markeye:
Těhlice 3.0
Víš ono je to o politice náhradních dílů jako takových... ...pokud budeš ty těhlice na 3.0 chtít, jasně to sem napiš--,nechci "čeřit vodu" zbytečně /nekšeftuju s dílama, takže co by si kdo řekl, to by byla cena pro tebe. a pokud by se někdo angažoval je sehnat, nechci aby mu zbyly/,nechci na.srat nikoho z těch pár lidí, kteří mi na alfu dost často "vypomůžou", protože chodit do Imofy je v podobném případě blbost., vrak vyjde levnějc než originál sada těhlic../Obecně GTV není moc rozšířený auto, a tím pádem se ty díly hůř shánějí..
jinak pokud jde jen o brzdy..
Pokud máš na 2.0 dobrý těhlice a máš brzdiče z 3.0, nech si udělat redukce na brzdy z 3.0 na stávající, určitě to bude výrazně levnější..ty redukce se dělají podle zadání--na požadovaný průměr kotouče+ konkrétní brzdiče..není to až takovej průser..
záleží taky kolik najedeš.v jakým režimu, a na co auto používáš..
POkud chceš vymačkat maximum ze stávajících--a to je poměrně dost slušný..,
osvědčený postup:.
1.nalej tam brzdovku --pozor na typy--s teplotou varu přes 3kila/jsou i takový DOT 4, abys to nemusel vyplachovat/--
pokud máš obsah vody víc jak 4%
vaří se to při 150stC...tohle je důvod vadnutí a první pomoc proti tomu..
DOT 4..jen vypustit-napustit, bacha případně na silikon DOT 5 -není mísitelná se 4,na rozdíl od kapaliny 5.1 na bázi glykolu..
třeba tady :
http://www.chevron-racing.com/bf307-brz ... -7226.html
nebo tady
http://www.motoquadshop.cz/brzdova-kapa ... d-600/1144
2.dej panceřový hadice
třeba tady :
http://www.demon-kolin.cz/view.php?naze ... 2007060017
3. dej pořádný kotouče co snesou přehřátí bez zvlnění a praskání
4. opravdu ostrý destičky se sportovním nebo okruhovým koeficientem..těch je na trhu víc, pokud dáš okruhový, "vyskočíš" i při tomhle průměru kotouče na GTV předním oknem., pokud si nepřipoutanej nedáš pozor .--logicky budou taky podstatně víc ubejvat..
5.Pořeš dodatečnou ventilaci na kotouče--
-------
Těhle pár bodů udělá i z obyč brzd s normálním průměrem kotouče celkem nepříjemný jedovky--pokud půjdeš přes těhlice a budeš to "řešit silou",--teda přes oficiální dodavatele dílů, bude to dost nepříjemně drahý..
Nečekej totiž ani od seriových brz GTV 3.0 žádnej dramatickej zázrak--pokud se neudělá co píšu..
Pokud by to bylo pořád málo, mrkni na různý seriový relativně dostupný auta ..
Kamarádovi se za 20táců válely v garáži brzdiče i kotouče z Maserrati 3200,velký kotouč vepředu i vzadu, ty jsou opravdu slušný-, myslím ale,že by se možná asi nevešli do 17"...
/a redukci musí páchat někdo sběhlej..--viz třeba na konci ../.
Minulej týden jsem s ním projížděl JaguaraS-R, ten má neupravenej v serii cca 400koní/ 4.L kompresor....Ty seriový brzdy z každýho 4.l/kompresorovýho jaguára jsou obecně dost přesvědčivý, sehnat tyhle brzdiče z druhý ruky nebude nijak těžký a ani dramaticky drahý--mohl bych se klidně zeptat, udělat redukci taky jde a případný samotný plovoucí kotouče na tvojí těhlici se dají páchat na zakázku, /na konci odkaz...:-)/to není problém..--ostatně i 6-ti , nebo 8-mi pístky seženeš v sadě na míru včetně zadané redukce.., dnes už to fakt není problém..
nesoustředil bych se teda tolik na myšlenku, že to bez výměny těhlic nejde, a následně zbytečně shánět brzdy z 3.0--je to jenom zbytečně dražší..
Ale jak píšu, mačkej nejdřív ty seriový co se z nich vymačkat dá, třeba ti to bude stačit
a nemusíš to toho nacpat desítky tisíc..
Pořád se na seriových těhlicích- při těch pár typech- na 2.0 V6 dobereš výsledku "jedovatých brzd" levnějc, než to brát "navyklou oklikou přes výměnu těhlic za těhlice z 3.0"--nic dramaticky jinýho než máš takhle zbytečně drahou výměnou za brzdy z 3.0 nezískáš..
Jak jsem psal a opakuju radši znova--nejlevnější je vymačkat ze stávajících maximum--to taky odpovídá stávající dynamice auta, a teprve až to opravdu případně ostře výkonově "přitáhneš nahoru", řešil bych nekompromisně brzdy..
...........................
Pokud si chceš prostě pořídit ostrý brzdy stůj co stůj-- :-) tak...
...Třeba tady ti nabídnou už docela slušnou sadu brzd za cenu pomalu těch holých těhlic z 3.0 z druhý ruky.nebo třeba i .8 pístků s velkým kotoučem a navrch podiskutuješ o redukci--jinde budeš včetně redukcí třmenů za 35táců hledat opravdu blbě..--a se zárukou i na redukci, vychytaný, žádnej na koleni bastl..
http://www.mdcomponents.cz/CZ/sady_cenik_index.html
-------
Nakonec vždycky je taky důležitý, jestli na opravdu excelentní brzdnej účinek stihne
v provozu reagovat taky ten "za tebou", do ženy párkrát málem někdo prásknul,když na to dupla, a to jela ve Fronteře, která má dvě tuny, a stačily na to prostě jen "ostrý destičky".a slušný gumy..:-), za tebou holt na tom může některý auto být hůř..:-)