Topení
inac este jedna ma napadla, to ze si menil termostat pred polrokom neznamena ze je v pohode ;))) nebolo by to prvy raz co sa mi to stalo...misko.k píše:Teplota drzi okolo 75°C a termostat je o.k. Menil som ho asi pred polrokom.
Alfa Romeo 156 Sportwagoon 2.4 JTD-Mjet 175ps, 17" Hlinikove disky Turismo Internazionale. Znizeny sport. podvozok. vybava Turismo Internazionale, r.v. 11/2005
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
nevim proc by to nemelo byt normalni!!mel jsem dve cromy a i alfa ma provozni teplotu cca 75 stupnu...vyleze to pouze v lete v zacpe a na dalnici kdyz se jede 220 a venku je 45 na slunci. je to normalni.Frlo píše:no 75 stupnov nieje v ziadnom pripade v pohode.
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
to je dost divne kedze pracovna teplota motoru by mala byt okolo 90 stupnov. stred stupnice by mal byt 90, rucicka sa odlepuje pri 50 stupnov a max je 130.
Alfa Romeo 156 Sportwagoon 2.4 JTD-Mjet 175ps, 17" Hlinikove disky Turismo Internazionale. Znizeny sport. podvozok. vybava Turismo Internazionale, r.v. 11/2005
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
divne to je ale je to mezi 50kou a 90kou.o kousicek mozna vice k 90ce...ale nikde ne na 90ti..to same bylo i u cromy.2.5TD.jen u poslednich modelu 93< uz byla teplota na 90ce ale bylo to elektronicky upraveno pro oko.kdyz se to merilo zvlast merakem teplota byla vzdy pod 80 a budik byl na 90ce.Frlo píše:to je dost divne kedze pracovna teplota motoru by mala byt okolo 90 stupnov. stred stupnice by mal byt 90, rucicka sa odlepuje pri 50 stupnov a max je 130.
ver mi ja pod temi autama lezim kazdy den. vim co v nich je a neni
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
hm... no ked vravis. asi fakt hodim merak do tej kvapaliny a budem sledovat v porovnani s tachometrom, je mi jasne ze to nieje asi linearne ale aspon pribliznych 90 by som ocakaval... vtedy by malo najefektivnejsie spalovat a komplet ist motor.
Alfa Romeo 156 Sportwagoon 2.4 JTD-Mjet 175ps, 17" Hlinikove disky Turismo Internazionale. Znizeny sport. podvozok. vybava Turismo Internazionale, r.v. 11/2005
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
u benzinu anofilip píše:taky mam skoro 90 kdyz se zahreje motor na provozni teplotu.... po 10-15 minut jizdy.... 2.0 TS
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
Hoši, rozoberate tu uplnu krepovinu. Mam benzin 1,6. Tu teplotu som len tak tipol. Ale urcite sa pohybuje medzi 75 - 85°C Pred chvilou som cistil "vahu vzduchu" a potom som to (podla jedneho navodu, co som tu niekde zahliadol) nechal bezat na volnobehu cca 15 min. Vtedy mi teplota skocila az na 90°C a automat. sa spustil ventilator. Takze POCHYBUJEM, ze prevadzkova tep. je 90°C. Teda aspon pri obsahu 1,6. Co sa tyka toho kurenia, tak teplota sa drzi pocas jazdy v norme (co je moj tip 75-85). Zas az taky laik zas nie som Keby bol termost. v čavese, tak by tep. pocas jazdy klesala, nie?
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
pracovna teplota je principialne rovnakaFrlo píše:neni pravda. pri teplote neni rozdiel medzi benzinom a dieslom. pracovna teplota je principialne rovnaka.
ano nekde na papire...realita je jina.naftu je vzdy podchlazena..je to normalni. kolega taky neveril jako Ty ,,kdyz si koupil cromu..koupil si kvuli tomu termostat a bylo to stejne...
ja se mu vysmal..neverici TOMAS
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
toto uz znie doveryhodne.Richie píše:dle oficialnich udaju ma mit motor 2.4 JTD pracovni teplotu 87°C ....me se pohybuje mezi 80°C-90°C ...vetsinou 85°C.....
Alfa Romeo 156 Sportwagoon 2.4 JTD-Mjet 175ps, 17" Hlinikove disky Turismo Internazionale. Znizeny sport. podvozok. vybava Turismo Internazionale, r.v. 11/2005
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
jasne to je to o cem se tu celou dobu bavim..jen to kolega s SK nedokaze pochopit...na budiku je 50 pak az 90... ale je to na prostredni carce mezi 50 a 90 ..za prostredni je to kousek k 90 coz je tech cca 80 stupnuRichie píše:dle oficialnich udaju ma mit motor 2.4 JTD pracovni teplotu 87°C ....me se pohybuje mezi 80°C-90°C ...vetsinou 85°C.....
az si koupis FRLO 2.4ku nevim jak je to u 1.9 ky a budes to mit na 90ce prijed me to ukazat :!:
Naposledy upravil(a) drtikols dne 9.1.2007, úte 22:31, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
tak zase, croma neni meritko principu konstrukcie motora... viacere naftaky to maju zhruba okolo tych 90, 85... to ze stara croma... hm... neviem... moje prve auto uno malo tiez termostat ale ako keby sa to ucili taliani este len navrhovat...Richie píše:dle oficialnich udaju ma mit motor 2.4 JTD pracovni teplotu 87°C ....me se pohybuje mezi 80°C-90°C ...vetsinou 85°C.....
Alfa Romeo 156 Sportwagoon 2.4 JTD-Mjet 175ps, 17" Hlinikove disky Turismo Internazionale. Znizeny sport. podvozok. vybava Turismo Internazionale, r.v. 11/2005
inac tvoja chipnuta by som tipoval ze sa viac hreje a ma to pracovnu teplotu peknu.drtikols píše:jasne to je to o cem se tu celou dobu bavim..jen to kolega s SK nedokaze pochopit...na budiku je 50 pak az 90... ale je to na prostredni carce mezi 50 a 90 ..za prostredni je to kousek k 90 coz je tech cca 80 stupnuRichie píše:dle oficialnich udaju ma mit motor 2.4 JTD pracovni teplotu 87°C ....me se pohybuje mezi 80°C-90°C ...vetsinou 85°C.....
az si koupis FRLO 2.4ku nevim jak je to u 1.9 ky a budes to mit na 90ce prijed me to ukazat :!:
Alfa Romeo 156 Sportwagoon 2.4 JTD-Mjet 175ps, 17" Hlinikove disky Turismo Internazionale. Znizeny sport. podvozok. vybava Turismo Internazionale, r.v. 11/2005
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
jenze to je zase kapitola o ncem jinem...chip ma zanasledek pokles spotreby..to znamena ze min paliva min splodin...dyl se to ohriva..Frlo píše:inac tvoja chipnuta by som tipoval ze sa viac hreje a ma to pracovnu teplotu peknu.drtikols píše:jasne to je to o cem se tu celou dobu bavim..jen to kolega s SK nedokaze pochopit...na budiku je 50 pak az 90... ale je to na prostredni carce mezi 50 a 90 ..za prostredni je to kousek k 90 coz je tech cca 80 stupnuRichie píše:dle oficialnich udaju ma mit motor 2.4 JTD pracovni teplotu 87°C ....me se pohybuje mezi 80°C-90°C ...vetsinou 85°C.....
az si koupis FRLO 2.4ku nevim jak je to u 1.9 ky a budes to mit na 90ce prijed me to ukazat :!:
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúrenie
me to zacne taky topit poradne po 8km..s toho si nic nedellej..jinac tim ze nemas plast pod mororem tim to urcite neni..aficka si drzi polohu ve meste a za jizdy??pokud ano je vse v poradkumisko.k píše:Nazdar Alfisti, chcem sa opytat, ci mate tiez problemy s kurenim. Dost dlho trva, kym mi zacne kurit (cca po 8km jazdy). Moze byt hlavnym dôvodom aj to, ze nemam kryt pod motorom? Dik
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů