
Dalšího nadšence do Alfy
Re: Dalšího nadšence do Alfy
Vše je o hře s plynem + trocha citu a je jedno jestli je tam 100 nebo 300 koní 

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Dalšího nadšence do Alfy
Když budu mít pod kapotou 300 koní, tak si to budu chtít užít a ne je jen tak lechtat 

Alfa Brera 1750 TBi
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Dalšího nadšence do Alfy
A s 300Ps zadohrabem můžeš dat za 1 a plnej? 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Dalšího nadšence do Alfy
No a psal jsem někde, že ne?
Já se bavím o tom, že 200 koníků je akurátní optimum pro auto velikosti střední třídy při náhonu na předek. A víc koníků tam posílat nemá smysl:
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?p=186492#p186492
při akceleraci se odlehčuje předek, čím prudší bude akcelerace, tím víc bude předokolka hrabat a navíc (přes klouby řízení) kopat do volantu. U Brery TBi oceňuju práve to, jak je to nádherně vyvážený auto, výkon motoru nebojuje s podvozkem a řízení na předkolku snad už ani líp udělat nejde... prostě čirá euforie.
Na to jsem byl občastován od některých jedinců nechápavým pohledem:
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?p=186522#p186522
Tak jsem napsal, že nad 250 koní jedině 4x4 nebo zadohrab dle nátury:
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?p=186530#p186530
Přičemž poznámka k hrabání se vztahovala k předokolce ... Je potřeba číst tu diskuzi celou, ne jen poslední příspěvek

http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?p=186492#p186492
při akceleraci se odlehčuje předek, čím prudší bude akcelerace, tím víc bude předokolka hrabat a navíc (přes klouby řízení) kopat do volantu. U Brery TBi oceňuju práve to, jak je to nádherně vyvážený auto, výkon motoru nebojuje s podvozkem a řízení na předkolku snad už ani líp udělat nejde... prostě čirá euforie.
Na to jsem byl občastován od některých jedinců nechápavým pohledem:
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?p=186522#p186522
Tak jsem napsal, že nad 250 koní jedině 4x4 nebo zadohrab dle nátury:
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?p=186530#p186530
Přičemž poznámka k hrabání se vztahovala k předokolce ... Je potřeba číst tu diskuzi celou, ne jen poslední příspěvek

Je tam dvojitý Torsen III, výchozí poměr 43 na předek / 57 na zadek, TBR 3:1Fífa píše:A ten pohon u Brery 4x4 má klasický mezinápravový diferenciál, nebo nějaký haldex či jiný krám?
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Dalšího nadšence do Alfy
nesnasim bmw
jo 3.2 gta to je volba, tu budu brat priste ... 


- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalšího nadšence do Alfy
A myslíš že když budeš chtít zrychlit při předjíždění ze 160km/h na 200km/h s předohrabem tak to bude rychlejší s autem co má Tvých optimálních 200cv nebo s autem co má neřiditelných 300cv?
33
Re: Dalšího nadšence do Alfy
Ok. To beru. Ale kolik takových situací v reálném provozu zažiješ, že potřebuješ prudce zrychlit ze 160 na 200?
Alfa Brera 1750 TBi
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalšího nadšence do Alfy
Já moc ne, ale už parkrát jsem to zažil a je to příjemné. Ale stalo se mi u auta s automatem že se nějak okolo 150 už nedostavil kickdown a to bylo naopak dost nepříjemné.Honza R. píše:Ok. To beru. Ale kolik takových situací v reálném provozu zažiješ, že potřebuješ prudce zrychlit ze 160 na 200?
33
Re: Dalšího nadšence do Alfy
Tak nevím Honzo, Ty tu mluvíš o nějakém požitku z jízdy a tuším, že jsi tu Ty někdy řešil svoji jízdu zatáčkou, při které vyhazuješ kvalt
. Mě třeba neomezuje silný krouťák (koně), ale spíše váha na čumáku. Pokud nebudu brát zběsilé rozjezdy z místa, tak koní bych klidně uvítal více
. Třeba takový Ford Focus RS jich má 305 a věřím,že na suchém povrch by mělo STičko co dělat, aby mu ujelo.


Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalšího nadšence do Alfy
A co teprv takovej Oldsmobile Toronado, kterýmu přední kola poháněl 7,5L V8 s výkonem až 400 koní a krouťákem téměř 700 NM 

Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Dalšího nadšence do Alfy
Koní není nikdy dost i na předohrab 

Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: Dalšího nadšence do Alfy
Jo, ale to "Tornádo" je pomalejší než moje Brera
Despite an average test-weight approaching 5,000 lb (2,300 kg), published performance test data shows the 1966 Toronado was capable of accelerating from 0–60 mph (0–97 km/h) in 7.5 seconds, and through the standing 1/4 mile (~400 m) in 16.4 seconds at 93 mph (150 km/h). [1] It was also capable of a maximum speed of 135 mph (217 km/h).
http://en.wikipedia.org/wiki/Oldsmobile_Toronado

Je jasný, že u auta 2,3 tuny jsou kola tlačený k silnici víc než u Golf, 159 / Brera, o kterých tu byla řeč...

Despite an average test-weight approaching 5,000 lb (2,300 kg), published performance test data shows the 1966 Toronado was capable of accelerating from 0–60 mph (0–97 km/h) in 7.5 seconds, and through the standing 1/4 mile (~400 m) in 16.4 seconds at 93 mph (150 km/h). [1] It was also capable of a maximum speed of 135 mph (217 km/h).
http://en.wikipedia.org/wiki/Oldsmobile_Toronado

Je jasný, že u auta 2,3 tuny jsou kola tlačený k silnici víc než u Golf, 159 / Brera, o kterých tu byla řeč...
Alfa Brera 1750 TBi
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalšího nadšence do Alfy
No eště, aby to nebylo pomalejší, když krom o 600kg větší hmotnosti se ten výkon přenáší přes 3st. automat. Dát tam manuální 5ti kvalt tak ti ukáže záda 

Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Dalšího nadšence do Alfy
Tak jsem Vám dlužen rozuzlení...po svezení s Brerou si vybral nakonec 159 - 3,2V6 Q4 TI. Takže další nadšenec. Brzy se tu ukáže 

GTV 2.0TS Limited edition ´01 - Nr.63
Re: Dalšího nadšence do Alfy
Ať mu dělá jen radost 

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Martin 156TI
- Příspěvky: 96
- Registrován: 9.9.2011, pát 20:34
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Re: Dalšího nadšence do Alfy
Tak to bude hodně pěkný 3,2 Q4 a ještě TI víc už od 159 nemůže chtít 

Alfa Romeo 156 Sportwagon 2,4 JTDm TI
Re: Dalšího nadšence do Alfy
fífo, to byl ten Tvůj kamarád v rokytnici? pak mu gratuluji k rozhodnutí. =D>
AR Brera 3,2Q4 280ps/ 2008
AR Stelvio Lusso TI 210ps/ 2020
AR Stelvio Lusso TI 210ps/ 2020
Re: Dalšího nadšence do Alfy
> ivos, ano to je on. Hrozně mu ta testovací jízda ve Tvé krasavici pomohla
Takž ještě jednou děkujeme!

Takž ještě jednou děkujeme!
GTV 2.0TS Limited edition ´01 - Nr.63
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host