Čau vespolek! Taky jsem jedním z těch, kdo si pořád lámali hlavu nad sjetýma vnitřníma hranama u předních kol (někdo i u zadních). Někdo tu psal, že Alfa má špatné hodnoty už z výroby a teď že už to někde mají dobře. Bylo mi to teda divné, zvlášť u tak zásadní věci, kterou je geometrie = jízní vlastnosti Alfy je přece jedna z nejsilnějších stránek auta, tak že by si tohle automobilka nepohlídala? Těžko říct..
Pak jsem se tu dočetl, že údajně v Imofě to mají ok. Říkal jsem si, že si teda udělám výlet do Prahy (jsem z Vimperka). Ale pro jistotu jsem jim tam zavolal a trochu lstivě se na to zeptal (předpokládal jsem totiž, že když jim to řeknu narovinu, budou mě tam tahat a nic kloudnýho se nedovím).
No a od jejich technika jsem se dozvěděl, že s podobným "problémem" tam jezdí hodně lidí, ALE... nejedná se o žádné špatné nastavení, nebo hodnoty od počátku = (jakože dřív to bylo na ho... a teď už to je jako ok)
Hodnoty jsou od samého začátku naprosto v pořádku! A sjeté pneu z vnitřní strany jsou prostě daň za vyjímečné jízdní vlastnosti toho auta.. Že takovéto nastavení je typické pro auta, se kterými se jezdí na okruhu apod... U závodních aut jsou sjeté vnitřky běžná praxe..
Ale že se toto dá samozřejmě řešit tím (pokud tedy nechci pomalu každé dva roky kupovat nové pneu = mně osobně to teda moc neva), že rozbíhavost se nastaví na nulu a pneu se přestanou sjíždět z vnitřku(také to tu někdo psal). A tento zásah by u "normální" jízdy neměl být znatelný.
Takže já osobně už na to v tuhle chvíli

a nechám to tak, jak to je...moje cuore mi říká, že to tak Alfinka prostě má mít.
