Problém 2.4JTD
- kesáč
- Nováček
- Příspěvky: 226
- Registrován: 28.2.2008, čtv 14:31
- Bydliště: Prágl
- Kontaktovat uživatele:
Problém 2.4JTD
Zdarec Alfaři,
Vlastním AR166 2.4JTD. Poslední dobou jsem zpozoroval, že alfa podivně táhne. Cca do 3000 ot. táhne jak divá ale nad už se jenom vytočí otáčky a auto už netáhne a zrychluje jak fabia 1.4 MPI.
Nevíte, čím to může být? Předem díky.
Vlastním AR166 2.4JTD. Poslední dobou jsem zpozoroval, že alfa podivně táhne. Cca do 3000 ot. táhne jak divá ale nad už se jenom vytočí otáčky a auto už netáhne a zrychluje jak fabia 1.4 MPI.
Nevíte, čím to může být? Předem díky.
AR 166 2.4 JTD, 2001
- kesáč
- Nováček
- Příspěvky: 226
- Registrován: 28.2.2008, čtv 14:31
- Bydliště: Prágl
- Kontaktovat uživatele:
Koukal jsem na to, cena ještě není tak hrůzná. On je spíše problém, že mě čeká výměna brzdových destiček, kotoučů a přední levé rameno. Ted jsem dával přední tlumiče a levé ložisko.
Přijde mě, že automechnik shání nějaké moc drahé díly. A já jako neznalec kolik co stojí, co je drahé a co ne, nemůžu argumentovat.
Pokud máte chut mi poradit, budu rád když mi třeba hodíte nějaké odkazy na ty díly, které budu měnit. Já jsem mu říkal, že jsem sehnal levnější a on říkál, že to nejspíše nebude komlet a Já vím prd co je co
Na tyto věci jsem bohužel lehká obět která zaplatí víc a ani to neví 
Přijde mě, že automechnik shání nějaké moc drahé díly. A já jako neznalec kolik co stojí, co je drahé a co ne, nemůžu argumentovat.
Pokud máte chut mi poradit, budu rád když mi třeba hodíte nějaké odkazy na ty díly, které budu měnit. Já jsem mu říkal, že jsem sehnal levnější a on říkál, že to nejspíše nebude komlet a Já vím prd co je co


AR 166 2.4 JTD, 2001
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Koukám, že jsi z Prahy. Tak to dej k Vencovi Kameníkovi. S těma je dohoda a jsou podle mě solidní
Je to takovej dvorní mechanik na Alfy v Praze.
Viz: http://forum.cuoresportivo.net/viewtopic.php?t=988

Viz: http://forum.cuoresportivo.net/viewtopic.php?t=988
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
JJ taky jsi myslim, ze je to nejspis spojka, svagr ma Octavku a ma to ciple a kdyz tam ma trjku a ma plnej tak dobry ale kdyz da stverku tak zhruba pri 2800 otackach se otackomer vytahne nahoru ale rychlost stejna, ale potom se to nejak jako srovna a menil spojku a je to dobry, tak asi to bude tim.Harous píše:Ale pri tom by nesly otacky nahoru. Pokud neodpovida rust otacek rustu rychlosti, ke to spojkou...
AR 166 2.4 JTD 2001 Lubio166 Brno
more podla mna je teraz nejake obdobie spojok.
teraz sme isli na mojej alfe styria, na sestke som dal kotol a otackomer na 3500 rpm a auto sa rutilo 80 kmh. a spojka to je urcite lebo ked som zastavil tak ti traja sa skoro dogrcali z toho spojkoveho smradu.
za kolko ju viete v cechach zohnat? v BA je najlepsia cena z Auto kelly Valeo za 6.000 uz so zlavou cely kit.

teraz sme isli na mojej alfe styria, na sestke som dal kotol a otackomer na 3500 rpm a auto sa rutilo 80 kmh. a spojka to je urcite lebo ked som zastavil tak ti traja sa skoro dogrcali z toho spojkoveho smradu.
za kolko ju viete v cechach zohnat? v BA je najlepsia cena z Auto kelly Valeo za 6.000 uz so zlavou cely kit.
159 2.0 JTDm
VFR 800 VTEC
166 V6 ex
166 JTD ex
VFR 800 VTEC
166 V6 ex
166 JTD ex
Za 6 tis. Valeo z Autolelly to mas zlate.wraith771 píše:more podla mna je teraz nejake obdobie spojok.![]()
teraz sme isli na mojej alfe styria, na sestke som dal kotol a otackomer na 3500 rpm a auto sa rutilo 80 kmh. a spojka to je urcite lebo ked som zastavil tak ti traja sa skoro dogrcali z toho spojkoveho smradu.
za kolko ju viete v cechach zohnat? v BA je najlepsia cena z Auto kelly Valeo za 6.000 uz so zlavou cely kit.

Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Tusim, ze je tam stejnej ventilator jako v Kappe... No, uprimne - hodne stesti...
Ja to delal 2 dny...
Ono se ted totiz topeni vyrabi jako jeden blok, ktery se montuje do auta behem vyroby jeste pred osazenim motoru. Takze oni k tomu maji pristup nadhernej, ale dostat se k tomu potom je doslova porod... Jestli chces, muzu dat par fotek jak to vypada u Kappy...


Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Budes muset shodit plastovy kryty co jsou pred prednim oknem. Ten ventilator je totiz zhruba v techto mistech:

Problem spociva v tom, ze ventilator je do bloku topeni namontovanej zespoda. Zkusim popsat ten bordel na stole:
Samotny ventilator ktery je videt, je zespodu namontovanej do celyho plastovyho bloku kterej je tam videt u zdi. Lezi na prepazce mezi motorem a prostorem pro topeni a ostatni blbinky.

Do tohodle plastu je ten ventilator pridelanej:

Tady je videt, ze se to z auta muselo tahat cely a prave klima tam dost prekazela...


V tom plastovym bazmeku je jeste klapka na prepinani vnitrni cirkulace vzduchu, ta se musela nejdriv vyndat, aby to slo cely vytahnout...
Ale treba na to bude ve 166 vic mista nez v Kappe.

Problem spociva v tom, ze ventilator je do bloku topeni namontovanej zespoda. Zkusim popsat ten bordel na stole:

Samotny ventilator ktery je videt, je zespodu namontovanej do celyho plastovyho bloku kterej je tam videt u zdi. Lezi na prepazce mezi motorem a prostorem pro topeni a ostatni blbinky.

Do tohodle plastu je ten ventilator pridelanej:

Tady je videt, ze se to z auta muselo tahat cely a prave klima tam dost prekazela...


V tom plastovym bazmeku je jeste klapka na prepinani vnitrni cirkulace vzduchu, ta se musela nejdriv vyndat, aby to slo cely vytahnout...
Ale treba na to bude ve 166 vic mista nez v Kappe.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- kesáč
- Nováček
- Příspěvky: 226
- Registrován: 28.2.2008, čtv 14:31
- Bydliště: Prágl
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím, dnes jsem si všimnul, když auto vytočim přes 4000 ot. tak se mi rozsvítí kontolka vstřikování. Mám jen IT manuál, tak přesně nevím a moc to neznám. Nevíte, jak opravit popřípadě co vyměnit? Napadá mě nejaký čip, co udavá kolik tam pujde nafty. Nevím, možná se uplně pletu fakt netuším.
AR 166 2.4 JTD, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti