Kubas: Teď nevím, jestli jsme už spolu o tom mluvili - u všech volantů, které tu řešíte, je problém, že mají střed i věnec v jedné ose. Spider (všechny modely se samostatnými kapličkami) to má hodně posunuté - jestli mi rozumíte. Prostě ramena volantu směřují směrem k řidiči a když položíte volant nábou na zem, tak věnec bude třeba 15-20 cm ve vzduchu. Tyhle volanty jsou placaté. Když se tam dají bez redukce, hodně se změní jejich poloha (řidiči by to vadit nemuselo, otázka je, jak se to vleze k palubní desce). Pak je zbytečné řešit menší průměr, protože i při plném rozměru tam najednou bude místa dost.
Jinak redukce náby, Nardi ji dělá:
http://www.ebay.com/itm/Nardi-Steering- ... 20ba191d04
Já bych řízl do řadičky, mohl by stačit kousek, do pěti centimetrů? To nemuselo být moc poznat ani vizuálně, ani na ztrátě citlivosti při řazení.
A pak ještě jedna možnost mě napadá- vzhledem k cenám, které zde lítají za ty nové volanty - co nechat ten sériový volant upravit - zmenšit? Použít věnec z nějakého jiného dřevěného volantu, klidně i z modernějšího auta, trošku zkrátit ramena (cca 15mm na každém ramenu by prostor byl) a dát to dohromady...
A já se budu modlit, abych po stejné opravě neměl stejný problém :-)
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant