Alfa 75 - rozdělovače
Tak po puldenim laborovani jsem zjistil, ze auto jede jen na rozdelovac ktery je na vacce. Civka na tom druhym je OK, kabel do rozdelovace taky. Z rozdelovace se na me nic nevysypalo a vsechno vypadalo mechanicky v poradku. Zkousel sem teda zmerit palec. U toho rozdelovace ktery je v poradku a na ktery to jede jsem zmeril odpor mezi stredem a krajem okolo 3 kohm, ale u toho na boku je ten odpor 37 kohm. Maji byt ty palce stejny? A poradite nekdo jak ten palec vyndat?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Muzes prosim zjistit kde a co za to zhruba dal? Necekal jsem, ze by to slo jeste koupit novy. Jestli jo a nechteji za to ranec, takbych asi dal oba novy... Teda jestli zjistim jak to vyndat. Blby je, ze to potrebuju na tom, kde je strasnej pristup...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Aleš
- Štamgast
- Příspěvky: 559
- Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
- Bydliště: Zaříčany
- Kontaktovat uživatele:
Nemá PC,tak jsem mu ted volal a tady máš na něj číslo:723041862.V sobotu tam byl s AR 33.Harous píše:Muzes prosim zjistit kde a co za to zhruba dal? Necekal jsem, ze by to slo jeste koupit novy. Jestli jo a nechteji za to ranec, takbych asi dal oba novy... Teda jestli zjistim jak to vyndat. Blby je, ze to potrebuju na tom, kde je strasnej pristup...
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
Tak palec mam uz objednanej. Jinak sem hledal na strankach vyrobce a vnitrni odpor toho palce (mezi stredem a krajem) ma byt 1000 ohm (1 kohm). Takze se jednoduchym zpusobem necha zjistit v jakym stavu mate palce v rozdelovaci.
Uz se nedivim, ze ten muj neprevadi kdyz ma 37 kohm...
Uz se nedivim, ze ten muj neprevadi kdyz ma 37 kohm...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Jeste k tem rozdelovacum, jak jsou mezi sebou posunuty? Necha se rict, ze by jeden byl hlavni a druhy pomocny? Jestli jo, tak ktery je ten hlavni? Ten na boku, nebo ten na vacce?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Tak jsem jeste jednou zkousel zmerit ten palec na kterej ted jezdim. Tentokrat poradne. Zjistil jsem, ze misto predepsanyho 1 kohmu jich ma skoro 24. Uz kdyz jsme s tim laborovali naposled, rikal bracha, ze to sotva hodi jiskru (mel jsem na kabelu starou svicku). Takze jsem jeste doobjednal i tenhle palec a uvidim az tam oba dam. Docela se divim, ze to vubec jede...
Jeste mam jednu prosbicku na twinsparkisty: muzete se mi podivat jak mate natocenej rozdelovac na vacce? Z manualu mi to nastaveni podle rysky neni moc jasny a zda se mi, ze na vsech obrazcich v manualu je ten rozdelovac natocenej az nadoraz a ja ho tam mam zhruba napul...
Jeste mam jednu prosbicku na twinsparkisty: muzete se mi podivat jak mate natocenej rozdelovac na vacce? Z manualu mi to nastaveni podle rysky neni moc jasny a zda se mi, ze na vsech obrazcich v manualu je ten rozdelovac natocenej az nadoraz a ja ho tam mam zhruba napul...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
OK, diky moc! Zatim budu doufat, ze s tim nikdo nekroutil a jen dam novy palce. Pootocit s tim pak muzu vzdycky...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem se Ti koukal na ten rozdělovač. Mám ho natočenej cca. stejně. Dle manuálu má bejt předstih cca.10° při volnoběžnejch otáčkách 850+-50. To lze zjistit stroboskopem. Když to nesedí nemá se s rozdělovačem pootáčet,ale provést základní nastavení,což jdu hledat jak se dělá.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Zitra budu mit ty palce, tak si udelam rysky, abych to tam pak dal stejne. U toho na vacce to pujde dobre, ale mam trochu strach z toho na boku...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
To sem nasel taky a taky z toho moudrej nejsem, zvlast kdyz tam jsou ty rysky dve. Doufam, ze to soudruzi v Italii zkonstruovaly tak, ze to tam jinak nepujde...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Potom musí být někde k dispozici hodnoty předstihu ve stupních pro malé a velké svíčky zvlášť. Rozdíl v bodu zážehu se mění asi s otáčkami. Stroboskop se tedy připojuje na velké a malé svíčky a měří se zvlášť. Jedna hodnota je asi pevná a ta druhá se jí s rostoucími otáčkami přibližuje nebo oddaluje. Jde o předzápal nebo tak nějak?
Mala a velka svicka byla u 16V, tady jsou vsechny stejny. V nastaveni je prave hodnota tech 12 stupnu u obou rozdelovacu stejna.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Právě, že já četl že u 8v TS pálí svíčky současně. Je to kvůli zážehu směsi v příliš rozlehlém spalovacím prostoru=větší výkon. U TS 16v pálí jedna svíčka později to už má vliv jenom na nižší emise.Kůrkyn píše:jestli to Dobře chápu tak princip Twinsparku je v tom, že jedny svíčky pálí v jiný čas než druhé, je to tak?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Pokud je tedy nastavení obou rozdělovačů stejné, pak pálí oba současně. Ale to může být jen v základním předstihu, který se nastavuje na volnoběh. Každý zapalovací okruh může mít trochu jinou regulaci předstihu a křivky se pak s rostoucími otáčkami rozbíhají. To bych viděl jako velmi pravděpodobné, protože jinak by mohl být jen jeden rozdělovač a z něj osm kabelů. Toto uspořádání by pak řešilo jen spolehlivost zapalování a velké spalovací prostory. Možná je to ten důvod, prootže kvůli velkým ventilům musí být svíčka u strany a to je nevýhodné, tak jsou dvě a obě na straně. Nevím. Jak píše RV147, něco pravdy na tom bude, ale zase mi přijde divné, že jeden rozdělovač je na vačce a druhý jinde... Nemáte fotku motoru, aby byly rozdělovače vidět a jaká je v nich regulace? Podtlak, odstředivá.. Máte k dispozici manuál na seřízení v AJ nebo NJ nebo i v ČJ?
Řídí zapalování ještě nějaká elektronika?
Řídí zapalování ještě nějaká elektronika?
Civky jsou teda buzeny ne z prerusovace, ale z ridici jednotky. Takze predstih je podle me zalezitosti prave ECU. O to vetsi bordel v tom mam...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti