V nízkych otáčkach nie je ťah, potom dymí
-
AlfaRomeo166
- Příspěvky: 87
- Registrován: 5.5.2009, úte 14:11
V nízkych otáčkach nie je ťah, potom dymí
V nizkych otackach do cca 2000 ma auto velmi slabu akceleraciu, nasledne ked zopne turbo auto uz ide ako ma, ale vypluva chvilu vela dymu, z toho ako sa asi pridusalo v tych nizsich otackach.
Plyn sa moze zoslapnut aj uplne nadol, ale akceleracia je stale slaba, najhorsie je to pri prevodovom stupni 1 a 2, ked sa auto rozbieha.
Co by podla Vas mohlo byt zle?
Plyn sa moze zoslapnut aj uplne nadol, ale akceleracia je stale slaba, najhorsie je to pri prevodovom stupni 1 a 2, ked sa auto rozbieha.
Co by podla Vas mohlo byt zle?
Alfa Romeo 166, 2.4 JTD, 103KW
-
AlfaRomeo166
- Příspěvky: 87
- Registrován: 5.5.2009, úte 14:11
Re: V nízkych otáčkach nie je ťah, potom dymí
Moze to byt vaha vzduchu?
Avsak chybna vaha vzduchu bola tu na fore opisovana, ze pri vyssich otackach auto neakceleruje, ale len stupaju otacky, ja to mam naopak, ze v nizkych otackach zrychluje auto pomaly.
Avsak chybna vaha vzduchu bola tu na fore opisovana, ze pri vyssich otackach auto neakceleruje, ale len stupaju otacky, ja to mam naopak, ze v nizkych otackach zrychluje auto pomaly.
Alfa Romeo 166, 2.4 JTD, 103KW
Re: V nízkych otáčkach nie je ťah, potom dymí
dým jaké barvi? Modrý, černý? co kontrolka motoru?Jinak mě napadá egr ventil.Ale mohla by to být i ta váha vzduchu.
Jinak spíše bych tento dotaz šoupl do sekce JTD.
Jinak spíše bych tento dotaz šoupl do sekce JTD.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
-
AlfaRomeo166
- Příspěvky: 87
- Registrován: 5.5.2009, úte 14:11
- DERGO
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 16.1.2010, sob 11:01
- Bydliště: Zlín/Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Re: V nízkych otáčkach nie je ťah, potom dymí
Aji bych zkontroloval hadici od intercooleru do sání a z turba do intercooleru..pokud není prassklá...
Alfa Romeo GT by Novitec 1.9 JTDm r.v. 2004
EX: (jezdí v ní dědeček hříbeček :))Alfa Romeo 145 1.8 TS 103kw r.v.1998 - konečně malé Cuoresportivo
EX(nedobrovolně): Alfa Romeo 166 2.4 JTD 100kw r.v.2000 šedá metal RIP
EX: (jezdí v ní dědeček hříbeček :))Alfa Romeo 145 1.8 TS 103kw r.v.1998 - konečně malé Cuoresportivo
EX(nedobrovolně): Alfa Romeo 166 2.4 JTD 100kw r.v.2000 šedá metal RIP
Re: V nízkych otáčkach nie je ťah, potom dymí
A co tak diagnostika? A moj nazor je, ze je to EGR. Teraz som mal to iste, vybralo sa EGR, vycistilo, zaslepilo a je dobre
Alebo ta hadica, ale vtedy auto nema vykon v celom pasme otacok.
Alebo ta hadica, ale vtedy auto nema vykon v celom pasme otacok.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 20V r.v. 2003, automat (aktualne)
Peugeot 406 coupé 3,0 V6 (ex)
Ford Mondeo Combi, 2,0 TDDI, 85 kW, výbava Ghia, r.v. 2001 (ex)
Peugeot 405 1,6 benzin... (ex)
Peugeot 406 coupé 3,0 V6 (ex)
Ford Mondeo Combi, 2,0 TDDI, 85 kW, výbava Ghia, r.v. 2001 (ex)
Peugeot 405 1,6 benzin... (ex)
-
AlfaRomeo166
- Příspěvky: 87
- Registrován: 5.5.2009, úte 14:11
Re: V nízkych otáčkach nie je ťah, potom dymí
Po vycisteni EGR vsetko v poriadku. Akurat som ale v teme JTD pisal, ze mi cez tu medzierku (ako je tesnenie medzi jednou a druhou castou EGR) sem tam vysiel dym, ale to je asi nejaka ochrana proti prilis silnemu tlaku.
Alfa Romeo 166, 2.4 JTD, 103KW
- AHOSO_VIDAHO
- Štamgast
- Příspěvky: 852
- Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: V nízkych otáčkach nie je ťah, potom dymí
to bude prdlá hadice od vzduchového filtru do sání. Přesně to samé jsem měl já.
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
Re: V nízkych otáčkach nie je ťah, potom dymí
to: AHOSO_VIDAHO
Máš na mysli hadicu čo sa napája na saciu stranu turba???
menil si ju za novú??? čo to stálo???
Máš na mysli hadicu čo sa napája na saciu stranu turba???
menil si ju za novú??? čo to stálo???
Alfa romeo 166 2,4 Jtd 100kw r.v. 11/99 spotreba 6,7litra pri full posadke
ex: Citoren AX 1.4D 38kW r.v. 4/96 spotreba 4,7litra Predané
ex: Citoren AX 1.4D 38kW r.v. 4/96 spotreba 4,7litra Predané
- AHOSO_VIDAHO
- Štamgast
- Příspěvky: 852
- Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: V nízkych otáčkach nie je ťah, potom dymí
ta hadica, co sla od vzduchoveho filtra do motoru. stala v praze v imofe 1250,- bez dph
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
-
AlfaRomeo166
- Příspěvky: 87
- Registrován: 5.5.2009, úte 14:11
Re: V nízkych otáčkach nie je ťah, potom dymí
Dymia sa odtial vyfukove plyny, ktore idu cez EGR.AHOSO_VIDAHO píše:to bude prdlá hadice od vzduchového filtru do sání. Přesně to samé jsem měl já.
- Přílohy
-
- 1.jpg (98.83 KiB) Zobrazeno 1387 x
Alfa Romeo 166, 2.4 JTD, 103KW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů