2.4 JTD

Odpovědět
r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od r-a-k » 14.5.2011, sob 07:36

Mohl, mam ten samý případ jako ty že mi tam občas někdy cvaká jako by klasicky ventil, ale když jsem to přeměřil tak to sedělo přesně. Takže jsou to vstřiky, tedy jeden. Ale tím že si je necháš přeměřit, nic nezkazíš, alespoň budeš mít klidné spaní a méně variant k danému problému.
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Petr147 » 14.5.2011, sob 07:38

potrebuju horni silentblok motoru na 2,4 a jak tak koukam, tak se prodavaji dva http://eshop.autobenex.cz/sk/sortiment/ ... =17623.1.0 ale nejak se mi to nezda, ze by to byly ty u nadobky vody (vlevo nahore pri stani proti motoru)

vite nekdo cenu a kde ho sehnat? :D jde to vymenit normalne nebo se musi nejak jistit motor?

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Petr147 » 15.5.2011, ned 13:46

Pánové, co může být chyba P1238 - Množství vzduchu? EGR jsem vyčistil, chodí od 0 do 95% a tyčinka se v něm pohybuje naprosto hladce... někde prasklá hadice? váha vzduchu? furt něco s EGRem?

ještě je tam P0683 Řídící jednotka žhavení, ale to je na 99% mrtvej žhavič

BlackMatrix.

Příspěvky: 13
Registrován: 27.6.2011, pon 14:43

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od BlackMatrix. » 30.7.2011, sob 22:30

Tak jsem si myslel, že mi odcházejí ventily, nebo rozvody, nebo pohon olejového čerpadla.
Po startu cinkání, a rachot od motoru. Po chvilce vymizelo, ale ne úplně.

Pak jsem (z jiného důvodu) sundal drážkovanej řemen.

A motor byl najednou tak tichej, že jsem si musel vystoupit a zkontrolovat pod kapotou, abych se přesvědčil že jsem opravdu nastartoval.

Negativním důsledkem byla nefunkční klima, posilovač řízení a alternátor.
Takže jezdit se tak dá jen nouzově.

Příčínou kraválu byla dvouhmotová řemenice, kterou odepsal přidřenej napínák drážkovýho řemenu.

Docela se mi po tom tichu stýská. Ale jezdit bez altíku se s dieselem nedá.
AR 156 SW 2.4JTD 150k

Lazo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 122
Registrován: 11.11.2010, čtv 18:55
Bydliště: Miletín
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Lazo » 1.8.2011, pon 21:06

Netuší někdo čím by mohlo být to že např. jedu,zařazená čtyřka,prudce sešlápnu plyn otáčky jdou plynule nahoru a kolem 3 tisíc se najednou zvednou prudce jako když bych šlapal na plyn bez zařazený rychlosti...stává se to i na jinou rychlost ne jen 4ku...
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2,4 JTD 103KW
ex: Škoda Favorit 136L 46kw

enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od enzo156 » 1.8.2011, pon 21:24

Prokluzuje spojka?
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

Lazo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 122
Registrován: 11.11.2010, čtv 18:55
Bydliště: Miletín
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Lazo » 1.8.2011, pon 22:07

při rozjezdu je to všecko v pohodě..a navíc nedělá to vždycky...jen občas :smt102
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2,4 JTD 103KW
ex: Škoda Favorit 136L 46kw

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Sgt. » 1.8.2011, pon 22:23

Podle popisu ti proklouzne spojka.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Lazo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 122
Registrován: 11.11.2010, čtv 18:55
Bydliště: Miletín
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Lazo » 1.8.2011, pon 22:50

a blbá otázka...je třeba vyměnit komplet spojku,nebo pouze některou část??
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2,4 JTD 103KW
ex: Škoda Favorit 136L 46kw

Unknown
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27
Registrován: 24.9.2011, sob 14:09

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Unknown » 8.10.2011, sob 23:09

Ahoj,

Taková otázečka. Je nějaký rozdil mezi AR 166 103kW a 110kW ? Kromě zvýšeného výkonu. Jestli je to vubec citit. Nasel jsem rozdil mezi 100 a 103kW. Ale 103 a 110 ne.

Dikes

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od swoop01 » 9.10.2011, ned 12:20

to: pepikrihu: Napriklad ve spotrebe.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

carsch
Uživatelský avatar

Příspěvky: 92
Registrován: 10.11.2010, stř 14:36
Bydliště: Jablunkov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od carsch » 17.11.2011, čtv 18:37

Čau alfisti. Mám problém. Jedná se o motor 2,4 JTD 100kw při zátahu se rožíná kontrolka vstřiku, tzn 1,2,3 4000ot rožne se kontrolka párkrát přestala přidávat pustím plyn a sešlápnu nebo přeřadím a auto jede dál táhne dobře mám tu ještě dvě stejné a jede taky dobře. Diagnostika hlásí boost pressure tzn plnící tlak.

Hadička z egru do regulace (váleček pod oknem) tlak drží
regulace (váleček) to není
hadice z egru do sání ok
egr chodí byl venku pročištěn a chodí i dle diagnostiky
váha vzduchu to taky není
filtr vzduchu ok
hadice k turbu od turba i chladič vzduchu ok

nápady? díky za odpověď
www.Carsch-auto.cz
Jeep Commander 5,7 V8 Hemi
Lancia Phedra 2,2 JTD 94kW
Lancia Lybra SW 1,9 JTD
Alfa Romeo 164 2,0TS
Ex:
AR:146,156,166 / Lancia:Lybra, Kappa / Chrysler Grand Voyager 2,5CRD RG / Ssang Yong Rexton 2,7 XDi

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Ladin 164V6 » 17.11.2011, čtv 18:40

zatuhla regulace turba...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

carsch
Uživatelský avatar

Příspěvky: 92
Registrován: 10.11.2010, stř 14:36
Bydliště: Jablunkov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od carsch » 17.11.2011, čtv 19:09

tak ako na to.. turbo shodím a co dál? zatím sem je jen měnil kus za kus :oops:
www.Carsch-auto.cz
Jeep Commander 5,7 V8 Hemi
Lancia Phedra 2,2 JTD 94kW
Lancia Lybra SW 1,9 JTD
Alfa Romeo 164 2,0TS
Ex:
AR:146,156,166 / Lancia:Lybra, Kappa / Chrysler Grand Voyager 2,5CRD RG / Ssang Yong Rexton 2,7 XDi

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Zip166JTD » 17.11.2011, čtv 19:41

jj zadechtované lopatky v turbu.Turbo musí ven.Je tady někde odkaz na čištění ale na ochcávku.
Pokud by jsi to dělal sám prosím tě nafot postup co a jak.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

carsch
Uživatelský avatar

Příspěvky: 92
Registrován: 10.11.2010, stř 14:36
Bydliště: Jablunkov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od carsch » 17.11.2011, čtv 20:21

no problema nafotím jen kurňa letem světem sem to viděl dělat ale to bylo že sem turbo vytáhl předal 2x kolem procházel a 1dním okem koukal a pak ho jen dával zpátky proto se ptám :-S
www.Carsch-auto.cz
Jeep Commander 5,7 V8 Hemi
Lancia Phedra 2,2 JTD 94kW
Lancia Lybra SW 1,9 JTD
Alfa Romeo 164 2,0TS
Ex:
AR:146,156,166 / Lancia:Lybra, Kappa / Chrysler Grand Voyager 2,5CRD RG / Ssang Yong Rexton 2,7 XDi

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od PetrGTV » 20.11.2011, ned 14:11

na 2.4 JTDm mám očouzenou spodní část nárazníku (prostor kolem koncovek výfuku) chci se zeptat jestli to mám řešit, nebo je to prostě vlastnost "nafty" ?
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od cuhan » 20.11.2011, ned 14:19

Vlastnost nafty to asi nebude,protože na moji 2.4JTDm to v žádném režimu vůbec nezačmoudí a nárazník je stale čistý jak dětská prdýlka :-D
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Ladis » 20.11.2011, ned 14:21

Co by to bylo za naftu (bez DPF), aby si nezahulila :smt033 .
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od PetrGTV » 20.11.2011, ned 14:28

jako zahulit to jo, ale mě to "očerňuje" nárazník :D
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Alfik » 20.11.2011, ned 16:39

No to neni OK.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6978
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od speedy » 20.11.2011, ned 16:45

já taky nemám očouzenej nárazník, takže to rozhodně v cajku nebude :(
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od PetrGTV » 20.11.2011, ned 16:54

je možný, že to bude mít nějakou spojitost s tim, že se mi ztrácí olej (cca jedna čárka na pal. PC. za 2000Km?) asi to jde skrz turbo co?
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Petr147 » 20.11.2011, ned 17:07

pravděpodobně

1kovi
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 193
Registrován: 8.11.2011, úte 22:24
Bydliště: Banská Bystrica

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od 1kovi » 24.12.2011, sob 14:56

tak môj problém spočíva v spotrebe ( na displeji )
keď si dám spotrebu celkovú je po prejdení 60km na 5,8l a aktuálna / po pustení plynového pedálu a zaradenej rýchlosti skočí na rovnú 50,0l čož je mi dosť divné lebo za jazdy pri zaradenom rých.stupni by sa mal prívod paliva odpojiť a teda by mal klesnúť :???: ale ako náhle pridám zasa ide na normálne číslo...
neviete mi povedať čím alebo čo to spôsobuje?
Alfa Romeo 159 sportwagon 2,4 JTDm 154kw 2008 r.v.
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 1 host