Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
taky jsem pak vychytal metotu :-)
vyháknout spuštěním zadní silent a pak motor pokud možno vodorovně trochu nahoru ( na výšku vyzobnutí na zvonu) a kupředu. Překvapivě řemenice přeleze přes příčku na chladičovce ( dalo by se říct že italský zázrak ) a pak jen šikmo vzhůru. Asi to půjde nacvičit a vychytat, dělám to dílenským jeřábem, takže mačkám na čudlíčky a když mě to nase*e, tak zvednu celý auto
Prostě tlačil čas, zima jak debil, Alfa zaházená na dílně že skoro není vidět, překáží tam dalších 6 aut... Klasika
vyháknout spuštěním zadní silent a pak motor pokud možno vodorovně trochu nahoru ( na výšku vyzobnutí na zvonu) a kupředu. Překvapivě řemenice přeleze přes příčku na chladičovce ( dalo by se říct že italský zázrak ) a pak jen šikmo vzhůru. Asi to půjde nacvičit a vychytat, dělám to dílenským jeřábem, takže mačkám na čudlíčky a když mě to nase*e, tak zvednu celý auto
Prostě tlačil čas, zima jak debil, Alfa zaházená na dílně že skoro není vidět, překáží tam dalších 6 aut... Klasika
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Milano75 píše:je to jen otázka pěněz
EDIT
svody budou jen seriové???
Svody myslim nechám seriové, řikám si že když na nich nejsou katly tak nějakou průchodnost maj, nebo se pletu? :-) No ty vačky ..... to je sranda za 30 000 a ty mám tak nějak zbytečnejch, ale taky v jednom bazaru stojí docela hezká Thema právě za těch 30, tak uvidíme co zvítězí
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1854
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
mno tak za 30k zozenes dalsiu celu alfu Zatu cenu snad len ak ma byt to auto castejsie na sport, abo tak nieco... A tehma, to by chcelo ked uz 8.32
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
zkus zvednout auto, jednou rukou zahýbat na každé straně s kolem a jednou rukou přes manžetu chyť kloub axiálního táhla... já jsem to měl docela fest vytřískané v tom kloubu, ale vzhledem k tomu že sedím v podstatě každý den v jiném autě tak už si nepamatuju co mi to dělalo, krom toho že mi to sliskalo pravou gumu daleko rychleji než levou. :-)PetrGTV píše:no ono kolem tý V6tky už toho místa taky tolik neni, uvidíme, až to dostanu na dílnu. Třeba ot budou jen tyčky, nebo čepy a budu si pískat :-) Jinak mám objednanej komplet orchestr od CSC, tak se docela těšim :-)
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Mno ono vytáhnout motor asi nebude třeba... ale já jsem krapet širší přes pupek, a ruce taky nemám jak hajzlový pavouk, takže pro mě je tam problém se dostat a fakt mám rychlejší a hlavně jistější co se týče dotažení vyndat celý motor ven.
hlavně rozechcal se mi olej kolem vanového těsnění, z guferka tež cosik poteče za těch 265 tisíc km motor taky není nejčistčí, a motorový prostor jakbysmet :-) takže vytáhnout, vyčistit komplet všecko, naimplantovat novou tlumící hmotu co je na příčce mezi motorem a kabinou, do toho vyměnit těsnění silenty, tlumiče a takové ty srandy ;-)
hlavně rozechcal se mi olej kolem vanového těsnění, z guferka tež cosik poteče za těch 265 tisíc km motor taky není nejčistčí, a motorový prostor jakbysmet :-) takže vytáhnout, vyčistit komplet všecko, naimplantovat novou tlumící hmotu co je na příčce mezi motorem a kabinou, do toho vyměnit těsnění silenty, tlumiče a takové ty srandy ;-)
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
75 přijde na řadu tak v Prosinci, ted musim rozhodit 156 a vyměnit poloosy, už se s tim nedá jezdit ..... jinak cena obou poloos na 156 2.4 Mjet je hroznejch 20 000
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
našel jsem novej dieslovej motor do mej alfy
[video]http://www.youtube.com/watch?v=S1sGzIX_ ... re=related[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=S1sGzIX_ ... re=related[/video]
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
To jde do otacek jako benzin
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Tak jako zase by si měl Maybacha a cca 700 koní, ale bojím se, že by si potřeboval hustější síť benzínek. Ona totiž spotřeba 500 litrů na 100 km není úplně ideální.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
takovýho kocourka bych chtěl mít doma ve stodole a jednou týdně (asi v nedeěli po obědě) bych ho takhle protáčel
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Tak to já teda radši Merlina.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
na to jsem nedávno narazil, že písty z 155ky jsou výrazně kratšíjindřich 333 píše: A u 75 se před sezonou opět vyndám. V plánu je vyrámování (abych mohl do opravdových historiků a ne jen amatery) a svody. Taky bych rád dodělal další motor evo2 s pístama ze 155 2.0ts a s novýma vložkama a delšíma ojnicema, ale to bude muset počkat, dokud se neobjeví vhodný dárce střev. Zbytek nějak funguje, největší brzdou jsou moje olšové ruce.
EDIT:
nejni lepší sehnat rovnou 2,0TS z alfy 155???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
No to je dobrý nápad, 155 má i lépe tvarované sací kanály a přímější hrdla mezi sáním a hlavou.
Bohužel hlava jako taková je v mnoha věcech jiná, chlazení vyvedené na druhou stranu, galerka s chladící vodou která je na 75 TS na sacím potrubí u 155 vůbec není, takže přívod vody do hlavy bych musel řešit přes hlavu kolem svíček. Solenoid pro ovládání variátoru je na boku hlavy atd. Prostě je toho příliš na úpravu a nevyplatí se. Lépe využít od každého něco.
Proto je nejjednodušší použít písty ze 155 (výrazně lehčí kontrukce), nové vložky a kruhy. Napojit na to ojky ze starého Nord 2.0 (jsou o mm delší než ty TS na 75. Veliký nárůst komprese - hlavně v případě, že hlava již nejde více snížit a než abych snižoval blok s vložkama, to tam radši prcnu delší ojky. Hlava jako taková má kanály uplně jinak, včetně sedel a ventilů, takže ten benefit lepších kanálu u 155 TS v mém případě padá.
Klika na 155 by měla mít vyšší zdvih (proto má 155 ts obsah 1995ccm, proti1964ccm - ty čísla mám z hlavy, možná mi tam sem tam kubík lítá ) Takže to je taky možnost, jak nahnat obsah bez vrtání vložek, ale to ještě popřemýšlím, bo si myslím že starý 75 TS je materiálově lepší než pozdější a poslední verze ve 155/164. Rozhodně to bez výjimky platí u vaček a zdvihátek. Proto tu kliku asi zachovám, přeci jen po 22 letech je klika v mezích ovality, tož to o něčem vypovídá. Vyměnil jsem ložiska jak hlavní, tak ojky, axiál nechal být původní a mažu jak za mlada, teda ne že bych měl před tím problém s mazáním (až na ucpaný kanál z čerpadla, proto ta rozborka)
Bohužel hlava jako taková je v mnoha věcech jiná, chlazení vyvedené na druhou stranu, galerka s chladící vodou která je na 75 TS na sacím potrubí u 155 vůbec není, takže přívod vody do hlavy bych musel řešit přes hlavu kolem svíček. Solenoid pro ovládání variátoru je na boku hlavy atd. Prostě je toho příliš na úpravu a nevyplatí se. Lépe využít od každého něco.
Proto je nejjednodušší použít písty ze 155 (výrazně lehčí kontrukce), nové vložky a kruhy. Napojit na to ojky ze starého Nord 2.0 (jsou o mm delší než ty TS na 75. Veliký nárůst komprese - hlavně v případě, že hlava již nejde více snížit a než abych snižoval blok s vložkama, to tam radši prcnu delší ojky. Hlava jako taková má kanály uplně jinak, včetně sedel a ventilů, takže ten benefit lepších kanálu u 155 TS v mém případě padá.
Klika na 155 by měla mít vyšší zdvih (proto má 155 ts obsah 1995ccm, proti1964ccm - ty čísla mám z hlavy, možná mi tam sem tam kubík lítá ) Takže to je taky možnost, jak nahnat obsah bez vrtání vložek, ale to ještě popřemýšlím, bo si myslím že starý 75 TS je materiálově lepší než pozdější a poslední verze ve 155/164. Rozhodně to bez výjimky platí u vaček a zdvihátek. Proto tu kliku asi zachovám, přeci jen po 22 letech je klika v mezích ovality, tož to o něčem vypovídá. Vyměnil jsem ložiska jak hlavní, tak ojky, axiál nechal být původní a mažu jak za mlada, teda ne že bych měl před tím problém s mazáním (až na ucpaný kanál z čerpadla, proto ta rozborka)
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Co se týká kvality komponentů, mám zkušenost, že u TS bejvaj třeba vačky nejlepší u prvních motorů rok 88-89, modely 91-92 prostě jedny z posledních jsou vesměs na vyhození. U 155 a 164 nevím, ale mám pocit, že u posledních aut se takzvaně vymetly regály a na kvalitu už se moc nehledělo. Úplně první kusy zase trpí děTSkejma nemocema. Co týká pístů 155+ojnice NORD, je to dost často používaná a osvědčená úprava. Jo když už bych to dělal, asi bych vzal nějaký osvědený vysokokopresní sady. Když už budeš dávat vložky a písty nový přijde to na podobný peníze. Pozor na kontakt pístu s ventilem !! To většinou tyhle písty mají řešeno, u pístů ze 155 je někdy (podle vaček) potřeba zafréznout zahloubení pro ventil.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4876
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
http://www.squadra-tuning.nl/autos/cate ... uto/9.html
možná by se to někomu mohlo hodit, nějaký ten chiptuning 3.0 QV
možná by se to někomu mohlo hodit, nějaký ten chiptuning 3.0 QV
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
to RV 147:
Tak mě napadlo Radime, že když máš ode mne půjčenou tu knížku Alfa Romeo DOHC ......, mohl jsi to někde nascanovat a následně to hodit sem na forum, myslím si že by to zajímalo hodně lidí, co maj původní alfí 4 hrnce ať už v 75 nebo ve spiderech. To bys mohl pro alfí komunitu udělat což ???
Tak mě napadlo Radime, že když máš ode mne půjčenou tu knížku Alfa Romeo DOHC ......, mohl jsi to někde nascanovat a následně to hodit sem na forum, myslím si že by to zajímalo hodně lidí, co maj původní alfí 4 hrnce ať už v 75 nebo ve spiderech. To bys mohl pro alfí komunitu udělat což ???
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
A.J.Michal píše:http://www.squadra-tuning.nl/autos/cate ... uto/9.html
možná by se to někomu mohlo hodit, nějaký ten chiptuning 3.0 QV
že bych si za cca 6500 + poštovné zvednul výkon o 7 HP a 8 Nm??
chčip turning u atmosféráků stojí za pendrek...
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
U toho třílitru to nevypadá špatně, hlavně křivka krouťáku je taková plynulejší.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
a nebylo by raději lepší investovat do tohoto??
http://www.ebspares.co.uk/alfa_75/V6_ma ... L/info.cfm
http://www.ebspares.co.uk/alfa_75/V6_ma ... L/info.cfm
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Nejlepší by bylo investovat do obojího...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Milano75 píše:a nebylo by raději lepší investovat do tohoto??
http://www.ebspares.co.uk/alfa_75/V6_ma ... L/info.cfm
nikde jsem tam nenašel jestli to je i na KAT. verzi ..... nevíte někdo?
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
netuším, ale řekl bych, že je lepší jezdit bez KAT.
Přeci jen je to brzda výkonu. A tenhle V6 má motronic, stejně jako TS, takže volba mezi režimem řízeným lambdou a neřízeným je pouze o proklemování pinů na relé patici.
Dokonce se dá hýbat s předstihem podle právě použitého benzínu od 92 oct přes 95 po 98.
Přeci jen je to brzda výkonu. A tenhle V6 má motronic, stejně jako TS, takže volba mezi režimem řízeným lambdou a neřízeným je pouze o proklemování pinů na relé patici.
Dokonce se dá hýbat s předstihem podle právě použitého benzínu od 92 oct přes 95 po 98.
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
nojo, otázka ale je aby mě nevyhodili z technický .... doby kdy člověk za litr v kastlíku prošel i bez kol a volantu jsou pryč
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Jo tak, no já myslím že ty doba kdy za kafe projdeš i s prasklým předním sklem je tady pořád ne
Aspoň co vím. TK případně můžu zajistit, ale auto bez katu protáhne spousta lidí, to nebude zase takovej problém.
Aspoň co vím. TK případně můžu zajistit, ale auto bez katu protáhne spousta lidí, to nebude zase takovej problém.
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů