Vaha GTV

markeye
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 1.12.2011, čtv 21:55

Vaha GTV

Příspěvek od markeye » 6.12.2011, úte 20:36

Zdravim troska off topic otazka.. :roll:
V inzeratoch o GTV citam ze je karoseria z hliniku, trocha sa mi to nezda,
viem ze predna a zadna kapota je z plastu, alebo niecoho podobneho.
Ak by ale boli ostatne karosarske diely z hliniku, tak kde sa berie tych 1,4 tony?
Pripadne skusal uz niekto znizovat hmotnost a s akym uspechom.. :-)
Dakujem

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Vaha GTV

Příspěvek od HonzaR » 6.12.2011, úte 21:35

Proč ta váha..nehledej hliník :-)--dost pitomost , slušná ocel..:-)..Prostor posádky je vyztuženej --opravdu--sloupky maj solidní trubkový výztuhy,fotky z Tazzový bouračky mám snad ještě někde v počítači.. prahy jsou silnější než u kabrioletu.a jsou z hodně dobrýho plechu, jako celá kasle....boural jsem ten vrak osobně flexou--není to staniol jako Felda, oproti tomu je i 164 z papíru--tu jsem házel na valník odstrojenou v klidu ve dvou- skoro celou.kasli naráz..proto ten váhový rozdíl.proti očekávání při tom rozměru . .jinak .použitej plast je vícevrstevnej všesměrovej laminát, a haupna tím pádem taky neváží 5kilo..

Odlehčit se dá dost "zadraho"..oboje dveře, haupna,víko kufru, oba nárazníky karbon, vykuchat klimu, vyndat sedadla-vzadu úplně/ale tím se skoro nic neuspoří,sedadla vzadu váží fakt minimum/vepředu dát skořepiny...
Odlehčit dál kasli vyřezáním nejde udělat na koleni-výměna podlah atd..
GTV není auto na sprinty-čili GTV= Grand Turismo Veloce :-) a tomu odpovídá i váha a konstrukce kasle ..není to CRX..
ale je zase pravděpodobný, že z tohohle vraku vylezeš živej..

Tazz neměl škrábanec a spolujezdkyně zlomenou nohu..= bylo to šikmo za pravý přední kolo o strom-, práh se předpisově složil do teleskopu,a soudní znalec odmítnul přijmout, že to bylo v kile..údajně nejspíš ulítla pr.del na šotolině.., asi -- ale to bylo ubrání plynu v zatáčce na 3.0- a následné přetáčivé chování..Prý sedět v kasli jiný konstrukce, neměli žádnou šanci../crash-vypínač elektriky to odpojil bez zaváhání-/--aspoň podle soudního znalce...
Ty fotky najdu---
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 6.12.2011, úte 23:12, celkem upraveno 3 x.

markeye
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 1.12.2011, čtv 21:55

Re: Vaha GTV

Příspěvek od markeye » 6.12.2011, úte 21:54

Super odpoved, toto forum je fakt super.
Na fotky by som sa rad pozrel.
Dakujem

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Vaha GTV

Příspěvek od HonzaR » 6.12.2011, úte 22:02

třeba tady
Přílohy
DSCF2181-I.jpg

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19028
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Vaha GTV

Příspěvek od Kubas » 6.12.2011, úte 22:04

ty woe tohle přežít, tak to každej rok slavím totální ožíračkou a oběťmi italským bohům.... :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Vaha GTV

Příspěvek od HonzaR » 6.12.2011, úte 22:05

ještě třeba tady..
Přílohy
DSCF2182-II.jpg

Michal_Plzen
Pozorovatel

Příspěvky: 403
Registrován: 26.1.2010, úte 19:36

Re: Vaha GTV

Příspěvek od Michal_Plzen » 6.12.2011, úte 22:11

Nooo ne moc prijemne fotky. Cerna barva svetla kuze (stejna kombinace meho mazlika)... ale je videt, ze tuhost ma neco do sebe. Ozelim ty prohrane sprinty... :drivers:
EX ... Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V 162 KW
ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Vaha GTV

Příspěvek od HonzaR » 6.12.2011, úte 22:14

:-)
Přílohy
pict_20090908_173905.jpg

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Vaha GTV

Příspěvek od HonzaR » 6.12.2011, úte 22:23

Jenda V6 byl u toho vraku na policii /zkoumali vrak kvůli pojišťovně /taky,když jsme ho odváželi, takže je objektivní svědek, že to nebarvím...
:-) ten motor se mi tu ještě povaluje ..rezervní hlavy, klika, ojnice a tak..

markeye
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 1.12.2011, čtv 21:55

Re: Vaha GTV

Příspěvek od markeye » 6.12.2011, úte 22:36

Sila.. klobuk dole.. uz chapem tu vahu :-)
a predne tehlice na 3.0 sa ti tam asi nepovaluju ze :-)
Dik za fotky.. ako sa vravi raz vidiet je lepsie ako 100 x pocut..

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Vaha GTV

Příspěvek od HonzaR » 6.12.2011, úte 22:49

Prostě ta váha navíc --oproti fiatu coupé-- není "projeba.ná"..

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Vaha GTV

Příspěvek od HonzaR » 6.12.2011, úte 23:01

Zadek zavěšení komplet OK,předek až na pravý přední rameno byl celej taky v pohodě..ale jde o to ,že z toho (/až seženu čas :-)/chci udělat komplet renovaci podvozku, opískovat a tak--a potřebuju druhý zavěšení pokud možno komplet--nechci mít auto půl roku nepojízdný..:-(

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Vaha GTV

Příspěvek od HonzaR » 6.12.2011, úte 23:07

Pokud máš o ty těhlice "z druhý ruky" fakt zájem, můžu se na ně zkusit pozeptat../nevím ani za kolik by byly./.o těhlicích na 2.0 vím, no těch 3.0 je tu míň , tak jestli momentálně budou někde aktuálně ležet..netuším..

DonFabi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 604
Registrován: 28.5.2008, stř 20:59

Re: Vaha GTV

Příspěvek od DonFabi » 6.12.2011, úte 23:13

kto ma doma tehlice na 3.0 ma doma zlato viem o com hovorim :wink: na polke 3,0 gtv su zohnute

markeye
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 1.12.2011, čtv 21:55

Re: Vaha GTV

Příspěvek od markeye » 7.12.2011, stř 00:00

Hlavne v ziadnom katalogu/sklade nepocitaju s tym, ze by ich niekto kupoval/menil...
Nechapem preco je 2.0 V6 Turbo v tomto tak poddimenzovane, ze je tam tehlica len na
tak maly kotuc, vsak vykonovo to za 3.0 az tak vyrazne nezaostava... Na ine znacky
napr. Renault alebo arvsvw sa to da zohnat v pohode, aj na ostrejsie a special verzie
a za normalnejsie ceny..

Inak ma velmi pobavila odpoved z jedneho tuuuning obchodu, ked som chcel od nich
jednoduchu odpoved, ci je ponukana kapota, kedze je tam fasa zaber zospodu a zhora na AR GTV facelift phase 3 (po roku 2003-2006) ak ano ci nemaju zaber spredu..

http://plasttuningshop.eu/index.php?mai ... ts_id=8174

Odpoved bola:
My nepredavame orginal diely,iba tuning!obrazky su ilustracne,viac pre tych co poznaju o co ide...ine foto niesu k dispozicii.
Nikedy sa necudujem ze je v SR taky stav aky je.. ked niekto takto odpovie zakaznikovy..
ja viem mal som si kupit modre led do ostrekovacov alebo tuning streborne koberceky...
a nalepku "No Fear".. a nie zistovat nieco o tovare co predavaju...

Sorry za :ot:

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Vaha GTV

Příspěvek od HonzaR » 7.12.2011, stř 12:47

markeye:
:-D

Těhlice 3.0
Víš ono je to o politice náhradních dílů jako takových... ...pokud budeš ty těhlice na 3.0 chtít, jasně to sem napiš--,nechci "čeřit vodu" zbytečně /nekšeftuju s dílama, takže co by si kdo řekl, to by byla cena pro tebe. a pokud by se někdo angažoval je sehnat, nechci aby mu zbyly/,nechci na.srat nikoho z těch pár lidí, kteří mi na alfu dost často "vypomůžou", protože chodit do Imofy je v podobném případě blbost., vrak vyjde levnějc než originál sada těhlic../Obecně GTV není moc rozšířený auto, a tím pádem se ty díly hůř shánějí..

jinak pokud jde jen o brzdy..
Pokud máš na 2.0 dobrý těhlice a máš brzdiče z 3.0, nech si udělat redukce na brzdy z 3.0 na stávající, určitě to bude výrazně levnější..ty redukce se dělají podle zadání--na požadovaný průměr kotouče+ konkrétní brzdiče..není to až takovej průser..

záleží taky kolik najedeš.v jakým režimu, a na co auto používáš..
POkud chceš vymačkat maximum ze stávajících--a to je poměrně dost slušný..,

osvědčený postup:.
1.nalej tam brzdovku --pozor na typy--s teplotou varu přes 3kila/jsou i takový DOT 4, abys to nemusel vyplachovat/--pokud máš obsah vody víc jak 4%
vaří se to při 150stC...tohle je důvod vadnutí a první pomoc proti tomu..
DOT 4..jen vypustit-napustit, bacha případně na silikon DOT 5 -není mísitelná se 4,na rozdíl od kapaliny 5.1 na bázi glykolu..
třeba tady :
http://www.chevron-racing.com/bf307-brz ... -7226.html
nebo tady
http://www.motoquadshop.cz/brzdova-kapa ... d-600/1144



2.dej panceřový hadice

třeba tady :
http://www.demon-kolin.cz/view.php?naze ... 2007060017
3. dej pořádný kotouče co snesou přehřátí bez zvlnění a praskání
4. opravdu ostrý destičky se sportovním nebo okruhovým koeficientem..těch je na trhu víc, pokud dáš okruhový, "vyskočíš" i při tomhle průměru kotouče na GTV předním oknem., pokud si nepřipoutanej nedáš pozor .--logicky budou taky podstatně víc ubejvat..
5.Pořeš dodatečnou ventilaci na kotouče--

-------

Těhle pár bodů udělá i z obyč brzd s normálním průměrem kotouče celkem nepříjemný jedovky--pokud půjdeš přes těhlice a budeš to "řešit silou",--teda přes oficiální dodavatele dílů, bude to dost nepříjemně drahý..


Nečekej totiž ani od seriových brz GTV 3.0 žádnej dramatickej zázrak--pokud se neudělá co píšu..
Pokud by to bylo pořád málo, mrkni na různý seriový relativně dostupný auta ..
Kamarádovi se za 20táců válely v garáži brzdiče i kotouče z Maserrati 3200,velký kotouč vepředu i vzadu, ty jsou opravdu slušný-, myslím ale,že by se možná asi nevešli do 17"...
/a redukci musí páchat někdo sběhlej..--viz třeba na konci ../.

Minulej týden jsem s ním projížděl JaguaraS-R, ten má neupravenej v serii cca 400koní/ 4.L kompresor....Ty seriový brzdy z každýho 4.l/kompresorovýho jaguára jsou obecně dost přesvědčivý, sehnat tyhle brzdiče z druhý ruky nebude nijak těžký a ani dramaticky drahý--mohl bych se klidně zeptat, udělat redukci taky jde a případný samotný plovoucí kotouče na tvojí těhlici se dají páchat na zakázku, /na konci odkaz...:-)/to není problém..--ostatně i 6-ti , nebo 8-mi pístky seženeš v sadě na míru včetně zadané redukce.., dnes už to fakt není problém..
nesoustředil bych se teda tolik na myšlenku, že to bez výměny těhlic nejde, a následně zbytečně shánět brzdy z 3.0--je to jenom zbytečně dražší..

Ale jak píšu, mačkej nejdřív ty seriový co se z nich vymačkat dá, třeba ti to bude stačit
a nemusíš to toho nacpat desítky tisíc..
Pořád se na seriových těhlicích- při těch pár typech- na 2.0 V6 dobereš výsledku "jedovatých brzd" levnějc, než to brát "navyklou oklikou přes výměnu těhlic za těhlice z 3.0"--nic dramaticky jinýho než máš takhle zbytečně drahou výměnou za brzdy z 3.0 nezískáš..
Jak jsem psal a opakuju radši znova--nejlevnější je vymačkat ze stávajících maximum--to taky odpovídá stávající dynamice auta, a teprve až to opravdu případně ostře výkonově "přitáhneš nahoru", řešil bych nekompromisně brzdy..
...........................
Pokud si chceš prostě pořídit ostrý brzdy stůj co stůj-- :-) tak...
...Třeba tady ti nabídnou už docela slušnou sadu brzd za cenu pomalu těch holých těhlic z 3.0 z druhý ruky.nebo třeba i .8 pístků s velkým kotoučem a navrch podiskutuješ o redukci--jinde budeš včetně redukcí třmenů za 35táců hledat opravdu blbě..--a se zárukou i na redukci, vychytaný, žádnej na koleni bastl..
http://www.mdcomponents.cz/CZ/sady_cenik_index.html
-------
Nakonec vždycky je taky důležitý, jestli na opravdu excelentní brzdnej účinek stihne
v provozu reagovat taky ten "za tebou", do ženy párkrát málem někdo prásknul,když na to dupla, a to jela ve Fronteře, která má dvě tuny, a stačily na to prostě jen "ostrý destičky".a slušný gumy..:-), za tebou holt na tom může některý auto být hůř..:-)

markeye
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 1.12.2011, čtv 21:55

Re: Vaha GTV

Příspěvek od markeye » 7.12.2011, stř 14:32

HonzaR, dakujem za odpoved ktora bola zas super ako je u teba zvykom. :smt023
Poslem ti ss.

:diky

Dr.DooM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 84
Registrován: 8.12.2009, úte 20:53
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaha GTV

Příspěvek od Dr.DooM » 8.12.2011, čtv 22:13

Můj poznatek: Mám GTV 2.0TS a brzdy už žádnej zázrak. Začal jsem řešit tedy výměnu za větší průměr a více pístků. Koupil jsem tedy od kolegy přední brzdy z GTA- stejný jako 3.0 (čtyřpístky 305mm). K tomu jsem místo toho, abych řešil redukce (když se to vyrábí/vyrábělo tak radši takhle), koupil jsem těhlice z 3.0 24v. Očistil jsem je, nalakoval, nový ložiska a sehnal jsem nový brzdový hadičky a tak se dostávám k tomu, co jsem chtěl říci- i tak jsem se vešel do 10tis. Ještě chci koupit nějaký sportovní kotouče a desky na obě nápravy (ještě řeším jaký, ale na jaře budu montovat). Tehlice neni zase takovy problem sehnat, stačí hledat ale je pravda že jich je málo.
Dodge Neon SRT-4
Alfa Romeo Giulietta 1,6jtdm

ex alfy:
GTV 2,0 Edizione sportiva
147 1,6 TS Distinctive
GTV 2.0 TS Lusso
145 1.4 TS Junior
145 1.4 TS Edicione sportiva

markeye
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 1.12.2011, čtv 21:55

Re: Vaha GTV

Příspěvek od markeye » 8.12.2011, čtv 22:37

Dik za postreh, hadam narazim aj ja na nieco.. ked nie tak redukcia.

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Vaha GTV

Příspěvek od HonzaR » 8.12.2011, čtv 23:07

Nevím proč se bát redukcí, když se pře ně osazují i "ostřejší než seriové" brzdy na WRC..
redukce vyrobená od profíků, který jsou zvyklý stavět brzdy na míru není žádnej bastl..
Je to celkem běžné řešení i u opravdových zátěžovek..
Mám na 3.0 taky ty 4-pístky brembáče, no ruku na srdce, jsou k mání i mnohem lepší brzdy a pokud bych měl volit, jestli je shánět-ty brzdy z GTA , a ještě k tomu těhlice, šel bych do něčeho lepšího.na těch těhlicích, co by tam byly..jak jsem psal .ty seriový brzdy z 4L/kom jaguára jsem si vyzkoušel při stylu brzda plyn a opravdu sem byl dost překvapenej..nebo i třeba to zmíněné maserrati 3200..je potřeba si zkusit seriový brzdy u víc svižných aut aby bylo s čím srovnat..
Tím nechci nikoho zrazovat od vleklýho řešení --shánění solidních těhlic na 3.0 a pak přehodit brzdy z GTA, jen chci zdůraznit, když to řešit celý, tak určitě se nenechat
zbytečně determinovat představou, že nutně tam musí přijít brzdy z 3.0 GTV nebo GTA a jiná kvalitní možnost není...jsou ...a podle zkušenosti -- i v serii --výrazně lepší řešení..

Plovoucí kotouče pořádnýho rozměru na míru a rozměrnej šestipístek..a máš jedovky že se bojíš na ně pomalu šlápnout..
Do ničeho jinýho bych dneska prachy necpal..
Přímo řečeno, rozdíl mezi brzdama 2.0 V6 TB a 3.0 V6 v solidním stavu není celkem nijak moc výrazný..
A popravdě řečeno--především slušnej kotouč a "ostrý desky", "nová kapalina s vysokým bodem varu"a panceřové hadice..--to udělá nejvíc..:-)
"--nehledal bych v brzdách žádnou mystiku-spíš fyziku :-)a tu bych se snažil využít do krajnosti..-bez dramatických investic jakýmkoli směrem k serii jako je třeba brzdy z 3.0,GTA..
Jako Další kvalitativní krok jsou pro mě -- opravdu větší kotouče+ vícepístky na zakázku to je asi nejednodušší řešení..

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaha GTV

Příspěvek od Kůrkyn » 8.12.2011, čtv 23:37

na turbu mám brzdy cajk a funguje to znamenitě, nikdy jsem nemyslel na to, že by byly potřeba silnější. Je to o materiálu desek a kotoučů nic víc. Na letáku a v reklamě brzděj všechny nejlíp, že jo :)

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Vaha GTV

Příspěvek od HonzaR » 9.12.2011, pát 11:27

Kurkyn:
.... Je to o materiálu desek a kotoučů nic víc.
:smt023

Jj--při dynamice /a především váze/GTV jdou z jakýchkoli " serií" udělat opravdu slušný brzdy..
a opravdový okruhový "jedovky" potřebujou ROZMĚRNÝ TŘMENY a VELKEJ PLOVOUCí KOTOUČ..
Jenže na jedovatý kotouče , který potřebujou 18" zase GTV chybí v serii výkon pro takovýhle obutí..--brzdy prostě musí kopírovat spolu s rozměrem pneumatik výkonovou hladinu, jinak je to jen drahej špás ..
Lamborghni Countach jezdilo na optimalizovaných gumách 345/35/15..a tak tam narvat rozměrnej plovoucí kotouč nebylo možný--stejně tak velkej třmen--a přesto šly do toho poskládat určitě odpovídající brzdy...je to opravdu hlavně o třecím koeficientu materiálu a odporu k vadnutí--což je hlavně hadice+ kapalina../, ta posune provozní tepelný optimum nahoru/+ opravdový účinný chlazení kotoučů--jen fyzika..
Excelentní koeficient tření zase potřebuje odpovídající materiál pneumatiky--protože je to
ta trocha gumy, která spojuje auto se silnicí, která jasně stanoví, co jo a co ne a zbytek
stejně "eliminuje" ABS.
Spousta lidí buď na to "totálně se.re",jezdí na sjetých deskách, kotoučích i gumách nebo zase utratí zbytečnej "ranec"--jak píše Kurkyn--pořádný dochytaný brzdy v serii spolu se slušnejma gumama mají síly překvapivě dost..

Takovou perličku--jednou mě na nájezdu z okruhu do Řeporyjí pod viaduktem někdo "zazdil" jako na potvoru před zúžením při opravě silnice.."koncernový" auto zrychlilo na mnou rychlost a nedovolilo mi odbočit do svýho pruhu... jel jsem asi 80 a moc metrů tam do konce pruhu za zatáčkou nezbylo..Dobrzdil jsem to akorát,i při nefunkčním ABS- bez smyku, a protože jsem tam měl "totálně změklý GY ultra gripy 7+, čili zimní gumy na dotrhání v červnu..... nebylo okolo mě vidět..auta v sousedním pruhu za námi brzdily taky, protože čekaly, že se to hrazení rozletí po silnici a nakonec taky skoro zastavily..fakt takovýho kouře okolo 145 nečekal nikdo..v rychlosti asi 3km jsem klepnul do hrazení a to se složilo, nikde ani škrábaneček..efekt jak z filmu..nikdo nečekal, že 145 tohle může dobrzdit..a ještě s takovým divadlem..takže slušný destičky a kotouče a potom hlavně gumy který se přilepěj k silnici a přenesou to celkový tření....

JendaV6
Nováček

Příspěvky: 130
Registrován: 4.8.2009, úte 09:41
Bydliště: Praha

Re: Vaha GTV

Příspěvek od JendaV6 » 5.1.2012, čtv 22:09

HonzaR píše:Jenda V6 byl u toho vraku na policii /zkoumali vrak kvůli pojišťovně /taky,když jsme ho odváželi, takže je objektivní svědek, že to nebarvím...
:-) ten motor se mi tu ještě povaluje ..rezervní hlavy, klika, ojnice a tak..
Trosku se zpozdenim potvrzuju, byla to fakt rana. A ty policajti tomu nechteli verit.

Tady je o tom clanek a par fotek primo z mista... http://www.pozary.cz/clanek/16747-sport ... do-stromu/

Ten naraz za predni kolo je snad to nejhorsi co muze byt. Na to totiz automobilky auta nekonstruujou (proste proto ze to neni predepsano to testovat... :( )

Ta zatacka u Moriny je zradna, je tam horizont, vypada to ze silnice jde rovna a ona je tam zatacka a strom. Taz rikal ze tomu nakladal a pred zatackou si podradil na trojku... Kdyby jeli v Honde Integre nebo Cliu Sport, nebo jinym hyperlehkym skakadlu, pritelkyne uz by asi nebyla... A kdyby jeli v Caterhamu, nebyl by asi ani Taz...

Ale zpatky k vaze...

GTV ma spodek ze Spideru, tj. je tuhy ale bohuzel tezky. Ackoliv predek je temer celej plastovej, predni kapota ma 25 kilo. Dale ma, ackoliv je to celkem moderni auto, plechovou nadrz ktera vazi asi 11 kilo. Jsou tam litinovy predni ramena, ty taky neco vazi. Zadni multilink taky neni nejlehci ve srovnanim s klikou kterou mel trebas Fiat Coupe. Pak spousta odhlucneni, toho je v interieru a kufru asi 40 kilo. Jak rikal Honza, je to spise luxusne-sportovni auto nez zavodak.

Kdyz vyhodis zadni sedacky, usetris zhruba 10 kilo. Obyc predni kozena sedacka bez elektriky vazi asi 22 kilo, s elektrikou o dalsich par kilo navic. Takze kdyz tam das sportovni, usetris par kilo protoze spickovy vazi cca 6 kilo, levnejsi pak kolem 10ti.

Sestivalec je tezsi nez Twin Spark ale ne o tolik protoze je to hlinik.

Na motoru je cas videt opravdu hodne. Trebas to sani na sestivalci je krasny ale kazda ta trumpeta ma asi 0.4 kila a je jich tam sest. Vlastni hlinikovy plenum ma neco pres 3 kila. Predni kryt civek ma necely kilo. Na modernich autech je tohle vsechno v plastu a radove lehci. Trebas na novem McLarenu je tohle vsechno v plastu a ackoliv to vypada jak hlinik, nevazi to skoro nic.

Bohuzel neni tam nic cim by jsi to auto jen tak odlehcil o sto kilo. Ale kilo tady a tamhle, a da se neceho dosahnout. U GTV zhruba vychazi ze uspora 6.2 kila odpovida jednomu koni vykonu.

Ale zalezi ceho chces dosahnout. A jestli, pokud prahnes po ultralehkym urvanym aute, nema cenu sahnout prave po ty Integre nebo Cliu Sport. V tom si uzijes hodne zabavy ale trebas do Chorvatska bych v nich urcite nejel zatimco GTV je na dobrych dalnicich luxusni polykac kilometru...
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2

JendaV6
Nováček

Příspěvky: 130
Registrován: 4.8.2009, úte 09:41
Bydliště: Praha

Re: Vaha GTV

Příspěvek od JendaV6 » 5.1.2012, čtv 22:14

Kůrkyn píše:na turbu mám brzdy cajk a funguje to znamenitě, nikdy jsem nemyslel na to, že by byly potřeba silnější. Je to o materiálu desek a kotoučů nic víc. Na letáku a v reklamě brzděj všechny nejlíp, že jo :)
Clovek nepotrebuje lepsi brzdy dokud se nesveze s necim co opravdu brzdi. Trebas jakymkoliv Porsche... :D Na normalni jezdeni souhlas. Ale na nejaky sportovni jezdeni uz to chce preci jenom vetsi prumer a sirsi kotouce kvuli odvodu tepla. Na deskach urcite zalezi.
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2

JendaV6
Nováček

Příspěvky: 130
Registrován: 4.8.2009, úte 09:41
Bydliště: Praha

Re: Vaha GTV

Příspěvek od JendaV6 » 5.1.2012, čtv 22:18

HonzaR píše:Nevím proč se bát redukcí, když se pře ně osazují i "ostřejší než seriové" brzdy na WRC..
redukce vyrobená od profíků, který jsou zvyklý stavět brzdy na míru není žádnej bastl..
Je to celkem běžné řešení i u opravdových zátěžovek..
Souhlas - daleko radsi bych dal na auto redukce nez kdyz vidim jak lidi prevaruji oka na tehlicich...
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2

Odpovědět

Zpět na „GTV/Spider 916“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti