A.J.Michal - 75 TD

Odpovědět
hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od hondzik » 10.6.2011, pát 14:06

máš sz :wink:
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19011
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od Kubas » 10.6.2011, pát 15:08

vydrž, Prťka, vydrž :-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od A.J.Michal » 14.7.2011, čtv 17:21

Takže, v plánu je na dnešní víkend toto:

Vyhodit kardan a podívat se, jak jsou na tom hardispojky. Dále výměna přednich silentbloků na převodovce a pokud mě to ještě bude bavit, což pochybuji, tak výměna vstřikovácího čerpadla, protože to co tam nyní mám, je nějak alergické na vysokou teplotu :shock: teda aspon si to mysliím, že je to tím vstřikovacím čerpadlem. Když za studena ta alfa jde krásně za plynem a start je svižný a jen, kdyz je auto jízdou zahřáté na provozní teplotu, tak se tomu nechce a pomalu ani Alfu nenastartuji.

*varim varim

Edit: jinak jsem poznal další slabinu mé petasedmy, chybí jí ten samosvor. Znalí asi ví, jak jsou serpentyny z Napajedel směr Halenkovice, tak jsem ji tam jednou v ranních hodínach protáhl a v těch zatáčkách se prostě to vnitřní kolo moc nadlehčovalo a stále hrábalo. Možná je i na vině mekký podvozek. Takže až budu skládat převodovku, tak asi jědině se samosvorem. Do převodovky z 2.0 TD by měl jít z TSka napasovat, teda pokud jsem dobře četl Milanovu diskuzi na toto téma.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od Milano75 » 14.7.2011, čtv 18:33

NA hsKY SE PODÍVÁŠ ANIŽ BY MUSEL kardan vyndavat a silenty převodovky vyměníš taktéž bez domontáže kardanu, jen ho u převodovky rozpojíš + jeden šroub vyndat navíc, pro snadnější manipulaci

a samosvor z TSka pasuje do 2,0td
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od A.J.Michal » 17.7.2011, ned 21:17

sobotni pracovni den :-D

takze v rychlosti, na zvedaku sem Alfu nemohl dat primo na savle, protoze bych pak nespustil prevodovku dolu, takze jsem musel Alfu hodit s brachou na ucka, aby nam auto stalo na kolech a pak jsme to zvedli.

Probehla vymena prednich silentbloku na prevodovce, protoze jeden uz byl vytrhli a druhy byl nacaty. Dal jsem tam strycem upravene a tvrdsi silentbloky, ktere tam vydrzi urcite hodne dlouho , protoze jejich konstrukce je betelna. Dale zjistena hodne velka vule u tahla radicky a mechanismu u prevodovky, takze jsem z druhe prevodovky vzal tento mechanismus druhy v lepsim stavu. Nyni uz vule neni zadna, bohuzel ta radici tyc je o trochu kratsi nez puvodni co tam byla, tak nyni mam problem ze mi vypadava 1,3 a 5 kvalt, takze budu bud muset vymenit tycku za puvodni, nebo vyndat radici paku a autogenem ji trochu vyhnout aby me to tam nikde nezavazelo. Dale pridane davkovani na vstrikovacim cerpadle a jeste pred palivovou pumpou dan palivovy filtrik a jeste jsem vzduchem profoukl hadicku do nadrze.

Pristi vikend me tedy ceka odstranini tech vypadavajicich kvaltu a serizeni vstrikovaciho cerpadla pripadne jeho vymeny.

zde rychle udelane fotky z mobilu :???:
Přílohy
Obraz0833.jpg
Obraz0834.jpg
Obraz0832.jpg
Obraz0830.jpg
Obraz0829.jpg
Obraz0828.jpg
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od A.J.Michal » 24.7.2011, ned 13:44

tak jsem dneska trochu pošteloval předvstřiky a vypada to nadějně, uvidi se až časem :-)

dále zjištěno na svodech fouklé těsnění na 4. válci. Budu muset koupit nové a asi další víkend to opravit, zbytečně mi to hulí do motorového prostoru :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od Milano75 » 24.7.2011, ned 17:41

doporučuji celokov těsnění z JEEPa nebo forda, jinak pokud časem plánuješ dělat i těsnění pod hlavou, tak to možná vem při jednou, opět celé těsněí + srovnat hlavy i s bočníma překladama :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od A.J.Michal » 24.7.2011, ned 20:30

Ono by bylo nejlepsi vyhodit cely motor a komplet rozborka :-D gufero za setrvacnikem uz ma taky neco zasebou a bez toho aniz by motor sel ven, tak to vymenit nejde. Ale takova generalka by me nejspise vysla na 30 000,-
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od Milano75 » 24.7.2011, ned 20:49

gufera na pod setrvačník sem kupoval asi 4x stojí 400Kč

repase komplet motoru za 30.000 je prý slov odborníku docela u země

vyplatí se koupit motor z forda :smt023
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od hondzik » 25.7.2011, pon 10:56

Psal mi Kleofáš že má pořád opřenou kapotu v garáži, domluv se s ním prosím :wink:


Jinak zbrojíš abys mi příště ujel? :-D
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od A.J.Michal » 25.7.2011, pon 13:43

jo jo, ladim ladim :)

Sakra ta kapota, sem na ni uz uplne zapomel :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od A.J.Michal » 31.7.2011, ned 16:21

Po roce a najetých 10 000 km nadešel čas vyměnit olej, takže přes týden koupím filtr a o víkendu vyměním. Kdo by to řek , že se s Alfou tak jezdí. :)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od A.J.Michal » 20.8.2011, sob 17:32

Takže dneska proběhla výměna za 4 roky staré repasované vstřikovací čerpadlo. Při prvním nastartování šel motor do max otáček. Po chvíli se to uklidnílo cca 10 start. Řekl bych, že to byl stejný problém jak u Milana75, kdy prostě díky stání ten regulátor v čerpadle zatuhl. I když jsem s ozubeným kolem nepootočili a dal to vstřikovací čerpadlo tak, jak tam bylo původní, tak i tak je tam moc velký předvstřik(jízdou se mi tato teorie potvrdila ,kdy prostě do 2000 ot/min táhne a pak je to líne jak šnek) i naklonění čerpadla max k bloku nepomohlo, takže až motor schládne tak budu muset posunou o zoubek ozubené kolo. Jedná se o čerpadlo nastavené na 2.0 TD a tak nastavené nechtělo ani jet. Musel jsem přidat hodně na naftě, aby si to drželo aspoň ten volnoběh.

Jinak jsem ještě stihl ošacovat kapotu od Hondzika a až bude volná dílna tak půjde pořádně obrousit a zakitovat :-). Ještě ohledně světýlka jsem našel v mé alfě na něj konektor, kde to světýlko má být zapojené, ale jestli tam jde šťáva, tak to nevím.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od Milano75 » 20.8.2011, sob 17:40

pokud chceš zvětšovat předvstik, tak jedině odkláněním čerpadla od bloku :wink:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od A.J.Michal » 20.8.2011, sob 17:42

právě že snižovat, když čerpadlo bylo uprostřed tak to klepalo jak 100 letý traktor :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od Milano75 » 20.8.2011, sob 17:45

tak to po tom jo, ale pokud bys vzal čerpadlo z 2,0Td a dal ho do 2,4Td, tak to normálně pojede a bez přidávání nafty
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od A.J.Michal » 20.8.2011, sob 17:52

Až to schládne a bude se na to dat šáhnout rukama, tak to předělám a to bude až zítra, dneska jdu zachvilku už pííít. Jdou u nás totiž závody hasičů :-D . Pak dám vědět, jak to dopadlo :smt023
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od A.J.Michal » 21.8.2011, ned 12:26

Takže dneska přehozeno o ten jeden zub. Měl si to vidět co to dělalo, motor se třepal jak ratlík, že jsem myslel že vyletí z motorového prostoru a dýmovnice jako kráva. Pak jsme s otcem přemýšleli co tomu chybí. Nakonec jsme usoudily že je tam už až moc malý předvstřik a tím pádem ten motor tu naftu vůbec nespálí. Problém je nyní ten, že mám čerpadlo natočené maximálně od bloku a je to ještě málo, nyni musím jezdit pořád na předsuvník. On je mechanický a není tam ani žádna zpětna pružina, takže ručně u čerpadla buď sepnu nebo vypnu. Problém u tohoto čerpadla co má jen ty dvě díry na přidělání je ten, že bych potřeboval to ozubené kolo pootočit jen o půl zubu. K tomu to tam na tom ozubeném kolu je i přizpůsobení díky těm dvou drážkám, ale abych se pořádně trefil a nejebnul se třeba o dva zuby, tak bych musel sundat prsa a to se mi už fakt nechtělo. Nyní sem se domluvil s Edasem, že má nějaké známe v Pentu ve Zlíně, že bych dal zrepasovat to moje čerpadlo z 2.4 TD a zase bych ho po repasy vrátil do Alfy. Jinak naftu mám nyní přiškrcenou, takže to aspoň tak nehulí, ale bohužel to míň jede, ale nebudu to s tímto čerpadlem pokoušet :???: Možná na Kamení to trochu pootočím, ať to má grády :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od Milano75 » 21.8.2011, ned 12:45

právě ozubené kolo na čerpadle má dva zářezy pro nasazení na osičku čerpadla :)

kup od ladina 164ku a máš pokoj :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od A.J.Michal » 21.8.2011, ned 13:05

jj presne jsme se divali n a to nasazeni a ten jeden zarez vede primo kolmo na jeden zub a ten druhy primo mezi dva zuby. Nic proste az se zrepasuje to stare cerpadlo, tak ho tam zase zpet nahodim :-)


O koupi te 164ky od Ladina jsem hooodne uvazoval, ale petasedma zatim jezdi a jen jedina chyba je na te 164ce..... nema zadni nahon :(

celkem by me zajimalo, jestli by se nemohl hodit do AR 164 Q4 VM motor :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od A.J.Michal » 22.8.2011, pon 16:10

takze po dnesku konecne vim, jak chyta alfa na drc :) . Po usouzeni a nastudovani o vikendu prehodim to ozubene kolecko na druhou drazku , abych toto cerpadlo jeste poradne seridil. Nyni mam naftu ochuzenou a skoro vubec si Alfa nezakouri . Sice uz tak dobre nejede, ale uvidime jaka bude spotreba.

No a tetka si jdu na postu pro svetla pro denni sviceni :oops:

takto budou cca vypadat, o vikendu je namontuji. I ten tvar tam dobre pasuje :)
Přílohy
Obraz0909.jpg
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od Ladin 164V6 » 22.8.2011, pon 20:06

Klesne spotreba o 0,01 l /100km? :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od A.J.Michal » 24.8.2011, stř 20:04

Ladin:holt je drsné období, šetřit se musí všude :-D

jinak dnešní odpolední nuda v tak velkém vedru = namontování světel pro denní svícení.

no a večer jsem si poprvé natřel odrezovačem kapotu, zítra to natřu podruhé a lehce stříknu zinkovým sprejem :wink:
Přílohy
montáž
montáž
finální
finální
odrezování Hondzikovi kapoty
odrezování Hondzikovi kapoty
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od RV147 » 26.8.2011, pát 17:06

zinkovej sprej je naprd, lepší je jakejkoli základ.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od A.J.Michal » 26.8.2011, pát 18:03

s jakymkoliv zakladem mam blbe zkusenosti :)

po Kameni jde Alfa zavrit na 14 dni mozna i vice do dilny a pujde ven cely interier, dvere komplet osacovat, narazdazniky dolu a bude se osetrovat karoserie , dvere a vnitrek... pripadne vyvarovat :smt064

bude probihat i generalka stahovacek a zamku + promazani

Tento vikend doufam, ze doladim to vstrikovaci cerpadlo, at jsem na Kámen s kamnama ready :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host