
vymena tesneni pod hlavou
vymena tesneni pod hlavou
Zdravim, kde sa daju zohnat tesnenia pod hlavy na alfu 166 2.0 V6??? Skusal som hladat po nete no nikde som nenasiel a vo fiate mi povedalo ze stoji jedno 150e a za vymenu 500e tak som sa vo dveroch otocil
dakujem za odp. Je to zlozita vymena ?

- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: vymena tesneni pod hlavou
Čau,v motordily.cz komplet hlavová sada cca 4.5tis. kč. Počítej ale i s frézováním hlav a štelováním ventilů...
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
Re: vymena tesneni pod hlavou
Chcem sa spytat na jeden detail ohladom 2.5 v6.
Mam dolu hlavy a vsimol som ze niektore vlozky valcov boli povysunute z bloku. Zasunul som ich spet.
Otazkou je ze podla eperu vidin ze pod nimi su tesniaxe kruzky . treba teraz tie kruzky nove, alebo to mozem v klude poskladat a spojazdnit ? Bojim sa aby mi po zlozeni netiekla chladiaca kvapalina do oleja.
Diky za kazdu radu.
Mam dolu hlavy a vsimol som ze niektore vlozky valcov boli povysunute z bloku. Zasunul som ich spet.
Otazkou je ze podla eperu vidin ze pod nimi su tesniaxe kruzky . treba teraz tie kruzky nove, alebo to mozem v klude poskladat a spojazdnit ? Bojim sa aby mi po zlozeni netiekla chladiaca kvapalina do oleja.
Diky za kazdu radu.
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: vymena tesneni pod hlavou
jelikož vložky vylezly ven z bloku- byť jen třeba o jednotky či desetiny mm, tak se z bloku otřel bordel -oxidace, nánosy z chladísího okruhu atd.. a napadalo to na těsnící plochu vložka-blok, tak může dělat neplechu s těsností..
jelikož původní O-kroužky jsou ve většině motorů za zenitem a ztratily svou pružnost, tak při usazení z5 už asi nebude těsnit... takže vyházet vložky, dát nový kroužky (nebo vložky do bloku nalepit na cokoliv vhodnýho..což je potom nesmrtelný a částěčně blbuodolný v případech že někdo chce točit motorem bez zajištění vložek se sundanejma hlavama..), modlit se aby vyšli přesahy vložek
a sešroubovat do dohromady...
jelikož původní O-kroužky jsou ve většině motorů za zenitem a ztratily svou pružnost, tak při usazení z5 už asi nebude těsnit... takže vyházet vložky, dát nový kroužky (nebo vložky do bloku nalepit na cokoliv vhodnýho..což je potom nesmrtelný a částěčně blbuodolný v případech že někdo chce točit motorem bez zajištění vložek se sundanejma hlavama..), modlit se aby vyšli přesahy vložek

AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: vymena tesneni pod hlavou
..pokud tam ty gumovy o-krouzky nebudou, ten presah pres blok nevymodli, bude to utopene...
taky by nebylo spatne, kdyby ten presah byl +/- na vsech 3 vlozkach stejne, takze bych radsi ty o-krouzky sehnal.
taky by nebylo spatne, kdyby ten presah byl +/- na vsech 3 vlozkach stejne, takze bych radsi ty o-krouzky sehnal.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: vymena tesneni pod hlavou
Su gumove? Ja myslel ze medenne ako ma trebars fabia 1.4 .. To znamena olejovu vanu dolu a poodpajat ojnice a vybrat kazdy valec von 

Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4900
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: vymena tesneni pod hlavou
Nejspise ano. Me ceka u 12v to same... jedna vlozka mi povyjela ven. Mozna by to slo udelat i bez rozmontovani ojnic a to tak, ze by si clovek dal pist do horni uvrate, vlozku povysunul, ocistil dosedaci plochy a novy okrouzek by si pretahl pres vlozku. Je to ale jen ma teorie, kterou si vyzkousim. Vana musi jit dolu tak i tak kvuli očištění dosedacích ploch.
Protoze komprese a honovani mam dobre i tlak oleje pri zahrati byl v poradku, takze se mi to vazne vse rozdelavat nechce.
Jinak ty okroužky by se mely asi menit pokazde, pri sundani hlav. Okrouzky asi nebude problem sehnat, jen to chce s nejakeho poradneho materialu, ktery snese teploty kolem 150 stupnu a jsou oleju odolne.
Protoze komprese a honovani mam dobre i tlak oleje pri zahrati byl v poradku, takze se mi to vazne vse rozdelavat nechce.

Jinak ty okroužky by se mely asi menit pokazde, pri sundani hlav. Okrouzky asi nebude problem sehnat, jen to chce s nejakeho poradneho materialu, ktery snese teploty kolem 150 stupnu a jsou oleju odolne.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: vymena tesneni pod hlavou
Pokud se vložky nepohly, tak není důvod měnit těsnění - tak pravil guru
Že soudruh Buben má holt jiné názory je věc druhá, ale nic to nemění na tom... no to je jedno. Ty naše tam jsou třeba tak zarostlé, že se ani nehnou 


Re: vymena tesneni pod hlavou
nevim jak u mladsich Busso z 156/ 166, ale vlozky v 75/GTV6 a 155/164 jsou v 80% tak pevne v bloku, ze jdou ven jen stahovakem, vyndavat je s pistem/ojnici je utopie. Pokud se vlozka nepohnula, tesneni se menit nemusi, ale treba u Maserati Biturbo je to pravda - meni se tesneni pod hlavou tak se tesneni pod vlozkou menit musi take ale je to tim, ze je to tam konstrukcne trochu jinak udelane....
pokud se meni pouze jeden krouzek - dam original aby sedela vyska. Je to nenapadny gumovy o-krouzek cca 1-1,5mm v prumeru....
pokud se meni pouze jeden krouzek - dam original aby sedela vyska. Je to nenapadny gumovy o-krouzek cca 1-1,5mm v prumeru....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: vymena tesneni pod hlavou
No kedze mne sa nedopatrenim podarilo kusok pretocit motor cez zaradeny kvalt ,tak mne vsetkych 6 vloziek vysunulo o cca 2cm. Hned po demontazi hlav s naslednom utierani spalovacieho priestoru sa stredne vlozky na svojom mieste tocili. Krajne nie.
Nevadi pojde vana dolu, a dam do to cajchu.
Nevadi pojde vana dolu, a dam do to cajchu.
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: vymena tesneni pod hlavou
Nebolo to az tak hrozne. Konecne som kludny a mozem nahadzovat hlavy
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4900
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: vymena tesneni pod hlavou
Mas nekde fotky co tam je za okrouzek ? 
Ja mam trochu strach odpojit ojnici od klikovky.

Ja mam trochu strach odpojit ojnici od klikovky.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: vymena tesneni pod hlavou
Já bych se nebál... bude to pod tím v cajku. Musíš věřit
http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/13 ... -60005400/

http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/13 ... -60005400/
Re: vymena tesneni pod hlavou
Pribliz si foto tych valcov. Je tam vidno taky tenky cierny okruzok. Oplati sa ich vymenit tieto boli uz stvrdnute .
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: vymena tesneni pod hlavou
Zkusím se zeptat ještě tady, nemá někdo zkušenosti s výměnou těsnění pod makovicema na 3,0 12v na GTV/Spideru 916 s motorem v autě? Levá (z pohledu od rozvodů) makovice by měla bejt OK, ale pravou hlavu nedostanu ven kulivá chladičový příčce, která je tady součást káry a nejde nijak sundat. Jde mi o to, jestli se mám aspoň pokoušet s nějakým přizvedáváním motoru nebo mi tady někdo řekně že to prostě nejde ani kdyby se posral a tak mi ušetřil nějaký čas
V servisním manuálu kdysi bylo, že to jde, ale pak to smazali a napsali "motor ven" tak to ve mě hlodá
Díkes.

V servisním manuálu kdysi bylo, že to jde, ale pak to smazali a napsali "motor ven" tak to ve mě hlodá

Díkes.
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti