Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Kdyby tu reklamu potřebovali, tak jí všude rozvěsí. Půjčit auta na naátečení nějakého klipu nebo seriálu (Film Lancia, Alfa, spoty Besipu renault atd.) Ale podle mě tenhle přístup Fiatu k reklamě může mít tyto důvody:
-součást image značky
-prostě není třeba, protože prodeje stačí a kapacita salonů je naplněná
-dobré zboží reklamu nepotřebuje
-auta by byla okoukaná
-zboží je cílené pro specifickou skupinu zákazníků, proto nemá smysl to tlačit do národa horem spodem za cenu obrovských výdajů
-zákazník, který do salonu skutečně přijde, má pro obchod vyšší potenciál, než ten, který vidí něco mihnout se na bilboardu
Sám to vím, když někdo ze známých shání auto, tak mu řeknu, např., že v dílně je marea, ať si do ní přijde sednout a prohlédnout. Jakmile přijde do kontaktu s autem takhle naživo, tak už není rozhodnutá na 50%, ale na 90%. Pak stačí sednout k netu a druhý den je ojetá marea před domem i v požadované barvě. S novými auty je to úplně stejně.
-součást image značky
-prostě není třeba, protože prodeje stačí a kapacita salonů je naplněná
-dobré zboží reklamu nepotřebuje
-auta by byla okoukaná
-zboží je cílené pro specifickou skupinu zákazníků, proto nemá smysl to tlačit do národa horem spodem za cenu obrovských výdajů
-zákazník, který do salonu skutečně přijde, má pro obchod vyšší potenciál, než ten, který vidí něco mihnout se na bilboardu
Sám to vím, když někdo ze známých shání auto, tak mu řeknu, např., že v dílně je marea, ať si do ní přijde sednout a prohlédnout. Jakmile přijde do kontaktu s autem takhle naživo, tak už není rozhodnutá na 50%, ale na 90%. Pak stačí sednout k netu a druhý den je ojetá marea před domem i v požadované barvě. S novými auty je to úplně stejně.
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Harousi a Kubasi a ostatní pesimisti, proč pořád řešíte, jestli to automobilku uživí nebo ne, kdyby to šlo do kopru, tak si nekupují Chryslera a půl amerického trhu. Tady jde o dlouhodobé cíle a ne o to, prodat příští rok pár Giuliett...
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Ono šlo o to, že prodeje AR jdou díky Giuliettě nahoru, akorát v ČR je to obráceně. A to nějaký důvod mít musí. To není o pesimismu, ale o zamyšlení se nad tím proč to jinde Alfě jde a u nás ne.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Alfa u nás nemá tradici, to je všechno...
- ReznikCZ
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1902
- Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
S necim souhlasim s Kurkynem... Fiat v CR ale reklamu si myslim potrebuje, jenze Fiat CR patri pod Rakousko a tam jsou prodeje mnohem lepsi ba i vyhlidky. Zde cpat tucny peniz do neceho co se stejne mizive proda nema cenu. Cesi jsou hlavne ujety na to co se dobre prodava v evrope (bapr. VW je docela "povl" v Nemecku ale kupuji ho diky prakticnosti, atd..), cesi delaji luxusni image necemu co ma image nomalniho prumerneho auta absolutne ve vsechn vlastnostech v zahranici... Jsme holt jini. Napr Alfa 159 ma v zapadnim Nemecku, Svicarsku a Italii image sportovne-luxusni limuziny pro postarsi par, kterym odrostli deti ale stale neco malo prostoru a reprezentativnosti chteji s rozumnou motorizaci (rozumej spotreba dieselu a lehce nadprumerne jizdni vlastnosti)
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista
.......ale srdcem stále Alfista
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
já jsem opravdu řešil hlavně to, že zatímco všude v Evropě letos AR poroste tak o 50% nahoru, tak v česku furt stagnuje.... A prodeje řeším hlavně proto, že 1) nechci, aby Alfa byla furt ztrátová a hrozil její prodej někam pryč (VW...grrr) 2) když se Alfy budou dobře prodávat, koncern dá víc peněz na nové modely atd.
Asi těžko někdo bude financovat vývoj lahůdek typu Spider event. 4C, když si na sebe nevydělají ani sedan ani obyčejný hatchback....
Jinak je fakt, že v globále je prodej AR v ČR irelevantní, protože tady se prodá za rok to, co v Itálii za 2-3 pracovní dny (když vemu, že v IT se prodá 60.000 Alf ročně při počtu 250 pracovních dní, tak to je 240 aut denně. V ČR se za celý rok prodá tak 300-400 Alf....)
Asi těžko někdo bude financovat vývoj lahůdek typu Spider event. 4C, když si na sebe nevydělají ani sedan ani obyčejný hatchback....
Jinak je fakt, že v globále je prodej AR v ČR irelevantní, protože tady se prodá za rok to, co v Itálii za 2-3 pracovní dny (když vemu, že v IT se prodá 60.000 Alf ročně při počtu 250 pracovních dní, tak to je 240 aut denně. V ČR se za celý rok prodá tak 300-400 Alf....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Jen aby to nedopadlo takhle... Držet značku na dvou modelech je prostě nesmysl
"Ukončete to trápení hned," vyzývá titulek listu Dagens Nyheter. "Koho neoslepují všechna ta krásná slova o prvotřídní značce s kultovním statusem a špičkovou továrnou, nemůže nevidět, že Saab je jako podnik nahý," napsal ekonomický list Dagens Industri.

"Ukončete to trápení hned," vyzývá titulek listu Dagens Nyheter. "Koho neoslepují všechna ta krásná slova o prvotřídní značce s kultovním statusem a špičkovou továrnou, nemůže nevidět, že Saab je jako podnik nahý," napsal ekonomický list Dagens Industri.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Rozdíl v náš prospěch je ten, že zatímco Saab je prakticky sám (Spyker není dostatečně finančně silný a čínské námluvy stále nevycházejí; Saab Aero je už jiný koncern), Alfa má za sebou Fiat, který jako celek vydělává. Jemu se navíc AR hodí do portfolia značek, protože Fiat je masovka a Ferrari a Maserati jsou už zase příliš vysoko. A Lancia je úplně jiného zaměření. Navíc AR je v současné době v černých číslech.
156 SW 1.9 JTDm
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
ale je každopádně škoda, že alfa, která vyráběla vždycky krásný sedany, které zapadaly do několika tříd a kupé a spidery, tak nyní vyrábí jen dva hatchbacky nižších tříd
snad se to zlepší

AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
portfolio je tragédie.... Výhodou je, že horší už to být nemůže....
Holt teď to musíme rok a něco přetrpět a pak se uvidí....

Holt teď to musíme rok a něco přetrpět a pak se uvidí....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Na officialnej stranek http://www.alfaromeo.com este stale maju 159+159SW a aj 8C spider, tak to aspon marketingovo nevypada tak blbo, ze maju iba 2 modely.
Clovek neznaly pomerov si tu stranku otvori a az tak prazdno to nevypada, samozrejme si ale hned potom nemoze otvorit http://www.audi.com

Clovek neznaly pomerov si tu stranku otvori a az tak prazdno to nevypada, samozrejme si ale hned potom nemoze otvorit http://www.audi.com
Naposledy upravil(a) PiMBeche dne 12.9.2011, pon 10:17, celkem upraveno 1 x.
AR Brera 3,2V6 Q4 191kW-"Krásna"
AR GT 1,9 JTDm Q2 110kW-“Blackline”
ex-AR156 SW 2,4JTDm 20V 129kW-"Veľká"
ex-AR147 1,6TS 77kW-"Malá"
AR GT 1,9 JTDm Q2 110kW-“Blackline”
ex-AR156 SW 2,4JTDm 20V 129kW-"Veľká"
ex-AR147 1,6TS 77kW-"Malá"
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
no neviem..nepoznám v súčastnosti na trhu jedinú automobilku, ktorá by si dobrovolne zmenšovala portfólio, resp. by sa aspoň nesnažila nahradiť neúspešný model...záujemca o strednú triedu či SUV aj keby veľmi chcel proste nemá šancu si kúpiť Alfu...ak vyslovím kacírsku myšlienku pod VW by sa toto asi nestalo...
Alfa Romeo Giulietta QV /facelift/ 2013-
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
VW měl naproti alfě seata a žádnej šlágr to není. Alfa začína víceméně od nuly, protože drželi modely nesmyslně dlouho a ujel jim vlak. Z hovna bič neupleteš, takže to hold bude nějakou dobu trvat. Nám nezbývá než doufat, že se to vyplatí a že Alfa poroste
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
to nie je, ale seat napriek tomu predáva 400 tisíc aut ročne má jednoznačne väčšie portfólio ako Alfa a pritom Alfa má na 100% väčší potenciál rastu ako celý Seat...to je na tejto situácii najsmutnejšie...a Marchione po médiach odkazuje šéfovi VW nech sa stará o seat...červenať by sa skor Marchione kam to dobačoval s Alfou...možno sa nakoniec bude predávať len Giulietta a postupne ani tá nie...
Alfa Romeo Giulietta QV /facelift/ 2013-
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
ethicon: Ty skutečně chceš, aby Alfa byla stejná masovka jako VW? Koupil by sis auto které vlastní 5 Tvých sousedů? Kdo by dělal auta pro individualisty? Ferrari za 400 000,- Kč? Která auta budou tahat kárky a karavany? Některé značky prostě tu práci oddřít musí 

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
já myslím že mainstream nikdy nebude exkluzivní auto,a alfa je jen lepší mainstream. dnes již ano.
obecně si myslím, že je jen málo hůř vedených automobilek, než je AR. všechno opožděně, půlka slíbeného, o portfoliu se defacto nedá hovořit. bohužel.
obecně si myslím, že je jen málo hůř vedených automobilek, než je AR. všechno opožděně, půlka slíbeného, o portfoliu se defacto nedá hovořit. bohužel.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
V rámci možností je to dle mě špica, protože v automobilovém průmyslu už nejde nic vymyslet.
Jen si shrňme požadavky trhu:
2 druhy paliva - obojí kapalné
unifikovaný způsob ovládání vozidla
požadavky na bezpečnost
emisní limity
co nejlepší poměr hmotnost/výkon
co nejnižší cena
Jen si shrňme požadavky trhu:
2 druhy paliva - obojí kapalné
unifikovaný způsob ovládání vozidla
požadavky na bezpečnost
emisní limity
co nejlepší poměr hmotnost/výkon
co nejnižší cena
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Radim: u AR (a Lancie) se už ani nedá mluvit o automobilce. To jsou prostě značky patřící Fiatu. A Fiat má holt spoustu starostí s tím základním - tedy s auty typu Punto a Panda, které jsou pro koncern 10x důležitější než celá AR (z pohledu peněz).
Čili holt když Panda potřebuje linku, tak se z ní vyhodí neúspěšná 159 a hotovo....
Už jsem to tady psal - Fiat bojuje na mnoha frontách. Musí kompletně obnovit portfolio u malých aut (Panda, Punto, "Y"), celkově oživit Lancii (kromě "Y" nic nemá a tak se předělávají ty Chryslery) a dále chce nové modely AR a u Chrysleru taky do nekonečně nebudou žít z toho, co teď mají....
Teď si vem, že je potřeba řešit integraci Jeepu a zbytku značek v Evropě (a Maserati taky chce nové modely a to stojí buď peníze, nebo musíš přebouchávat ameriky, že....)
Takže některé věci dostanou prioritu a některé se odloží jako méně důležité. A to je teď Alfa. I přesto si myslím, že nová Giulia bude výborné auto a navíc konečně nebude tak předražená jako 159. Pokud Giulia ve své třídě bude stejně dobrá jako Giulietta v té své, máme se opravdu na co těšit.... Bohužel, máme rok čas....
PS: a když je nejhůř, omrkni klasiky....
co tohle?
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=199586009

Čili holt když Panda potřebuje linku, tak se z ní vyhodí neúspěšná 159 a hotovo....
Už jsem to tady psal - Fiat bojuje na mnoha frontách. Musí kompletně obnovit portfolio u malých aut (Panda, Punto, "Y"), celkově oživit Lancii (kromě "Y" nic nemá a tak se předělávají ty Chryslery) a dále chce nové modely AR a u Chrysleru taky do nekonečně nebudou žít z toho, co teď mají....
Teď si vem, že je potřeba řešit integraci Jeepu a zbytku značek v Evropě (a Maserati taky chce nové modely a to stojí buď peníze, nebo musíš přebouchávat ameriky, že....)
Takže některé věci dostanou prioritu a některé se odloží jako méně důležité. A to je teď Alfa. I přesto si myslím, že nová Giulia bude výborné auto a navíc konečně nebude tak předražená jako 159. Pokud Giulia ve své třídě bude stejně dobrá jako Giulietta v té své, máme se opravdu na co těšit.... Bohužel, máme rok čas....
PS: a když je nejhůř, omrkni klasiky....
co tohle?
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=199586009

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
máš pravdu, já jsem ale taky konstatoval (nepozitivní) skutečnost
nicméně trend táhnoucí tu značku ven tu očividně je a konečně snad i reálně šance, že ty nový auta opravdu budou už kvůli US trhu.
P.S. měl jsem jednu GTV V6 v německu za 35, trochu hniloba,ale za dva dny byla pryč. teď jsou tam jen masse kolem kila, to teď nedám. každopádně výhledově to vypadá spíš na hada s křížem než trojzubec, nejen kvůli ceně, ale i komunitě.

P.S. měl jsem jednu GTV V6 v německu za 35, trochu hniloba,ale za dva dny byla pryč. teď jsou tam jen masse kolem kila, to teď nedám. každopádně výhledově to vypadá spíš na hada s křížem než trojzubec, nejen kvůli ceně, ale i komunitě.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
kurkyn: nie nechcem aby bola Alfa masovka, preto som si ju okrem inéhom kúpil, ale ak to pôjde takto ďalej tak si možno žiadnu novú Alfu za pár rokov nebudem môcť kúpiť...ak by som napríklad teraz chcel novú Alfu strednej triedy jednoducho si ju nemôžem kúpiť lebo sa nevyrába!! rovnako nové kupé, kabrio či SUV...určite by si našli svojich kupcov, ale tí si ich nekúpia, lebo jednoducho sa nevyrábajú...proste unikát na dnešnom automobilovom trhu a pritom je to značka s tak obrovským potenciálom... 

Alfa Romeo Giulietta QV /facelift/ 2013-
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
právě proto, že je unikát, tak nemůže solit z běžícího pásu modely, které obsáhnou celé portfolio. Pak bude Alfa synonem pro auto a ne pro Alfu.
Jenom takové srovnání s jednou z předchozích generací:
Vemte si dobu, kdy se vyráběla 145/146/155 na komplet podvozku Fiatu. Ve stejné době dále 164 na společném podvozku Fiatu, Lancie a Saabu a pak GTV/Spider s předkem Fiatu a spešl zadkem.To byl průser... Teď je na podvozku Fiatu pouze Mito. 159 má svůj, Giulietta taky, 147/156/GT taky svůj. 8C je dávno vyprodaný pokus s motorem Maserati, jako byla kdysi Thema s motorem Ferrari. Ale Lancia+Ferrari má starší tradici.
159 se vyrábí 5 let (nebo víc?) je čas skončit, protože je prostě okoukaná, nemyslím si že není neúspěšná. Prostě vyšlo najevo, kolik lidí si je ochotno koupit si novou věc Alfa 159. Stejně tak to bylo s Lancií Thesis, takové auto prostě přirozeně nemůže mít každý.
Jenom takové srovnání s jednou z předchozích generací:
Vemte si dobu, kdy se vyráběla 145/146/155 na komplet podvozku Fiatu. Ve stejné době dále 164 na společném podvozku Fiatu, Lancie a Saabu a pak GTV/Spider s předkem Fiatu a spešl zadkem.To byl průser... Teď je na podvozku Fiatu pouze Mito. 159 má svůj, Giulietta taky, 147/156/GT taky svůj. 8C je dávno vyprodaný pokus s motorem Maserati, jako byla kdysi Thema s motorem Ferrari. Ale Lancia+Ferrari má starší tradici.
159 se vyrábí 5 let (nebo víc?) je čas skončit, protože je prostě okoukaná, nemyslím si že není neúspěšná. Prostě vyšlo najevo, kolik lidí si je ochotno koupit si novou věc Alfa 159. Stejně tak to bylo s Lancií Thesis, takové auto prostě přirozeně nemůže mít každý.
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
ale automobilový svet je teraz iný ako v časoch 145/146, ved ja nepíšem, že na každom rohu chcem vidieť Alfu..ale jednoducho športovo exkluzívna značka akou Alfa bola a naďalej chce byť nemôže fungovať na dvoch malých modeloch...myslím, že aspoň v strednej triede by mala mať zastúpenie, kupé, kabrio a možno to SUV...jednoducho inak neprežije ..... 

Alfa Romeo Giulietta QV /facelift/ 2013-
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
však oni to vědí taky.... bohužel teď je takové mezidobí.... Nikdo neplánuje, že Alfa bude dělat jen hatchbacky....
Než ojezdíš QV, budeš moci začít šetřit na Giulii s Pentastarem....

Než ojezdíš QV, budeš moci začít šetřit na Giulii s Pentastarem....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
...tak to dúfam, že s niečím prídu...Giulia je pre mna príliš velká, jedine, že by vyzerala takto http://www.autoblog.it/post/30873/alfa- ... glio-verde...
skôr tá 4C ak by bola cenou okolo 40 tisíc euro..ale kúp si auto, keď nevieš či výrobca neskrachuje, alebo neprevezme ho niekto iný, napríklad VW a všetko zmení..

Alfa Romeo Giulietta QV /facelift/ 2013-
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti