pokec o ostatních transaxlech (90, Alfetta atd.)

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od Radim » 13.12.2011, úte 09:26

zajímavý info o těch motorech Kubo.. pro mě je, jak jsem již psal ve vlákně s mým autem, GTV prostě auto ze sedmdesátých let, a to následné oplastování frčící v 80.letech na té kastli vypadá divně (to samé platí pro spidera mezi druhou a třetí variantou a takových aut by se ještě pár našlo). V6 v první "chrom" sérii není, jsou navíc dost drahý a pro mě, který chce s tím autem jezdit jako s GT,tedy žádný velký bláznění, 2.0 bohatě stačí. kdybych měl dost peněz a času, tak asi koupím další, V6, vyklecuju to, udělám racing podvozek a brzdy a jedu s tím vrchy, ale to je jen fantasie. navíc bych možná v této fázi přemýšlel spíš o ghibli.
Alfetta GTV L

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18605
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od Kubas » 13.12.2011, úte 09:43

na relativně low-costové youngtimerování je GTV 2.0 optimální (ku*va to jsem napsal naprosto fantastickou češtinou :smt023 )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od zde. » 13.12.2011, úte 10:27

Radim píše:..navíc bych možná v této fázi přemýšlel spíš o ghibli.
Jako vyklecovaný Ghibli by na českých vrchách působilo jako naprostý přízrak :smt023
33

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od Radim » 13.12.2011, úte 10:33

no to by byl přízrak. xnásobně ošklivější než GTV, ale xnásobně brutálnější.. a to nemluvím o shamalu :-D
Alfetta GTV L

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 13.12.2011, úte 15:49

s 24V :D
Přílohy
380409_291433150900416_207274652649600_859196_734245237_n.jpg
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od Majkll » 13.12.2011, úte 17:48

Kubas : dobře napsáno :smt023 , do GTV bych osobně radši norda do 75 a 90 raději V6 .
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18605
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od Kubas » 13.12.2011, úte 17:59

co si budem povídat, těch výborných motorů u AR je tolik, že by bylo škoda upnout se jen na jeden.... ať už jsou to Nordy typu 1750/2000, V6 v různých modifikacích nebo třeba boxer - 1.7 16v....
Škoda že se Alfetta GTV nedočkala TS 8v, to by bylo asi úplně to nejvhodnější....

Dost by mě zajímalo, jak jezdí Nord s turbem (Alfetta Turbodelta)....

Nakonec i to současné Tbi 240k stojí za to :wink:

No, je to radost :supz:

Jinak tohle jako základ pro nějakou lehčí renovaci nevypadá zle:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=mkeurntfyxre

(ale to tažný..... :smt068 )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od andy_xx » 14.12.2011, stř 14:19

sice jsem tuhle fotku dal už i jinam, ale musím i sem :) Tomuhle já říkám peklo. A V6 na GTV silný? Nemyslím si...podvozek, brzdy a transaxle snese daleko víc než z dvoulitru. Neříkám, že tu moji 3.0 využívám na 100 procent, ale nebránil bych se dalším 100 koním navíc...dle infa je 300-350bhp limit pro transaxle. Takže proč toho nevyužít?:)
Přílohy
alfetta_gtv6_by_bramdc-d3gje8m.jpg
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 14.12.2011, stř 15:04

Nadherny, i to Tvoje bily je krasny. :wink:
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od andy_xx » 14.12.2011, stř 15:25

díky :wink:
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18605
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od Kubas » 14.12.2011, stř 15:35

Mimochodem jak to jezdí? všecko v cajku, bez problémů?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od andy_xx » 14.12.2011, stř 16:05

..buď mám zatím štěstí, nebo jen nesleduju co bych sledovat měl :) ... nějaké malé mouchy by se našly, ale jsou to spíš drobnosti...takže raději jezdím a užívám si každou jízdu.
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18605
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od Kubas » 14.12.2011, stř 16:17

já to tak mám se Spiderem taky :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od Milano75 » 14.12.2011, stř 22:06

nevíte někdo jestli měli alfetty GT od začátku prořez v předním čelu nebo to bylo prostě cik cak, jak je napadlo???

mám 75rok a čelo je celistvé, roky později májí již prořízlé větrací otvory
alfetta-gtv4.jpg
předek.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18605
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od Kubas » 14.12.2011, stř 22:15

tak asi to nedělali úplně na náhodu :wink:
klikni sem, tady na těch fotkách by měly být originály:
https://skydrive.live.com/?cid=0e650df6 ... &sc=photos
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od Milano75 » 14.12.2011, stř 22:31

řekl bych, že od prvopočátku to bylo bez průduchů a ty se začli dělat někdy kolem roku 77,
přesně to nevím, jde mě o to, že s těma průduchama je to hezčí, ale nechtěl bych je tam dávat na úkor originality
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od Radim » 14.12.2011, stř 22:35

ty průduchy má Lusso, a tenhle typ GTV máš na vrchní fotce a já v garáži :D . možná ho mělo už původní 2000, to znamená že by se dělaly od 76-80.
Alfetta GTV L

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od Milano75 » 14.12.2011, stř 22:48

od 76tého by to mohlo být a mají to jistojistě i 1,6ky
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

old

Příspěvky: 47
Registrován: 28.3.2009, sob 15:12
Bydliště: okr.Pce

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od old » 18.12.2011, ned 09:38

Podívej se , zda bylo dávané jiné , mám tušení , že ani ne , takže je původní . Jinak to máš první 1,8 GT a to ještě nebyly díly navíc .GTV bylo až od 76 . Jinak mě docela těší , že začínáš na ní něco dělat , nebo to je pouze v rovině teorie , snad ne .

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od Milano75 » 18.12.2011, ned 12:36

zatím bohužel teorie, protože si jí plánuji vyvařovat sám, tak potřebuji nazbírat zkušenosti ohledně vyvařování karoserie.

navíc ted chci dát do kupy plechařinu na 75 V6 a pak až se pustím do alfetty, abych toho neměl rozdělaného moc najednou, snad tedy letos v létě...

jinak by se tedy obecně dalo říci, že pokud nejsou na předním čelu průduchy k chladiči a jedná se o chromku, tak by se mělo jednat o rok 74,75 potažmo 76

Alfetta GT (1974-1976)


První vyráběná verze byla vybavena řadovým čtyřválcem o objemu 1.8 litru a výkonu 122 koní (při 5500 otáčkách za minutu) a kroutícím momentu 167Nm při 4400 ot./min. Motor byl vybaven dvěma karburátory Weber 40 DCOE 72/73, případně Dell`Orto DHLA 4 OF. Při hmotnosti 1110kg to stačilo na velmi slušných 195km/h a 10.3s z 0 - 100km/h. Těchto vozů bylo vyrobeno 21 947.


Alfetta GT 1.6 (1976 – 1980)


V roce 1976 byl nahrazen motor o objemu 1.8 litru variantou s objemem 1.6 litru a zároveň byla nabídka rozšířena o model s dvoulitrovým motorem. Šestnáctistovka disponovala výkonem 108 koní při 5600 otáčkách a 142Nm při 4300 ot./min., což stačilo na 185km/h, ovšem daní za stejnou maximální rychlost bylo zrychlení 13.2s. Použité karburátory byly Weber 40 DCOE 106/107 nebo Dell`Orto DHLE 40 G. Alfett GT s motorem 1.6 bylo vyrobeno 16 923.
Alfetta GTV 2000 (1976 – 1978)

Zároveň s uvedením verze 1.6 se na trh dostala verze s motorem o objemu 2.0 litru. Do názvu vozu přibylo k označení Gran Turismo slůvko Veloce. Odtud tedy označení GTV. Výkon motoru byl 121 koní při 5300 ot./min. a kroutící moment 175Nm při 4000 ot./min. O přípravu směsi se staraly karburátory Solex C40 ADDHE/16 nebo Dell`Orto DHLA 40G. V dobách kdy se kvalita automobilů porovnávala podle jízdních vlastností a ne podle měkkosti plastů v interiéru, to stačilo na maximálních 195km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 10.5s. Zajímavostí je, že ve verzi pro americký trh byl z důvodů emisních norem motor vybaven vstřikováním Spica a disponoval výkonem 111 koní.
Alfetta GTV 2000 L (1978 – 1980)

V roce 1978 se do označení dvoulitrové verze dostalo označení L (Lusso). Mezi scudetto a světla se dostala chromovaná lišta, přední maska dostala průduchy pro lepší přívod vzduchu k chladiči, nárazníky dostaly gumové špalíčky a za zadním bočním oknem se místo žebrování objevil nápis GTV. Kromě těchto designových úprav dostalo GTV i upravený motor s výkonem 130 koní při 5400 ot./min. a kroutícím momentu 176Nm / 4000 ot./min. Podařilo se tím pokořit hned 2 magické hranice, zrychlení kleslo pod 10s na 9.7s a maximální rychlost pokořila o 6km/h hranici 200 kilometrů za hodinu. Celkově se vyrobilo v letech 1976 až 1980 verzí GTV 2000 a 2000 L celých 57 375.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od Milano75 » 18.12.2011, ned 13:32

Convertible Alfetta GT-1.jpg
Convertible Alfetta GT-2.jpg
Convertible Alfetta GT-3.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18605
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od Kubas » 18.12.2011, ned 15:04

to kabrio je šílený bastl :roll:
Jinak ale z některých úhlů je vidět, že kdyby se toho chopil pininfarina nebo někdo podobný, mohlo být spider udělaný ze série 116 docela zajímavý....
Otevřený roadster s transaxle uspořádáním a motorem s dvěma weberama, to by byl v dnešní době naprostý skvost :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18605
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od Kubas » 19.1.2012, čtv 20:54

Kubas píše: Mimochodem kvůli až přílišné lineárnosti Nordu 2.0 spousta lidí preferuje variantu 1750, která je víc podčtvercová a tím pádem i zábavnější.... (zároveň zachovává dobré vlastnosti čtyřválce - je lehká a nezatěžuje přemírou výkonu mechaniku)
pánové, nestává se mi to zas až tak úplně často, ale malinko jsem vás mystifikoval..... :wink:
poměr vrtání x zdvih u 1750 je 0,9 (80x88,5mm) a u 2000 je 0,95 (84x88,5mm). Čili moje teorie s vyšší zábavností 1750 díky vyššímu poměru vrtání a zdvihu tímto dostává krapet trhlinu :wink: (nevím, kde jsem to vzal, tuším jsem si to kdysi sám počítal a prostě vrtání a zdvih prohodil).

Nic to ovšem nemění na tom, že 1750 opravdu mnoho lidí staví nad 2000.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od Radim » 20.1.2012, pát 08:16

já se setkal s názorem, že nejlepší je 1300 :D ale auto musí být odehčené a motor poladěný-vačky atd..
Alfetta GTV L

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfetta GT (+GTV a GTV6)

Příspěvek od Milano75 » 29.1.2012, ned 19:39

přední brzdové kotouče pilenga za 120 kč :smt023

http://eshop.autokelly.cz/catalog.aspx# ... B6TgDyPw==
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů