co ty na to Marceli, jako majitel?

me tedy testy na auto.cz prijdou dost takove odbyte a odflakle.. treba oproti autorevue.cz.. a tenhle to jen potvrzuje.prijde mi jako napsany z povinnostiHarous píše:Ja jen nechapu proc jim porad vadi to otvirani kufru... To jsou asi vsichni zvykly ze svejch Fabii...
Jak píšeš dále. Je to odfláknuté. Já z toho akorát pochopil, že to dobře sedí a když s tím jedeš rychle, tak to žere benzín.Raddik píše:http://magazin.auto.cz/testy/alfa-romeo ... rakci.html
co ty na to Marceli, jako majitel?
Jenže vlivy rotujících hmot a vysoké točivé a ohybové momenty jsou zřejmě na aktuální konstrukci karoserie příliš. Precizní kinematika čtyřprvkové přední nápravy a víceprvkové zadní nápravy se rozplyne nad příliš vysokým zatížením, které o nějaký ten milimetr změní polohu uložení náprav v karoserii a Alfa najednou nejede tam, kam má. Ano, to by asi bylo možné vyřešit další výztuhou, ale to se pak pohybujeme po šroubovici tuhosti karoserie, jízdní dynamiky a zvyšování výkonu motoru, kterou v Miláně rozhodně nechtěli dále vytáčet…
Vůle, které jsme v systému 4x4 u prakticky nového vozu zaznamenali, kazí i při klidné jízdě dojem z jinak příjemného řazení.
V prvé řadě zapomeňte na úsporný provoz. Dostat se s pětiválcovou Alfou pod 7 l/100 km je prakticky nemožné
A nejvetsi perla:Akcelerace je zpočátku provázena typickými problémy se zhasínáním motoru, protože netrénovaný řidič je překvapený z neochoty motoru ke spolupráci těsně nad volnoběhem, vystřídaným krátce na to extrémně horlivou touhou po akceleraci.
Takze to vidim tak, ze autor textu sice s popisovanym autem jel, ale protoze se neumel rozjet a chcipalo mu to, musel to auto pohanit. Stezovat si na sedmilitrovou spotrebu u dvestekonovy ctyrkolky mi prijde prinejmensim trosku dementni.Velký přední převis odsuzuje tuto Alfu do role silniční čtyřkolky. Nástupce Crosswagonu, odvozený ze stopadesátdevítky by byl vítaným zpestřením nabídky.
Jo jo, je to u Srby, ono moc dealerů není. Jo, to máš pravdu, u Stila to měli vymyšlené lépe, na druhou starnu nemusíš přemýšlet, kam to dát, tedy pokud si to nepověsíš na krkzmulin píše:Taky bych to tipnul na Srbu.Já jel od nich s 2.4 v sedanu a předohrabu a líbilo se mi to.Jediný co mě dostalo bylo startování.Nechápu,proč k tomu tlačítku musim ještě něco někam strkat a neni to jako třeba dálka u Stila
Taky by to mohlo zůstat v kapse jako do tý doby než nastoupíš,i když co by dělal třeba Dalibor Janda?Tomu se do kalhot vešla jen ta srolovaná utěrkaAles159 píše:Jo jo, je to u Srby, ono moc dealerů není. Jo, to máš pravdu, u Stila to měli vymyšlené lépe, na druhou starnu nemusíš přemýšlet, kam to dát, tedy pokud si to nepověsíš na krkzmulin píše:Taky bych to tipnul na Srbu.Já jel od nich s 2.4 v sedanu a předohrabu a líbilo se mi to.Jediný co mě dostalo bylo startování.Nechápu,proč k tomu tlačítku musim ještě něco někam strkat a neni to jako třeba dálka u Stila
O to nejde,jenom mi připadá,že pocit pokroku jde zbytečnym zesložiťováním.Když nechtěj klíčem otáčet,tak proč třeba rovnou nemůžu nastartovat tim,že zmáčknu ten bazmek silněji ve stylu 2 v 1,nebo jak sem psal u Stila,že to máš u sebe a stačí jen zmáčknout.Mi to připadá¨uplně stejně dementní jako během ostrý jízdy v M3 hledat ideální nastavení podvozku přes ten jejich i-drive či coHarous píše:Klice taky tahas po kapsach ne? Bych to nevidel tak tragicky.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti