
A.J.Michal - 75 TD
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
máš sz 

Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: A.J.Michal - 75 TD
vydrž, Prťka, vydrž 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
Takže, v plánu je na dnešní víkend toto:
Vyhodit kardan a podívat se, jak jsou na tom hardispojky. Dále výměna přednich silentbloků na převodovce a pokud mě to ještě bude bavit, což pochybuji, tak výměna vstřikovácího čerpadla, protože to co tam nyní mám, je nějak alergické na vysokou teplotu
teda aspon si to mysliím, že je to tím vstřikovacím čerpadlem. Když za studena ta alfa jde krásně za plynem a start je svižný a jen, kdyz je auto jízdou zahřáté na provozní teplotu, tak se tomu nechce a pomalu ani Alfu nenastartuji.

Edit: jinak jsem poznal další slabinu mé petasedmy, chybí jí ten samosvor. Znalí asi ví, jak jsou serpentyny z Napajedel směr Halenkovice, tak jsem ji tam jednou v ranních hodínach protáhl a v těch zatáčkách se prostě to vnitřní kolo moc nadlehčovalo a stále hrábalo. Možná je i na vině mekký podvozek. Takže až budu skládat převodovku, tak asi jědině se samosvorem. Do převodovky z 2.0 TD by měl jít z TSka napasovat, teda pokud jsem dobře četl Milanovu diskuzi na toto téma.
Vyhodit kardan a podívat se, jak jsou na tom hardispojky. Dále výměna přednich silentbloků na převodovce a pokud mě to ještě bude bavit, což pochybuji, tak výměna vstřikovácího čerpadla, protože to co tam nyní mám, je nějak alergické na vysokou teplotu


Edit: jinak jsem poznal další slabinu mé petasedmy, chybí jí ten samosvor. Znalí asi ví, jak jsou serpentyny z Napajedel směr Halenkovice, tak jsem ji tam jednou v ranních hodínach protáhl a v těch zatáčkách se prostě to vnitřní kolo moc nadlehčovalo a stále hrábalo. Možná je i na vině mekký podvozek. Takže až budu skládat převodovku, tak asi jědině se samosvorem. Do převodovky z 2.0 TD by měl jít z TSka napasovat, teda pokud jsem dobře četl Milanovu diskuzi na toto téma.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
NA hsKY SE PODÍVÁŠ ANIŽ BY MUSEL kardan vyndavat a silenty převodovky vyměníš taktéž bez domontáže kardanu, jen ho u převodovky rozpojíš + jeden šroub vyndat navíc, pro snadnější manipulaci
a samosvor z TSka pasuje do 2,0td
a samosvor z TSka pasuje do 2,0td
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
sobotni pracovni den
takze v rychlosti, na zvedaku sem Alfu nemohl dat primo na savle, protoze bych pak nespustil prevodovku dolu, takze jsem musel Alfu hodit s brachou na ucka, aby nam auto stalo na kolech a pak jsme to zvedli.
Probehla vymena prednich silentbloku na prevodovce, protoze jeden uz byl vytrhli a druhy byl nacaty. Dal jsem tam strycem upravene a tvrdsi silentbloky, ktere tam vydrzi urcite hodne dlouho , protoze jejich konstrukce je betelna. Dale zjistena hodne velka vule u tahla radicky a mechanismu u prevodovky, takze jsem z druhe prevodovky vzal tento mechanismus druhy v lepsim stavu. Nyni uz vule neni zadna, bohuzel ta radici tyc je o trochu kratsi nez puvodni co tam byla, tak nyni mam problem ze mi vypadava 1,3 a 5 kvalt, takze budu bud muset vymenit tycku za puvodni, nebo vyndat radici paku a autogenem ji trochu vyhnout aby me to tam nikde nezavazelo. Dale pridane davkovani na vstrikovacim cerpadle a jeste pred palivovou pumpou dan palivovy filtrik a jeste jsem vzduchem profoukl hadicku do nadrze.
Pristi vikend me tedy ceka odstranini tech vypadavajicich kvaltu a serizeni vstrikovaciho cerpadla pripadne jeho vymeny.
zde rychle udelane fotky z mobilu

takze v rychlosti, na zvedaku sem Alfu nemohl dat primo na savle, protoze bych pak nespustil prevodovku dolu, takze jsem musel Alfu hodit s brachou na ucka, aby nam auto stalo na kolech a pak jsme to zvedli.
Probehla vymena prednich silentbloku na prevodovce, protoze jeden uz byl vytrhli a druhy byl nacaty. Dal jsem tam strycem upravene a tvrdsi silentbloky, ktere tam vydrzi urcite hodne dlouho , protoze jejich konstrukce je betelna. Dale zjistena hodne velka vule u tahla radicky a mechanismu u prevodovky, takze jsem z druhe prevodovky vzal tento mechanismus druhy v lepsim stavu. Nyni uz vule neni zadna, bohuzel ta radici tyc je o trochu kratsi nez puvodni co tam byla, tak nyni mam problem ze mi vypadava 1,3 a 5 kvalt, takze budu bud muset vymenit tycku za puvodni, nebo vyndat radici paku a autogenem ji trochu vyhnout aby me to tam nikde nezavazelo. Dale pridane davkovani na vstrikovacim cerpadle a jeste pred palivovou pumpou dan palivovy filtrik a jeste jsem vzduchem profoukl hadicku do nadrze.
Pristi vikend me tedy ceka odstranini tech vypadavajicich kvaltu a serizeni vstrikovaciho cerpadla pripadne jeho vymeny.
zde rychle udelane fotky z mobilu

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
tak jsem dneska trochu pošteloval předvstřiky a vypada to nadějně, uvidi se až časem :-)
dále zjištěno na svodech fouklé těsnění na 4. válci. Budu muset koupit nové a asi další víkend to opravit, zbytečně mi to hulí do motorového prostoru
dále zjištěno na svodech fouklé těsnění na 4. válci. Budu muset koupit nové a asi další víkend to opravit, zbytečně mi to hulí do motorového prostoru

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
doporučuji celokov těsnění z JEEPa nebo forda, jinak pokud časem plánuješ dělat i těsnění pod hlavou, tak to možná vem při jednou, opět celé těsněí + srovnat hlavy i s bočníma překladama 

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
Ono by bylo nejlepsi vyhodit cely motor a komplet rozborka
gufero za setrvacnikem uz ma taky neco zasebou a bez toho aniz by motor sel ven, tak to vymenit nejde. Ale takova generalka by me nejspise vysla na 30 000,-

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
gufera na pod setrvačník sem kupoval asi 4x stojí 400Kč
repase komplet motoru za 30.000 je prý slov odborníku docela u země
vyplatí se koupit motor z forda
repase komplet motoru za 30.000 je prý slov odborníku docela u země
vyplatí se koupit motor z forda

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
Psal mi Kleofáš že má pořád opřenou kapotu v garáži, domluv se s ním prosím
Jinak zbrojíš abys mi příště ujel?

Jinak zbrojíš abys mi příště ujel?

Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
jo jo, ladim ladim
Sakra ta kapota, sem na ni uz uplne zapomel

Sakra ta kapota, sem na ni uz uplne zapomel

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
Po roce a najetých 10 000 km nadešel čas vyměnit olej, takže přes týden koupím filtr a o víkendu vyměním. Kdo by to řek , že se s Alfou tak jezdí. 

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
Takže dneska proběhla výměna za 4 roky staré repasované vstřikovací čerpadlo. Při prvním nastartování šel motor do max otáček. Po chvíli se to uklidnílo cca 10 start. Řekl bych, že to byl stejný problém jak u Milana75, kdy prostě díky stání ten regulátor v čerpadle zatuhl. I když jsem s ozubeným kolem nepootočili a dal to vstřikovací čerpadlo tak, jak tam bylo původní, tak i tak je tam moc velký předvstřik(jízdou se mi tato teorie potvrdila ,kdy prostě do 2000 ot/min táhne a pak je to líne jak šnek) i naklonění čerpadla max k bloku nepomohlo, takže až motor schládne tak budu muset posunou o zoubek ozubené kolo. Jedná se o čerpadlo nastavené na 2.0 TD a tak nastavené nechtělo ani jet. Musel jsem přidat hodně na naftě, aby si to drželo aspoň ten volnoběh.
Jinak jsem ještě stihl ošacovat kapotu od Hondzika a až bude volná dílna tak půjde pořádně obrousit a zakitovat :-). Ještě ohledně světýlka jsem našel v mé alfě na něj konektor, kde to světýlko má být zapojené, ale jestli tam jde šťáva, tak to nevím.
Jinak jsem ještě stihl ošacovat kapotu od Hondzika a až bude volná dílna tak půjde pořádně obrousit a zakitovat :-). Ještě ohledně světýlka jsem našel v mé alfě na něj konektor, kde to světýlko má být zapojené, ale jestli tam jde šťáva, tak to nevím.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
pokud chceš zvětšovat předvstik, tak jedině odkláněním čerpadla od bloku 

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
právě že snižovat, když čerpadlo bylo uprostřed tak to klepalo jak 100 letý traktor 

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
tak to po tom jo, ale pokud bys vzal čerpadlo z 2,0Td a dal ho do 2,4Td, tak to normálně pojede a bez přidávání nafty
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
Až to schládne a bude se na to dat šáhnout rukama, tak to předělám a to bude až zítra, dneska jdu zachvilku už pííít. Jdou u nás totiž závody hasičů
. Pak dám vědět, jak to dopadlo 


Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
Takže dneska přehozeno o ten jeden zub. Měl si to vidět co to dělalo, motor se třepal jak ratlík, že jsem myslel že vyletí z motorového prostoru a dýmovnice jako kráva. Pak jsme s otcem přemýšleli co tomu chybí. Nakonec jsme usoudily že je tam už až moc malý předvstřik a tím pádem ten motor tu naftu vůbec nespálí. Problém je nyní ten, že mám čerpadlo natočené maximálně od bloku a je to ještě málo, nyni musím jezdit pořád na předsuvník. On je mechanický a není tam ani žádna zpětna pružina, takže ručně u čerpadla buď sepnu nebo vypnu. Problém u tohoto čerpadla co má jen ty dvě díry na přidělání je ten, že bych potřeboval to ozubené kolo pootočit jen o půl zubu. K tomu to tam na tom ozubeném kolu je i přizpůsobení díky těm dvou drážkám, ale abych se pořádně trefil a nejebnul se třeba o dva zuby, tak bych musel sundat prsa a to se mi už fakt nechtělo. Nyní sem se domluvil s Edasem, že má nějaké známe v Pentu ve Zlíně, že bych dal zrepasovat to moje čerpadlo z 2.4 TD a zase bych ho po repasy vrátil do Alfy. Jinak naftu mám nyní přiškrcenou, takže to aspoň tak nehulí, ale bohužel to míň jede, ale nebudu to s tímto čerpadlem pokoušet
Možná na Kamení to trochu pootočím, ať to má grády 


Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
právě ozubené kolo na čerpadle má dva zářezy pro nasazení na osičku čerpadla 
kup od ladina 164ku a máš pokoj

kup od ladina 164ku a máš pokoj

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
jj presne jsme se divali n a to nasazeni a ten jeden zarez vede primo kolmo na jeden zub a ten druhy primo mezi dva zuby. Nic proste az se zrepasuje to stare cerpadlo, tak ho tam zase zpet nahodim :-)
O koupi te 164ky od Ladina jsem hooodne uvazoval, ale petasedma zatim jezdi a jen jedina chyba je na te 164ce..... nema zadni nahon
celkem by me zajimalo, jestli by se nemohl hodit do AR 164 Q4 VM motor
O koupi te 164ky od Ladina jsem hooodne uvazoval, ale petasedma zatim jezdi a jen jedina chyba je na te 164ce..... nema zadni nahon

celkem by me zajimalo, jestli by se nemohl hodit do AR 164 Q4 VM motor

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
takze po dnesku konecne vim, jak chyta alfa na drc
. Po usouzeni a nastudovani o vikendu prehodim to ozubene kolecko na druhou drazku , abych toto cerpadlo jeste poradne seridil. Nyni mam naftu ochuzenou a skoro vubec si Alfa nezakouri . Sice uz tak dobre nejede, ale uvidime jaka bude spotreba.
No a tetka si jdu na postu pro svetla pro denni sviceni
takto budou cca vypadat, o vikendu je namontuji. I ten tvar tam dobre pasuje

No a tetka si jdu na postu pro svetla pro denni sviceni

takto budou cca vypadat, o vikendu je namontuji. I ten tvar tam dobre pasuje

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: A.J.Michal - 75 TD
Klesne spotreba o 0,01 l /100km? 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
Ladin:holt je drsné období, šetřit se musí všude
jinak dnešní odpolední nuda v tak velkém vedru = namontování světel pro denní svícení.
no a večer jsem si poprvé natřel odrezovačem kapotu, zítra to natřu podruhé a lehce stříknu zinkovým sprejem

jinak dnešní odpolední nuda v tak velkém vedru = namontování světel pro denní svícení.
no a večer jsem si poprvé natřel odrezovačem kapotu, zítra to natřu podruhé a lehce stříknu zinkovým sprejem

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
zinkovej sprej je naprd, lepší je jakejkoli základ.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
s jakymkoliv zakladem mam blbe zkusenosti
po Kameni jde Alfa zavrit na 14 dni mozna i vice do dilny a pujde ven cely interier, dvere komplet osacovat, narazdazniky dolu a bude se osetrovat karoserie , dvere a vnitrek... pripadne vyvarovat
bude probihat i generalka stahovacek a zamku + promazani
Tento vikend doufam, ze doladim to vstrikovaci cerpadlo, at jsem na Kámen s kamnama ready

po Kameni jde Alfa zavrit na 14 dni mozna i vice do dilny a pujde ven cely interier, dvere komplet osacovat, narazdazniky dolu a bude se osetrovat karoserie , dvere a vnitrek... pripadne vyvarovat

bude probihat i generalka stahovacek a zamku + promazani
Tento vikend doufam, ze doladim to vstrikovaci cerpadlo, at jsem na Kámen s kamnama ready

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host