Na druhou stranu po dvou až třech letech se můžou celkové náklady na obě značky lehce srovnat ... a to je taky fakt. A co myslíš, jaká bude u takto srovnatelných vozidel po pár letech prodejní cena? Myslím, že si ani nemusím odpovídat na otázku kdo v našich končinách prodá líp, zda Alfista nebo "koncernista"?
Kupujeme AR 159...
Re: koupě AR 159
Hele, to s tou pořizovací cenou jsi mě asi špatně pochopil, mrkni se ještě jednou co jsem psal! Bylo to myšleno jako + pro Alfu, tedy že za míň peněz dostaneš lepší káru s lepší výbavou a silnějším motorem.
a za tím si stojím. Stačí kouknout kamkoliv na netu a každému musí být jasné, že zánovní Alfu s relativně málo km, brutálním motorem(myšleno v dobrém) a výbornou výbavou koupíš něco mezi 300 a 400 tisíci, kdežto superb ve stejné cenové kategorii bude mít nalítáno 200.000km, výbavu Ambition(docela výstižné - má ambice ale nic víc...) a motor 1,9 77kW nebo poruchový 2,0 103kW, takže zájemci o solidní káru zde musí chtě nechtě zalovit o cenovou kategorii výše, někde od 450.000 nahoru.
Na druhou stranu po dvou až třech letech se můžou celkové náklady na obě značky lehce srovnat ... a to je taky fakt. A co myslíš, jaká bude u takto srovnatelných vozidel po pár letech prodejní cena? Myslím, že si ani nemusím odpovídat na otázku kdo v našich končinách prodá líp, zda Alfista nebo "koncernista"?
Na druhou stranu po dvou až třech letech se můžou celkové náklady na obě značky lehce srovnat ... a to je taky fakt. A co myslíš, jaká bude u takto srovnatelných vozidel po pár letech prodejní cena? Myslím, že si ani nemusím odpovídat na otázku kdo v našich končinách prodá líp, zda Alfista nebo "koncernista"?
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: koupě AR 159
Jo takhle, no, tak to pak jo
Ale to nic nemeni na tom, ze kdyz postavis jakykoliv VW (potazmo Skodovku) vedle 159, tak jen slepy a nebo mentalne naruseny clovek nebude chtit odjet ve 159 
AR 159 SW 2,4 20V 147kw
Re: koupě AR 159
No a to ja další zvláštnost. Všichni budou chtít odjet ve 159, ale po chvilce 80% z nich odjede ve škodovce, čím to? Bude to chladný kalkul a řekněme určité nudně-racionální uvažování většiny populace bez fantazie, což my Alfisti nechápeme, jelikož vnímáme auta jiným orgánem
. Já po vlastní zkušenosti jen málo lidem ze svého okolí doporučuji Alfu 159, jelikož vím, že by mi většina později něco otřískala o hlavu, ale těm co mají auta jako koníčka Alfu klidně doporučím ...
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- TMiky
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 2.7.2011, sob 21:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě AR 159
S timhle bych i ja souhlasil....
Alfu 159 si nekoupis, abys v tom jezdil do Makra na denni mega nakupy pro svou hospodu...
Se Superbem nebo Passatem tam ale klidne budes jezdit dvakrat denne...
Pokud jsi srdcar a mas auta jako konicek (tedy ne jako predmet k presunu mezi bodem A a B), koupis si Alfu 159.
Pokud chces provozem auta moc neprodelavat a potrebujes ho predevsim jako dopravni prostredek, pak si koupis Passata/Superba s motorem TDI...
To je proste fakt.
Alfu 159 si nekoupis, abys v tom jezdil do Makra na denni mega nakupy pro svou hospodu...
Se Superbem nebo Passatem tam ale klidne budes jezdit dvakrat denne...
Pokud jsi srdcar a mas auta jako konicek (tedy ne jako predmet k presunu mezi bodem A a B), koupis si Alfu 159.
Pokud chces provozem auta moc neprodelavat a potrebujes ho predevsim jako dopravni prostredek, pak si koupis Passata/Superba s motorem TDI...
To je proste fakt.
Naposledy upravil(a) TMiky dne 23.8.2011, úte 11:05, celkem upraveno 1 x.
TMiky
hledám AR 159 SW 2,4JTDm (nebo 1.9JTDm 110kW) ;-)
Volkswagen Corrado G60 - 1.8G60 118kW + cca. 29kW (1991)
Ex. Honda CRX ED9 - 1.6 16V 96kW (1989)
Ex. Peugeot 205 1.9GTi - 1.9 88kW (1988)
Ex. Skoda Favorit 135 LS - 1.3 málo kW (1990)
hledám AR 159 SW 2,4JTDm (nebo 1.9JTDm 110kW) ;-)
Volkswagen Corrado G60 - 1.8G60 118kW + cca. 29kW (1991)
Ex. Honda CRX ED9 - 1.6 16V 96kW (1989)
Ex. Peugeot 205 1.9GTi - 1.9 88kW (1988)
Ex. Skoda Favorit 135 LS - 1.3 málo kW (1990)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: koupě AR 159
Tak to jsem v tom případě špatně koupil 
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- TMiky
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 2.7.2011, sob 21:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě AR 159
Pozor...
Otazkou je, zda jsi vybiral mezi Alfou 159 a Passatem... pokud ano, pak jsi to zhodnotil spravne...
Otazkou je, zda jsi vybiral mezi Alfou 159 a Passatem... pokud ano, pak jsi to zhodnotil spravne...
TMiky
hledám AR 159 SW 2,4JTDm (nebo 1.9JTDm 110kW) ;-)
Volkswagen Corrado G60 - 1.8G60 118kW + cca. 29kW (1991)
Ex. Honda CRX ED9 - 1.6 16V 96kW (1989)
Ex. Peugeot 205 1.9GTi - 1.9 88kW (1988)
Ex. Skoda Favorit 135 LS - 1.3 málo kW (1990)
hledám AR 159 SW 2,4JTDm (nebo 1.9JTDm 110kW) ;-)
Volkswagen Corrado G60 - 1.8G60 118kW + cca. 29kW (1991)
Ex. Honda CRX ED9 - 1.6 16V 96kW (1989)
Ex. Peugeot 205 1.9GTi - 1.9 88kW (1988)
Ex. Skoda Favorit 135 LS - 1.3 málo kW (1990)
Re: koupě AR 159
tak to jsem z toho taky ted zmateny, ja mam auto na deni pouzivani, presunuje se mezi bodam A B ktere jsou od sebe stovky kilometru minimalne jednou tydne a presto jsem si koupil 159ku. A proc? Protoze se mi libi, verim ze to co se o Alfe rikalo denska uz neni pravda a protoze ty chiple VW a Sadiny ma dneska kazdej, je to tuctovy a monotoni auto bez fantazie a tim ja proste jezdit nechci ... 
AR 159 SW 2,4 20V 147kw
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě AR 159
Jen nevím jak jste přišli na to že Prasat nebo Superbos jsou levné na provoz? Opravdu máte pocit že ty 4-5 let starý auta se 150 tisíci na krku budou jezdit bez poruch když s nima začnete rajtovat jako s Alfama?
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
- TMiky
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 2.7.2011, sob 21:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě AR 159
U techhle km a rekneme 3 a vice let stari vozidla nemluvime o autorizovanym servisu (do 150tis. a 3 let stari se to vyplati uz kvuli moznym fin. podporam vyrobce), tam se opravdu nedoplatis...Sgt. píše:Jen nevím jak jste přišli na to že Prasat nebo Superbos jsou levné na provoz? Opravdu máte pocit že ty 4-5 let starý auta se 150 tisíci na krku budou jezdit bez poruch když s nima začnete rajtovat jako s Alfama?
Kdyz to porovnam, tak v Praze cena autoriz. servisu AR je 2/3 a napr. cena oleje jako spotrebaku dokonce polovicni oproti autoriz. servisu VW nebo Audi...
Pokud vime vsichni dobre, tak VW a Skodofku Ti dneska odservisuje kdejaka garaz za supr cenu prace a cenu dilu vlastne taky, protoze jeden dil casto padne jak na tu tak na tu znacku a to i napric modely...
;)
Naposledy upravil(a) TMiky dne 23.8.2011, úte 14:48, celkem upraveno 1 x.
TMiky
hledám AR 159 SW 2,4JTDm (nebo 1.9JTDm 110kW) ;-)
Volkswagen Corrado G60 - 1.8G60 118kW + cca. 29kW (1991)
Ex. Honda CRX ED9 - 1.6 16V 96kW (1989)
Ex. Peugeot 205 1.9GTi - 1.9 88kW (1988)
Ex. Skoda Favorit 135 LS - 1.3 málo kW (1990)
hledám AR 159 SW 2,4JTDm (nebo 1.9JTDm 110kW) ;-)
Volkswagen Corrado G60 - 1.8G60 118kW + cca. 29kW (1991)
Ex. Honda CRX ED9 - 1.6 16V 96kW (1989)
Ex. Peugeot 205 1.9GTi - 1.9 88kW (1988)
Ex. Skoda Favorit 135 LS - 1.3 málo kW (1990)
- TMiky
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 2.7.2011, sob 21:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě AR 159
F.a.n.o píše:tak to jsem z toho taky ted zmateny, ja mam auto na deni pouzivani, presunuje se mezi bodam A B ktere jsou od sebe stovky kilometru minimalne jednou tydne a presto jsem si koupil 159ku. A proc? Protoze se mi libi, verim ze to co se o Alfe rikalo denska uz neni pravda a protoze ty chiple VW a Sadiny ma dneska kazdej, je to tuctovy a monotoni auto bez fantazie a tim ja proste jezdit nechci ...
Netvrdim, ze nebuzes jezdit rocne 50tis. km.
Ale koupil sis vesmes mene prakticky auto taky z jine pohnutky, nez jen jezdit obden Aš-Ostrava a zpět.
AR se Ti mimo jine libila, jak sam rikas... takze jsi se zaradil mezi lidi, kteri nehledali "jen" prakticke auto s velkym prostorem, ale chtel jsi auto, ktery ma styl... ;) a to je uz o necem jinem, nez o rozumu...
Osobne jsem taky zatim vzdy (krome Favorita, ktery byl darem) kupoval auto srdcem a ne rozumem...
;)
Naposledy upravil(a) TMiky dne 23.8.2011, úte 14:50, celkem upraveno 1 x.
TMiky
hledám AR 159 SW 2,4JTDm (nebo 1.9JTDm 110kW) ;-)
Volkswagen Corrado G60 - 1.8G60 118kW + cca. 29kW (1991)
Ex. Honda CRX ED9 - 1.6 16V 96kW (1989)
Ex. Peugeot 205 1.9GTi - 1.9 88kW (1988)
Ex. Skoda Favorit 135 LS - 1.3 málo kW (1990)
hledám AR 159 SW 2,4JTDm (nebo 1.9JTDm 110kW) ;-)
Volkswagen Corrado G60 - 1.8G60 118kW + cca. 29kW (1991)
Ex. Honda CRX ED9 - 1.6 16V 96kW (1989)
Ex. Peugeot 205 1.9GTi - 1.9 88kW (1988)
Ex. Skoda Favorit 135 LS - 1.3 málo kW (1990)
Re: koupě AR 159
No tak já se žádným autem nerajtuju a před Alfou jsem měl Pašíka 4 roky (v tomto nemám žádné předsudky) a moje zkušenosti mluví jasně:
Jak passat tak 159 měli v době kdy jsem je koupil cca 4 roky a 60.000 km.
Passat se za 4 roky vlezl s mimořádnými náklady: do 20.000,-Kč a to s rezervou ve značkovém servisu. Dá se říct, že jsem jen jezdil a jediná poruchová věc byl climatronik.
Proti tomu 159 sežřala 40.000,-Kč za první půlrok. Navíc nepočítám takové věci jako nová kola na léto, protože to bych koupil na každé auto, ale taky by to na koncern vyšlo levnějc.
Teď už jenom doufám a modlím se, aby po opravě sání( což bude opět položka hrubě přes 10.000,-) vyhazování peněz skončilo a tím se náklady možná začnou jevit jako únosné.
Jako Alfista ale přiznávám, že na 159-ku jsem mnohem větší "puntík" a né všechno co jsem na ní řešil bych investoval i do passatu, ten jsem bral opravdu jen jako dopravní prostředek.
Jak passat tak 159 měli v době kdy jsem je koupil cca 4 roky a 60.000 km.
Passat se za 4 roky vlezl s mimořádnými náklady: do 20.000,-Kč a to s rezervou ve značkovém servisu. Dá se říct, že jsem jen jezdil a jediná poruchová věc byl climatronik.
Proti tomu 159 sežřala 40.000,-Kč za první půlrok. Navíc nepočítám takové věci jako nová kola na léto, protože to bych koupil na každé auto, ale taky by to na koncern vyšlo levnějc.
Teď už jenom doufám a modlím se, aby po opravě sání( což bude opět položka hrubě přes 10.000,-) vyhazování peněz skončilo a tím se náklady možná začnou jevit jako únosné.
Jako Alfista ale přiznávám, že na 159-ku jsem mnohem větší "puntík" a né všechno co jsem na ní řešil bych investoval i do passatu, ten jsem bral opravdu jen jako dopravní prostředek.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- TMiky
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 2.7.2011, sob 21:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě AR 159
Je to tak... 
TMiky
hledám AR 159 SW 2,4JTDm (nebo 1.9JTDm 110kW) ;-)
Volkswagen Corrado G60 - 1.8G60 118kW + cca. 29kW (1991)
Ex. Honda CRX ED9 - 1.6 16V 96kW (1989)
Ex. Peugeot 205 1.9GTi - 1.9 88kW (1988)
Ex. Skoda Favorit 135 LS - 1.3 málo kW (1990)
hledám AR 159 SW 2,4JTDm (nebo 1.9JTDm 110kW) ;-)
Volkswagen Corrado G60 - 1.8G60 118kW + cca. 29kW (1991)
Ex. Honda CRX ED9 - 1.6 16V 96kW (1989)
Ex. Peugeot 205 1.9GTi - 1.9 88kW (1988)
Ex. Skoda Favorit 135 LS - 1.3 málo kW (1990)
Re: koupě AR 159
srovnávat servisní náklady na Passat 1.9 TDi 96kW a 159 2.4 154kW prostě nejde, protože logicky výkonnější auto má dražší spotřebák a navíc ten Passat neměl vychytávky typu DPF a nefunkční EGR, kterými bohužel 159 oplývá.... (a klterými oplývají i moderní diesely od VW k velké radosti jejich majitelů, navíc jako bonus nabízí 2.0Tdi praskající hlavy....
)
Jinak ale ano, auta typu 159 a jiné kočáry jako Passat a Superb budou vždy provozně dražší než menší pekáče typu Focus Combi atd. Kdo není ochotný sypat do auta peníze, ať si koupí něco míň frajerského a levnějšího....
Já jsem na Fiatu Stilo za 110tkm (150-260tkm) měnil dvě pružiny (4tkč), hadici (2tkč) a ložisko (1tkč). Jinak kromě spotřebáku NIC....
Mě to někdy přijde, že každý chce machrovat, posmívá se Škodovkářům a spol., ale když má za ten "luxus" výkonného auta zaplatit, tak už takový king není....
Jinak ale ano, auta typu 159 a jiné kočáry jako Passat a Superb budou vždy provozně dražší než menší pekáče typu Focus Combi atd. Kdo není ochotný sypat do auta peníze, ať si koupí něco míň frajerského a levnějšího....
Já jsem na Fiatu Stilo za 110tkm (150-260tkm) měnil dvě pružiny (4tkč), hadici (2tkč) a ložisko (1tkč). Jinak kromě spotřebáku NIC....
Mě to někdy přijde, že každý chce machrovat, posmívá se Škodovkářům a spol., ale když má za ten "luxus" výkonného auta zaplatit, tak už takový king není....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- TMiky
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 2.7.2011, sob 21:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě AR 159
Tata ma Audi A4 Avant 2,5TDi Quattro (model 2004)...
Muzu Ti rict, ze i v tomhle pripade se da oproti AR159 celkem rozumne servis poresit...
Koncern VW ma zase jine neduhy, ktere cloveka dokazou pravidelne vytacet... vidim to u nas na zarukach... a ve stiznostech zakazniku na zakaznickem oddeleni... ;)
Muzu Ti rict, ze i v tomhle pripade se da oproti AR159 celkem rozumne servis poresit...
Koncern VW ma zase jine neduhy, ktere cloveka dokazou pravidelne vytacet... vidim to u nas na zarukach... a ve stiznostech zakazniku na zakaznickem oddeleni... ;)
TMiky
hledám AR 159 SW 2,4JTDm (nebo 1.9JTDm 110kW) ;-)
Volkswagen Corrado G60 - 1.8G60 118kW + cca. 29kW (1991)
Ex. Honda CRX ED9 - 1.6 16V 96kW (1989)
Ex. Peugeot 205 1.9GTi - 1.9 88kW (1988)
Ex. Skoda Favorit 135 LS - 1.3 málo kW (1990)
hledám AR 159 SW 2,4JTDm (nebo 1.9JTDm 110kW) ;-)
Volkswagen Corrado G60 - 1.8G60 118kW + cca. 29kW (1991)
Ex. Honda CRX ED9 - 1.6 16V 96kW (1989)
Ex. Peugeot 205 1.9GTi - 1.9 88kW (1988)
Ex. Skoda Favorit 135 LS - 1.3 málo kW (1990)
Re: koupě AR 159
S tím DPF a EGR to beru, nové VW mají stejné problémy a starý passat to neměl, ale jinak pořád tvrdím, že pokud si koupím odpovídající koncernové auto pašíka nebo superB třeba v motorizaci 2,0 TDI CR 125kW - což už se hodně blíží, tak pořizovací cena bude u koncernu v daných cenových hladinách cca + 50 až 100 táců a po dvou letech běžného provozu mě budou stát obě auta pravděpodobně zcela stejně, jen prodejní hodnota 5 letého passatu a 5 leté 159 bude nadálé propastně rozdílná.
Příklad:
Passat r.v. 2008 2,0 125kW - 90.000km, pořiz. cena 350.000, náklady na další 2 roky cca 30.000 a za dva roky bude prodejný za 230.000, za 5 let bude pořád prodejný přes 100 táců
AR 159 r.v. 2008 2,4 147kW - 90.000km, pořiz. cena 300.000, náklady na 2 roky cca 80.000, za dva roky prodejná za 170.000 a za 5 let fakticky neprodejná (predej zachovalého auta do 50.000 vnímám spíš jako dar)
Ten rozdíl nákladů jsem střelil, ale nebudu daleko od pravdy. Já třeba na své 159(60.000km) za první půlrok řeším: řízení, ostřikovače světel, sání (vířivé klapky) a několik dalších drobností, které se mi ani nechce vyjmenovávat. DPF jsem nechal odpálit preventivně což by bylo stejné i na novém passatu.
K tomu, že i VW má problémové motory např. v podobě 2,0 TDI PD 103kW to bych neřešil, kdybych si chtěl uhnat infarkt tak najdu podobně problémové motorizace u každého výrobce. To si ale v podstatě zmínil to nejhorší co se dá u koncernových ojetin sehnat, já jsem ale hledal alfu pokud možno s tím nejlepším, což podle testů JTDm bylo, takže to je opravdu spíš podobné motorům 2,0TDI CR 125kW.
Stejně chci Alfu, tedy zatím, uvidím co bude, nervy mám jen jedny.
Já tady tím nechci obhajovat koncernová auta, to bych byl schizofrenik, jen bych krotil některé ortodoxní názory, že koupě Alfy je kromě životního stylu i kdovíjak racionální rozhodnutí, prostě není.
Příklad:
Passat r.v. 2008 2,0 125kW - 90.000km, pořiz. cena 350.000, náklady na další 2 roky cca 30.000 a za dva roky bude prodejný za 230.000, za 5 let bude pořád prodejný přes 100 táců
AR 159 r.v. 2008 2,4 147kW - 90.000km, pořiz. cena 300.000, náklady na 2 roky cca 80.000, za dva roky prodejná za 170.000 a za 5 let fakticky neprodejná (predej zachovalého auta do 50.000 vnímám spíš jako dar)
Ten rozdíl nákladů jsem střelil, ale nebudu daleko od pravdy. Já třeba na své 159(60.000km) za první půlrok řeším: řízení, ostřikovače světel, sání (vířivé klapky) a několik dalších drobností, které se mi ani nechce vyjmenovávat. DPF jsem nechal odpálit preventivně což by bylo stejné i na novém passatu.
K tomu, že i VW má problémové motory např. v podobě 2,0 TDI PD 103kW to bych neřešil, kdybych si chtěl uhnat infarkt tak najdu podobně problémové motorizace u každého výrobce. To si ale v podstatě zmínil to nejhorší co se dá u koncernových ojetin sehnat, já jsem ale hledal alfu pokud možno s tím nejlepším, což podle testů JTDm bylo, takže to je opravdu spíš podobné motorům 2,0TDI CR 125kW.
Stejně chci Alfu, tedy zatím, uvidím co bude, nervy mám jen jedny.
Já tady tím nechci obhajovat koncernová auta, to bych byl schizofrenik, jen bych krotil některé ortodoxní názory, že koupě Alfy je kromě životního stylu i kdovíjak racionální rozhodnutí, prostě není.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: koupě AR 159
U ojetin je to zbytečná debata, když to koupíš dobastlené nebo po praseti, tak se to vždycky vymstí. S vyšší spotřebou (8,5) jsem byl smířený, olej, destičky apod. musíš měnit u všeho. Za 2 roky mám jedinou vážnou poruchu - zapalovací cívka Bosch v ceně 1.300,- jinak nic. Aktualní stav tacho 156000tis km, 2.0JTS 
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: koupě AR 159
Nechtějte po mě slyšet, kolik jsem za 2 roky do auta narval já 
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: koupě AR 159
No ale ty jsi kapitola samo o sobě, myslím, že mezi 159-tkama držíš smutný rekord min. ve střední Evropě. 
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: koupě AR 159
To si zas nemyslim, nehodu jsem do toho nepočítal... pak by to bylo v astronomických číslech 
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě AR 159
159 je prozatím jediné auto na kterém sem nemusel za půl roku provozu a nějakých 12000 km nic (kromě běžného spotřebáku) řešit.
Filtr pevných částic sem nechal odstranit protože sem chtěl a nebavilo mě pálit naftu na spalování sazí místo roztáčení kol.
Je pravda že cokoli na ní stojí raketu ale zase to není potřeba tak často jako sem zažil na ostatních autech.
Je to možná špatná Alfa ale je to zatraceně dobré auto které má mě jako otcovi od rodiny co nabídnout.
Filtr pevných částic sem nechal odstranit protože sem chtěl a nebavilo mě pálit naftu na spalování sazí místo roztáčení kol.
Je pravda že cokoli na ní stojí raketu ale zase to není potřeba tak často jako sem zažil na ostatních autech.
Je to možná špatná Alfa ale je to zatraceně dobré auto které má mě jako otcovi od rodiny co nabídnout.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: koupě AR 159
Chlapi, teda nevím co jste si koupili za "pekáče"
, když píšete co jste do svých 159tek nasypali, ale já za víc jak 2 roky poctivého ježdění měnil "jen" řízení (cca 9tkč i s prací) a horní ramena (cca 5,5tkč taky s prací). Oboje originály od toho poláka, který se teda teď už bohužel neozývá.. Jinak auto šlape jak hodinky. A to má ofiko nalítáno přes 250tkm z toho jen se mnou asi 92tkm. A můj mechoš je milovník a specialista na Audiny a kdyby jste slyšeli co se o nich už navyprávěl, jak se dokážou sypat..
btw. Jo a ještě teda přední pružiny jsem měnil, abych něco nevynechal. Jedna byla prasklá, tak jsem vzal obě a s nákupem ve Fiatu v HK a s prací u mýho mechoše mě to stálo necelý 4000,-. Ale ty ramena a pružiny přičítám tomu, že nějakých 80% mých jízd je dálnice D11 a její stav a tam si myslím, že by tyhle věci odešly na většině aut, včetně koncernu který tu tak trošku ve spolehlivosti "vypichujete".
btw. Jo a ještě teda přední pružiny jsem měnil, abych něco nevynechal. Jedna byla prasklá, tak jsem vzal obě a s nákupem ve Fiatu v HK a s prací u mýho mechoše mě to stálo necelý 4000,-. Ale ty ramena a pružiny přičítám tomu, že nějakých 80% mých jízd je dálnice D11 a její stav a tam si myslím, že by tyhle věci odešly na většině aut, včetně koncernu který tu tak trošku ve spolehlivosti "vypichujete".
Naposledy upravil(a) sunic dne 24.8.2011, stř 09:08, celkem upraveno 1 x.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: koupě AR 159
To Envel, tak to porovnani Passata a 159 pri prodeji po 5 letech je zcela zcestne... neni auto jako auto a rozhodne nesouhlasim se servisem za 2 roky 80 tis, za sebe rikam, ze za 2 roky se dostanu tak kolem 20 tis a to jen proto, ze ve 130 budu delat rozvody atd atd... to je jak se hadat, co je lepsi kolo do lesa, jestli bmx a nebo silnicka ... kazdej bude hajit jedno nebo druhy a hlavne u aut to plati stopro, co kus to unikat a vsechno umocnuje a ovlivnuje faktor mezi sedackou a volantem !!!
Tot muj posledi prispevek na tema Pasat vs. 159 a at si klidne kazdej mysli svoje, ja bych mou 159 nevymenil ani za 2 Prasaky 
AR 159 SW 2,4 20V 147kw
Re: koupě AR 159
Sice bych 159ku nikdy nechtěl ale máš pravdu koncern nikdy 
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: koupě AR 159
Sunic, ty ale v podstatě potvrzuješ to co říkáme my. Ty jsi za dva roky na autě udělal mimořádné opravy, které by tě v běžném servisu (ani nemusí být autorizovaný) vyšli na neskutečnou raketu. Pokud vím, tak jen to řízení v podstatě nejde v ČR udělat s prací pod 20 tisíc, v autorizáku 30. Ty další věci nevím, ale taky to budou v běžných servisech úplně jiné palby. Ty máš pouze štěstí, nebo schopnost sehnat si to za rozumné ceny a práci ti udělá známý taky za levno a navíc jak říkáš, polák už se neozývá, takže otázka co bude dál. Normální člověk jako já ale nemá tyto možnosti a proto řeší maximálně zda servisovat v autorizáku nebo v nezáv. servisu a tady je právě největší problém Alfy. Nikdo tomu moc nerozumí, náhradní díly z druhovýroby buď nejsou nebo jsou podobně drahé jak origo - což znamená hrozně. Třeba já scháním blok sání a nikdo to není schopen sehnat pod 8.500,-(autorizák 9.000) a to už nahazuju sítě i v Polsku. K tomu budu muset vyměnit rozvody v 60.000km, protože bez toho to nejde vůbec rozebrat, přičemž rozvody mohli jinak vydržet dalších 90.000km - to je prostě na
. O obdobných problémech(tvoje řízení, moje sání) jsem u Superbu nebo Passatu neslyšel, Audi neřeším, to je na samostatnou debatu.
Prostě budu jen rád pokud to co tady píšete bude pravda, tedy že se dá 159-ka provozovat za rozumný peníz a opravdu budu nejšťastnější pokud po vyřešení problému se sáním do auta nebudu muset nic dalšího dlouhou dobu nasypat. Já alfou(před tím passatem) najezdím pouze cca 5000-6000 km ročně(nesekl jsem se o jednu nulu), auto je garážované a dostává vše podle doporučení v servisní knížce, takže na oplátku očekám pokud možno bezporuchový provoz s rozumnými náklady, což mi Alfice dosud nemíní dopřát. Radši dosud nepočítám průměrné provozní naklady na 1km, protože bych se přiblížil segmentu supersportů. Dále to nebudu rozvádět a další příspěvek k tomuto tématu si nechám nejdříve tak za rok, kdy už budu moci mluvit o nějakých zkušenostech s provozem.
Howgh
Prostě budu jen rád pokud to co tady píšete bude pravda, tedy že se dá 159-ka provozovat za rozumný peníz a opravdu budu nejšťastnější pokud po vyřešení problému se sáním do auta nebudu muset nic dalšího dlouhou dobu nasypat. Já alfou(před tím passatem) najezdím pouze cca 5000-6000 km ročně(nesekl jsem se o jednu nulu), auto je garážované a dostává vše podle doporučení v servisní knížce, takže na oplátku očekám pokud možno bezporuchový provoz s rozumnými náklady, což mi Alfice dosud nemíní dopřát. Radši dosud nepočítám průměrné provozní naklady na 1km, protože bych se přiblížil segmentu supersportů. Dále to nebudu rozvádět a další příspěvek k tomuto tématu si nechám nejdříve tak za rok, kdy už budu moci mluvit o nějakých zkušenostech s provozem.
Howgh
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: koupě AR 159
Envel, nechci se dohadovat jestli potvrzuju svým příspěvkem vaše slova(popravdě si to nemyslím), ale furt si myslím, že za 2 roky a mnou naježděných cca 92tkm jsem toho na autě moc neudělal.. pružiny a ramena neřeším vůbec, protože nepochybuju o tom, že při pravidělným ježdění po českých dálničních "schodech" by se tyhle věci vysypaly na jakýmkoli autě a pokud jde o to řízení.. ano, uznávám, tam udělali italští inženýři chybičku, vzhledem k tomu kolik už se jich tady měnilo v modelovejch rocích do 2007, ale pak to řízení trochu poupravili a už by se sypat nemělo. Ale to bych tady stejně tak mohl vytáhnou praskající hlavy u koncernovejch 2.0TDi.. prostě alespoň z mojí zkušenosti si 159tku nemůžu vynachválit. A to se k ní občas nechovám úplně v rukavičkách. A to jsem předtím měl 156tku 2.5 V6 se kterou jsem jezdil skoro 5 let a taky ve finále najezdil přes 120tkm a celkově mě opravy vyšly když to tak v hlavě hrubě spočítám na max. 50tkč a to včetně dvou výměn rozvodů, který je zbytečný zmiňovat, protože se měněj u jakýhokoli auta.
Závěr.. furt si myslím, že je lepší nešetřit při nákupu auta.. ono se to povětšinou časem projeví, když pro kupce je jedna z nejdůležitějších hodnot pořizovací cena před stavem. Já za svou dal na mý poměry raketu (360tkč) a nelituju.
Závěr.. furt si myslím, že je lepší nešetřit při nákupu auta.. ono se to povětšinou časem projeví, když pro kupce je jedna z nejdůležitějších hodnot pořizovací cena před stavem. Já za svou dal na mý poměry raketu (360tkč) a nelituju.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti
