V nízkych otáčkach nie je ťah, potom dymí

Odpovědět
AlfaRomeo166

Příspěvky: 87
Registrován: 5.5.2009, úte 14:11

V nízkych otáčkach nie je ťah, potom dymí

Příspěvek od AlfaRomeo166 » 7.8.2011, ned 18:22

V nizkych otackach do cca 2000 ma auto velmi slabu akceleraciu, nasledne ked zopne turbo auto uz ide ako ma, ale vypluva chvilu vela dymu, z toho ako sa asi pridusalo v tych nizsich otackach.
Plyn sa moze zoslapnut aj uplne nadol, ale akceleracia je stale slaba, najhorsie je to pri prevodovom stupni 1 a 2, ked sa auto rozbieha.
Co by podla Vas mohlo byt zle?
Alfa Romeo 166, 2.4 JTD, 103KW

AlfaRomeo166

Příspěvky: 87
Registrován: 5.5.2009, úte 14:11

Re: V nízkych otáčkach nie je ťah, potom dymí

Příspěvek od AlfaRomeo166 » 8.8.2011, pon 15:05

Moze to byt vaha vzduchu?
Avsak chybna vaha vzduchu bola tu na fore opisovana, ze pri vyssich otackach auto neakceleruje, ale len stupaju otacky, ja to mam naopak, ze v nizkych otackach zrychluje auto pomaly.
Alfa Romeo 166, 2.4 JTD, 103KW

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: V nízkych otáčkach nie je ťah, potom dymí

Příspěvek od Zip166JTD » 8.8.2011, pon 15:55

dým jaké barvi? Modrý, černý? co kontrolka motoru?Jinak mě napadá egr ventil.Ale mohla by to být i ta váha vzduchu.
Jinak spíše bych tento dotaz šoupl do sekce JTD.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

AlfaRomeo166

Příspěvky: 87
Registrován: 5.5.2009, úte 14:11

Re: V nízkych otáčkach nie je ťah, potom dymí

Příspěvek od AlfaRomeo166 » 8.8.2011, pon 16:39

Cisto cierny.
Alfa Romeo 166, 2.4 JTD, 103KW

DERGO
Nováček

Příspěvky: 141
Registrován: 16.1.2010, sob 11:01
Bydliště: Zlín/Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: V nízkych otáčkach nie je ťah, potom dymí

Příspěvek od DERGO » 9.8.2011, úte 05:37

Aji bych zkontroloval hadici od intercooleru do sání a z turba do intercooleru..pokud není prassklá...
Alfa Romeo GT by Novitec 1.9 JTDm r.v. 2004
EX: (jezdí v ní dědeček hříbeček :))Alfa Romeo 145 1.8 TS 103kw r.v.1998 - konečně malé Cuoresportivo
EX(nedobrovolně): Alfa Romeo 166 2.4 JTD 100kw r.v.2000 šedá metal RIP

ICE

Příspěvky: 1
Registrován: 6.8.2011, sob 21:49

Re: V nízkych otáčkach nie je ťah, potom dymí

Příspěvek od ICE » 9.8.2011, úte 11:24

A co tak diagnostika? A moj nazor je, ze je to EGR. Teraz som mal to iste, vybralo sa EGR, vycistilo, zaslepilo a je dobre :wink:

Alebo ta hadica, ale vtedy auto nema vykon v celom pasme otacok.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 20V r.v. 2003, automat (aktualne)
Peugeot 406 coupé 3,0 V6 (ex)
Ford Mondeo Combi, 2,0 TDDI, 85 kW, výbava Ghia, r.v. 2001 (ex)
Peugeot 405 1,6 benzin... (ex)

AlfaRomeo166

Příspěvky: 87
Registrován: 5.5.2009, úte 14:11

Re: V nízkych otáčkach nie je ťah, potom dymí

Příspěvek od AlfaRomeo166 » 15.8.2011, pon 08:52

Po vycisteni EGR vsetko v poriadku. Akurat som ale v teme JTD pisal, ze mi cez tu medzierku (ako je tesnenie medzi jednou a druhou castou EGR) sem tam vysiel dym, ale to je asi nejaka ochrana proti prilis silnemu tlaku.
Alfa Romeo 166, 2.4 JTD, 103KW

AHOSO_VIDAHO
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 852
Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
Kontaktovat uživatele:

Re: V nízkych otáčkach nie je ťah, potom dymí

Příspěvek od AHOSO_VIDAHO » 15.8.2011, pon 10:19

to bude prdlá hadice od vzduchového filtru do sání. Přesně to samé jsem měl já.
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+

senza cuore saremmo solo macchine



ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...

maximus
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 152
Registrován: 24.11.2009, úte 15:24
Bydliště: Zvolen

Re: V nízkych otáčkach nie je ťah, potom dymí

Příspěvek od maximus » 15.8.2011, pon 11:43

to: AHOSO_VIDAHO
Máš na mysli hadicu čo sa napája na saciu stranu turba???
menil si ju za novú??? čo to stálo???
Alfa romeo 166 2,4 Jtd 100kw r.v. 11/99 spotreba 6,7litra pri full posadke :)
ex: Citoren AX 1.4D 38kW r.v. 4/96 spotreba 4,7litra Predané

AHOSO_VIDAHO
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 852
Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
Kontaktovat uživatele:

Re: V nízkych otáčkach nie je ťah, potom dymí

Příspěvek od AHOSO_VIDAHO » 15.8.2011, pon 12:03

ta hadica, co sla od vzduchoveho filtra do motoru. stala v praze v imofe 1250,- bez dph
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+

senza cuore saremmo solo macchine



ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...

AlfaRomeo166

Příspěvky: 87
Registrován: 5.5.2009, úte 14:11

Re: V nízkych otáčkach nie je ťah, potom dymí

Příspěvek od AlfaRomeo166 » 16.8.2011, úte 08:55

AHOSO_VIDAHO píše:to bude prdlá hadice od vzduchového filtru do sání. Přesně to samé jsem měl já.
Dymia sa odtial vyfukove plyny, ktore idu cez EGR.
Přílohy
1.jpg
1.jpg (98.83 KiB) Zobrazeno 1387 x
Alfa Romeo 166, 2.4 JTD, 103KW

Odpovědět

Zpět na „166“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů