Alfisti si povídají o BMW
Re: Alfisti si povídají o BMW
tak hlavně u těchto aut je klima a rádio na přání zdarma, takže záleží na kupci, jestli to chce na ježdění na okruhu nebo na pózu na náměstí u kavárny a nechá si je tam dát
Re: Alfisti si povídají o BMW
Nemyslím, že jen tohle je jediná cesta /911 GT3/...
Třeba MX5-GT s váhou 870 kg /270 koníků z atm. 2l dává zábavy kopec.. 3s/100
Navíc dostat se k takovýmuhle nářadí není zas tak krutý, jakoběžet pro 911 GT3..
A tady je ta klasika pořád živá -- tuning v garáži.. co pořád ještě umožňuje si hrát..
Jasně , nemá smysl moc vycházet z produkce posledních let, protože prostě auta
kladou odpovědi na jiné otázky než excelentní jízdní vlastnosti a nemá smysl kupovat
sofistikovanej systém,1600kg když stejně nakonec má bejt překopanej pomalu do šroubu.
A výkony který tohle rozhejbou ..:-(
Co se mi líbí na BMW komunitě je jistá hravost--+ fakt dost dílů i na nejstarší typy motorů-šestiklapku se softem klidně na 20let starý motory ..V tomhle zbývá u Alfy reálně problematická, tak trochu možná předražená ,trochu snobácká Delta..
O tomhle byl ostatně kdysi dávno třeba původní HOT ROD .., né samozřejmě ten dnešní, kterej je jen přehlídkou americkýho snobismu a výlohou peněženky... nenechat se vtáhnout do týhle komerční hry na snobíky, hry, ve který se vykládá, že výkon /hmotnost je záhadná nedostupná mystika...samozřejmě, že v podmínkách ČR je tahle diskuze dost mrtvá, protože tady ten taneček dostat na papíry něco zajímavého je naprosto nechutnej..takže zbývá civilní kabát, rozumnej zvuk a všechno zajímavý pod plechem..
Až se mi povede vyždímat z V6 rozumně 300 atm. koníků bez převrtávání /ještě žijou lidi, kteří pamatujou speciály s 400..čili bez Delty/ hodím to sem..jen ten čas kde pobrat..kruci..
Kamarád šel vlastní cestou, prostě si řekl, jakej motor potřebuje a přeplnil NETRADIČNĚ starý bloky z Brouka /TY CO MĚLO I PORSCHE/..+ PRO PROVOZ PRO KONSTANTNÍ MAX OTÁĆKY--LETECKÝ ÚPRAVY, STŘEVA kritickejch prvků TITAN A PODOBNÝ MATERIÁLY--postavil jich zatím z fandovství asi 30..ne že by to byl přímej návod
Ale pokud se mi ho podaří přemluvit k práci na alfácký V6, možná by byl muster trochu jinýho přístupu.., neovlivněnýho vyšlapanejma cestičkama..
Nechám ho povozit v GTV, třeba na něco přijde, pokud ho to chytí..
Ve Spojených státech byla dost živá alfa-komunita, mám příbuzného, kterej si s V6Alfa hrál, , celkem byli zvyklý tlačit do toho výkon, je to už opravdu starej pán, loni tu po 15 letech byl, projížděl GTV 3.0, vzpomínal atd, měl nějaký návrhy..
Ale právě třeba JendaV6 má zkušenosti z GB a i v Německu je to naprosto jinak.
Pak auto může mít v sobě i něco osobitého a nemusí být jen obrazem či odrazem konta..
Tunit auto přes nebo okolo 1500kg je ztracená hra.. leda že by vzniklo za mořem a blok
si pamatoval 70.léta ....jinak co se Evropy a malých objemů týká, nikdo mě nepřesvědčí, že z dnešní produkce jde udělat zábavný auto na koleni , bez vzhledu nákupní tašky..
A u klasickýho trochu přijatelnýho vzhledu jedině opravdu dramatickým odlehčením---snížit váhu o metrák , metrák a půl dva? a změnit křivku motoru, ne absolutní výkon, a hned je tu naprosto jiný auto..
Chápu výrobce, proč kňourat na netu po řidičsky orientovanejch autech, když většina REÁLNEJCH kupců má naprosto jiný priority..automobilky budou dělat to, co lidi budou kupuvat..opravdu kupovat.
A TAK TAHLE LEVNÁ jednoduchá stará pravda není příliš opakovaná a využívaná v seriové produkci dneška.PROTOŽE LIDI NECHTĚJÍ JEDNODUCHÝ ,SPARTÁNSKÝ AUTA
Z toho pak pramení běžná .snaha výrobců vzbudit v potenciálním kupci představu, že "moderní sofistikovaná, elektronikou nacpaná zábava" začíná okolo 2mil .....dřív bych jí považoval pomalu za komplot.., no v kontextu
ekonomie výroby a stavu skupiny případných reálných kupců jí naprosto chápu..
Jenže kamarád dělá Jaguáry a 4,2 s kompresorem ve slušným stavu nestojí raketu..
a replika Cobry jí dobře snáší.. to jsou pak prostě zase jiný hlediska k diskuzi, zvlášť když Alfy dělal spoustu let..
A je to tu zase..nemá smysl chtít tohle, po čem pláčem, po dnešní seriové produkci..
Čili prostě je to o pokušení, něco spíchnout než překopávat..
Stavebnice Hawk ,Lotus 7 v nekonečných variantách a spol prostě mají tak pořád svoje opodstatnění...
700-1000kg na papírech a třeba stará dobrá V6 od Alfy..?
Jen hrubá síla...čili dojít k výkonu přes 400koní z "běžného evropského objemu" na kaslích seriové produkce je jinak prostě drahá, únavná hra
Možná tak u předimenzovaný V8 ameriky to jde i běžný garáži a nestojí to zase takovou ránu..
Bávo?
co se týká báva,------ je to stejná píseň, v našich podmínkách většinou omílaný přiblblý předvádění..ale třeba okolo starý E30 to ještě docela žije...
...a pro ty, kdo nechtějí šahat tak daleko do minulosti, aby tu váhu stlačili--je tu třeba dost slušná , přehlížená varianta..
...pokud vezmete starou Z3 R6v dobrým nekorodovaným stavu, máte bez dramatickýho odlehčování auto s vahou okolo 1200kg,/kterej jinej bavorák kromě E30? s R6 a dramatickýho řezání ../, zadní náhon z E30 kterej si dá dost líbit a je zatraceně jednoduchej,/ pokud je někdo akurátní tak ještě trochu vyztužit kasli /,motor kterej snese ostrý přeplnění kompresorem a kterej díky filozofii výrobce o přeplnění přímo křičí../charakteristikou vrtání./ Výsledkem jsou na koleni vlastnosti na motoru x váha auta, který nemá aktuálně žádná seriová M3.posledních let.
Až ženu přestane Z3 bavit, půjdu asi touhle cestou k "ostřejší hračce"..
Ono Z3 je sice dost pomlouvaný auto, v bmw komunitě rozhodně,hlavně lidma, který v něm nikdy neseděli.. :-) ale pro milovníky zašlejch časů-má prostě starou filozofii, je to stísněný retro a právě proto z něj udělat ostřejší káru není zas taková práce..nakonec tlačítko ESP na palubce serie pořád vypnout jde a při těžišti který to má je to 200-koníková hračka, která jde do zatáčky dveřma bez přemlouvání , zkrátka točivý jak káča..:-)Je to celkem levná cesta k rychlému zábavnému autu s váhou pod 1200kg/ bez dramatickýho řezání a výkonem klidně i okolo 400koníků a krouťákem přes 350Nm ...to je potom fyzika ..bez ohledu na logo, který to má na haupně..Za celkem dostupný prachy..klasika co jede.
Při tý bídě dneška, kdy nemám co bych z Alfa-produkce posledních let na hraní koupil a mohl se s tím ztotožnit, je mi celkem jedno, jakej znak na haupně bude..
Ať už si pořídíte cokoli, /třeba i nesmrtelnou 200SX /, pokud nechcete volit
"hrubou sílu peněz" při hledání zábavných jízdní vlastností, stejně šáhnete po klasice s váhou okolo 1200kg a míň a budete překopávat..
Atom ?
je sice cool-kára, ale ..
Lotus 7?
Jo to je v kontextu aktuální situace na trhu zatracený pokušení , zvlášť když ho teď chce někdo v dostupný replice homologovat pro E30.. :-)
Bez práce?
Nakonec při týhle bídě pořád je tu Corvetta, s výkonem 300kW v serii a i ta ze 70.roku je prostě auto s koulema, který opravíte 2kg kladivem a snadno přitáhnete na tenhle výkon.. v tom je taky kus kouzla..
Tohle je vlákno o klasickým zadohrabu, tak otvírat otázky moderní šikmooký
čtyřkolky mi nepřijde fér..a k věci..
Třeba MX5-GT s váhou 870 kg /270 koníků z atm. 2l dává zábavy kopec.. 3s/100
Navíc dostat se k takovýmuhle nářadí není zas tak krutý, jakoběžet pro 911 GT3..
A tady je ta klasika pořád živá -- tuning v garáži.. co pořád ještě umožňuje si hrát..
Jasně , nemá smysl moc vycházet z produkce posledních let, protože prostě auta
kladou odpovědi na jiné otázky než excelentní jízdní vlastnosti a nemá smysl kupovat
sofistikovanej systém,1600kg když stejně nakonec má bejt překopanej pomalu do šroubu.
A výkony který tohle rozhejbou ..:-(
Co se mi líbí na BMW komunitě je jistá hravost--+ fakt dost dílů i na nejstarší typy motorů-šestiklapku se softem klidně na 20let starý motory ..V tomhle zbývá u Alfy reálně problematická, tak trochu možná předražená ,trochu snobácká Delta..
O tomhle byl ostatně kdysi dávno třeba původní HOT ROD .., né samozřejmě ten dnešní, kterej je jen přehlídkou americkýho snobismu a výlohou peněženky... nenechat se vtáhnout do týhle komerční hry na snobíky, hry, ve který se vykládá, že výkon /hmotnost je záhadná nedostupná mystika...samozřejmě, že v podmínkách ČR je tahle diskuze dost mrtvá, protože tady ten taneček dostat na papíry něco zajímavého je naprosto nechutnej..takže zbývá civilní kabát, rozumnej zvuk a všechno zajímavý pod plechem..
Až se mi povede vyždímat z V6 rozumně 300 atm. koníků bez převrtávání /ještě žijou lidi, kteří pamatujou speciály s 400..čili bez Delty/ hodím to sem..jen ten čas kde pobrat..kruci..
Kamarád šel vlastní cestou, prostě si řekl, jakej motor potřebuje a přeplnil NETRADIČNĚ starý bloky z Brouka /TY CO MĚLO I PORSCHE/..+ PRO PROVOZ PRO KONSTANTNÍ MAX OTÁĆKY--LETECKÝ ÚPRAVY, STŘEVA kritickejch prvků TITAN A PODOBNÝ MATERIÁLY--postavil jich zatím z fandovství asi 30..ne že by to byl přímej návod
Ale pokud se mi ho podaří přemluvit k práci na alfácký V6, možná by byl muster trochu jinýho přístupu.., neovlivněnýho vyšlapanejma cestičkama..
Nechám ho povozit v GTV, třeba na něco přijde, pokud ho to chytí..
Ve Spojených státech byla dost živá alfa-komunita, mám příbuzného, kterej si s V6Alfa hrál, , celkem byli zvyklý tlačit do toho výkon, je to už opravdu starej pán, loni tu po 15 letech byl, projížděl GTV 3.0, vzpomínal atd, měl nějaký návrhy..
Ale právě třeba JendaV6 má zkušenosti z GB a i v Německu je to naprosto jinak.
Pak auto může mít v sobě i něco osobitého a nemusí být jen obrazem či odrazem konta..
Tunit auto přes nebo okolo 1500kg je ztracená hra.. leda že by vzniklo za mořem a blok
si pamatoval 70.léta ....jinak co se Evropy a malých objemů týká, nikdo mě nepřesvědčí, že z dnešní produkce jde udělat zábavný auto na koleni , bez vzhledu nákupní tašky..
A u klasickýho trochu přijatelnýho vzhledu jedině opravdu dramatickým odlehčením---snížit váhu o metrák , metrák a půl dva? a změnit křivku motoru, ne absolutní výkon, a hned je tu naprosto jiný auto..
Chápu výrobce, proč kňourat na netu po řidičsky orientovanejch autech, když většina REÁLNEJCH kupců má naprosto jiný priority..automobilky budou dělat to, co lidi budou kupuvat..opravdu kupovat.
A TAK TAHLE LEVNÁ jednoduchá stará pravda není příliš opakovaná a využívaná v seriové produkci dneška.PROTOŽE LIDI NECHTĚJÍ JEDNODUCHÝ ,SPARTÁNSKÝ AUTA
Z toho pak pramení běžná .snaha výrobců vzbudit v potenciálním kupci představu, že "moderní sofistikovaná, elektronikou nacpaná zábava" začíná okolo 2mil .....dřív bych jí považoval pomalu za komplot.., no v kontextu
ekonomie výroby a stavu skupiny případných reálných kupců jí naprosto chápu..
Jenže kamarád dělá Jaguáry a 4,2 s kompresorem ve slušným stavu nestojí raketu..
a replika Cobry jí dobře snáší.. to jsou pak prostě zase jiný hlediska k diskuzi, zvlášť když Alfy dělal spoustu let..
A je to tu zase..nemá smysl chtít tohle, po čem pláčem, po dnešní seriové produkci..
Čili prostě je to o pokušení, něco spíchnout než překopávat..
Stavebnice Hawk ,Lotus 7 v nekonečných variantách a spol prostě mají tak pořád svoje opodstatnění...
700-1000kg na papírech a třeba stará dobrá V6 od Alfy..?
Jen hrubá síla...čili dojít k výkonu přes 400koní z "běžného evropského objemu" na kaslích seriové produkce je jinak prostě drahá, únavná hra
Možná tak u předimenzovaný V8 ameriky to jde i běžný garáži a nestojí to zase takovou ránu..
Bávo?
co se týká báva,------ je to stejná píseň, v našich podmínkách většinou omílaný přiblblý předvádění..ale třeba okolo starý E30 to ještě docela žije...
...a pro ty, kdo nechtějí šahat tak daleko do minulosti, aby tu váhu stlačili--je tu třeba dost slušná , přehlížená varianta..
...pokud vezmete starou Z3 R6v dobrým nekorodovaným stavu, máte bez dramatickýho odlehčování auto s vahou okolo 1200kg,/kterej jinej bavorák kromě E30? s R6 a dramatickýho řezání ../, zadní náhon z E30 kterej si dá dost líbit a je zatraceně jednoduchej,/ pokud je někdo akurátní tak ještě trochu vyztužit kasli /,motor kterej snese ostrý přeplnění kompresorem a kterej díky filozofii výrobce o přeplnění přímo křičí../charakteristikou vrtání./ Výsledkem jsou na koleni vlastnosti na motoru x váha auta, který nemá aktuálně žádná seriová M3.posledních let.
Až ženu přestane Z3 bavit, půjdu asi touhle cestou k "ostřejší hračce"..
Ono Z3 je sice dost pomlouvaný auto, v bmw komunitě rozhodně,hlavně lidma, který v něm nikdy neseděli.. :-) ale pro milovníky zašlejch časů-má prostě starou filozofii, je to stísněný retro a právě proto z něj udělat ostřejší káru není zas taková práce..nakonec tlačítko ESP na palubce serie pořád vypnout jde a při těžišti který to má je to 200-koníková hračka, která jde do zatáčky dveřma bez přemlouvání , zkrátka točivý jak káča..:-)Je to celkem levná cesta k rychlému zábavnému autu s váhou pod 1200kg/ bez dramatickýho řezání a výkonem klidně i okolo 400koníků a krouťákem přes 350Nm ...to je potom fyzika ..bez ohledu na logo, který to má na haupně..Za celkem dostupný prachy..klasika co jede.
Při tý bídě dneška, kdy nemám co bych z Alfa-produkce posledních let na hraní koupil a mohl se s tím ztotožnit, je mi celkem jedno, jakej znak na haupně bude..
Ať už si pořídíte cokoli, /třeba i nesmrtelnou 200SX /, pokud nechcete volit
"hrubou sílu peněz" při hledání zábavných jízdní vlastností, stejně šáhnete po klasice s váhou okolo 1200kg a míň a budete překopávat..
Atom ?
je sice cool-kára, ale ..
Lotus 7?
Jo to je v kontextu aktuální situace na trhu zatracený pokušení , zvlášť když ho teď chce někdo v dostupný replice homologovat pro E30.. :-)
Bez práce?
Nakonec při týhle bídě pořád je tu Corvetta, s výkonem 300kW v serii a i ta ze 70.roku je prostě auto s koulema, který opravíte 2kg kladivem a snadno přitáhnete na tenhle výkon.. v tom je taky kus kouzla..
Tohle je vlákno o klasickým zadohrabu, tak otvírat otázky moderní šikmooký
čtyřkolky mi nepřijde fér..a k věci..
Re: Alfisti si povídají o BMW
Jasně--Clio sport 2.0 16V není špatný auto, prostě je lehoučký /pod 1100kg/ a motor dává atmosférických přes 170 koníků..
A zase je tu ta "objevná mystika"--Váha /výkon dělá dynamiku, zbytek je až na druhým místě..a odpouští se těch kompromisů opravdu hodně..
Vepředu klasika McP, vzadu zkrutná tvaru H../
Vzhled třeba pro chlápka středního věku prostě otřes...:-(
Nevím, no soused kterýmu je 17 a nemá ještě řidičák zrekonstruoval starý dobrý CRX
a když vyjíždí bokem břed barák aby to testnul, vždycky mě to zahřeje a to jeho činění taky tak nějak chápu..--jako ten celek co dělá auto, do kterýho ještě nacpe.. :-(
Podvozek je libovej+ váha+motor po kompletní přestavbě hudební nástroj a ještě pořád se dá na to koukat..
To bych snad radši vrazil praxy do toho CRX a přitáhnul pořádně nahoru jeho motor, než šel do Clia..
Možná mám k těm "tvarům "averzi, je fakt, že žena by to odmítla sedlat..
Teda v týhle podobě:-)
A zase je tu ta "objevná mystika"--Váha /výkon dělá dynamiku, zbytek je až na druhým místě..a odpouští se těch kompromisů opravdu hodně..
Vepředu klasika McP, vzadu zkrutná tvaru H../
Vzhled třeba pro chlápka středního věku prostě otřes...:-(
Nevím, no soused kterýmu je 17 a nemá ještě řidičák zrekonstruoval starý dobrý CRX
a když vyjíždí bokem břed barák aby to testnul, vždycky mě to zahřeje a to jeho činění taky tak nějak chápu..--jako ten celek co dělá auto, do kterýho ještě nacpe.. :-(
Podvozek je libovej+ váha+motor po kompletní přestavbě hudební nástroj a ještě pořád se dá na to koukat..
To bych snad radši vrazil praxy do toho CRX a přitáhnul pořádně nahoru jeho motor, než šel do Clia..
Možná mám k těm "tvarům "averzi, je fakt, že žena by to odmítla sedlat..
Teda v týhle podobě:-)
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 13.8.2011, sob 16:32, celkem upraveno 3 x.
Re: Alfisti si povídají o BMW
Dobře,v posledním magazínu tahle 250-ti koňová V6 před zadní hnanou nápravou neuráží..-- beru že je to firemní reklama, ne normální výtvor na provoz..
Ale nevím, na ježdění snad za ty prachy už radši "něco pořádnýho"..tahle rozpačitá polovina cesty k ostrýmu HOT-RODU není pro mě úpně to ořechový..Na ty zadní gumy má jít teda aspoň za mořem běžných 400koníků, jinak je to prostě "jen levnej efekt" .+.jízdní vlastnosti na "ho.no"--na tomhle obutí /275/25/19 a 355/25/19 /se jezdit skoro nedá,a není to opodstatněný výkonem.., jen snaha tý kasli dodat vizuálně ostrej vzhled "za každou cenu"..
a výkon :1375kg/255koní/300Nm.. není žádná brutalita..
Ale nevím, na ježdění snad za ty prachy už radši "něco pořádnýho"..tahle rozpačitá polovina cesty k ostrýmu HOT-RODU není pro mě úpně to ořechový..Na ty zadní gumy má jít teda aspoň za mořem běžných 400koníků, jinak je to prostě "jen levnej efekt" .+.jízdní vlastnosti na "ho.no"--na tomhle obutí /275/25/19 a 355/25/19 /se jezdit skoro nedá,a není to opodstatněný výkonem.., jen snaha tý kasli dodat vizuálně ostrej vzhled "za každou cenu"..
a výkon :1375kg/255koní/300Nm.. není žádná brutalita..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 13.8.2011, sob 22:14, celkem upraveno 2 x.
Re: Alfisti si povídají o BMW
/To už snad radši poladit 1.9 v MX5 a trochu odlehčit tenhle stařičkej zadohrab s pořádným podvozkem, kterej nestojí ránu a pořád nějak vypadá..
O Hondě S2000 a podobnejch věcech skoro škoda mluvit...tam není třeba dělat nic a v libovým stavu je pořád dostupná..
Dokud tyhle auta budou jezdit, nesmířím se s "ostrou nákupní taškou"..ala Clio sport
A nenechám si tuhle filofofii podsunout výrobcem--vím, je to pro něj vcelku pohodlné ,no..
O Hondě S2000 a podobnejch věcech skoro škoda mluvit...tam není třeba dělat nic a v libovým stavu je pořád dostupná..
Dokud tyhle auta budou jezdit, nesmířím se s "ostrou nákupní taškou"..ala Clio sport
A nenechám si tuhle filofofii podsunout výrobcem--vím, je to pro něj vcelku pohodlné ,no..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 13.8.2011, sob 16:41, celkem upraveno 1 x.
Re: Alfisti si povídají o BMW
Nevím v čem je ta volba Clio sport tak výrazně lepší než 145 2.0 TS trochu snížená,
podvozkem určitě ne a poladit motor ke 200 koníkům jde, i v garáži, odstrojit , trochu vyřezat a je tu auto za pár kaček, s váhou pod 1100kg, který fakt jede a nechá si dost líbit.., teprve později Alfy přešly do "středních let" a nabraly..jsou to dneska spíš dámy ale je to aspoň na těchto stránkách o paměti..váha s 1200 byla prostě bohužel normální..
A "udělat takovýhle lítátko" za pár kaček tím pádem není složitý,ani nákladný
Kolik lidí takhle přitáhlo 145, třeba i tady--s výjimkou Radka Domina, kterej na tom amatersky "lítá"...
Čím to je, že Clio je tolerovaný a třeba 145 považují za předpotopní směšný haraburdí i mnozí Alfisti..
Chápu někdo začal třeba na 159 a myslí, že před tím jezdil na silnici v podstatě šrot :-)
Bída je, že 145 kupujou kluci, který nechtěj investovat--s výjimkou excentriků a fajnšmekrů jako je třeba "reprák" :-), a já to chápu ale stejně je neprodávám :-)
Těžiště 145 není zoufalý a jen díky absenci něčeho takhle jednoduchýho a lehkýho u Alfy
potom bodují auta typu Clia--což je svým způsobem z nouze na trhu cnost..
Jen kdyby si někdo vzpoměl, trochu ty starý podvozky poladil a postavil něco takhle jednoduchýho..
147 bohužel má už jinou váhu na stejným motoru..
Vzhledově snad radši tu 145.. než Clio..
Jsem určitě zaujatej .. :-)
podvozkem určitě ne a poladit motor ke 200 koníkům jde, i v garáži, odstrojit , trochu vyřezat a je tu auto za pár kaček, s váhou pod 1100kg, který fakt jede a nechá si dost líbit.., teprve později Alfy přešly do "středních let" a nabraly..jsou to dneska spíš dámy ale je to aspoň na těchto stránkách o paměti..váha s 1200 byla prostě bohužel normální..
A "udělat takovýhle lítátko" za pár kaček tím pádem není složitý,ani nákladný
Kolik lidí takhle přitáhlo 145, třeba i tady--s výjimkou Radka Domina, kterej na tom amatersky "lítá"...
Čím to je, že Clio je tolerovaný a třeba 145 považují za předpotopní směšný haraburdí i mnozí Alfisti..
Chápu někdo začal třeba na 159 a myslí, že před tím jezdil na silnici v podstatě šrot :-)
Bída je, že 145 kupujou kluci, který nechtěj investovat--s výjimkou excentriků a fajnšmekrů jako je třeba "reprák" :-), a já to chápu ale stejně je neprodávám :-)
Těžiště 145 není zoufalý a jen díky absenci něčeho takhle jednoduchýho a lehkýho u Alfy
potom bodují auta typu Clia--což je svým způsobem z nouze na trhu cnost..
Jen kdyby si někdo vzpoměl, trochu ty starý podvozky poladil a postavil něco takhle jednoduchýho..
147 bohužel má už jinou váhu na stejným motoru..
Vzhledově snad radši tu 145.. než Clio..
Jsem určitě zaujatej .. :-)
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 13.8.2011, sob 17:46, celkem upraveno 2 x.
Re: Alfisti si povídají o BMW
Za odbočku ke Cliu se fakt omlouvám, vypadá to na mimo téma, ale prostě takhle
to dneska je...."řidičsky orientované auto Clio sport 2007.. 2.0 16V" a následují superlativy a lidem tohle stačí., že jedou v něčem s touhle všeobecně přijatou nálepkou..proto už se dneska skoro nikdo nebude namáhat vyrábět náročnější, jednoznačnější projekty..
http://www.youtube.com/watch?v=tvyVnutjJYA
čili pár hesel ...
/test Top Gearu: v době uvedení 182/
....špatně vyrobené
.....hlučné
....nepohodlné
....nebezpečné
....levné
...zavěšení nic moc
/.....prostě popík.. žádnej Verdi .../
A takhle přicházelo na trh Fiat coupé
http://video.google.com/videoplay?docid ... 1485241530
jeho podvozekovou platformu -zavěšení měla a pořád má i přehlížená nedoceněná 145...
Neslyším tam stejný slova o levným kompromisu ve své době uvedení
http://www.youtube.com/watch?v=VvZIegOpt6o
Nemám tím na mysli, že by Clio a Fiat coupé patřily do stejný přihrádky, jde o to, že meze platformy se ukážou, když na ní uvedu opravdu "ostřejší " auto..
Čili platforma Tipo a Fiat coupé ....
Golf a příběh Audi TT, který bylo v době uvedení v podstatě nebezpečný...
Clio a ....?
to dneska je...."řidičsky orientované auto Clio sport 2007.. 2.0 16V" a následují superlativy a lidem tohle stačí., že jedou v něčem s touhle všeobecně přijatou nálepkou..proto už se dneska skoro nikdo nebude namáhat vyrábět náročnější, jednoznačnější projekty..
http://www.youtube.com/watch?v=tvyVnutjJYA
čili pár hesel ...
/test Top Gearu: v době uvedení 182/
....špatně vyrobené
.....hlučné
....nepohodlné
....nebezpečné
....levné
...zavěšení nic moc
/.....prostě popík.. žádnej Verdi .../
A takhle přicházelo na trh Fiat coupé
http://video.google.com/videoplay?docid ... 1485241530
jeho podvozekovou platformu -zavěšení měla a pořád má i přehlížená nedoceněná 145...
Neslyším tam stejný slova o levným kompromisu ve své době uvedení
http://www.youtube.com/watch?v=VvZIegOpt6o
Nemám tím na mysli, že by Clio a Fiat coupé patřily do stejný přihrádky, jde o to, že meze platformy se ukážou, když na ní uvedu opravdu "ostřejší " auto..
Čili platforma Tipo a Fiat coupé ....
Golf a příběh Audi TT, který bylo v době uvedení v podstatě nebezpečný...
Clio a ....?
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 17.8.2011, stř 23:44, celkem upraveno 4 x.
Re: Alfisti si povídají o BMW
Fakt úchvatný a prej není problém i do M3
To by byl opravdu cool-sporťák
http://www.youtube.com/watch?v=25UOdIDztvM
Chápu že někam se to vyvíjet musí,a soudruzi u BMW nezahálí..
To budou časy na Severní smyčce
no tohohle pokroku jako povinný výbavy dle směrnice EU bych se ale nerad dožil a opravdovejch pito.ců je tam na to dost..doufám, že budu případně dřív mrtvej


To by byl opravdu cool-sporťák
http://www.youtube.com/watch?v=25UOdIDztvM

Chápu že někam se to vyvíjet musí,a soudruzi u BMW nezahálí..


To budou časy na Severní smyčce
no tohohle pokroku jako povinný výbavy dle směrnice EU bych se ale nerad dožil a opravdovejch pito.ců je tam na to dost..doufám, že budu případně dřív mrtvej



Re: Alfisti si povídají o BMW
Pokrok nezastavíš
Taková příhoda mého známého...
právě se chystal opustit parkoviště před marketem .. a najednou kouká jak na něho couve BMW X6 .. couve, couve ... a rána. Úplně se zpotil, no naštěstí to byl jen takový ťukanec do plastu.
Borec, co do něj nacouval tvrdil, že "parkovací asistent mu ukazoval volno" .
Poučení - nekupujte auto, chytřejší než jste vy sami. Až se ta technika jednou zblázní, budete litovat

Taková příhoda mého známého...
právě se chystal opustit parkoviště před marketem .. a najednou kouká jak na něho couve BMW X6 .. couve, couve ... a rána. Úplně se zpotil, no naštěstí to byl jen takový ťukanec do plastu.
Borec, co do něj nacouval tvrdil, že "parkovací asistent mu ukazoval volno" .
Poučení - nekupujte auto, chytřejší než jste vy sami. Až se ta technika jednou zblázní, budete litovat

Alfa Brera 1750 TBi
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o BMW
Mě se stalo úplně to samý s BMW X5 2.gen., pán na mě nacouval, když se otáčel v odbočce do garáží v práci, naštěstí zmuchlal služební Fábii, to je mi šumák. Prej mě přehlíd 

Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o BMW
Já si naboural svý auto tátovým
Couvám před barákem k autu a a říkám si sakra to už je blízko, to už by mělo pískat..no, asi to klame jak je to vysoký. A křáp
, ale poškození žádný..


33
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o BMW
HonzaR: Koukám docela ses tu rozepsal
Ale je fakt, že v hodně věcech s tebou souhlasim.

Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Alfisti si povídají o BMW
najít takového prodejce AR...
http://auto.idnes.cz/autofotka-z-cesty- ... tomoto_hig

Re: Alfisti si povídají o BMW
A co bys u něj koupil? ..
Re: Alfisti si povídají o BMW
já nic, ale spousta lidí by si poslintala triko, kdyby věděla, že se bude dát koupit nová GTV6, 33... až to pán zabalí... nebo alespon chodili slintat přes sklo 

Re: Alfisti si povídají o BMW
u AR z roku 1988 bych si určo vybral.... Dostat za nějakou "funglovku" 75 2,5V6 řekněme 10-13.000 EUR by asi nebyl problém.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o BMW
Jj-75 3.0 --funglovka někde ve stodole pod senem, po dědkovi se zapomnětlivou sklerotickou vdovou...
Nesplnitelný přání..:-(
Nesplnitelný přání..:-(
Re: Alfisti si povídají o BMW
aby řeč nestála - už jen ten název: "BMW X6 M 5.0D" - je potřeba něco dodávat?
http://www.auto.cz/bmw-x6-dieselova-m50d-63515

http://www.auto.cz/bmw-x6-dieselova-m50d-63515
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o BMW
Třílitrovej šestiválec s takovýma parametrama ale nezní špatně.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Davie
- Nováček
- Příspěvky: 173
- Registrován: 18.11.2010, čtv 20:34
- Bydliště: Buštěhrad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o BMW
Ono to zní děsně a člověku to prostě nesedí (diesel, sport a rychlost), ale co si budeme říkat. Le Mans, taky už vyhrálo naftový auto 

ALFA ROMEO BRERA 3.2JTS Q4
Re: Alfisti si povídají o BMW
Vzhledem k tomu jak je X6 hnusná, tak jí nezachrání žádný motor 

Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Alfisti si povídají o BMW
Harous: pseudo-terénní-pseudo-kupé na naftu s označením "M" zní špatně až až.... Jinak ano, motor bude asi dobrej....
Davie: to že diesely vyhrávají Le-Mans je jen otázka nastavení pravidel. Při troše snahy a pár úpravách pravidel by to vyhrál i parní stroj....
Davie: to že diesely vyhrávají Le-Mans je jen otázka nastavení pravidel. Při troše snahy a pár úpravách pravidel by to vyhrál i parní stroj....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o BMW
I kdyby to mělo tisíc koní tak pro takové tlusté prase bude jakákoli technická pasáž utrpení.
33
Re: Alfisti si povídají o BMW
... nicméně co se image a spotřeby týče, tam to bude bez výhrad 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti