Řekl bych, že spojení "zdravě udržovaný DPF" je v souvislosti s tímto motorem utopie. Zvlášť proto - jak tu píšou chlapi - že se ta kontrolka rozsvítí až v kritickym stavu - tj. po několika přerušených regeneracích. (Mně nesvítil nikdy). Osobně bych řekl, že když to zrovna probíhalo, tak je to znát i na tahu. A pochopitelně spotřebě.Hampice píše:Pokud jsi ho vyndaval, protože ti kexnul, tak asi nejspíš v kondici nebyl, a to nejspíš kvůli nesprávnému zacházení (tvému, nebo pžedchozího majitele). Takže nemůžeš tvrdit, že auto netáhne nebo víc žere, když je tam DPF. Se zdravým a udržovaným DPF se nic z toho, co zde všude možně popisujete nestane. Za tím si stojím.
"Bohužel" udržet ho v dobrém stavu vyžaduje trochu pozornosti a jisté ústupky (např. když regenerace zažne u domova, tak hold musim ještě někam vyrazit atd...)
Já neměnil filtr proto, že mi on exnul, ale proto, že se kvůli němu hryzly klapky v sání. Takže když už jsem celý ten díl měnil, nehodlal jsem riskovat, že se to časem znovu zaprasí...
A je snad naproto logický, že se ten rozdíl projeví v jízdě a spotřebě. Proboha - to auto má protě špunt v prdeli... a je jedno, jestli 4vál, či 5vál. U obou je ta změna znát a to řekne každej, kdo si tu krávovinu nechal vyndat.
V neposlední řadě za vše mluví fakt, že tenhle motor ještě nebyl kontrukčně řešený pro DPFko. To tam naroubovali až na základě nějakejch zhovadilejch eko pravidel. Italové - coby známí flegmatici (miluju Itálii) to prostě vyřešili nějakou zárukou.. Už si to přesně nepamatuju. Ale Cendler mi to všechno vyprávěl..
