Brzdy
Re: Brzdy
Sgt. píše:JardoviS ne, tomu pořád tvrdě stojí.



Co se týká brzd ani u mojí Alfy ani u služebních oktávek (vyzkoušel jsem čtyři s ABS) se pedál nepropadá.
Alfa Romeo 159SW 2,4 JTDm, 147 kW, černá metalíza (černý oceán), černá kůže, plná výbava, 235/45 R18 NeroZero
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení
Re: Brzdy
Tak jsem to zkusil taky, při stání na křižovatce, když fest tlačím, povolím a zas zatlačím a ještě... tak nakonec ho dostanu až na zem.
Mám nové kotouče, desky i kapalinu, brzdy fungují 55kkm co auto mám bez problémů.
Takže Skippy, já si taky myslím, že brzdy máš v pořádku. Jediný člověk, kterému se to nepropadá vůbec má 156-ku, možná proto..
Teda myslel jsem, že jsem magor a furt hledám na autě mouchy, ale Skippy mě trumfl
Mám nové kotouče, desky i kapalinu, brzdy fungují 55kkm co auto mám bez problémů.
Takže Skippy, já si taky myslím, že brzdy máš v pořádku. Jediný člověk, kterému se to nepropadá vůbec má 156-ku, možná proto..
Teda myslel jsem, že jsem magor a furt hledám na autě mouchy, ale Skippy mě trumfl

AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Brzdy






ja na to přišel protože něco ale nevím co budu mít špatně. Na suchém asfaltu auto nedokážu dostat do smyku, teda tak aby zabralo ABS. Sice zabrzdí, že se mi z toho přetíženi zatočí v hlavě ale ABS nemusí zasahnout...
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Re: Brzdy
Nevím jestli v principu fungování brzd 156, 159 a dalších je nějaký rozdíl. Mám ABS, ASR...Tanguero píše:Jediný člověk, kterému se to nepropadá vůbec má 156-ku, možná proto..

Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Brzdy
Skippy, ty jsi úplný magor
Na suchém asfaltu s 18'' pneu, širokýma 23 cenťáků a přes jeden a půl tuny těžkým autem se do úmyslného smyku nemáš snad ani šanci dostat. Jde o to, že velice dobře brzdí i zadní kotouče. Až mám podezření, že mi kvůli tomu odchází dřív gumy vzadu. Ta trakce je fakt obrovská, možná se ti podaří protočit na suchém asfaltu kola při rozjezdu, ale při brždění to nedáš.
Pokud chceš testovat ABS, tak zkus mokro, nebo štěrk. Třeba Řezník takhle blbnul na louce na loňském sraze..

Na suchém asfaltu s 18'' pneu, širokýma 23 cenťáků a přes jeden a půl tuny těžkým autem se do úmyslného smyku nemáš snad ani šanci dostat. Jde o to, že velice dobře brzdí i zadní kotouče. Až mám podezření, že mi kvůli tomu odchází dřív gumy vzadu. Ta trakce je fakt obrovská, možná se ti podaří protočit na suchém asfaltu kola při rozjezdu, ale při brždění to nedáš.
Pokud chceš testovat ABS, tak zkus mokro, nebo štěrk. Třeba Řezník takhle blbnul na louce na loňském sraze..
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Brzdy
tak tys mě teraz uklidnil člověče. Mám 19 235, říkal jsem si že to do toho něco má ale přeci by to aspoň písknout mohlo. na listí to blokne v poho...
tak tady jsem teď jako vrchní mogor teda. ale stejně se mi to zdá divné...


(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Re: Brzdy
no to asi jo...

(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Re: Brzdy
Skippy píše:Mám asi problém s posilovačem.
Docela těžko dostanu auto do smyku tak aby zareagovalo ABS, na místě když silně zmáčknu pedál brzd tak se mi po chvíli propadne na podlahu.
Nechtěl by tady někdo zajít do auta a vyzkoušet jestli to tak má dělat? Mám totiž ještě sjeté destičky tak nevím jestli to je tím a nebo propouští brzdový válec, což je pravděpodobnější varianta. Kapalina mi totiž neutíká nikde.
Už jsem se těšil že dám DPFko pryč a zase se mi něco muselo pos*at...
ahojik,tak pedal jsem drzel deset minut a nepropadnul se,musi propoustet hlavní brzdovej valec..zatim cusik
ALfa Romeo 159 2,4 jtdm sportwagon,vse krom kuze...
Kawasaki ninja zx 10 R-nadupana mrska 200 koniku
Audi A6 2,5 tdi 132 KW
BMW 530 D-strasne auto
Opel calibra 2,0-16v TURBO 165 Kw
Kawasaki ninja zx 10 R-nadupana mrska 200 koniku
Audi A6 2,5 tdi 132 KW
BMW 530 D-strasne auto
Opel calibra 2,0-16v TURBO 165 Kw
Re: Brzdy
Takže jsem to dnes testnul a asi takto, při intenzivním, opakovaném a dlouhém (min. 5s) sešlápnutí brzdy se postupně dostanu až na podlahu, ale pedál tam rozhodně nezůstane, vrací se normálně do vrchní polohy a při následném sešlápnutí klade odpor trochu později než normálně, ale na brzdný účinek to kupodivu nemá vliv, jen se brzda hůř dávkuje a zabírá mírně kousavě(strmě).
Takže tak, rozhodně mi pedál nikde nezůstává, to fakt ani náhodou.
Takže tak, rozhodně mi pedál nikde nezůstává, to fakt ani náhodou.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
Ne nikde nezůstává, jen se prostě na tu podlahu dá dostat.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
- Maxa
- Štamgast
- Příspěvky: 801
- Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
- Bydliště: Ostrava-Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
Taky to na místě prošlapnu.(po delší době a když na to fakt hodně tlačím) Za jízdy to podle mně nepujde.Není to nějaká ochrana proti zbytečnému přetlkakování?
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
Re: Brzdy
Určitě něco na ten způsob, není možné abychom měli všichni špatné brzdové válce, hlavně když to brzdí naprosto perfektně - brzdy jsou pro mě jedno z největších, pozitivních překvapení co mě u 159 potkalo. Proti předchozímu passatu to brzdí o několik levelů lépe a to passat brzdil celkem průměrně (žádná katastrofa).
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Brzdy
Jak už jsem psaldříve, mě se pedál na podlahu nikdy nedostane.
Pokud někomu jo, jak říká Kůrkyn, je v háji hlavní brzdový válec. Ta netěsnost se projevuje tím více čím menší silou na pedál působíte. Na velikost brzdného účinku to nemá vliv. Jen když se po delší jízdě z kopce za mírného připrždování dostanete s pedálem na podlahu a pak bude potřeba zabrzdit asi budete překvapený že to jede pořád. No a než pedál pustíte, abyste znovu natlakovali, tak už budete koukat strejdovi před váma co vezl v kufru. A kdo tlačí, ten platí.
Pokud někomu jo, jak říká Kůrkyn, je v háji hlavní brzdový válec. Ta netěsnost se projevuje tím více čím menší silou na pedál působíte. Na velikost brzdného účinku to nemá vliv. Jen když se po delší jízdě z kopce za mírného připrždování dostanete s pedálem na podlahu a pak bude potřeba zabrzdit asi budete překvapený že to jede pořád. No a než pedál pustíte, abyste znovu natlakovali, tak už budete koukat strejdovi před váma co vezl v kufru. A kdo tlačí, ten platí.
Alfa Romeo 159SW 2,4 JTDm, 147 kW, černá metalíza (černý oceán), černá kůže, plná výbava, 235/45 R18 NeroZero
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení
Re: Brzdy
"Ta netěsnost se projevuje tím více čím menší silou na pedál působíte"
Právě, že nikoli. Projevuje se to úplně opačně. Musíš se na brzdu úplně postavit a dlouze opakovaně pořádně přišlápnout, jinak se na podlahu nedostaneš, a to jedině při stání na místě, za jízdy to fakt nejde. Při jízdě ze žádného kopce(a to mám na své nejfrekvetovanější tase pořádné dlouhé klesání) se mi nikdy brzdy nijak negativně neprojevili, žádné vadnutí a pedál se k podlaze nepřiblížil ani o mm(alespoň jsem si nevšiml), prostě ty brzdy jsou fakt v naprostém pořádku, navíc důkladně kontrolovány a doladěny v rámci servisního intervalu(60.000km) 2000km zpátky ve značkovém servisu(taky mě to stálo pěknou vatu).
Možná to ještě jednou zkus přesně jak to ostatní popisují:
Nastartovaný motor, na místě, pořádně šlápnout a držet, pustit a opět přišlápnout min na 5 vteřin a napotřetí to máš na podlaze - klidně se vsadím(tedy pokud nemáš nějaké jiné tuningové brzdy, nebo nějakou spešl verzi s první série 159, co měli brzdy třeba ještě ze 156 nebo 166 - u Italů je možné fakt všechno). Jo a pokud budeš na podlaze tak se klidně rozjeď a než budeš mít 20km/h tak máš brzdy v původním stavu, takže žádné koukání do kufru autu před tebou se fakt nekoná.
Opravdu jsem si myslel to samé co ty, jak píšeš, že je propouští brzdový válec, ale to naprosto jiná situace.
Právě, že nikoli. Projevuje se to úplně opačně. Musíš se na brzdu úplně postavit a dlouze opakovaně pořádně přišlápnout, jinak se na podlahu nedostaneš, a to jedině při stání na místě, za jízdy to fakt nejde. Při jízdě ze žádného kopce(a to mám na své nejfrekvetovanější tase pořádné dlouhé klesání) se mi nikdy brzdy nijak negativně neprojevili, žádné vadnutí a pedál se k podlaze nepřiblížil ani o mm(alespoň jsem si nevšiml), prostě ty brzdy jsou fakt v naprostém pořádku, navíc důkladně kontrolovány a doladěny v rámci servisního intervalu(60.000km) 2000km zpátky ve značkovém servisu(taky mě to stálo pěknou vatu).
Možná to ještě jednou zkus přesně jak to ostatní popisují:
Nastartovaný motor, na místě, pořádně šlápnout a držet, pustit a opět přišlápnout min na 5 vteřin a napotřetí to máš na podlaze - klidně se vsadím(tedy pokud nemáš nějaké jiné tuningové brzdy, nebo nějakou spešl verzi s první série 159, co měli brzdy třeba ještě ze 156 nebo 166 - u Italů je možné fakt všechno). Jo a pokud budeš na podlaze tak se klidně rozjeď a než budeš mít 20km/h tak máš brzdy v původním stavu, takže žádné koukání do kufru autu před tebou se fakt nekoná.
Opravdu jsem si myslel to samé co ty, jak píšeš, že je propouští brzdový válec, ale to naprosto jiná situace.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Brzdy
Jo tak jak popisuješ jsem to nezkoušel, z diskuse jsem to pochopil jinak takže jsem stál dlouho na brzdě a propad se nekonal. Dobrá vyzkouším to jak popisuješ a dám vědět, ikdyž si myslím, že normálně není důvod takhle s brzdama zacházet.
Alfa Romeo 159SW 2,4 JTDm, 147 kW, černá metalíza (černý oceán), černá kůže, plná výbava, 235/45 R18 NeroZero
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení
Re: Brzdy
No to je jasné, že normální to není a víckrát to už dělat nebudu. Jen ze zvědavosti jsem chtěl vědět o čem že se to tady mluví. Nebýt této diskuze, tak o tom nikdo nevíme a vůbec nic by se nestalo
. Tohle je kouzlo fanwebů, nakonec řešíme i totální kraviny(aby řeč nestála), ale hlavně, že občas někdo pořeší i něco zásadního.

Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Brzdy
Ta netěsnost se projevuje tím více čím menší silou na pedál působíte..
trochu jinak...
čím větší silou působíš na válec tím více kapaliny se skrz netěsnost dostane, neboli zvětšující netěsnost se projevuje tak, že při stejné nebo nižší tlakové síle se ti pedál propadá rychleji...
trochu jinak...
čím větší silou působíš na válec tím více kapaliny se skrz netěsnost dostane, neboli zvětšující netěsnost se projevuje tak, že při stejné nebo nižší tlakové síle se ti pedál propadá rychleji...
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti