Ale dále, dnes se namontovaly vyčištěné vstřiky, bylo to cestou ultrazvuku a následného testování na Bosch zařízení (až budu mít někdy čas, tak naskenuju dokument co jsem k tomu dostal), každý vstřik se testuje na 4 zkoušky. 4 vstřiky mám úplně krásný a v super stavu, pouze u jednoho vstřiku nedopadla dobře, poslední zkouška, bylo mi řečeno, že je to o malý kousek, abych to neřešil, říkal jsem že auto nezlobí jezdí jak má, tak řekly že si to myslely, že tomu nic není, tak abych to nechal být.
Dále objednaly se originál podložky pod vstřiky, podle eperu na netu mají stát 15Kč/ks u nás ve Fiatu stojí 35Kč/Ks(asi musí nějak vydělávat ), jo ještě jsem doplácel +10% za expresní dodání do druhého dne, taky nějaká novinky, ale co hlavně že jsou, protože tloušťka je 2mm, kdo zná tyhle podložky, tak žádný univerzál to není jako 1,5mm atd.
Montáž jednoduchá, samozřejmě očištění sedel, pod podlažkama na hlavě a nasázet zpět, samozřejmě italové trochu nepřemýšlely a vyndavají se 1-5 válec a zpět se dávají 5-1 válec, nedá se vyndat ani dát zpět třeba 3vstřik, musely by jste vyndat i 1 a 2 vstřik.
Samotné čištění 5 vstřiků stálo 3500kč bez DPH, dostal jsem protokol o čištění i s hodnotama.
Samotná práce( vyndat/zandat ) u mě byla na 2hod a to jsem se stím pěkně crcal, ale to já se vším, musí to být dokonalé.
Tak a už mám zase na dlouho klid, nic sem dělat nemusel, ale prostě mi to nedalo, když jsem věděl, jak po DPF vypadalo sání, tak jsem ty vstřiky litoval a teď vím, že je vše OK
![:pivko :pivko](./images/smilies/az.gif)