pokec o ostatních transaxlech (90, Alfetta atd.)
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
zajímavý info o těch motorech Kubo.. pro mě je, jak jsem již psal ve vlákně s mým autem, GTV prostě auto ze sedmdesátých let, a to následné oplastování frčící v 80.letech na té kastli vypadá divně (to samé platí pro spidera mezi druhou a třetí variantou a takových aut by se ještě pár našlo). V6 v první "chrom" sérii není, jsou navíc dost drahý a pro mě, který chce s tím autem jezdit jako s GT,tedy žádný velký bláznění, 2.0 bohatě stačí. kdybych měl dost peněz a času, tak asi koupím další, V6, vyklecuju to, udělám racing podvozek a brzdy a jedu s tím vrchy, ale to je jen fantasie. navíc bych možná v této fázi přemýšlel spíš o ghibli.
Alfetta GTV L
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
na relativně low-costové youngtimerování je GTV 2.0 optimální (ku*va to jsem napsal naprosto fantastickou češtinou )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
Jako vyklecovaný Ghibli by na českých vrchách působilo jako naprostý přízrakRadim píše:..navíc bych možná v této fázi přemýšlel spíš o ghibli.
33
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
no to by byl přízrak. xnásobně ošklivější než GTV, ale xnásobně brutálnější.. a to nemluvím o shamalu
Alfetta GTV L
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
s 24V
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
Kubas : dobře napsáno , do GTV bych osobně radši norda do 75 a 90 raději V6 .
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
co si budem povídat, těch výborných motorů u AR je tolik, že by bylo škoda upnout se jen na jeden.... ať už jsou to Nordy typu 1750/2000, V6 v různých modifikacích nebo třeba boxer - 1.7 16v....
Škoda že se Alfetta GTV nedočkala TS 8v, to by bylo asi úplně to nejvhodnější....
Dost by mě zajímalo, jak jezdí Nord s turbem (Alfetta Turbodelta)....
Nakonec i to současné Tbi 240k stojí za to
No, je to radost
Jinak tohle jako základ pro nějakou lehčí renovaci nevypadá zle:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=mkeurntfyxre
(ale to tažný..... )
Škoda že se Alfetta GTV nedočkala TS 8v, to by bylo asi úplně to nejvhodnější....
Dost by mě zajímalo, jak jezdí Nord s turbem (Alfetta Turbodelta)....
Nakonec i to současné Tbi 240k stojí za to
No, je to radost
Jinak tohle jako základ pro nějakou lehčí renovaci nevypadá zle:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=mkeurntfyxre
(ale to tažný..... )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
sice jsem tuhle fotku dal už i jinam, ale musím i sem Tomuhle já říkám peklo. A V6 na GTV silný? Nemyslím si...podvozek, brzdy a transaxle snese daleko víc než z dvoulitru. Neříkám, že tu moji 3.0 využívám na 100 procent, ale nebránil bych se dalším 100 koním navíc...dle infa je 300-350bhp limit pro transaxle. Takže proč toho nevyužít?:)
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
Nadherny, i to Tvoje bily je krasny.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
díky
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
Mimochodem jak to jezdí? všecko v cajku, bez problémů?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
..buď mám zatím štěstí, nebo jen nesleduju co bych sledovat měl ... nějaké malé mouchy by se našly, ale jsou to spíš drobnosti...takže raději jezdím a užívám si každou jízdu.
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
já to tak mám se Spiderem taky
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
nevíte někdo jestli měli alfetty GT od začátku prořez v předním čelu nebo to bylo prostě cik cak, jak je napadlo???
mám 75rok a čelo je celistvé, roky později májí již prořízlé větrací otvory
mám 75rok a čelo je celistvé, roky později májí již prořízlé větrací otvory
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
tak asi to nedělali úplně na náhodu
klikni sem, tady na těch fotkách by měly být originály:
https://skydrive.live.com/?cid=0e650df6 ... &sc=photos
klikni sem, tady na těch fotkách by měly být originály:
https://skydrive.live.com/?cid=0e650df6 ... &sc=photos
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
řekl bych, že od prvopočátku to bylo bez průduchů a ty se začli dělat někdy kolem roku 77,
přesně to nevím, jde mě o to, že s těma průduchama je to hezčí, ale nechtěl bych je tam dávat na úkor originality
přesně to nevím, jde mě o to, že s těma průduchama je to hezčí, ale nechtěl bych je tam dávat na úkor originality
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
ty průduchy má Lusso, a tenhle typ GTV máš na vrchní fotce a já v garáži . možná ho mělo už původní 2000, to znamená že by se dělaly od 76-80.
Alfetta GTV L
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
od 76tého by to mohlo být a mají to jistojistě i 1,6ky
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
Podívej se , zda bylo dávané jiné , mám tušení , že ani ne , takže je původní . Jinak to máš první 1,8 GT a to ještě nebyly díly navíc .GTV bylo až od 76 . Jinak mě docela těší , že začínáš na ní něco dělat , nebo to je pouze v rovině teorie , snad ne .
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
zatím bohužel teorie, protože si jí plánuji vyvařovat sám, tak potřebuji nazbírat zkušenosti ohledně vyvařování karoserie.
navíc ted chci dát do kupy plechařinu na 75 V6 a pak až se pustím do alfetty, abych toho neměl rozdělaného moc najednou, snad tedy letos v létě...
jinak by se tedy obecně dalo říci, že pokud nejsou na předním čelu průduchy k chladiči a jedná se o chromku, tak by se mělo jednat o rok 74,75 potažmo 76
Alfetta GT (1974-1976)
První vyráběná verze byla vybavena řadovým čtyřválcem o objemu 1.8 litru a výkonu 122 koní (při 5500 otáčkách za minutu) a kroutícím momentu 167Nm při 4400 ot./min. Motor byl vybaven dvěma karburátory Weber 40 DCOE 72/73, případně Dell`Orto DHLA 4 OF. Při hmotnosti 1110kg to stačilo na velmi slušných 195km/h a 10.3s z 0 - 100km/h. Těchto vozů bylo vyrobeno 21 947.
Alfetta GT 1.6 (1976 – 1980)
V roce 1976 byl nahrazen motor o objemu 1.8 litru variantou s objemem 1.6 litru a zároveň byla nabídka rozšířena o model s dvoulitrovým motorem. Šestnáctistovka disponovala výkonem 108 koní při 5600 otáčkách a 142Nm při 4300 ot./min., což stačilo na 185km/h, ovšem daní za stejnou maximální rychlost bylo zrychlení 13.2s. Použité karburátory byly Weber 40 DCOE 106/107 nebo Dell`Orto DHLE 40 G. Alfett GT s motorem 1.6 bylo vyrobeno 16 923.
Alfetta GTV 2000 (1976 – 1978)
Zároveň s uvedením verze 1.6 se na trh dostala verze s motorem o objemu 2.0 litru. Do názvu vozu přibylo k označení Gran Turismo slůvko Veloce. Odtud tedy označení GTV. Výkon motoru byl 121 koní při 5300 ot./min. a kroutící moment 175Nm při 4000 ot./min. O přípravu směsi se staraly karburátory Solex C40 ADDHE/16 nebo Dell`Orto DHLA 40G. V dobách kdy se kvalita automobilů porovnávala podle jízdních vlastností a ne podle měkkosti plastů v interiéru, to stačilo na maximálních 195km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 10.5s. Zajímavostí je, že ve verzi pro americký trh byl z důvodů emisních norem motor vybaven vstřikováním Spica a disponoval výkonem 111 koní.
Alfetta GTV 2000 L (1978 – 1980)
V roce 1978 se do označení dvoulitrové verze dostalo označení L (Lusso). Mezi scudetto a světla se dostala chromovaná lišta, přední maska dostala průduchy pro lepší přívod vzduchu k chladiči, nárazníky dostaly gumové špalíčky a za zadním bočním oknem se místo žebrování objevil nápis GTV. Kromě těchto designových úprav dostalo GTV i upravený motor s výkonem 130 koní při 5400 ot./min. a kroutícím momentu 176Nm / 4000 ot./min. Podařilo se tím pokořit hned 2 magické hranice, zrychlení kleslo pod 10s na 9.7s a maximální rychlost pokořila o 6km/h hranici 200 kilometrů za hodinu. Celkově se vyrobilo v letech 1976 až 1980 verzí GTV 2000 a 2000 L celých 57 375.
navíc ted chci dát do kupy plechařinu na 75 V6 a pak až se pustím do alfetty, abych toho neměl rozdělaného moc najednou, snad tedy letos v létě...
jinak by se tedy obecně dalo říci, že pokud nejsou na předním čelu průduchy k chladiči a jedná se o chromku, tak by se mělo jednat o rok 74,75 potažmo 76
Alfetta GT (1974-1976)
První vyráběná verze byla vybavena řadovým čtyřválcem o objemu 1.8 litru a výkonu 122 koní (při 5500 otáčkách za minutu) a kroutícím momentu 167Nm při 4400 ot./min. Motor byl vybaven dvěma karburátory Weber 40 DCOE 72/73, případně Dell`Orto DHLA 4 OF. Při hmotnosti 1110kg to stačilo na velmi slušných 195km/h a 10.3s z 0 - 100km/h. Těchto vozů bylo vyrobeno 21 947.
Alfetta GT 1.6 (1976 – 1980)
V roce 1976 byl nahrazen motor o objemu 1.8 litru variantou s objemem 1.6 litru a zároveň byla nabídka rozšířena o model s dvoulitrovým motorem. Šestnáctistovka disponovala výkonem 108 koní při 5600 otáčkách a 142Nm při 4300 ot./min., což stačilo na 185km/h, ovšem daní za stejnou maximální rychlost bylo zrychlení 13.2s. Použité karburátory byly Weber 40 DCOE 106/107 nebo Dell`Orto DHLE 40 G. Alfett GT s motorem 1.6 bylo vyrobeno 16 923.
Alfetta GTV 2000 (1976 – 1978)
Zároveň s uvedením verze 1.6 se na trh dostala verze s motorem o objemu 2.0 litru. Do názvu vozu přibylo k označení Gran Turismo slůvko Veloce. Odtud tedy označení GTV. Výkon motoru byl 121 koní při 5300 ot./min. a kroutící moment 175Nm při 4000 ot./min. O přípravu směsi se staraly karburátory Solex C40 ADDHE/16 nebo Dell`Orto DHLA 40G. V dobách kdy se kvalita automobilů porovnávala podle jízdních vlastností a ne podle měkkosti plastů v interiéru, to stačilo na maximálních 195km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 10.5s. Zajímavostí je, že ve verzi pro americký trh byl z důvodů emisních norem motor vybaven vstřikováním Spica a disponoval výkonem 111 koní.
Alfetta GTV 2000 L (1978 – 1980)
V roce 1978 se do označení dvoulitrové verze dostalo označení L (Lusso). Mezi scudetto a světla se dostala chromovaná lišta, přední maska dostala průduchy pro lepší přívod vzduchu k chladiči, nárazníky dostaly gumové špalíčky a za zadním bočním oknem se místo žebrování objevil nápis GTV. Kromě těchto designových úprav dostalo GTV i upravený motor s výkonem 130 koní při 5400 ot./min. a kroutícím momentu 176Nm / 4000 ot./min. Podařilo se tím pokořit hned 2 magické hranice, zrychlení kleslo pod 10s na 9.7s a maximální rychlost pokořila o 6km/h hranici 200 kilometrů za hodinu. Celkově se vyrobilo v letech 1976 až 1980 verzí GTV 2000 a 2000 L celých 57 375.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
to kabrio je šílený bastl
Jinak ale z některých úhlů je vidět, že kdyby se toho chopil pininfarina nebo někdo podobný, mohlo být spider udělaný ze série 116 docela zajímavý....
Otevřený roadster s transaxle uspořádáním a motorem s dvěma weberama, to by byl v dnešní době naprostý skvost
Jinak ale z některých úhlů je vidět, že kdyby se toho chopil pininfarina nebo někdo podobný, mohlo být spider udělaný ze série 116 docela zajímavý....
Otevřený roadster s transaxle uspořádáním a motorem s dvěma weberama, to by byl v dnešní době naprostý skvost
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
pánové, nestává se mi to zas až tak úplně často, ale malinko jsem vás mystifikoval.....Kubas píše: Mimochodem kvůli až přílišné lineárnosti Nordu 2.0 spousta lidí preferuje variantu 1750, která je víc podčtvercová a tím pádem i zábavnější.... (zároveň zachovává dobré vlastnosti čtyřválce - je lehká a nezatěžuje přemírou výkonu mechaniku)
poměr vrtání x zdvih u 1750 je 0,9 (80x88,5mm) a u 2000 je 0,95 (84x88,5mm). Čili moje teorie s vyšší zábavností 1750 díky vyššímu poměru vrtání a zdvihu tímto dostává krapet trhlinu (nevím, kde jsem to vzal, tuším jsem si to kdysi sám počítal a prostě vrtání a zdvih prohodil).
Nic to ovšem nemění na tom, že 1750 opravdu mnoho lidí staví nad 2000.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
já se setkal s názorem, že nejlepší je 1300 ale auto musí být odehčené a motor poladěný-vačky atd..
Alfetta GTV L
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů