Alfa 166 - Epsile

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: Alfa 166 - Epsile

Příspěvek od epsile » 5.11.2011, sob 10:08

Pozrite mi niekto plss ci sa ma to tiahlo na ovladanie tlaku turba pohybovat na volnobehu a kolko ked som to skusal tak pohlo sa ale az pri 7000ot str zapnute.
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8493
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Alfa 166 - Epsile

Příspěvek od Harous » 5.11.2011, sob 12:13

Bez zátěže z turba nějakej tlak nečekej. Jestli to jen trápíš na místě tak to auto bude přemýšlet o samovznícení nebo jiném sebepoškození aby se mu ulevilo... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: Alfa 166 - Epsile

Příspěvek od epsile » 5.11.2011, sob 13:18

hmmm ked je auto v pohybe turbo tlaci viac ?, mozte mi niekto popisat jak facha ta regulacia tlaku turba aj s tym overboost ventilom. ja som si stale myslel ze ked to tiahlo co je na turbe je vytiahnute cize je otvoreny nejaky prietok v turbe tak tlaci viac, no ono asi presne robi opak, tlaci vtedy menej, no preco sa potom ten ventil vola overboost ??? podla coho potom nastane ten super zatah, ktory ma nastat niekde pri 3000ot ??? sak ziaden ventil tam uz nieje, okrem toho jedneho co je na hadici sania prikruteny a idu z neho tri hadicky a kabel. ked je zapnute str vtedy ten ventil je zopnuty cize turbo tlaci viac? ci ako to vlastne cele funguje, kua nechapem tomu no chel by som. viem ze turbo sa nijak nezopina ze tlaci stale. pridavanim plynu sa tlak zvysuje, no co spravi ten boost co ma nastat pri 3000ot ???? auto ako taha dost dobre, no nieje tam ten zatah. bol som aj u mechanika s tym meral mi tlak turba no ja som tam nebol, povedal ze tlaci 0.8b, neviem ci je to dobre alebo malo, to taky mechanik co tomu prd rozumel menej jak ja :D
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: Alfa 166 - Epsile

Příspěvek od epsile » 5.11.2011, sob 15:49

No konecne som prisiel asi na to jak to facha :-D

Ked je WASTEGATE zavrete, vtedy turbo tlaci max. Ja som si myslel presny opak, cize pri prudkom zoslapnuti plynu vyda RJ signal do ventilu N75, ktory sa zavre, no skor prepne abo ako to napisat, cim sa predlzi doba otvorenia WASTEGATE, zvysi sa na par sekund plniacu tlak cim sa zvysi aj tah. Hadam som to dobre napisal. Nechapem ale co sposobi ten boost, ktory u mna nenastane pri cca 3000ot? Napadla ma taka vec ze co ak sa ten WASTEGATE otvora skorej ako by mal, cize turbo tlaci do motora slaby tlak a preto nieje BOOST, alebo ak tlaci moc, vtedy sa motor dusi.
Mal som to napichnute pocas jazdy na diag,- fiat ecu scan a sledoval som otvaranie overboost ventilu no stale tam bolo 0percent a ani sa to nehlo, aj ked som prudko stupil na plyn a aj zapnute STR, ked som dal test akcnych clenov a test toho overboost ventilu tak bolo pocut take cvakanie cize to funguje, preco tam ale je stale 0 percent ? cize za jazdy to asi nefunguje abo kieho. Da sa to nejako odskusat ci to funguje ?

Nastane ten BOOST vtedy ked sa vyrovna hodnota atmosferickeho tlaku-ta cierna skatulka vpravo hore s plniacim tlakom turba ? No ale cidlo plniaceho tlaku tam ale nieje. :???:

Kebyze vypojim ten ventil N75 a spojim napriamo turbo s wastegate ventilom co sa stane ? Viem, asi oddrbem turbo abo motor.

PS: Intercooler som uz poriesil a aj spoje, teda rurky :D Boha jeb... s tym bolo jak na kostole :D, kamarat mi pozvaral nerezove trubky a tie som tam narval :d:DD, tie hadice ani bohovi zohnat, hadam ma zas nevysmejete za tie nerezove trubky :D, fucat to ako nefuci nikde, ani nic nesyci. Auto taha, no nieje tam ten krasny BOOST :D
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

Odpovědět

Zpět na „166“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti