snad ani neexistuje...
a to ze si nic neovzdusnoval mluv o stesti..
jinak ovzdusnovaci ventil nebo jak to nazvat je vzdy na hadici a je v ni zasroubovany sroubek.nekdy ma na soube vroubky a jde to rukou povolit.
vzdy se ovzdusnuje ihned po naliti kapaliny pri na startovanem motoru a po povolene je nutne hlidat kapalinu v nadrzce...stava se ze zmizi a je nutne to hlidat a dolit..
a neprelit...jsou tam ryskyl MIN a MAX
je jasne ze tam nalejes nemrznouci smes...budto lelenou ci modrou...obe se daji bez jakehokoliv problemu mychat.
tesneni pod hlavou a dalsi veci jako je hlava a pod se nemusis bat ze se neco stane
a ruzovou smes v zadnem pripade nedavej..je to pouzitelne pouze na nove motory ktere jsou na to stavene.myslil ze je to vynalaz WV.
Alfík:rozhodne samoovzdusnovak neni nebo snad ani neexistuje...
a to ze si nic neovzdusnoval mluv o stesti..
jinak ovzdusnovaci ventil nebo jak to nazvat je vzdy na hadici a je v ni zasroubovany sroubek.nekdy ma na soube vroubky a jde to rukou povolit.
vzdy se ovzdusnuje ihned po naliti kapaliny pri na startovanem motoru a po povolene je nutne hlidat kapalinu v nadrzce...stava se ze zmizi a je nutne to hlidat a dolit..
a neprelit...jsou tam ryskyl MIN a MAX
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
cervena je na ALU hlavy - tu tam muzes nalit.drtikols píše:Skeisy:tak za prve ja slovicko fridex pouzivam vseobecne protoze je zname z dob socialismu..
je jasne ze tam nalejes nemrznouci smes...budto lelenou ci modrou...obe se daji bez jakehokoliv problemu mychat.
tesneni pod hlavou a dalsi veci jako je hlava a pod se nemusis bat ze se neco stane
a ruzovou smes v zadnem pripade nedavej..je to pouzitelne pouze na nove motory ktere jsou na to stavene.myslil ze je to vynalaz WV.
Alfík:rozhodne samoovzdusnovak neni nebo snad ani neexistuje...
a to ze si nic neovzdusnoval mluv o stesti..
jinak ovzdusnovaci ventil nebo jak to nazvat je vzdy na hadici a je v ni zasroubovany sroubek.nekdy ma na soube vroubky a jde to rukou povolit.
vzdy se ovzdusnuje ihned po naliti kapaliny pri na startovanem motoru a po povolene je nutne hlidat kapalinu v nadrzce...stava se ze zmizi a je nutne to hlidat a dolit..
a neprelit...jsou tam ryskyl MIN a MAX
odvzdusneni neni az tak potreba .. stejne je nejvyssi bod vymenik tepla(topeni). natoc auto ... a nech ho bublat az se otevre termostat .. pak dolej kapalinu ... dej tomu trochu coud a dolej .. tim je odvzdusneno .. ono .. ten ohnruh a pumpa si s bublinama poradi uplne v pohode ... na zadnym aute jsem nic neozvdusnoval ...
Alfa Romeo 156 1.9JTD
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
na zadnym aute jsem nic neozvdusnoval -v tom pripade mluv o stesti.zrovinka Marea v 1.6 kdyz se neovzdusni voda vylita ven a motor variJiVi píše:cervena je na ALU hlavy - tu tam muzes nalit.
odvzdusneni neni az tak potreba .. stejne je nejvyssi bod vymenik tepla(topeni). natoc auto ... a nech ho bublat az se otevre termostat .. pak dolej kapalinu ... dej tomu trochu coud a dolej .. tim je odvzdusneno .. ono .. ten ohnruh a pumpa si s bublinama poradi uplne v pohode ... na zadnym aute jsem nic neozvdusnoval ...
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
Nastartuj a povol.Ak tecie voda tak je dobre. len si nepovol ventilky na Klimu.Tie su na hlinikovych trubkach.skeisy píše:Tak jo kucí. Raději to i ovzdušním. Jen co najdu ten ovzdušňovák. Mám tam dvě trubky a na nich nějaké dva štouby. Přesně mezi motorem a chladičem. Vypadá to jako kohoutky na vodu, ale malinké. Může to být ono? Cus Skeisy

Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
no asi to tam zbytecne nedavaji...a skutecne u X aut nestaci nalit kapalinu a dat tomu ohen a domneni ze to bude dobreJiVi píše:neni to o stesti .. staci se zamyslet, jak to pracuje a je to

Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
Tie na vodu budu na plastovej trubke,alebo takom medzikuse.Na zaciatku je ten postup co napisal Richie.Je tam foto toho odvzdusnovaku.Takze take nieco musis najst.skeisy píše:![]()
Ještě že jsi mě varoval. Jak tak nad tím přemýšlím, tak ty ventilky co jsem o nich psal, budou asi od té klimy, protože na hliníkových trubkách jsou. Ale žádný jiný ventil jsem nenašel
No nic zítra pohledám důkladněji.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Zdarec. Tak už to mám vyměněný.
Byla to šichta sundat z toho termostatu hadice. Uff, byly tam jak přilepený. Ale nakonec se to povedlo. Odvzdušňovák ta moje Alfa 1,8 T.S. asi fakt nemá, protože jsem tam nic takovýho nenašel a to jsem prolezl všechny jadice jak magor, i chladič atd. No nic. dolil jsem vodu, nakopl to a promačkával hadice a dolíval vodu. Ze začátku to bublá ale pak už to mělo trvalý průtok. Po zahřátí na cca 90% sem ucítíl prudké ohřání hadice co vede do chladiče. Takže jsem vřchní i spodní hadici střídavě promačkával a zase to v nádobce zabublalo sebralo si to vodu, já dolil a vše ok bez ovzdušnění. To s tím maškáním hadic mi doporučil kámo ze servisu, že se to tak dělá. Dneska to jdu projet a uvidím, jak se to chová za jízdy. + mám teď prý ještě nějakou dobu kontrolovat hladinu vody. Tak zatím 


Alfa Romeo 156 1,8 T.S. r.v.2000
vzhledem k tomu, ze se jedna o cyrkulacni soustavu, tak to fakt zadna domnenka nenidrtikols píše:no asi to tam zbytecne nedavaji...a skutecne u X aut nestaci nalit kapalinu a dat tomu ohen a domneni ze to bude dobreJiVi píše:neni to o stesti .. staci se zamyslet, jak to pracuje a je to

Alfa Romeo 156 1.9JTD
No tak jsem to jel projet a peplota vyšplhala na 90% pak hned klesla na 80% a pak zase pomalu stoupala na 90% a zase klesla na 80% a furt dokola. Jelikož alfa měří okamžitou teplotu kapaliny a né průměr, jak třeba škoda tak usuzu ji, že to funguje jak má. To mení jako dívat se na budík na kterém je 50-55% co mi ukazoval před výměnou. Takže všem moc děkuji za tipy a návody. Čaues Alfáci



Alfa Romeo 156 1,8 T.S. r.v.2000
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
určitě to tady už někdo psal..já bych vůbec neřešil co ukazuje budík..často ukazuje blbě..jen je dobré vědět o kolik ukazuje blbě. U mé první Alfy to ukazovalo stále lineárně o 17 st. méně. Stačí napíchnout na diagn..trochu to nechat vystoupat-protočit a sledovat udaj na PC (teploměru) a zároveň budík.. aby jsi měl pak přehlled o opravdové teplotě.. Většinou je závada na budíku..nebo je v prdely čidlo..Čeká mě to i u nové Alfy a bude to určitě to samé ukazuje stále 60-70 st. při popojíždění vyskočí max na 90.. ale už při 50 na ukazateli skoro na hadici neudržim ruku, takže tam bude opět více st.. TAKŽE BEZHLAVĚ NEMĚNIT TERMOSTAT 

Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů