Zima se vrací

Odpovědět
Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zima se vrací

Příspěvek od Petr147 » 2.2.2012, čtv 10:13

co v tom mas za olej? :D

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Zima se vrací

Příspěvek od Ladin 164V6 » 2.2.2012, čtv 11:39

Vazelínu. :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

elbandito
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 525
Registrován: 3.2.2010, stř 15:58

Re: Zima se vrací

Příspěvek od elbandito » 2.2.2012, čtv 12:09

Dneska jsem bral naftu, chtěl jsem do ní nalít VIF, ale jak ho vozím v autě v kufru, tak mi v těch mrazech zamrz. :-D

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3822
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Zima se vrací

Příspěvek od Franik » 2.2.2012, čtv 12:36

Mischanek píše:Dnešní start sice trval o pár vteřin déle, ale napoprvé :D I s naftou z PL. Aktuální teplota v Karviné -18, v autě dle palubáku -41° :-D kapánek mi haprují čidla...
Tobě ukazuje při této teplotě palubák? :( já když je míň jak -10 tak je palubák černý než se interier trochu ohřeje, pak naskočí zapípá a nahlásí možnost námrazi na silnici. Jinak dnes - 16 tak jsem šel zkusit to alespoň po víc jak týdnu natočit sic trochu déle žhavila ale na třetí otočení motor běžel. Ten smrad z výfuku byl ale hroznej, nafta z Orlenu v PL verva + 1/2 dávka VIFu.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Mischanek
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 15.12.2010, stř 18:29
Bydliště: Karviná

Re: Zima se vrací

Příspěvek od Mischanek » 2.2.2012, čtv 16:06

Jojo, palubák mi ukazuje bez problémů, tedy má tam pár pruhů, ale ty se za chvíli při nahřívání okna ztratí. Akorát ta teplota, co ukazuje, je úplně mimo. Když je +20, ukazuje klidně i -30°. Ale zítra už to zkoušet nebudu, holka podle mě chytne, ale ti ostatní ňoumové, co jezdí mimo obec 40 km/h jen proto, že jim mrzne prdel, mě vytáčí. Tak dneska vyndám na víkend baterku, rádio mám neorigo, tak to neřeším, nechám motor oddychnout a v pondělí to zase nahodím :drivers: Tedy snad se neobjeví nějaká nečekaná komplikace a vše půjde hladce.
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2,4 JTD ´02

filipes
Nováček

Příspěvky: 130
Registrován: 6.10.2011, čtv 13:18
Bydliště: Praha 9

Re: Zima se vrací

Příspěvek od filipes » 2.2.2012, čtv 17:01

Ráno v Hoře -15, naskočila až na čtvrtý otočení a minutku zkoušela jestli umí mluvit jako poctivej českej zetor, nakonec přešla do italského vrnění a po dvacetipěti kilometrech mi ručička teploty poprvé zespoda olízla devadesátku. :)
Alfa Romeo 147 - 1,9 JTD 85kW - r.v. 2001, R.I.P. 2025

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Zima se vrací

Příspěvek od Dallen » 2.2.2012, čtv 17:12

Dneska jsem se chystal na skialpy. Ráno -15°C a točilo to nějak ztuha(včerejší popojížďky). a tak se mi moc nechtělo (přeci jenom pod lysou bylo až -20).
Vyťapali jsme, sjeli v prašanu a nastartovali znovu (-18°C), ale dost hučí servo. Celkem mě překvapuje ta baterka značky starter která už je jednou po smrti :-D
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Rigor_Mortis
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Registrován: 27.1.2012, pát 19:36
Bydliště: Praha

Re: Zima se vrací

Příspěvek od Rigor_Mortis » 2.2.2012, čtv 17:46

Na severním okraji Prahy v 7 :00 ráno -16°C, ale chytla hned. Jen display PP byl těžce zpomalený, když jsem listoval v menu...
Alfa Romeo 147 1,6 TS 88kW

Rado HF

Příspěvky: 54
Registrován: 12.1.2011, stř 19:25
Bydliště: Košice

Re: Zima se vrací

Příspěvek od Rado HF » 2.2.2012, čtv 18:11

Ráno v Košiciach -14 , Alfa v garáži, ale sadol som do Ducata štart na prvý dlhší šup, ale zabudol som zo včera vo dverách limonádu, uplne zmrzla neviem ju vyndať, tak počkám do jari.. :smt033
Alfa Romeo 33 Imola ex Lancia Delta HF Turbo

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Zima se vrací

Příspěvek od Danni » 2.2.2012, čtv 19:11

ja vcera vecer som startoval po cca 3 dnoch a aj ta nova baterka uz mala co robit... tie mrazi to je na porazenie no nemam rad zimu... a jak som tak isiel do šemše a nazat co je cca 24km nie a nie sa aspon raz otvorit termostat to kurenie dokazalo dokonale chladit motor na max 70 stupnu :???: a to mam benzin hmmm.... vonku bolo cca -15 a spojka bola tak tuha ze som to este nezazil :-D dokonca aj motor nejak klepkal pokial sa olej nezohrial aspon trocha... proste zima :smt097
edit: este ze kurit to zacne prakticky po par km a.vs.s
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Roger
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 382
Registrován: 30.8.2011, úte 08:28

Re: Zima se vrací

Příspěvek od Roger » 2.2.2012, čtv 20:47

Muze poloztuhla nafta privodit pady do nouzoveho rezimu?auto startuje alev pohode...ted uz mam nouzak furt pockam az se otepli...ten nouzak se sam vypne(v pripade ze by to bylo naftou),pri nouzaku nic na palubce nesviti???
- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw

Mischanek
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Registrován: 15.12.2010, stř 18:29
Bydliště: Karviná

Re: Zima se vrací

Příspěvek od Mischanek » 3.2.2012, pát 06:25

Tak jsem zaspal a nakonec nahodil svou italskou krásku. -21°C a chytla napoprvé :smt041 Zaslouží pochvalu, holka zlatá. Ale až po 10 minutách cesty chytla normální hlas, do té doby to bouchalo jako blázen a.vs.s jinak co vím, tak zatuhlá nafta vesměs odrovná palivový filtr, zastaví auto, ale nouzový režim asi ne, ale soudím jen dle minulých zkušeností s japančíkem
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2,4 JTD ´02

Roger
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 382
Registrován: 30.8.2011, úte 08:28

Re: Zima se vrací

Příspěvek od Roger » 3.2.2012, pát 07:37

tak auto přes noc v teple a po nastartovani furt nouzovy rezim....podle me to je teda nouzovy rezim....takze je to uz kaput....je dost mozny ze tou zimou tam nekde neco prasklo, nebo neco s turbem (uz dost houkalo...) achjo...jak daleko muzu jet na nouzak? :D Vypne se pripadne sam??

Nevíte o někom s diagnostikou nebo o nějakém servisákovi v Praze Stodůlky? :-)
- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw

Balanta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1130
Registrován: 16.8.2007, čtv 10:02
Bydliště: Prostřední Bečva
Kontaktovat uživatele:

Re: Zima se vrací

Příspěvek od Balanta » 3.2.2012, pát 08:05

dnes -27°C :(
Alfa Romeo Stelvio 2.9 QV

www.cyklobarbecva.cz

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Zima se vrací

Příspěvek od Ladin 164V6 » 3.2.2012, pát 08:20

Tady jen 21°. Bmw chytlo jako vcera napoprve, jen dyl toci...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Zima se vrací

Příspěvek od hondzik » 3.2.2012, pát 09:27

včera espik na brnk po týdnu stání. Jen řazení tuhý, digi displej moc nechápe a fofrník v topení lehce kvičí. Potřeboval jsem zkusit zda je schopen v případě nutnosti odcestovat nach porodnice. Jen mi překvapilo že směs do ostřikovačů do -20 při ředění 1:1 ani jako koncentrát moc nefunguje. Modrý rampouchy sice vypadají efektivně, ale okno jsem utíral papírovým kapesníkem :smt021 ....

Když už běžel, tak jsem zajel na dílnu protočit 75... Máme v tom plecháči epesní jinovatku úplně všude, vše kovový se lepí na prsty a ty za pár minut nejdou ohýbat. Ale Alfuš bafala zdatně, start je u každý 75 delší, ale vše v normě.

kolik je venku nevím, mám zamrzlý venkovní okno v bytě, sušili jsme prádlo doma :-D
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Radar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 452
Registrován: 18.9.2008, čtv 16:21
Bydliště: Pardubice

Re: Zima se vrací

Příspěvek od Radar » 3.2.2012, pát 10:13

Znovu ohrané téma. Lanovody od ručky. Tak jsem je včera vyměnil. Zase v ohybu u kola prasklé. Vydržely tam 2 roky.
Display palubáku v těchhle mrazech nefachčí. zapne se až když je klima v autě životubezpečné. Někde to píšou i v návodu, ale nechce se mi to v té skopčácké hatmatilce zase hledat.
VW (zkřížené motyky) Golf Plus 1,4 TSI "Adolf"
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Zima se vrací

Příspěvek od A.J.Michal » 3.2.2012, pát 10:15

ja jsem uz sel na vlak :-D. Dneska mam v planu vyzkouset zhavice, pripadne je vymenit z druheho motoru. Pri takovych mrazech nema cenu trapit 26 let stary kamna :)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Zima se vrací

Příspěvek od HonzaR » 3.2.2012, pát 10:30

NAFTA- :smt033
Je to jen o naftě...mám jednu prac.145 TD, není žádný důvod, aby startovala s problémem
ale...
MUSIS MIT V NADRZI VIC NEZ 60 CČ..Vezmi VERVU + CASTROL TDA odlivku a čapne bez protáčení.. /pokud máš ružově vypálený žhaviče/
Stačí mít čistý žhaviče ,to znamená pravdu ružový-ne černý jako bvykle :smt033 /
opucovat nestačí, nehledě na to,při blbý naftě stačí pár litrů a je to znovu, .nejjednodušší vyzkoušený řešení--prohlídni si žhaviče,aspoň jeden očisti aby to čaplo a . hoď tam nádrž Shellu V-POWER DIESELU + Castrol TDA..Po jedný nádrži budou růžově vypálený všechny a spalvací prostor taky..pak to čapne na první ťuknutí i -20..,-25.stC.chytá to lép než leckterej benál..
VIF s Vervou, Shellem teď nezkušej--Verva má přes 1000jednotek 2EHN a při těhle teplotách se celkem už tlučou.,/při běžný teplotě je to jedno/.Castrol TDA pracuje na jiný chem.bázi..

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Zima se vrací

Příspěvek od Adamsquare » 3.2.2012, pát 11:19

Plná nádrž Agipu + jedna štamprle vifu a bez potíží (teda doufám, dneska jsem ještě venku nebyl)

Kamarád jezdí na ONO, bere Bionaftu za 31,90, nemá žádný aditiva a startuje v rámci zimních možností taky v pohodě ...
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Zima se vrací

Příspěvek od HonzaR » 3.2.2012, pát 11:23

Blbě čteš--ty máš s největší pravděpodobností jednotku a JTDM..posunutí předvstřiku a optimalizaci jaksi provádí v tomhle případě elektronika, nehledě na to, že CR je daleko míň náročná na CČ, než holá komora a mechanický čerpadlo.. :smt033 :smt044 :smt044 --to je pojízdná zkušebna na kvalitu paliva

čili pro pořádek..Já to psal pro A.J.Michala a pro 75 TD s klasikou..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 3.2.2012, pát 11:29, celkem upraveno 1 x.

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Zima se vrací

Příspěvek od Adamsquare » 3.2.2012, pát 11:26

Čtu dobře, ale houby tomu rozumim :-D
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Zima se vrací

Příspěvek od HonzaR » 3.2.2012, pát 11:33

:D ---To CR a klasika je při těhle teplotách pravdu o něčem trochu jiném..ale to neznamená, že nemůžou i klasické konstrukce blbuvzdorného TD chytat na první drcnutí bez protáčení..

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Zima se vrací

Příspěvek od A.J.Michal » 3.2.2012, pát 12:16

naftu beru od otce v praci, takze ani nevim co tam je za naftu. No jinak jsem se zhavice pokousel vysroubovat pred rokem a ani za ho**o. Ten dement co jsem od neho koupil tu petasedmu vse dotahl pres trubku, ale co nepude silou , tak to bude muset jit vetsi silou. Slovo nejde prestavam u 75ky znat :smt040
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Zima se vrací

Příspěvek od HonzaR » 3.2.2012, pát 13:19

Takže když ty žhaviče nejdou ven,ostříkni je WD-40...nabo speciál-spray na uvolňování..když to nechceš dělat, dej tam ten V-POWER-disel +TDA Castrol, po jedný nádrži je to vypápený, pak stačí v mrazu dobrá nafta+ TDA, v normálnější teplotě dobrá+VIF..

Odpovědět

Zpět na „Tlachání o všem možném co se netýká Alfy Romeo...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti